![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 | |
Dat tattoo-verhaal, wat een mongool. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Sjoerd Mossou over dat interview:
|
||
|
|
|
|
|
#253 | ||
|
En nu dus waarschijnlijk naar kamperclub WKE:
.
|
|||
|
|
|
|
|
#254 | |
|
||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Ik vind het wel mooi. Die gast moet gewoon lekker voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Zou wel een spectaculaire aanwinst zijn voor WKE, al is het onduidelijk wat Andy nog kan brengen. Maar het zal zeker extra toeschouwers trekken!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Ik vind hem wel bij WKE passen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Woonwagen kamp Emmen
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Hoop dat hij dan wel een WKE tattoo neemt. Anders gaan we hem klappen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
|
|
|
|
#262 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Rechts hangend bij Cora aan het frikandellenloket ja.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Dat wordt vlammen daar in Emmen.
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Kan 'ie er misschien een huisje kopen waarvan de achtertuin grenst aan het Noorder Dierenpark.
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Als-ie net zo makkelijk gaat scoren als wij hier, komt het wel goed.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Het (en hij
) is rond. Zaterdagavond tegen EVV is hij er al bij op het sportpark.
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Uiteindelijk nog niet gespeeld, maar kennelijk werkte hij wel al inspirerend op zijn teammaats. WKE maakte in de slotfase een achterstand goed en won nog met 5-4. Zijn concurrent voor wat betreft het hebben van de meeste tattoos, Martijn Doldersum, maakte ook nog een doelpunt.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Is dat die vent met al die tattoos over zijn been? Verder heb ik hetzelfde interview in 3 verschillende kranten gelezen in een week tijd
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
De man met nummer 15 idd behangplakker. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Ik vind dat wel mooi, dat Andy straks met een bengaalse tijger op het shirt speelt.
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
||
|
|
|
|
|
#274 |
|
En dan niet eens in de basis komen bij WKE
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Van de week weer vader geworden
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
||
|
|
|
|
|
#277 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Andy lijkt me echt zo`n goedzak die de harde voetbalwereld helemaal niet aankan. Bij al die anekdotes van (over) hem krijg ik altijd een beetje medelijden met hem, hij heeft echt iemand nodig die voor hem opkomt want zelf zou hij het nooit doen
.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Het is dat ie vroeger een beetje kon voetballen, anders stond hij nu achterwerken van bejaarden schoon te vegen.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
stond vandaag op een site
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Ik vind hem zielig
.
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
De houding van die baas linksonder
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
En die middelste en rechtse
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
bazenteam
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Hij zou zomaar de slimste van het stel kunnen wezen
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Uh, da's Andy toch, rechtsonder?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Die fotograaf heeft gewoon 2 seconden te vroeg op z'n knoppie gedrukt
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Hij begint wel heel erg op Dr Evil te lijken
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Die foto,
.Die gast linksonder die zich nét realiseert dat hij zijn scheet niet had moeten vertrouwen omdat 'ie nu een lepeltje jus de broek in voelt lopen, .
|
|
|
|
|
|
#292 | |
![]()
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Van vv WKE - Voorpagina
||
|
|
|
|
|
#294 |
|
Komt die nieuwe 37" tv van mij direct goed van pas!
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
We hebben geen WKE topic op dit forum zo te zien, dus dan meld ik in dit topic maar het heugelijke feit dat Andy straks (vanaf 1 februari) mag gaan combineren rondom de zestien met de levende legende Gulliano Grot! The Caveman!
.
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Daar past Andy niet in. Je moet minstens 50" hebben, anders valt ie deels buiten beeld.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Nieuwe elftalfoto:
En lekker 0-5 verloren .
|
|
|
|
|
|
|
#298 | |
Ook Erik Eleveld gaat naar WKE, compleet nieuw voorhoede.Maar vooralsnog kan Andy weinig potten breken dus. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het nogal brede Andy van der Meyde topic #2: Alle (bitter)ballen op Andy!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|