![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Loves C, R en M
|
[quote=VoreG]
![]() Chill! __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Waarom niet als (A)MC? Iets meer gecontroleerd dan een Sneijder of van der Vaart zouden doen, maar kan echt wel werken.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Hup Holland!
|
) terwijl Kabouter -ik verdien 10x meer dan jij- Wesley wel vrolijk meemag.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
Zijn selectie zal dus alleen maar voor onrust zorgen, en daarnaast hebben we echt geen problemen op het middenveld. |
|||
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Loves C, R en M
|
Zijn selectie zal dus alleen maar voor onrust zorgen, en daarnaast hebben we echt geen problemen op het middenveld. [/quote] Wie nu op de tribune nog Seedorf uitjoelt mag per definitie van de hoogste ring afgeflikkert met z'n Oranje wortels op het hoofd. Hij brengt meer rust dan welke speler dan ook, waar de relatieve jonkies als kippen zonder koppen rond kunnen rennen. Ik ben fan van VdV maar het is onvoorstelbaar dat zo iemand wel mee zou gaan. Dito wat betreft voor een Afellay. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Loves C, R en M
|
Seedorf liet vandaag zien dat hij gewoon ongelovelijk goed is.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#8 |
|
http://www.d1g.com/video/space/sports/sho
?id=3593064
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
@Doc, het is serieuze en ongelofelijk.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
BAUSS
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Geniaal doelpunt en indrukwekkende invalbeurt. Wat is die gast fit. Zoveel drive zie ik niet zo vaak van hem overigens.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat een goal. Wie passeerd Seedorf nou door Beckham
.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Loves C, R en M
|
voor jou is de lager school ook wat minder lang geleden natuurlijk
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Seedorf hoort absoluut bij Oranje en is op dit moment de beste nederlandse voetballer die nog actief is. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fc Twente
|
Seedorf is een baas! Hij zou echt mee moeten naar Zuid Afrika, ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nette goal hoor gisteren
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Als Oranje 4-2-3-1 speelt kan hij mooi met Robben en Van Persie op dat middenveld. Maar ik denk niet dat hij opgeroepen zal worden helaas.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Clarence
![]() Had veel eerder moeten invallen voor die gehypte Beckham. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Buiten Nederland is er niemand die begrijpt waarom de beste Nederlandse voetballer van de laatste 15 jaar niet bij het nationale team speelt.
Beetje alsof Zidane voor het WK98 genegeerd zou zijn. Oproepen die man, ik begrijp ook totaal niet wat zijn verkeerde invloed zou zijn, terwijl een Sneijder wel maar mag blijven komen. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Sneijder zijn alleen roddels. Maar van mij mag hij mee.
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik zeg verder ook niks over de spelkwaliteiten van Sneijder hoor. Maar als Sneijder er bij zit, dan hoort Seedorf er ook wel bij, vind ik. Alleen moet je hem dan wel op zijn eigen positie neerzetten en niet zoals een andere bondcoach als rechtsbuiten.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik ben ontzettende Seedorf-fan. Ik geniet van hoe hij voetbalt. Echter, ik denk dat hij op een bepaalde manier toch wel moeilijk moet zijn binnen Oranje. Want het kan toch niet zo zijn dat 4 verschillende bondscoaches hem weigeren te selecteren om zijn voetbalkwaliteiten..
Ik kan er zelf ook maar moeilijk inkomen aangezien ik hem een keer zonder te zeiken in de 92ste minuut heb zien invallen tegen Liechtenstein ofzo. Maar er moet gewoon iets meer zijn dan dat hij zich niet aan de opdracht houdt. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Het gaat hier wel om CL-voetbal, meneer Leonardo.
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
Hij heeft onder verschillende coaches in top competities gewoon zijn hele leven top gepresteerd. Waarom zou het dan aan Seedorf liggen? Overal waar hij gevoetbald heeft was hij onomstreden. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Misschien omdat hij soms een eigen mening heeft over voetbal
Ik kan me niets anders bedenken waarom die coaches hem zo misbruikt hebben
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
Seedorf moeten ze in Oranje met mijnheer aanspreken. En hoe goed kent van Marwijk Seedorf? Hoevaak heeft hij hem opgeroepen? Hij kan hem toch nooit beoordelen als hij hem niet heeft meegemaakt? |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
van Marwijk neemt hem niet mee omdat hij zelf niet meer onder van Basten wilde spelen. Maar ik begrijp niet waarom Bertje niet een poging waagt, Seedorf houdt van NL en wil op zijn blote knieen wel naar Z-A kruipen om zichzelf opnieuw te bewijzen.
Van Basten serveerde Clarence ooit af na een bijzonder slechte invalbeurt (als rechtsbuiten ) ja.. dan zou ik als Clarence ook denken, "zak er maar lekker in Marco."Vanuit de groep hoorde je alleen maar wat voor een positieve sfeer Seedorf meenam en hoe goed hij de jongeren wat probeerde te leren. ![]() En nooit liet merken dat hij het vervelend vond om op de bank te zitten. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
Ik kan zijn voetballende kwaliteiten beoordelen. En net zo min als van Marwijk de andere dingen omdat hij hem nooit heeft opgeroepen. Dus staat mijn argument nog steeds als een paal boven water hoor! |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Grotendeels lag dat namelijk aan stemmingmakerij .. dat die Kabel wel effe aangepakt ging worden etc etc.. vetvreters en noem maar op. De jongens werden na het Ek in eigen land nog net niet gekruisigd. Misschien wat anders maar daar hebben ze in al die jaren nog geen woord over gerept. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nou nou nou zo goed viel ie ook weer niet in hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
Seedorf heeft bedankt en hoeft voorlopig ook niet op een uitnodiging te rekenen. Waarom hij dan Van Bommel wel weer oproept is natuurlijk duidelijk. Dochterlief tevreden houden.
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Geen idee wie dat gezegd heeft... ken de uitspraak wel inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Dat was Bert, ja.
En Seedorf heeft zelf al bedankt. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Was het niet van Marwijk die in z'n Feyenoordperiode nadrukkelijk op zoek was naar een juiste balans met voldoende ervaring (Makaay, v. Bronckhorst, Landzaat, Hofland, De Cler, ..)?
Nu kan hij bij Oranje een internationale vedette vol ervaring oproepen en dan kiest hij voor relatief spelers die nog nooit wat hebben laten zien in een KO-fase van een internationaal groot toernooi. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
Held
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Heerlijke goal op een erg belangrijk moment.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Clarence Seedorf #2: kan NL wereldkampioen maken
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |