Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-11-11, 16:54 big smile   #251
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Andy van der Meyde is 32 en een vergeten voetballer. In De Pers kijkt de oud-international terug op een turbulente carrière. 'Ik ging ook niet meer mee naar trainingskampen en zo, want ik kon mijn dochtertje niet alleen laten.'
Ajax-tatoeage
'Bij PSV ging het verhaal ging dat ik een Ajax-tatoeage had. Dat is me de hele tijd blijven achtervolgen. Voor de wedstrijd tegen Ajax stond bij de training een groepje van de harde kern van PSV-fans me op te wachten. Ze wilden dat ik mijn kuit liet zien. Drie van hen werden binnengelaten in het gebouwtje op de Herdgang. Ze werden van harte welkom geheten. Stond ik daar in mijn onderbroek. Daarna was alles oké. Ik had hem al anderhalf jaar niet meer', zegt Van der Meyde in De Pers.

18 interlands
De voormalig rechtsbuiten speelde 18 interlands voor Oranje. Hij schoot Ajax in 2003 naar de kwartfinale van de Champions League met een prachtige treffer tegen AS Roma. Daarna volgden transfers naar Inter en Everton, maar in het buitenland kwam Van der Meyde nooit uit de verf.

Goudkarper
Van der Meyde: 'Die Ajax-tattoo heb ik op mijn kuit laten zetten toen ik in Engeland speelde. Vonden ze bij Everton niet leuk. Als ik mijn warming-up aan het doen was, met mijn kousen omlaag, hoorde ik de supporters morren op de tribune. Ik dacht: weet je wat, dan zet ik toch ook die van Everton erbij? Dat vonden ze prachtig. Daarna heb ik ook nog een tattoo van FC Twente en Inter erbij gezet, alle clubs waar ik heb gespeeld. Dat was een tijdje leuk, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee. Toen heb ik er een Japanse goudkarper overheen laten zetten.'

Grote knokpartij
'Een paar maanden nadat ik weg was bij PSV, kreeg ik opnieuw problemen over die tattoo, maar nu met de harde kern van Ajax. Waarom ik die Ajax-tattoo had weggehaald? Dat was op het Diemerfestijn, in september 2010. Een paar gasten van de F-side stonden om me heen. Een van hen wilde me slaan, maar miste. Daarna werd het één grote knokpartij. De volgende dag werd ik gebeld door Sven, de onlangs overleden leider van de F-side. Hij heeft me naar die jongens gebracht en hen sorry laten zeggen. Van de F-side kreeg ik toen een nieuwe tattoo aangeboden. Van Ajax, ja. Die moest ik tijdens Ajax-PSV laten zien, in het stadion. Heb ik in VAK410 nog een liedje gezongen door de megafoon. Alles is nu weer goed. Met die jongens die me toen in elkaar wilden slaan ben ik nu vrienden op Facebook.'

Gouden Kooi
'Ik doe nu even niks. Ik ga me bezig houden met kleding, volgend jaar. Ik woon in Apeldoorn en daar is niet zo heel veel op het gebied van mode. Mijn vriendin is hoogzwanger, daar gaat nu eerst alle aandacht naar uit. Ik heb haar ontmoet in café Meerzicht in Amsterdam, een ouwe Ajax-kroeg. Ze heet Melissa, oud-deelneemster van De Gouden Kooi. Een heel lieve, zelfstandige vrouw. Ze is kapster en kan voor mij zorgen in plaats van andersom. Bij mijn vorige vrouwen kreeg ik ook vaak cadeautjes, maar dat waren cadeautjes van mijn eigen geld, begrijp je?'

