![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben benieuwd naar de OP
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Laatste post uit vorig topic:
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Misschien het maximum aantal posts uitbreiden voor dit topic? Andy past er niet helemaal in.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hij kan het dus nog wel een beetje?
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
PSV Eindhoven!
|
Nou Amsterdam, houdt jullie hart maar vast
.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Afellay: Nee, serieus. We eten overdag écht niets tijdens de Ramadan. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
@TT
alle bitterballen op Andy! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Je kan hem wel als breekijzer gebruiken, de nieuwe Urzaiz
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
http://www.depers.nl/spor(...)ansfer-van-2010.html
... ‘Het is zoals het is’ PSV liet daarna Van der Meyde zelf ook snel een reactie op de website van de club plaatsen. ‘Het is zoals het is’, zei hij. ‘PSV wilde me graag hebben. Het maakt niet uit waar ik eerder heb gespeeld, het gaat om nu. Misschien kan ik tegen Ajax al op de bank zitten.’ Die wedstrijd is al over anderhalve week. De conditietest die hij woensdag afwerkte, doet echter het ergste vrezen. Hij slaagde er niet in de sessie af te maken. ‘Ik ben voetballer, geen hardloper’, excuseerde hij zich. Was nog niet gepost toch? Of heb ik het gemist in de Ajax/PSV discussie? ![]() Van Burgerking is weer beschikbaar trouwens..per direct weg bij de Graafschap. Mooie tandem met Mandy
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik vind het stiekem niet eens zo erg allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ach, zelfs met zo'n conditie zou hij toch best wel een kwartier kunnen voetballen tegen Ajax?
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik wilde eigenlijk zeggen 'kap maar met de grappen, het is leuk geweest'. Maar ze blijven gewoon grappig
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Als deze Andy het kan, kan de andere Andy het ook! __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het is dat ik niet zo handig ben maar anders had ik voor morgen een spandoek gemaakt met die grote gele M en daar achter dan Andy.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=DH-ktg37IQM&feature=player_embedded
Stotter de stotter op het moment van de tattoo, lekker Mandy. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
ik hoor Andy niet graag praten
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Haha dat interview, hij komt echt over als een zwakzinnige
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Andy is ook geen slimme jongen, maar hij zegt toch geen hele rare dingen? Bij Ajax was het ook gewoon een domoor, maar wel een aardige knul en een goede voetballer.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ajax tattoo was dus al weg.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Goed interview toch? Het lijkt erop dat hij weer wil voetballen. Ik heb altijd wel een zwak voor voetballers die zijn terug gevallen en weer willen.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
willen, denk eerder een kwestie van geld
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Het is geen financiële gok, wel een sportieve. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Many en Andre zullen wel dikke vrienden worden ja, die delen samen 5 iqpunten ofzo
.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ach, zo dik is die eigenlijk helemaal niet . Als je een normaal leven het dan he ?, maar hij is een topvoetballer in die een topsport beoefend . Was moet ik zeggen , want als je 52 duels speelt in 7 jaar tijd dan heb je iets niet goed gedaan .
Het lijkt me sterk dat hij ook maar 1 seconde gaat spelen , maar ik heb apartere dingen gezien in mijn leven . Ik zeg dat die geen seconde gaat spelen ...... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Briljant.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
mandy
die gaan we volgen. Iemand foto van die tattoo?
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
![]() Maar volgens hem is ie weg. Intelligente uitdrukking trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het nogal brede Andy van der Meyde topic #2: Alle (bitter)ballen op Andy!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|