Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 09-03-10, 12:39 rainbow   #1
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Freetown, 10 april 1982
Sierra Leoons profvoetballer, die momenteel als verdediger onder contract staat bij Willem II. Eerder stond hij onder contract bij RWD Molenbeek, Sporting Charleroi, Malatyaspor en FC Brussels. Kargbo speelt ook interlands voor het Sierra Leoons voetbalelftal.

2000-2001 Feyenoord
2000-2002 RWD Molenbeek
2002-2005 Sporting Charleroi
2005-2006 Malatyaspor
2005-2006 FC Brussels
2006-heden Willem II

Samen met de stichting CARE werkt Kargbo in Sierra Leone aan de wederopbouw van zijn door een burgeroorlog getroffen geboorteland. Voor zijn liefdadigheidswerk ontving hij in oktober 2008 de Football for Peace Award van de mondiale spelersvakbond FIFPro, samen met een cheque van €10.000,-. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een speler of instelling die zich verdienstelijk maakt op charitatief gebied. De verdediger kondigde aan het bedrag te besteden aan een nieuw project.

Kargbo : 'Ajacied Groenendijk mocht me niet'
09/03/2010 11:49

Ibrahim Kargbo stuurt aan op een vertrek bij Willem II. De middenvelder uit Sierra Leone zit bij de Tilburgers tegenwoordig vooral op de reservebank en denkt te weten waaraan dat ligt.

'Onder alle trainers bij Willem II heb ik altijd gespeeld', vertelt Karbo aan het AD. 'Totdat Fons Groenendijk (de ruim drie weken geleden ontslagen trainer, red.) hier begon. Natuurlijk ben ik gaan nadenken over wat ik verkeerd deed. Volgens mij is er slechts één optie. Kijk, Fons is een Ajacied. En in 2007 miste Ajax op de laatste speelronde de titel, omdat er met één doelpunt te weinig van Willem II werd gewonnen.'

'Ik stond toen namens Willem II in het veld. Ik denk dat hij me vanwege het verspelen van het kampioenschap nooit mocht', luidt de slotconclusie van Kargbo.

De middenvelder stelt verder dat hij binnenkort met de clubleiding om tafel wil om zijn toekomst te bespreken. 'Ik wil niet meer op de bank zitten. Zoals het nu gaat, trek ik niet langer. Dus kan ik beter in de zomer vertrekken.'

Kargbo heeft in Tilburg nog een doorlopend contract.
Prosac is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 09-03-10, 13:01   #2
Vergezocht.
The Verve is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 13:04 rainbow   #3

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Oh is dat, ik dacht dat het misschien was omdat hij een matige voetballer was. Maar ik zal er wel naastgezeten hebben.
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 13:07 big smile   #4
Ich bin Mario

Wat een rancuneus mannetje is die Fonsie toch he.
Oud 09-03-10, 13:07   #5
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar Alfons is weg toch? Dan moet hij nu toch weer gewoon spelen?

Overigens wel erg vergezocht. Vertonghen speelt ook nog steeds bij Ajax en die leverde ook een mooie bijdrage door bij RKC die bal er heel mooi in te schieten
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 13:12 big smile   #6
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een droeftoeter.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 13:24   #7
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

, ongelofelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn .
Da_Sandman is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 13:26 rainbow   #8

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

Oh, hij heeft een nieuwe vijand gevonden als excuus voor zijn voetbalvaardigheden.
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 13:36   #9

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij speelde toch gewoon altijd bij WII onder Fons?

2009/10 Vlag van Nederland Nederland Willem II Eredivisie 20 0

Juist ja.