Kameel in garage
'Mijn eerste vrouw woont nog steeds in Italië. Zij is de directrice van de dierentuin, haha. Dat was ook altijd zo'n verhaal: ik zou als voetballer van Inter een dierentuin bij elkaar hebben gekocht. Maar dat is pas gebeurd nadat ik bij haar weg was. Toen ik al in Engeland woonde, ging ik bij haar langs om de kinderen te zien. Ze zei: ga even naar de garage. Het was donker. Ik zag alleen twee bulten en hoorde plotseling een raar geluid: gri gri. Had ze een kameel gekocht. Dat is bizar, ja. Gekkenwerk. Maar ze was gek van dieren. Ik heb zelfs voor haar een transfer naar Monaco afgeblazen, omdat je daar alleen maar appartementen hebt. Daar was geen plek voor haar dieren. Ik heb nog goed contact met haar, maar of ze die kameel nog heeft, weet ik niet. Dat ga ik niet elke keer vragen.'

Ziek dochtertje
'Mijn tweede vrouw heb ik in Liverpool ontmoet, toen ik bij Everton ging spelen. Met haar kreeg ik een dochter, Dolce. Ze kwam met een ernstige darmkwaal ter wereld. Haar maag verdroeg geen vast voedsel. Dat meisje heeft in twee jaar acht operaties gehad. Een paar keer per week zaten we in het ziekenhuis. Dat kwam mijn prestaties niet ten goede. Ik ging ook niet meer mee naar trainingskampen en zo, want ik kon mijn dochtertje niet alleen laten. Maar ja, de trainer stelde me niet meer op. Dat kon ik hem ook niet kwalijk nemen. Daar is het een beetje misgegaan. Ik speelde niet meer, was steeds minder gemotiveerd, raakte geblesseerd.'

Dat tattoo-verhaal, wat een mongool.

Oud 26-11-11, 18:47 big smile   #252
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Sjoerd Mossou over dat interview:
Oorspronkelijk geplaatst door AD.nl
Andy van der Meyde for President; Ajax is gered
Het mooiste interview van deze week stond in dagblad De Pers. Het werd geschreven door journalist Iwan Tol en de hoofdpersoon heet Andy van der Meyde. Als u het nog niet hebt gelezen, dan moet u dat snel doen - en laat u vooral niet misleiden door de kop 'Ik had mister Ajax moeten worden', want met Johan Cruijff of Steven ten Have heeft het allemaal geen reet te maken.

Althans, niet in directe zin.

Ongeveer het halve interview met Andy gaat over zijn tatoeageproblematiek. Dat lijkt misschien wat overdreven, maar het is een nogal complexe geschiedenis, waarvan het goed is dat de waarheid nu eindelijk een keer is blootgelegd. Er gingen namelijk erg veel wilde verhalen over de tatoeages van Andy van der Meyde. Dat moest maar eens afgelopen zijn.

Bondig samengevat komt het er op neer dat Andy van der Meyde vroeger een Ajax-tatoeage had, daarna een tijdje niet - en nu weer wel. Zijn eerste liet hij zetten in Engeland, maar omdat Andy dat een beetje lullig vond voor de supporters van Everton, liet hij er vlug een Everton-tatoeage naast tekenen. En daarna nog twee van FC Twente en Inter, zijn andere oud-werkgevers, want Andy is een loyale jongen.

,,Dat was een tijdje leuk,'' aldus Andy. ,,Maar op een gegeven moment was ik er klaar mee. Toen heb ik er een Japanse goudkarper overheen laten zetten.''

Enfin. Het leverde allemaal veel gedoe op toen Andy bij PSV ging spelen, want de supporters van PSV wisten niets van die Japanse goudkarper. Die dachten dat er nog steeds een Ajax-tattoo op de kuit van Andy stond! En dus trok Andy op een mooie dag zijn broek uit voor een stel boze PSV-supporters, om het misverstand voor eens en altijd uit de wereld te helpen. Wat bleek: geen Ajax- tatoeage, wel een Japanse goudkarper. Iedereen blij.

Nou ja, bijna iedereen, want de Ajax-supporters vonden het natuurlijk maar niks, zo'n Japanse goudkarper over hun logo heen gekladderd. En dat gingen ze Andy vertellen ook. ,,Een paar gasten van de F-side stonden om me heen,'' zei Andy in De Pers. ,,Een van hen wilde me slaan, maar miste. Daarna werd het één grote knokpartij.''

