![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Kusje voor jou
Held in Twente die volgend seizoen zijn geluk gaat beproeven in de Amerikaanse competitie. Na afloop van het WK in Zuid-Afrika zal hij zich melden bij zijn nieuwe club, de Seattle Sounders.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooi om af te bouwen daar.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Na 7 jaar trouwe dienst en een belangrijk aandeel in de opmars van Twente is deze overstap 'm van harte gegund. Prima speler, waar zo langzaamaan het beste van af begint te raken. Goede oplossing voor N'Kufo en Twente, die met Luuk de Jong zijn opvolger al binnen hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lijkt me idd ook het juiste moment voor Twente om naar de toekomst te kijken. Dit seizoen is hij toch niet de N'Kufo van de laatste jaren.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooie club voor Kufo. Even een keer een tripje plannen naar Seattle
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kan Twente straks op zoek naar 2 nieuwe spitsen als er Ruiz ook nog verkocht gaat worden ( als dat bedrag op tafel komt ) maar goed benieuwd naar het afscheid wat die in Enschede krijgt.
Leuke avontuur voor nog 2 jaar idd. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja, ik vind N Kufo toch wel iets beter dan de Jong hoor . Ook al doet N Kufo veel verkeerd en dat weet ik . Ik mis toch die ervaring zoals vrije trappen uitlokken , of gewoon slim lopen .
Ik denk dat N Kufo weer in de basis zal staan , maar ik denk ook dat Steve eerder een beroep zal doen op de Jong . Die heeft het toch aardig gedaan . Is alleenmaar mooi , een extra concurrent .. Peace . |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Toch is het ergens een mooie beloning voor Nkufo om af te sluiten met de titel na 7 seizoenen Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Gaat hij ook nog mee naar Zuid-Afrika met Zwitserland? |
|