![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
Samen met Messi de ster van de komende jaren van Argentinie? Laatst gewijzigd door Bliksem; 12-06-10 om 16:48 |
|||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hoi
|
En pas 21!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mooie bal op de paal laatst
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Argentinië wordt denk ik vooral onderschat door de slechte prestaties in de kwalificatie en door het feit dat Maradona de bondscoach is, maar ze hebben inderdaad een geweldige selectie met aanvallend in mijn ogen zelfs nog meer en betere opties dan het Nederlands elftal. Ben benieuwd hoe HiguaÃ*n gaat presteren op het WK. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Onbegrijpelijk dat hij zo weinig speelt/speelde onder Maradona.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
En hij komt van River natuurlijk ![]() En Messi en Kun zijn de lievelingen van Maradona. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kan best dat hij argentinië naar de wereldtitel gaat schieten. Verdediging is wel een zwakke plek maar ik weet niet wat voor goede spelers in argentinië zelf nog zitten. Vier jaar geleden was Maxi Rodriguez een openbaring, speelde toen ook nog in argentinië.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Golzalo
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
Aguero Messi Tevez Higuain zou ik proberen. En als het even kan ook nog wat verdedigers en een keeper erachter. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sinds wanneer is dat nodig om goed te voetballen dan ?
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Als ze inderdaad zo gaan spelen halen ze hoogstens de kwartfinale.
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Balans ? Door lengte ? Cambiasso en Mascherano zorgen voor balans, en Tevez en Messi zijn niet te vies om mee te verdedigen.
Spanje won het EK op hun sloffen, hadden die een paar reuzen ? |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik zou trouwens Milito er ook nog in zetten, in plaats van Tévez of Kun dan.
Maargoed dat is eigenlijk een discussie voor het Argentinië-topic ![]() HiguaÃ*ns stats in La Liga dit seizoen: ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ik vind Milito wat aan de trage kant. Met mijn beoogde systeem zou Lisandro overigens ook een goede optie zijn.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Hoi
|
Ontopic: Lijkt wel dat iedereen het over eens is dat Higuain in de basis moet staan? |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
In topvorm wel ja, de meest complete denk ik.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik denk dat die stats wel aangeven in wat voor topvorm hij is. Scorend beter nog dan Messi.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Higuain had minder minuten nodig voor z'n doelpunten ? Messi heeft er wel 3 meer in totaal, en hun doelgemiddelde is hetzelfde. Daarbij is Higuain ook de centrale man bij Real, en speelt Messi op de flank.
Niet te vergelijken. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Messi is anders vaak genoeg centraal te vinden, vooral dit seizoen. Kun je niet echt de flank meer noemen.
Maargoed het ging mij er vooral om dat hij minder tijd nodig heeft om goals te maken dan Messi. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ja, mooie stats van Gonzalo, maar Messi staat nog steeds anders geposteerd en geeft zelden het laatste zetje.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat Tevez-Aguero-Messi niet werkt, werd wel duidelijk in de kwalificatiereeks. Drie keer hetzelfde.
Alleen daarom zou Milito/Higuain/Lisandro in de basis moeten. Op vorm maken die eerste twee nog de beste kans. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kiezen tusen Milito en Higuain. Ga er maar aanstaan
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Pfff kwalificatiereeks... daarin was geen enkele samenstelling van Maradona logisch. En als je niet wilt kiezen tussen Milito en Higuain moet je of 442 spelen, of Higuain op een andere positie, maar daar zijn de door mij genoemde namen beter.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
![]() Perez ![]() Ronaldo ![]() wat een club |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Niet alleen de club, ook de Spaanse pers. Ze verwijten Higuain persoonlijk voor de uitschakeling in de CL, en MARCA moest zelfs even op de voorpagina zetten dat Higuain 2 keer verzuimde een bal aan Ronaldo te geven.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Afgelopen weekend deed Ronaldo exact hetzelde; HiguaÃ*n stond enkele keren vrij maar hij ging voor eigen succes.
Vanwege dit soort dingen wilde ik dus al niet dat Florentino überhaupt terugkwam. Ik heb nog een een feestje gevierd toen hij voor het eerst opkraste, waarom moest ie ook terugkomen
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Maradona heeft er laatst ook iets over gezegd dacht ik, hij was in ieder geval goed kwaad op Valdano.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Geweldige voetballer. Wordt gewoon te vaak overgeslagen..
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. ntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat ie maar mooi blijft en Benzema gedumpt wordt
![]() (in Vallecas bijvoorbeeld) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Ik vind het een geweldige spits..
Zou wel erg dom zijn om hem te verpatsen. [size=xx-small]Maar ik zou het niet erg vinden.[/size] |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ze kunnen beter die Benzema verkopen, maar die is een aankoop van de voorzitter natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Als Higuain verkocht wordt, laat de club zich weer eens kennen zeg. Knap staaltje politiek.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik geef je gelijk. De man is in de vorm van z'n leven, nog steeds pas 22 jaar, scoort overal dit seizoen en is een plaag voor de tegenstander. Wisselwerking met Ronaldo mag aan gewerkt worden, überhaupt mag zijn overzicht wel wat verbeteren, maar dit is gewoon een topper. Als hem dan verkoop met een kutsmoes, dan is dat omdat Benzema faalt, op de bankzit, en Florentino zijn gelijk wilt halen door hem op z'n minst op te stellen. En zo gaat het straks ook met Van Der Vaart > Kaka.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Beter dumpen ze die Benzema inderdaad.
In Italië ofzo |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die eerste kans na een paar minuten moest er in. Daarna heeft ie het niet superslecht gedaan, maar hij was ook verre van goed. Ik had hem al eerder gewisseld.
Maargoed, ik vind het niet erg dat hij het minder goed doet. Als ie komend seizoen maar weer goals maakt
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Choker.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banned
|
Zoals altijd komen er goede 9's van River
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Held
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Gonzalo Higuain: Met een fles ketchup aan de slag in Madrid.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|