Oud 09-03-10, 13:50   #10
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach, ik snap Ibrahim wel. Zelf ben ik geen prof geworden omdat ik als jongen van vijftien eens ontslag heb genomen bij schoonmaakbedrijf Tijl & Soppie, die later de invloedrijke sponsor van de B1 van mijn club, Moddergatse Boys, werd. Sindsdien heb ik geen wedstrijd meer gespeeld en probeerde de zoon van de bedrijfseigenaar, die ik destijds als vriend beschouwde, mij steeds mee de kroeg in te krijgen. Alles ging bergafwaarts vanaf die jaren. Gemiste kans, maar niet mijn schuld.
Clough is offline   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 14:02   #11

Ik mocht die Kargbo sowieso al niet sinds het incidentje met Marko Arnautovic.

Oud 09-03-10, 14:32   #12
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough
Ach, ik snap Ibrahim wel. Zelf ben ik geen prof geworden omdat ik als jongen van vijftien eens ontslag heb genomen bij schoonmaakbedrijf Tijl & Soppie, die later de invloedrijke sponsor van de B1 van mijn club, Moddergatse Boys, werd. Sindsdien heb ik geen wedstrijd meer gespeeld en probeerde de zoon van de bedrijfseigenaar, die ik destijds als vriend beschouwde, mij steeds mee de kroeg in te krijgen. Alles ging bergafwaarts vanaf die jaren. Gemiste kans, maar niet mijn schuld.
Silenus is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-03-10, 15:12   #13
Oorspronkelijk geplaatst door Clough
Briljant.
The Verve is offline   Met citaat reageren
Oud 05-04-10, 17:25   #14
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

'Laatkomer Kargbo wacht gesprek met club'

Willem II gaat Ibrahim Kargbo aanspreken op zijn gedrag. De speler uit Sierra Leone was zondag niet op tijd aanwezig in het stadion voor het duel met PSV (0-1 verlies).

Het Brabants Dagblad schrijft dat Willem II de middenvelder nu op het matje roept. De club is not amused met het gedrag van Kargbo. Dinsdag zal er een gesprek plaatsvinden tussen de club, speler en zijn zaakwaarnemer.

Kargbo gaf onlangs openlijk aan moeite te hebben met zijn reserverol. De middenvelder behoort niet langer tot het basiselftal van de Tilburgers. Zijn positie op de reservebank kan Kargbo maar moeilijk verkroppen.

De middenvelder was van mening dat hij een 'legitieme reden' had om zondag te laat op te komen dagen. Willem II is het daar niet mee eens.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-10, 13:39 rainbow   #15
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Kargbo sneed been zelf open met scherp mes
Ibrahim Kargbo begrijpt er niets meer van. Waarom moet hij met 'een professionele instelling' een boete betalen? En waarom wordt hij teruggezet naar het beloftenteam van Willem II?

De Tilburgers bestraften de speler uit Sierra Leone voor het feit dat hij tijdens de wedstrijd tegen PSV veel te laat het stadion betrad. Hij legt in het Brabants Dagblad uit wat hij allemaal heeft gedaan om zich voor te bereiden op de wedstrijd tegen de Eindhovenaren. Hij raakte in het duel met Vitesse geblesseerd en wilde graag op tijd hersteld zijn.

'Ik heb de dagen na die wedstrijd drie keer mijn been opengesneden met een scherp mes, om het bloed weg te laten stromen dat zich daar had opgehoopt. Daarna stopte ik er medicijnen in. De fysiotherapeut wist daarvan', vertelt Kargbo.

Kargbo geeft aan best te hebben willen spelen tegen PSV, als zijn trainer dat tenminste ook wilde. 'Toen duidelijk werd dat dat niet het geval was, heb ik de trainer gevraagd me dan maar helemaal buiten de selectie te laten. Dan kon ik me optimaal voorbereiden op de volgende wedstrijd. Dat vind ik een professionele instelling', besluit hij.
WTF
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-10, 13:45 sad   #16
Ich bin Mario

Ibrahim "John Rambo" Kargbo.

http://www.youtube.com/watch?v=PcNELjCcxaY
Oud 08-04-10, 13:48   #17
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
WTF

Gadverdamme, wat een zieke idioot man!

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site