![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() ![]() Freetown, 10 april 1982 Sierra Leoons profvoetballer, die momenteel als verdediger onder contract staat bij Willem II. Eerder stond hij onder contract bij RWD Molenbeek, Sporting Charleroi, Malatyaspor en FC Brussels. Kargbo speelt ook interlands voor het Sierra Leoons voetbalelftal. 2000-2001 Feyenoord 2000-2002 RWD Molenbeek 2002-2005 Sporting Charleroi 2005-2006 Malatyaspor 2005-2006 FC Brussels 2006-heden Willem II Samen met de stichting CARE werkt Kargbo in Sierra Leone aan de wederopbouw van zijn door een burgeroorlog getroffen geboorteland. Voor zijn liefdadigheidswerk ontving hij in oktober 2008 de Football for Peace Award van de mondiale spelersvakbond FIFPro, samen met een cheque van €10.000,-. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een speler of instelling die zich verdienstelijk maakt op charitatief gebied. De verdediger kondigde aan het bedrag te besteden aan een nieuw project.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Vergezocht.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oh is dat, ik dacht dat het misschien was omdat hij een matige voetballer was. Maar ik zal er wel naastgezeten hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat een rancuneus mannetje is die Fonsie toch he.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maar Alfons is weg toch? Dan moet hij nu toch weer gewoon spelen?
Overigens wel erg vergezocht. Vertonghen speelt ook nog steeds bij Ajax en die leverde ook een mooie bijdrage door bij RKC die bal er heel mooi in te schieten
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat een droeftoeter.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
, ongelofelijk hoe dom sommige mensen kunnen zijn .
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Oh, hij heeft een nieuwe vijand gevonden als excuus voor zijn voetbalvaardigheden.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij speelde toch gewoon altijd bij WII onder Fons?
![]() 2009/10 Vlag van Nederland Nederland Willem II Eredivisie 20 0 Juist ja. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ach, ik snap Ibrahim wel. Zelf ben ik geen prof geworden omdat ik als jongen van vijftien eens ontslag heb genomen bij schoonmaakbedrijf Tijl & Soppie, die later de invloedrijke sponsor van de B1 van mijn club, Moddergatse Boys, werd. Sindsdien heb ik geen wedstrijd meer gespeeld en probeerde de zoon van de bedrijfseigenaar, die ik destijds als vriend beschouwde, mij steeds mee de kroeg in te krijgen. Alles ging bergafwaarts vanaf die jaren. Gemiste kans, maar niet mijn schuld.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Ik mocht die Kargbo sowieso al niet sinds het incidentje met Marko Arnautovic.
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ibrahim "John Rambo" Kargbo.
![]() http://www.youtube.com/watch?v=PcNELjCcxaY |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() Gadverdamme, wat een zieke idioot man! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ibrahim Kargbo #1: Speelt niet dankzij Ajacied.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|