Maar gelukkig. Omdat Andy de moeilijkste niet is, werd ook dat probleem vlekkeloos opgelost. Sven van de F-side raadde Andy aan om een nieuwe te laten zetten - en dat was precies wat Andy deed. Eind goed al goed. Met de jongens die Andy destijds in elkaar wilden slaan, zo las ik, is hij nu vrienden op Facebook. (I like.)

U voelt 'm al aankomen; de oplossing voor Ajax is nabij. Alleen een echte Ajacied kan de club nog redden, nu de waarheid voorgoed bedolven ligt onder een berg van leugens en achterklap.

Ajax heeft iemand nodig die bruggen kan slaan. Iemand die pragmatisch denkt. Iemand die niet rancuneus naar het verleden kijkt, maar in staat is in oplossingen te denken. Iemand die de grootste misverstanden op kan lossen door wat water bij de wijn te doen. Iemand op wie we allemaal een beetje verliefd zijn, in welk kamp we ook zitten.

Andy for President.

Oud 04-12-11, 17:20 Standaard   #253
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

En nu dus waarschijnlijk naar kamperclub WKE:

WKE in gesprek met Andy van der Meyde
04-12-2011

VOETBAL - Topklasser WKE wil zich in de winterstop versterken met oud-international Andy van der Meyde. Dat meldt de technisch directeur van de Emmenaren, Jan Oosting. WKE hoopt vrijdag de contractbesprekingen met de 32-jarige Arnhemmer af te ronden.

Van der Meyde kwam in Nederland uit voor Ajax en FC Twente. Daarna verdedigde hij over grens, met wisselend succes, de clubkleuren van Inter Milaan en Everton.

De vleugelaanvaller stond vorig seizoen nog een paar maanden onder contract bij PSV, maar daar wist hij geen indruk te maken en oogde hij niet fit. ''Hij houdt zijn conditie op peil bij AGOVV Apeldoorn'', zegt Oosting.''Hij was vrijdag bij ons op de club en hij ziet er afgetraind uit. Mijn broer gaat veel om met mensen uit Arnhem, waar Andy vandaan komt. Zodoende zijn we met hem in contact gekomen.''

De 18-voudig international besloot aan het begin van dit seizoen te stoppen als profvoetballer. Onlangs werd bekend dat FC Volendam interesse in zijn diensten had, maar nu lijkt hij toch voor WKE te gaan kiezen. ''Ik acht de kans zeer groot dat hij vanaf de wintestop voor ons speelt'', zegt Oosting. ''We hebben versterking aan de rechterkant nodig. Van der Meyde is dan optie nummer een. Rechts hangend komt hij met zijn snelheid het meest tot zijn recht.''
Rechts hangend komt hij met zijn snelheid het meest tot zijn recht
.
Sybrand is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-12-11, 17:23 Standaard   #254

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

''Hij houdt zijn conditie op peil bij AGOVV Apeldoorn'',
zul je zien dat als hij weg is, ze opeens wel gaan presteren in Apeldoorn
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 04-12-11, 17:54 thumb up   #255
Hansworst

Ik vind het wel mooi. Die gast moet gewoon lekker voetballen.

Oud 05-12-11, 19:16 Standaard   #256
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou wel een spectaculaire aanwinst zijn voor WKE, al is het onduidelijk wat Andy nog kan brengen. Maar het zal zeker extra toeschouwers trekken!

methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 05-12-11, 19:17 thumb up   #257
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich Bekijk bericht
Zou wel een spectaculaire aanwinst zijn voor WKE, al is het onduidelijk wat Andy nog kan brengen. Maar het zal zeker extra toeschouwers trekken!
De catering mag ook wel wat extra spullen inslaan.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 05-12-11, 19:26 thumb up   #258
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind hem wel bij WKE passen.

Oud 05-12-11, 19:26 Standaard   #259

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Woonwagen kamp Emmen

Oud 06-12-11, 10:03 angry   #260
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoop dat hij dan wel een WKE tattoo neemt. Anders gaan we hem klappen.

Oud 06-12-11, 10:14 Standaard   #261
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Hoop dat hij dan wel een WKE tattoo neemt. Anders gaan we hem klappen.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 10:18 Standaard   #262
Kluf

.

Oud 06-12-11, 10:25 Standaard   #263
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht
[...]En nu dus waarschijnlijk naar kamperclub WKE:

.
Rechts hangend bij Cora aan het frikandellenloket ja.

Oud 06-12-11, 11:03 big smile   #264
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

[afbeelding: link]
.

Oud 06-12-11, 11:28 rainbow   #265
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat wordt vlammen daar in Emmen.
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 11:35 Standaard   #266
Kluf

Kan 'ie er misschien een huisje kopen waarvan de achtertuin grenst aan het Noorder Dierenpark.

Oud 06-12-11, 12:12 big smile   #267
Hansworst

Als-ie net zo makkelijk gaat scoren als wij hier, komt het wel goed.

Oud 08-12-11, 22:36 Standaard   #268
Dnarbys

Het (en hij ) is rond. Zaterdagavond tegen EVV is hij er al bij op het sportpark.
Oud 11-12-11, 12:39 Standaard   #269
Nummer 10

Uiteindelijk nog niet gespeeld, maar kennelijk werkte hij wel al inspirerend op zijn teammaats. WKE maakte in de slotfase een achterstand goed en won nog met 5-4. Zijn concurrent voor wat betreft het hebben van de meeste tattoos, Martijn Doldersum, maakte ook nog een doelpunt.

Oud 11-12-11, 12:42 question   #270
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Is dat die vent met al die tattoos over zijn been? Verder heb ik hetzelfde interview in 3 verschillende kranten gelezen in een week tijd

Oud 11-12-11, 12:47 Standaard   #271
Nummer 10

De man met nummer 15 idd behangplakker.

Oud 11-12-11, 14:23 thumb up   #272
Kluf

Ik vind dat wel mooi, dat Andy straks met een bengaalse tijger op het shirt speelt.

Oud 05-01-12, 16:07 big smile   #273
Drums

'Het is mijn bedoeling dat ik terugkeer in de Eredivisie'
05/01/2012 15:47

Andy van der Meyde leek tussen 2003 en 2005 voorbestemd om bij Internazionale uit te groeien tot een wereldster. Het lukte niet. Bij Everton en PSV deed het eens zo grote Ajax-talent nog een poging de top te bereiken, maar inmiddels is hij voor een halfjaar terechtgekomen bij Zondagtopklasser WKE.

VI-verslaggever Marco Timmer zocht hem op en ondervond dat Van der Meyde de hoop nog niet helemaal heeft opgegeven. 'Je moet nooit ophouden met dromen. Ik heb er alles voor over om mijn carrière goed af te sluiten. Het is absoluut de bedoeling dat ik de Eredivisie weer in ga. Ik wil op een goede manier afscheid nemen van het betaalde voetbal.'
Iemand het hele interview?
Oud 05-01-12, 16:35 rainbow   #274
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

En dan niet eens in de basis komen bij WKE
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 05-01-12, 18:57 rainbow   #275
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Van de week weer vader geworden

Oud 05-01-12, 19:41 Standaard   #276

Andy van der Meyde verliet in 2003 Ajax voor Internazionale en er een leek een mooie loopbaan voor de buitenspeler in het verschiet. Het ging echter mis in Italië en volgende avonturen bij Everton en PSV liepen ook tot niets uit. Achteraf gezien had de geboren Arnhemmer nooit moeten vertrekken uit Amsterdam.

"Ik had nooit bij Ajax weg moeten gaan. Ik had een huisje gekocht in Purmerend, was net vader geworden en had een nieuw contract getekend. Ik had een geweldig seizoen achter de rug, had elf keer gescoord en zeventien assists gegeven", aldus Van der Meyde in de papieren versie van Voetbal International.

