![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
![]() Luuk de Jong werd op 27 augustus 1990 in het Zwitserse Aigle geboren. De ouders van de aanvaller speelden allebei volleybal in Zwitserland. Zijn vader werd daar later ook coach. Tot zijn vierde woonde De Jong in het Alpenland om vervolgens weer naar Nederland te verhuizen. Zijn broer Siem was toen zes. Doordat je in Zwitserland pas de Zwitserse nationaliteit krijgt als je tot je veertiende in dat land woont, heeft De Jong alleen een Nederlands paspoort. Hij groeide na zijn vierde op in de Achterhoek en kwam via amateurvereniging DZC '68 op zijn tiende terecht in de jeugd van De Graafschap, alwaar hij in 2008 debuteerde in het eerste elftal. Nu speelt hij dus bij FC Twente en heeft hij 3x in de basis mogen starten. 2x in de beker en tegen Werder Bremen, in totaal scoorde hij hier 5 goals! Dé opvolger van Blaise N'Kufo? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Levende legende
_! OT: Luuk de Jong is een prima spits voor Twente
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
![]() Ook hier nog een filmpje van Werder - Twente, de goal van De Jong komt vanaf 5:08 http://www.youtube.com/watch?v=Xr1xCKVU6nA |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De Jong staat aan het begin van misschien wel een mooie carriere bij Fc Twente , maar het is nog veel te vroeg om er iets over te zeggen . Momenteel vind ik hem te kort komen en dat vind Steve ook , want anders had die wel meer gespeelt . Ik heb er mijn grote twijfels bij , maar hij mag me verassen .....
Peace . Bijna een half jaar later zeg ik : Welkom Luukhino en ben er nu zeker van dat je echte waarde hebt voor mijn mooie FC Twente . Ik heb geen twijfels meer .... 0,0 twijfel . Laatst gewijzigd door tjekkie; 29-08-10 om 20:52 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
Doordat je in Zwitserland pas de Zwitserse nationaliteit krijgt als je tot je veertiende in dat land woont, Iedereen onder de 14 is statenloos
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik mag deze jongen wel. Lijkt me een goede opvolger voor 'N Kufo.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Weer een goal vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
De Jong zou ik in tegenstelling tot Dost wel graag bij Ajax zien. Dat heeft heel veel te maken met de basistechniek van beiden.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
En inderdaad, niet erg realistisch... |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
16,8 miljoen
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat moet je niet tegen Ajax zeggen, sstt
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gister nog heel ff met um gepraat.
On: Het lijkt me toch niet dat hij naar Ajax gaat,helemaal niet als Twente kampioen word |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
In de beker heeft hij er een aantal gemaakt, denk dat dat verwarrend werkte BS.
![]() Bij Capelle vonden ze het een goede spits in elk geval. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Was gisteren leuk, Luuk de Jong de groeten aan je broer. Hij zijn broer opbellen
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Moet het volgend jaar toch laten zien.
Zware taak om Nkufo op te volgen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
90 minuten als standbeeld fungeren lijkt me ook erg zwaar ja. Moet je niet onderschatten.
Luuk komt er wel. Keren dat ik hem heb zien spelen vond ik 'm wel indruk maken. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Makkelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
wat een doelpunt die 4de
![]() Hij heeft ook al een klik met Janko, dat is wel lekker. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Geweldig doelpunt zeg.
Vind die reclame ook grappig met Siem . "Ik heb het". "Ík heb het" .
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nooit geweten dat die gast kon dribbelen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Luuk de Jong is een wereld spits in wording.
Zeer gave techniek die nog steeds beter wordt, heeft goed voetbal-overzicht, Veel scorend vermoegen, kan onwijs goed koppen, vormd een geweldig koppel met Janko. Op dit moment is Luuk zijn broer Siem al voorbij qua voetbal vermogen. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Geweldige tweede goal van Luukinho.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Zullen het de eerste broertjes worden na de De Boertjes die samen in oranje zullen spelen?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Prachtige goal zeg.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De Jong staat aan het begin van misschien wel een mooie carriere bij Fc Twente , maar het is nog veel te vroeg om er iets over te zeggen . Momenteel vind ik hem te kort komen en dat vind Steve ook , want anders had die wel meer gespeelt . Ik heb er mijn grote twijfels bij , maar hij mag me verassen .....
Peace . Bijna een half jaar later zeg ik : Welkom Luukhino en ben er nu zeker van dat je echte waarde hebt voor mijn mooie FC Twente . Ik heb geen twijfels meer .... 0,0 twijfel . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Op basis van? Valt ook niet echt te vergelijken die 2.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het kan allemaal zo snel weer veranderen ... Vorig jaar vond ik Siem beter en balangrijker voor Ajax , maar nu .... Het is nog allemaal te vroeg , maar ik hoop natuurlijk dat Luuk het van Siem gaat winnen ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Luukinho
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik hoop stiekem op de gebroeders De Jong in Oranje over een paar jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Gaat vooral om de vergelijking met z'n broer. Na twee keer twee doelpunten kun je nog niet zeggen dat hij hem voorbij is. Ook op het voetballende vlak nog niet, over de laatste wedstrijden. Neemt niet weg dat het seizoen erg goed begonnen is voor hem.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
goed verdedigd bij die goal zeg
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Welkom in de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Tja, voor mij was Luuk vorig seizoen al toe aan de erdivisie, enkel het feit dat Mc Claren Luuk niet te vaak opstelde wil nog niet zeggen dat Luuk ook vorig seizoen al mee knikte en mee voetbalde.
Denk aan de mooie kop goal uit tegen Bremen, denk aan de laatste kampioens wedstrijden. Ook toen al speelde Luuk aanzienlijk sterk. Dit seizoen in de Johan Cruijf schaal speelde Luuk fantastisch, ook zijn winnende treffer mocht er zijn. Dus val me niet aan op Luuk heeft slechts twee goede wedstrijden gespeeld. Natuurlijk weet ik dat ook Siem geweldig kan voetballen. Echter op dit moment is Siem niet, nog niet in de beste vorm. Laatst gewijzigd door Keiser; 30-08-10 om 11:34 |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Wat een hoop onzin in 1 post.
![]() Opportunistisch geblaat na 4 competitierondes. __________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Is het niks hem eens uit te nodigen als Van Persie afvalt? Ik zie hem liever als Van Wolfswinkel.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Zowel Van Wolfswinkel als De Jong zijn nog niet klaar voor Oranje. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Luuk de Jong #1: Opvolger van een levende legende.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|