![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Wat hebben we eigenlijk een jonge voorhoede he.
Alleen Sibon verpest het gemiddelde wat
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Sibon is volgend seizoen weg natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
|
Mooie speler, gaat het echt wel maken, geniet er van zolang hij in Heerenveen speelt. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
nep-fries
|
wtf... waar gaat dit allemaal over. al zou ajax hem willen, ze kunnen hem toch niet betalen en heerenveen moet 'm niet zo makkelijk laten gaan.
wat maakt het verder ook uit of ajax hem wil of niet. als hij zich zo blijft ontwikkelen is ajax een kruimeltje bij de andere clubs die interesse hebben. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
Ze hoeven 'm niet eens.
|
|
|
|
|
|
#56 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
nep-fries
|
die aankoop van sulejmani zit die ajacieden nog steeds diep...
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hij heeft talent, maar het is afwachten hoe hij het een heel seizoen doet.
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
|
![]() Nee hoor, gegokt en verloren. Wel zonde van het geld. Maar ach, die 5-1 en 0-2 maakten een hoop goed dit seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#61 | |
Eindelijk weer een publieksspeler in het veld.
|
||
|
|
|
|
|
#62 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
Upje!
Wat vinden we nu van hem? Rijp voor een basisplaats of toch nog even wachten? |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Klaar voor de basis, maar dat ligt denk ik meer aan het bedenkelijke niveau van Heerenveen dit seizoen.
__________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
Ik vond hem de laatste duels juist één van de zwaksten op het veld. Ben benieuwd wat Jans met hem gaat doen, hij klonk niet heel erg positief in het interview met Omrop Fryslan. Denk dat hij nog genoeg concurrentie krijgt van Elyounoussi en Assaidi, maar van mij mag hij wel de voorkeur krijgen boven die 2.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Slimme zet van Heerenveen om zijn contract te verlengen. Daar gaan ze nog veel plezier aan beleven.
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Whehe
![]() Hoe zoiets kan omslaan. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Had wel de assists bij de corner. Gewoon laten staan, want betere hebben we daar toch niet...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Jordi Cruijff was anders best een goede speler, voor Heerenveen niet verkeerd.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ik verwacht nu toch écht iets van hem dit seizoen. Het leek er op dat hij zou vertrekken, maar gelukkig is hij toch bijgedraaid. Ik hoop dat hij nu geen bonje met Jans krijgt, al stond zijn gezicht zondag ook op onweer, net als die van Dost. In thuiswedstrijden kan deze jongen heel veel voor ons betekenen.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ik zou hem graag in een vrije rol vanaf de zijkanten willen zien, eigenlijk als aanvaller dan. Zou mooi de plek in kunnen vullen als Assaidi vertrekt wmb
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Gaat steeds beter voetballen dit seizoen?
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Gelukkig wel want hij begon erg matig.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Leuk gassie... al geeft ie niet bepaald veel assists toch? Ik had er meer van verwacht al zie je soms nog wel zijn klasse zoals die goal tegen Utrecht... Hij is ook nog maar negentien natuurlijk.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Bij de goal van Assaidi tegen Roda stuurt Filip Narsingh diep, die dan kan voorzetten op Assaidi. Dat zijn ook belangrijke ballen.
Maar 3 goals en 2 assists in de ED, en 1 goal en 3 assists in beker. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Wat een fantastische voetballer begint dit te worden zeg.
|
|
|
|
|
|
#82 |
Filip Djuricic is erg gewild, claimt Goal.com. Onder meer Manchester United, Arsenal, Dortmund, Lazio, Napoli en Espanyol zouden achter de Serviër aanzitten. Ook Juventus volgt Djuricic, en is het meest concreet. De Oude Dame stuurde haar scouts al meerdere malen naar Heerenveen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Alsjeblieft blijven
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
We zijn straks weer heel rijk en ongelukkig
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Haha klopt, kijken hoe we er deze keer mee omgaan. Maar er is toch een reële kans dat we de vier voorsten kwijtraken. Hmmmm
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Hij blijft en daar zijn we heel blij mee. Kan nog enorm groeien denk ik.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
In potentie echt een wereldtopper, wat ben ik fan van deze man
|
|