![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Gatver de nieuwe appelflaai.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heeft bij mij op school gezeten
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Weer een Utrechtse Marokkaan, scouten ze daar speciaal op ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vond hem nog niet echt super in de twee wedstrijden die hij speelde in het eerste. Maar dat komt vanzelf wel als hij eenmaal gewend is te voetballen als een prof.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Misschien moet je het woord flamboyant nog even een keer opzoeken...
|
|
|
|
|
|
|
#10 | ||||
![]()
|
|||||
|
|
|
|
|
#11 | |||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
#12 | ||
[/quote] Ok. |
|||
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nu al veel verder dan Afellay was op zijn leeftijd.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Op dat jeugd WK was hij wel goed. Bij PSV heeft hij mij nog niet kunnen overtuigen.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Meteen die verheerlijking van talenten na 2 wedstrijden
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Leuk spelertje.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
!
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gisteren een ongelukkige invalbeurt. Maar ik weet ook niet wat Rutten bezielde om hem in te laten vallen in het hol van de leeuw. Gaf wel als invaller voor Amrabat in 20 minuten meer voorzetten dan Amrabat in een half jaar
. De acties, die ik zag gaven wel hoop en hij gaf wel een paar mooie ballen. Labyad komt fysiek alleen nog veel tekort, een paar uurtjes krachthonk per week zou hem zeker goed doen. Hij is wel al een fysiek een stuk verder dan Afellay op dezelfde leeftijd . Maar in een team dat helemaal van slag was/is, maakt hij (natuurlijk) nog niet het verschil.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tsja, die jongen is net een paar dagen 17 jaar. Bij gebrek aan beter wordt hij ingezet.
Heeft wel een puike traptechniek, reeds gezegd. Een aantal voorzetten vlogen ook gevaarlijk voor, maar werden relatief eenvoudig weggekopt. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Inderdaad, het zal vast een getalenteerde speler zijn. Maar Rutten kies dan wel je momenten uit om hem in te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Waarschijnlijk al in de basis tegen de duitsers zaterdag.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Mooi, ben wel benieuwd
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Onbegrijpelijk dat hij gebracht werd.
Die jongen kan vast heel erg goed voetballen maar laat hem lekker in een wedstrijd zijn minuten maken als PSV met 3-0 ofzo voor staat. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het is inderdaad wel echt dramatisch om zo'n jongen in zulke duels erin te brengen. Als je nou 3-0 voor staat dan snap ik het nog wel, of zoals tegen Ajax 3-0 achter.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat een goal
schitterend.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
En weer gescoord
. 2x scoren bij je
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
laat maar komen die gifs/youtube links
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die bedoelde ik ook eigenlijk.. dom van me
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het was maar tegen Grunn.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Ben benieuwd naar de beelden, toekomst van het Nederlands voetbal vind ik bijzonder boeiend.
|
|
|
|
|
|
#41 |
![]() De 1-0 __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Grootste talent van PSV op dit moment. Volgend jaar zal hij meer wedstrijden gaan spelen.
Overigens wel aparte reactie van Rutten. Tegen Twente speelde Labyad in de minuten die hij kreeg niet goed, maar Rutten had het over een afgebroken teennagel na 1 van de eerste acties van hem, waarna hij niet meer in de wedstrijd zat. Rutten gaf aan dat hij dan eigenlijk moet vragen naar een wissel, maar dat nog moet leren. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=jA4VL58BKd4&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=3uXfSaPdH0I&feature=player_embedded Gilette speler van de week of toch Siem de Jong? |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
PSV'ers, wat zijn precies zijn sterke punten? Is hij snel?
|
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
In FM gaat hij bij mij ook altijd naar Chelsea.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ah, het gebruikelijke lijstje waar zijn naam op valt, samen met Eriksen en nog tig 17 en 18-jarigen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Zakaria Labyad topic #1: Liegt, bedriegt en verliest strijd van concirge in ronde 1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|