"Ik zat goed, hoefde niet weg en was ook helemaal niet bezig met andere clubs. Een grote zak geld uit het buitenland hoefde ik ook niet, ik verdiende genoeg bij Ajax", ging Van der Meyde verder. "We waren in de voorbereiding op het nieuwe seizoen toen Ronald Koeman zei: ''Andy, je moet even naar boven, naar kantoor". Arie van Eijden, de algemeen directeur, zei: ''We hebben een fax gehad en Inter is bereid om acht miljoen euro voor je te betalen, dus je bent verkocht.'' Ik stond versteld en was volledig overdonderd."

"Ik heb ja gezegd en had dat op dat moment niet moeten doen. Ik kreeg het gevoel dat Ajax van me af wilde. Ik had ze niks gekost en ze wilden grof aan me verdienen. De voetballerij is af en toe een moderne vorm van mensenhandel. Tegen mijn zin ben ik eigenlijk naar Italië gegaan, een domme fout. Als ik een tijdmachine zou hebben zou ik hem terugdraaien naar dat moment op kantoor. Dan zou ik dit maar heel hard nee roepen", besluit Van der Meyde.

Oud 05-01-12, 19:48 Standaard   #277
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]
Dat is toch al een oud nieuwsbericht of niet?

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 05-01-12, 19:50 arrow   #278
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Andy lijkt me echt zo`n goedzak die de harde voetbalwereld helemaal niet aankan. Bij al die anekdotes van (over) hem krijg ik altijd een beetje medelijden met hem, hij heeft echt iemand nodig die voor hem opkomt want zelf zou hij het nooit doen .

Oud 05-01-12, 19:52 Standaard   #279
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is dat ie vroeger een beetje kon voetballen, anders stond hij nu achterwerken van bejaarden schoon te vegen.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 05-01-12, 23:01 Standaard   #280

Oorspronkelijk geplaatst door dndiek Bekijk bericht
[...]
Dat is toch al een oud nieuwsbericht of niet?
stond vandaag op een site

Oud 05-01-12, 23:31 Standaard   #281
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind hem zielig .
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 22:10 big smile   #282
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 22:16 Standaard   #283
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

De houding van die baas linksonder
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 22:22 Standaard   #284

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

En die middelste en rechtse
appelflap is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 22:30 Standaard   #285

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

bazenteam
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 22:35 Standaard   #286

Cheiron's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij zou zomaar de slimste van het stel kunnen wezen
Cheiron is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 22:42 Standaard   #287
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door appelflap Bekijk bericht
En die middelste en rechtse
Uh, da's Andy toch, rechtsonder?

Oud 23-01-12, 22:48 Standaard   #288

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
[...]

Uh, da's Andy toch, rechtsonder?
Ja, klopt. Je moet wel goed kijken
appelflap is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-12, 22:50 Standaard   #289
Drums

Die fotograaf heeft gewoon 2 seconden te vroeg op z'n knoppie gedrukt
Oud 23-01-12, 22:59 Standaard   #290
Hup Holland!

Zappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij begint wel heel erg op Dr Evil te lijken
Zappie is nu online   Met citaat reageren
Oud 24-01-12, 09:58 Standaard   #291
Kluf

Die foto, .

Die gast linksonder die zich nét realiseert dat hij zijn scheet niet had moeten vertrouwen omdat 'ie nu een lepeltje jus de broek in voelt lopen, .

Oud 24-01-12, 10:13 Standaard   #292
DiFontaine

Die gast linksonder die zich nét realiseert dat hij zijn scheet niet had moeten vertrouwen omdat 'ie nu een lepeltje jus de broek in voelt lopen, .

Oud 24-01-12, 17:13 Standaard   #293
Nummer 10

Van vv WKE - Voorpagina

Eind goed al goed

Door: BERT OLDENBURGER - zondag 22 januari 2012 - 21:35 uur

Om 10 uur vertrokken we vanuit een regenachtig Emmen richting Groesbeek. Aldaar aangekomen werden we prettig ontvangen en werd het bestuur door voorzitter Bert Jansen rondgeleid in de prachtige nieuwe accommodatie van de Treffers. Kleedkamers, vergaderruimtes, fitnessruimte, wasruimte. Bovendien een bovenverdieping die geheel verhuurd is aan een organisatie voor lichamelijk en geestelijk gehandicapten, waarvan een aantal deelnemers lichte werkzaamheden voor de club verrichten. Een voorbeeld voor een ieder.

