![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Hij spreekt zich al geruime tijd uit over 433 vanwege de ideale veldbezetting. Hij kreeg er zelfs strijd over met Mourinho, dus ga er maar vanuit dat dát zijn denkwijze is. Met 433 kun je verder nog alle kanten op.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Vandaag speelde Chelsea de 2e helft 4-4-2 met een ruit, dus hij gaat inderdaad gewoon expirementeren met formaties.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Wie op 10? Yossi?
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
|
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Begrijp mcyodogg wel, die spelers uit de 2e helft lijken me een 442 formatie. Eerste helft duidelijk niet.
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
Ik geef mcyodogg ook geen ongelijk.
Anelka rechtermid? __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Anelka speelde iets achter Sturridge en Drogba. Maar hij deed het niet zo goed.
Al lette ik maar half op, zat toch vooral Tour te kijken. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Wellicht had hij beter met Anelka in de 1e helft kunnen beginnen, en Yossi de 2e.
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Haha, die gasten op de tribune
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Ik krijg er bijna medelijden mee.
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
Die zat er inderdaad prima in. Echt zo'n goal waarvan je dan denkt: nu is hij erdoorheen en gaat hij weer scoren. Maar na die misser is het toch afwachten hoe hij het oppakt.
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Hij had iig een paar goede acties aan de bal en liet weer eens wat snelheid zien. Zolang dat goed zit, net als zijn aannames en zijn loopacties maak ik me niet zoveel zorgen met of zonder goals, maar Torres zelf zal er anders over denken.
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
![]() Voor het archief. Vond hem desondanks vrij solide spelen. Nu eens een goede serie neerzetten. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Vind ik zo jammer, omdat hij voor de rest een leuke pot speelde.
Dit seizoen gaat ie slagen bij Chelsea. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
"More bookings than goals"
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Wat een drama weer zondag.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Mooie assist, alleen zou het andersom moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#172 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
volgens mij vergeten ze Mikel dan
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Vind Torres nog steeds best aardig spelen. Geeft ook aardig wat assists.
Het zit 'm gewoon in het vertrouwen dat ie hij op dit moment niet heeft. Hij krijgt op een gegeven moment de bal in de zestien en loopt ie te lang te priegelen waardoor twee verdedigers hem afdekken. Een spits met vertrouwen (neemt de bal aan en) schiet meteen op doel. AVB moet hem laten staan. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
![]()
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
||
|
|
|
|
|
#179 |
|
Zolang ie morgen in de eerste 6 minuten maar niet scoort.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
#181 |
|
Dan heeft ie 24 uur niet gescoord.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
24 and counting.
Dikke kans weer gemist hoor
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Zo makkelijk was het niet Japser.
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
In een Liverpool-shirt had ie hem gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Onzin. Dit was gewoon een lastig te controleren bal en een moeilijke hoek. Hij kan erin ja, maar ik denk dat deze kans voor geen enkele spits een zekerheidje is.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Ik wil die kans nog wel eens zien want volgens mij kon hij makkelijk in een keer uithalen.
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
Ik zag hem laatst trouwens wel enkele keren het net raken hoor. Blijkt dat hij ook gewoon slecht is in tennis
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Even ter herinnering:
![]()
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Speelde wel een geniale pot
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Had die bal mee moeten nemen i.p.v. direct schieten.
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Viel desondanks prima in.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#193 | |
Vond hem wel aardig spelen, al doet ie bij die kans wel alles fout natuurlijk. Daar moet je de rust en overzicht bewaren, maar dat is na die 24 uur ook niet meer te verwachten eigenlijk. Hooguit weer na 24 goals.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#194 |
![]() Hier neemt hij de bal nog een keer aan met de knie waarna de kans verkeken is. Is ook wel lastig op die snelheid, maar Liverpool Torres schiet zo'n bal er wel in. Fernando Torres MISS © - YouTube |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Had 'm over de verdediger mee kunnen nemen.
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
neuh, dan had de keeper em duikend weg kunnen stompen, in het eerste shot zie dat ie daar snel genoeg terug voor is. Hij had em gewoon moeten maken. Simpel. Een goeie spits weet blind waar het doel is, en hoe hij die moet bereiken met de bal.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Vraag me af of de keeper dat had kunnen doen.
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
die draait vrij snel weer bij, is op zijn max 2 meter achter torres en die def. Als Torres dan de bal daar overheen richting goal wil tikken, wat dus een vrij trage bal wordt, kan de keeper dat wel herstellen lijkt me. Gebaseerd op beelden van de 3e tot 5e seconde.
maarja, als als als
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
Hij heeft zowaar gescoord vandaag.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Screw the haters.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fernando Torres: Waar gaat hij na de zomer scoren?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|