![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Een kleurrijke speler op de Nederlandse velden sinds de winterstop is zonder twijfel de boomlange Nigeriaanse spits Michael Uchebo van VVV-Venlo. Tegen AZ maakte hij zijn eerste goal in de Eredivisie.
![]() Sinds december 2009 loopt Uchebo (geboren op 3 februari 1990 in Enugu, Nigeria) rond in Venlo. Hij kwam van Rangers FC in zijn geboorteland en ligt nog vast tot medio 2012. VVV-Venlo heeft een optie op nog een jaar. Voluit heet hij Michael Babatunde Okechukwu Uchebo en is jeugdinternational voor Nigeria. http://www.youtube.com/watch?v=h0PeTpKNsuI Uchebo is 1 meter 94 lang. Hij speelt nog behoorlijk onorthodox, waardoor je kunt zien dat hij nog niet is "besmet" met het Europese tactisch denken. Gaat Uchebo een sensatie worden of wordt hij gewoon een cultheld? Volg hem hier! http://www.youtube.com/watch?v=v47_tCAxKog |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tot gisteren nog nooit van deze jongen gehoord. Ben benieuwd.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bloemetje richting Nol denk ik?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sympathieke kerel lijkt me
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hij is nog niet echt positiegebonden zag ik gisteren wel.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Held _o_
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Whehe.
![]() Woont hij daar alleen trouwens of samen met die andere Afrikaan? |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
http://nos.nl/video/138525-uchebo-is-blij-met-zijn-goal.html
_o_ |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Goede aanwinst voor een club als VVV.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat een coole kerel.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Haha koning!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Titel suggesties:
Michael Uchebo #1 Has to make everybody to be happy Michael Uchebo #1 Because he is a professional |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Haha wat een figuur
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
potentiële Cultheld
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die quote van JLS
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Toch kan die jongen wel wat met een bal, ben benieuwd waar zijn plafond ligt. Ruwe diamant.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Komend weekend even een spandoekje spuiten, nog even nadenken over de tekst...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
alleen zijn gezicht ?
photoshoppen en dan met een beamertje |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
En komende weken dus niet beschikbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
oeii zuur ...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kreeg gisteren echt een megakans in de eerste helft.. ongelooflijk hoe onbesuist en hard hij die bal overschoot.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die bal werd toch nog aangeraakt?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bij mijn weten niet, maar ik zag het dan ook maar 1x.
![]() Ik telde echter al 0-1. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Die kans was te makkelijk, Uchebo scoort alleen groots, kansen zoals die van gisteren zijn voor de Calabro's van deze wereld...
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Godsamme
![]() Degraderen is wel wat overdreven denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erg jammer! Nu zitten de VVV-fans weer met Calabro opgescheept.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Weet iemand of hij nog kan meespelen in de laatste wedstrijden?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nope, komend seizoen pas weer. Voor de liefhebbers hebben we wel nog zijn mattie Nkume rondlopen, die is ook cult. Bovendien scoorde hij gisteren een prachtige goal...
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
was trouwens wel een uber goal ja van nkume...
wou eigelijk een uchebo nigeria shirt halen maar nu twijfel ik of ik toch beter nkume kan halen.. agja misschien wel beide |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ja, kan je een beetje afwisselen. En Uchebo is alleen in grote maten verkrijgbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gisteren was ie er ineens weer eens bij en hij scoorde nog ook. Ging hij nou serieus juichen of deed ie juist een armgebaar van 'stil maar, stil maar, het is slechts de 3-5' ?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Was gisteren toch best lastig voor de verdedigers van Ajax.
Ben benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen, maar op de een of andere manier denk ik dat het een Adeleye verhaal gaat worden. Veel potentie, weinig waarmaken. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoeveel Nigerianen lopen daar nu rond, 2 of 3?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Viel vooral op door z'n geduikel.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Weten jullie trouwens dat hij gister voor de aftrap uit het niets een koprol maakte met zijn lichaam van twee meter. Ook vertelde hij laatst in een interview dat VVV vergelijkbaar is met clubs als Liverpool en Juve; "We zitten in een slechte periode, maar we zetten uiteindelijk nog wel de weg richting de top in." Wat een figuur is het toch. Als ik trainer was van VVV zou ik hem gewoon samen met Musa voorin zetten, voor de rest acht verdedigende spelers op stellen en alleen maar lange ballen spelen op die twee helden voorin. Jammer genoeg heeft Hai mij nog altijd niet gebeld of ik het over wil nemen van Jan van Dijk... __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Deze man is een genot om aan de bal te zien, echt zo'n een soepele manier van lopen.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Echt.. leuk voor in de zaal denk ik.
Hoe onhandig hij steeds weer die bal verspeelde omdat hij dacht 2 of zelfs 3 verdedigers uit te kunnen spelen of ook die 4e nog uit te kunnen kappen. ![]() Ook die kans toen hij alleen op de goal af ging.. ipv na de eerste kapbeweging die bal langs de half uitgekomen keeper te knallen, nee.. nog een keer opzij kappen en hoppaaa, bal kwijt. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
[sarcasme]Hij is een professional, zo'n wedstrijd tegen Ajax doet hem niets, totaal onbelangrijk. Komende vrijdag tegen Excelsior maakt hij er drie, zonder zich daadwerkelijk in te spannen[/sarcasme]
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hij was niet zo blij met zijn wissel.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Held!
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Weer belangrijke goals gemaakt hoor. Volgend jaar een vaste basisplaats?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Veel te wisselvallig is hij nog.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|