Na 96 minuten spelen kon er bij de WKE aanhang toch nog een glimlach af. Het is net of WKE patent heeft op Houdini-achtige ontsnappingen. Vandaag was er weer zo ééntje. In de 95ste minuut toch nog onverwachts achter met 1-0. Vanaf de aftrap een diepe bal op rechtsback Dennis Loer. Aan de zijkant onreglementair gestopt, vrije bal. Geheel WKE in het strafschopgebied bij de Treffers, alleen doelman Diederik Bangma stond verloren aan de andere kant. Vrije bal wordt genomendoor Erwin Buurmeijer en alles wat WKE is springt naar de bal en Guus de Vries kopt de bal binnen (zie de laatste foto’s).

Dit doelpunt zette in wezen wel het spelbeeld op zijn kop. De Treffers was voor de rust de iets betere ploeg, maar na de rust was er maar één ploeg dat qua voetbal recht had op de overwinning en dat was de Treffers. Echter het euvel van de Treffers is, ze creëren weinig kansen en als ze ze creëren dan weigeren ze die te benutten. Zelfs een (onterecht gegeven) penalty was (terecht) niet aan hun besteed.

WKE trad aan zonder de geblesseerde spelers Anton Jongsma, Robin Demeijer, Robert Fik, terwijl Angelo Zimmerman licht geblesseerd aan de wedstrijd begon. Daar stond tegenover dat Andy van der Meijde zijn debuut maakte voor WKE. Niet de prettigste wedstrijd overigens om je te presenteren, want de voorwaartsen konden bijna niet worden aangespeeld. Televisiebeelden van het optreden van Andy van der Meijde zijn vrijdag bij RTL 7(voetbal international) te bewonderen.

De druk op de goal van WKE werd in de tweede helft met de minuut groter. Bij een paar hachelijke momenten kwam WKE goed weg en het was aan de uitblinkers Diederik Bangma en Rudolf Lip te danken dat heel lang de nul gehandhaafd bleef. Echter ook zij waren kansloos toen de scheidsrechter in een perfect uitgevoerde tackle van Martin de Roo een strafschop zag. Het is dat ik er te nuchter voor ben, want anders zou ik haast gaan geloven in de voorzienigheid. En zo was er toch nog gerechtigheid, de bal werd keihard tegen de deklat geschoten. WKE werd pas een paar keer gevaarlijk toen Jeroen Buurke werd in gebracht. Hij was 2 keer dicht bij een treffer
Vrijdag dus op televisie!

Oud 24-01-12, 17:21 Standaard   #294
DiFontaine

Komt die nieuwe 37" tv van mij direct goed van pas!
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 29-01-12, 19:59 Standaard   #295
Kluf

We hebben geen WKE topic op dit forum zo te zien, dus dan meld ik in dit topic maar het heugelijke feit dat Andy straks (vanaf 1 februari) mag gaan combineren rondom de zestien met de levende legende Gulliano Grot! The Caveman! .

Oud 30-01-12, 00:17 emo   #296
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen Bekijk bericht
Komt die nieuwe 37" tv van mij direct goed van pas!
Daar past Andy niet in. Je moet minstens 50" hebben, anders valt ie deels buiten beeld.

Oud 30-01-12, 00:21 Standaard   #297
Dnarbys

Nieuwe elftalfoto:

En lekker 0-5 verloren .
Oud 31-01-12, 17:53 Standaard   #298
Nummer 10

We hebben geen WKE topic op dit forum zo te zien, dus dan meld ik in dit topic maar het heugelijke feit dat Andy straks (vanaf 1 februari) mag gaan combineren rondom de zestien met de levende legende Gulliano Grot! The Caveman! .

[afbeelding: link]
Dat is oud nieuws. Ook Erik Eleveld gaat naar WKE, compleet nieuw voorhoede.

Maar vooralsnog kan Andy weinig potten breken dus.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site