![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ook op dit forum kan een topic voor geweldenaar Maikel Aerts zeker niet uitblijven. Over deze keeper raak je namelijk niet uitgepraat. Is het niet vanwege zijn geweldige safes, danwel om zijn gigantische blunders. En valt ie op het veld eens niet op, dan zorgt Aerts er wel voor dat ie buiten de lijnen (meestal niet al te positief) in het nieuws komt.
![]() Aerts begon met keepen bij de plaatselijke amateurclub in zijn geboorteplaats Best. Via de jeugdopleiding van PSV begon hij zijn loopbaan bij FC Den Bosch. Op 5 november 1994 maakte hij er zijn debuut, maar na een dopingrel (in 1997) kreeg hij pas in seizoen '98/'99 een basisplaats bij de Bosschenaren. Hij bleek een betrouwbare keeper en stond in 2001 op het punt om voor liefst 2,5 miljoen gulden naar Wolverhampton Wanderers getransfereerd te worden. Ware het echter niet dat hij na een dopingtest opnieuw werd betrapt op cocaïnegebruik en de FC zo een hoop centen door de neus werd geboord. ![]() In Den Bosch had Aerts het natuurlijk verbruid en via een kort verblijf bij Germinal Beerschot Antwerpen dook Aerts in 2002 weer op bij RBC Roosendaal. Daar maakte hij zoveel indruk dat Feyenoord hem overnam, maar de doelman eerst nog wel stalde in Roosendaal. Medio 2005 meldde Aerts zich alsnog in de Maasstad, maar daar maakte hij kostbare fouten en verloor de doelman zijn zelfvertrouwen compleet. Toen hij op zeker moment zélf vroeg om een wissel werd duidelijk dat Aerts' toekomst niet in Rotterdam lag en hij werd in de winter van '06/'07 verhuurd aan Willem II. Aldaar bloeide hij weer op en de Tilburgers legden hem voor twee jaar vast. ![]() Bij de Tricolores won Aerts in 2007/08 de concurrentiestrijd met de van Ajax gehuurde Kenneth Vermeer. Het noodlot sloeg echter andermaal toe, toen hij zijn kuitbeen brak en een half jaar uit de roulatie was. In de zomer van 2008 werd Aerts echter weer de nummer één van Willem II en als aanvoerder speelde hij alle duels. Ook dit seizoen staat hij weer wekelijks onder de lat en heb ik hem alweer meerdere keren (zo ook vanavond) voorbij zien komen met mooie reddingen, koddige misverstanden en prachtige blunders. Hoog tijd voor een eigen topic dus! ![]() Loopbaan: 1994-2001 FC Den Bosch 2001-2002 GBA (Bel) 2002-2005 RBC Roosendaal 2005-2006 Feyenoord 2006-2010 Willem II |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Weer een blundertje gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ik vind het normaal gesproken wel een redelijke keeper, maar dit seizoen is hij dramatisch.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Altijd mooi hoe hij helemaal over de rooie gaat bij doelpunten, gelijk z'n verdediging uitschelden, wat een idioot
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Die gozer is niet helemaal lekker joh.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat deed Edwin Zoetebier ook altijd, zeker toen hij nog bij Volendam zat. Vaak al voor de bal over de lijn was. Die heeft er toch nog de top mee gehaald...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Z'n interviews/analyses na wedstrijden zijn vaak ook prachtig. Vooral als ze verloren hebben (en dat ie meer dan regelmatig het geval)
.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij had toch ook een keer zo'n mooi interview met Barbara Barend, dat ie bijna kwaad werd op haar?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/25940/aerts_na_willem_ii-vvv-venlo.html
Gast wat doet hij ![]() Heeft weer lopen snuiven zeker, afgekeurde goal? __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik vind het maar een clown.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
tis een beetje de Nederlandse Barthez, ook zo`n clowneske vertoning.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
. Was er echt geen afgekeurde goal in de slotfase of begint Aerts al vroeg dement te worden?Het einde van dat interview ook. De verslaggever komt er nogmaals op terug, snapt ie de vraag niet eens .
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat doelpunt van VVV werd afgekeurd, omdat Aerts hard op z'n hoofd viel. Dat wist hij dus schijnbaar al niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Tering wat een mafkees is/blijft het ook
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Liet zich vandaag ook weer gaan tegen het publiek.
Ging ook niet vrijuit bij de 0-1. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hij stond niet bepaald sterk opgesteld nee, bij de 0-1
.Maar wat deed ie naar het publiek dan? Foto's/filmpje..? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hij had een uittrap die direct over de zijlijn ging. Werd vanaf de tribune 'cynisch' voor geklapt, en Aerts nam het in ontvangst alsof ie net gescoord had
.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=JTsEKvZTn1A
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat een imbeciel
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Aan zijn hoofd kun je gewoon zien dat het hem ontbeert aan intelligentie.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mijn liplees kunsten maken er van op dat hij zegt : Fack jullie man.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hehe dat is de juiste denk ik
na het filmpje nog is bekeken te hebben
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dat filmpje!!
. Wát een figuur .
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
zoals gister zie ik hem volgend weekend graag
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Aerts
![]() Modale cokesnuivert. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Misschien nog even cashen in het Midden Oosten? Is de drugs ook nooit ver weg
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dat wordt helemaal niks met Willem II volgend jaar.
Iedereen doet altijd wel lacherig over Aerts maar voor Willem II vond ik hem best belangrijk de laatste jaren. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
WTF
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Doet hij goed, maar met Aerts op goal gaan ze eerder richting 3e Bundesliga...
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tuurlijk jongens. Aerts kan er niks van
.Vooral zo blijven denken, dan zien de echte kenners ondertussen wel dat ie wel degelijk een aardig potje kan keepen. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Aerts kan echt wel goed keepen, alleen eens in de zoveel tijd komt er weer een blunder.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Aerts is een prima keeper, het is alleen wel een debiel qua uitstraling.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zal toch niet gehaald zijn als eerste keeper neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha, wat een grap.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Benieuwd wat Bild van zijn komst vindt gezien zijn verleden.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Goeie zaakwaarnemer heeft ie dan.
Willem II ook blij , nu ze weer wat centjes voor een speler hebben gekregen. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
haha
|
|
|
|
|
|
|
#48 | ||
Dan snap ik waarom ze gewoon wel geld aan een keeper hebben uitgegeven. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mooi mooi. En dat Duits leren doet ie natuurlijk om zijn verdedigers stijf te kunnen schelden na een tegengoal!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het opmerkelijke Maikel Aerts-topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |