Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16-02-10, 23:00   #1
Doc
Loves C, R en M

[quote=VoreG]

Chill!

Oud 16-02-10, 23:01   #2
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom niet als (A)MC? Iets meer gecontroleerd dan een Sneijder of van der Vaart zouden doen, maar kan echt wel werken.
Rumille is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-10, 23:02   #3
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Mike
Sowieso snap ik nog steeds niet waarom Seedorf niet meer gevraagd word
Zogenaamd een onruststoker (right ) terwijl Kabouter -ik verdien 10x meer dan jij- Wesley wel vrolijk meemag.
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-10, 23:03   #4
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Doc
Oorspronkelijk geplaatst door zjroen

Seedorf en Oranje is gewoon een ongelukkige combinatie. Niet meer over hebben en gewoon verder gaan.
Wanneer heeft hij de laatste 5 jaren een serieuse kans gehad?
Niet idd, maar hij kan het toch nooit goed doen. Alleen als hij Nederland wereldkampioen maakt. Maar dat zal toch niet gaan gebeuren, dus zal hij direct na zijn eerste verkeerde pass weer de pispaal zijn.

Zijn selectie zal dus alleen maar voor onrust zorgen, en daarnaast hebben we echt geen problemen op het middenveld.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-10, 23:07 rainbow   #5
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Espabilado
Oorspronkelijk geplaatst door Mike
Sowieso snap ik nog steeds niet waarom Seedorf niet meer gevraagd word
Zogenaamd een onruststoker (right ) terwijl Kabouter -ik verdien 10x meer dan jij- Wesley wel vrolijk meemag.
Kom op zeg, tuurlijk mag Sneijder mee. Hij heeft ook alle reden om zichzelf als vedette op te werpen. De man heeft maar liefst 2x de KNVB Beker gewonnen, Seedorf lukte dat maar 1x.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-10, 23:09   #6
Doc
Loves C, R en M

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen

Wanneer heeft hij de laatste 5 jaren een serieuse kans gehad?
Niet idd, maar hij kan het toch nooit goed doen. Alleen als hij Nederland wereldkampioen maakt. Maar dat zal toch niet gaan gebeuren, dus zal hij direct na zijn eerste verkeerde pass weer de pispaal zijn.

Zijn selectie zal dus alleen maar voor onrust zorgen, en daarnaast hebben we echt geen problemen op het middenveld.
[/quote]

Wie nu op de tribune nog Seedorf uitjoelt mag per definitie van de hoogste ring afgeflikkert met z'n Oranje wortels op het hoofd.

Hij brengt meer rust dan welke speler dan ook, waar de relatieve jonkies als kippen zonder koppen rond kunnen rennen.

Ik ben fan van VdV maar het is onvoorstelbaar dat zo iemand wel mee zou gaan. Dito wat betreft voor een Afellay.

Oud 16-02-10, 23:10   #7
Doc
Loves C, R en M

Seedorf liet vandaag zien dat hij gewoon ongelovelijk goed is.

Oud 16-02-10, 23:18   #8
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

http://www.d1g.com/video/space/sports/sho?id=3593064

Oud 16-02-10, 23:19   #9
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

@Doc, het is serieuze en ongelofelijk.

Oud 16-02-10, 23:27   #10
BAUSS
Chuck Norris is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-10, 23:28   #11
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Geniaal doelpunt en indrukwekkende invalbeurt. Wat is die gast fit. Zoveel drive zie ik niet zo vaak van hem overigens.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 16-02-10, 23:30   #12
AFCA

Voltreffer's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een goal. Wie passeerd Seedorf nou door Beckham .
Voltreffer is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-02-10, 23:46   #13
Doc
Loves C, R en M

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
@Doc, het is serieuze en ongelofelijk.

voor jou is de lager school ook wat minder lang geleden natuurlijk

Oud 17-02-10, 08:52   #14

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Geniaal doelpunt en indrukwekkende invalbeurt. Wat is die gast fit. Zoveel drive zie ik niet zo vaak van hem overigens.
Dat niveau haalt ie gewoon elk weekend dat ie speelt hoor. Hij is de rust zelve aan de bal en heeft zelden balverlies. Het is een Redondo die ook nog kan voetballen.

Seedorf hoort absoluut bij Oranje en is op dit moment de beste nederlandse voetballer die nog actief is.
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 08:58   #15
Fc Twente

Seedorf is een baas! Hij zou echt mee moeten naar Zuid Afrika, ben alleen bang dat het niet gaat gebeuren!
Stienn is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 09:10   #16
Nette goal hoor gisteren
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 09:14   #17

Als Oranje 4-2-3-1 speelt kan hij mooi met Robben en Van Persie op dat middenveld. Maar ik denk niet dat hij opgeroepen zal worden helaas.
DJ_Ryow is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 10:44   #18

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

Clarence
Had veel eerder moeten invallen voor die gehypte Beckham.
TUFKAL is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 10:47 puh   #19
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Buiten Nederland is er niemand die begrijpt waarom de beste Nederlandse voetballer van de laatste 15 jaar niet bij het nationale team speelt.
Beetje alsof Zidane voor het WK98 genegeerd zou zijn.

Oproepen die man, ik begrijp ook totaal niet wat zijn verkeerde invloed zou zijn, terwijl een Sneijder wel maar mag blijven komen.
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 10:49   #20

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Buiten Nederland is er niemand die begrijpt waarom de beste Nederlandse voetballer van de laatste 15 jaar niet bij het nationale team speelt.
Beetje alsof Zidane voor het WK98 genegeerd zou zijn.

Oproepen die man, ik begrijp ook totaal niet wat zijn verkeerde invloed zou zijn, terwijl een Sneijder wel maar mag blijven komen.
Sneijder speelt niet aantoonbaar minder en het team ook (nog) niet. Bij Clarence was dat wel zo.
Sneijder zijn alleen roddels.
Maar van mij mag hij mee.
Oud 17-02-10, 10:51   #21
Ich bin Mario

Ik zeg verder ook niks over de spelkwaliteiten van Sneijder hoor. Maar als Sneijder er bij zit, dan hoort Seedorf er ook wel bij, vind ik. Alleen moet je hem dan wel op zijn eigen positie neerzetten en niet zoals een andere bondcoach als rechtsbuiten.
Oud 17-02-10, 10:54 thumb up   #22

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben ontzettende Seedorf-fan. Ik geniet van hoe hij voetbalt. Echter, ik denk dat hij op een bepaalde manier toch wel moeilijk moet zijn binnen Oranje. Want het kan toch niet zo zijn dat 4 verschillende bondscoaches hem weigeren te selecteren om zijn voetbalkwaliteiten..

Ik kan er zelf ook maar moeilijk inkomen aangezien ik hem een keer zonder te zeiken in de 92ste minuut heb zien invallen tegen Liechtenstein ofzo. Maar er moet gewoon iets meer zijn dan dat hij zich niet aan de opdracht houdt.
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 10:59   #23
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Voltreffer
Wat een goal. Wie passeert Seedorf nou door Beckham .
Dat sloeg echt nergens op. Zeker omdat ManU z'n oude cluppie is Het gaat hier wel om CL-voetbal, meneer Leonardo.
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 11:04   #24

Oorspronkelijk geplaatst door Breach
Ik ben ontzettende Seedorf-fan. Ik geniet van hoe hij voetbalt. Echter, ik denk dat hij op een bepaalde manier toch wel moeilijk moet zijn binnen Oranje. Want het kan toch niet zo zijn dat 4 verschillende bondscoaches hem weigeren te selecteren om zijn voetbalkwaliteiten..

Ik kan er zelf ook maar moeilijk inkomen aangezien ik hem een keer zonder te zeiken in de 92ste minuut heb zien invallen tegen Liechtenstein ofzo. Maar er moet gewoon iets meer zijn dan dat hij zich niet aan de opdracht houdt.
Seedorf moet je centraal een rol geven en niet links of rechts buiten.
Oud 17-02-10, 11:04   #25
Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert

Dat sloeg echt nergens op. Zeker omdat ManU z'n oude cluppie is Het gaat hier wel om CL-voetbal, meneer Leonardo.
Hij was niet fit genoeg voor 90 min
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 11:05   #26

Oorspronkelijk geplaatst door Chadi

Seedorf moet je centraal een rol geven en niet links of rechts buiten.
Ja, maar als wij dat zien dan geloof ik echt wel dat die 3-4 andere bondscoaches dat ook al wel doorhadden. Maar uiteindelijk komt hij er toch niet bij, dus denk ik dat het ergens anders mee te maken heeft.
Oud 17-02-10, 11:10   #27

Ja, maar als wij dat zien dan geloof ik echt wel dat die 3-4 andere bondscoaches dat ook al wel doorhadden. Maar uiteindelijk komt hij er toch niet bij, dus denk ik dat het ergens anders mee te maken heeft.

Hij heeft onder verschillende coaches in top competities gewoon zijn hele leven top gepresteerd. Waarom zou het dan aan Seedorf liggen?

Overal waar hij gevoetbald heeft was hij onomstreden.
Oud 17-02-10, 11:11   #28

Misschien omdat hij soms een eigen mening heeft over voetbal Ik kan me niets anders bedenken waarom die coaches hem zo misbruikt hebben
Oud 17-02-10, 11:13   #29

Beckham mocht in de 1ste helft ook nog eens de vrije trap op een gevaarlijke positie nemen. Vroeger zou dat misschien terecht zijn, maar tegenwoordig hebben Pirlo en Ronaldinho toch echt een betere vrije trap.
DJ_Ryow is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 11:15   #30

Hij heeft onder verschillende coaches in top competities gewoon zijn hele leven top gepresteerd. Waarom zou het dan aan Seedorf liggen?

Overal waar hij gevoetbald heeft was hij onomstreden.
Je kunt 100 redenen bedenken. Misschien kotst de groep op hem of heeft hij iets geflikt bij de KNVB zelf. Ik weet het niet, maar ik denk niet dat Bert van Marwijk op basis van voetbalkwaliteiten Seedorf uit Oranje houdt.
Oud 17-02-10, 11:18   #31

Je kunt 100 redenen bedenken. Misschien kotst de groep op hem of heeft hij iets geflikt bij de KNVB zelf. Ik weet het niet, maar ik denk niet dat Bert van Marwijk op basis van voetbalkwaliteiten Seedorf uit Oranje houdt.

Seedorf moeten ze in Oranje met mijnheer aanspreken. En hoe goed kent van Marwijk Seedorf? Hoevaak heeft hij hem opgeroepen? Hij kan hem toch nooit beoordelen als hij hem niet heeft meegemaakt?
Oud 17-02-10, 11:22   #32
Ich bin Mario

van Marwijk neemt hem niet mee omdat hij zelf niet meer onder van Basten wilde spelen. Maar ik begrijp niet waarom Bertje niet een poging waagt, Seedorf houdt van NL en wil op zijn blote knieen wel naar Z-A kruipen om zichzelf opnieuw te bewijzen.
Van Basten serveerde Clarence ooit af na een bijzonder slechte invalbeurt (als rechtsbuiten ) ja.. dan zou ik als Clarence ook denken, "zak er maar lekker in Marco."

Vanuit de groep hoorde je alleen maar wat voor een positieve sfeer Seedorf meenam en hoe goed hij de jongeren wat probeerde te leren.
En nooit liet merken dat hij het vervelend vond om op de bank te zitten.
Oud 17-02-10, 11:30 sad   #33

Seedorf moeten ze in Oranje met mijnheer aanspreken. En hoe goed kent van Marwijk Seedorf? Hoevaak heeft hij hem opgeroepen? Hij kan hem toch nooit beoordelen als hij hem niet heeft meegemaakt?
En jij kan dat wel, vanachter je tv?
Oud 17-02-10, 11:33   #34

En jij kan dat wel, vanachter je tv?

Ik kan zijn voetballende kwaliteiten beoordelen. En net zo min als van Marwijk de andere dingen omdat hij hem nooit heeft opgeroepen.

Dus staat mijn argument nog steeds als een paal boven water hoor!
Oud 17-02-10, 11:35   #35

Ik kan zijn voetballende kwaliteiten beoordelen. En net zo min als van Marwijk de andere dingen omdat hij hem nooit heeft opgeroepen.

Dus staat mijn argument nog steeds als een paal boven water hoor!
Niet als de groep hem zou uitkotsen ofzo. Nogmaals Seedorf is een van mn favoriete voetballers, maar waarom zou een bondscoach met oogkleppen op gaan lopen. Of liever, de afgelopen 4 bondscoaches.
Oud 17-02-10, 11:39   #36

Niet als de groep hem zou uitkotsen ofzo. Nogmaals Seedorf is een van mn favoriete voetballers, maar waarom zou een bondscoach met oogkleppen op gaan lopen. Of liever, de afgelopen 4 bondscoaches.

Grotendeels lag dat namelijk aan stemmingmakerij .. dat die Kabel wel effe aangepakt ging worden etc etc.. vetvreters en noem maar op. De jongens werden na het Ek in eigen land nog net niet gekruisigd.

Misschien wat anders maar daar hebben ze in al die jaren nog geen woord over gerept.
Oud 17-02-10, 11:40   #37
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou nou nou zo goed viel ie ook weer niet in hoor.
Da_Sandman is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 12:33   #38

van Marwijk neemt hem niet mee omdat hij zelf niet meer onder van Basten wilde spelen.
Dat weet je helemaal niet
Oud 17-02-10, 12:34   #39
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

van Marwijk neemt hem niet mee omdat hij zelf niet meer onder van Basten wilde spelen. Maar ik begrijp niet waarom Bertje niet een poging waagt, Seedorf houdt van NL en wil op zijn blote knieen wel naar Z-A kruipen om zichzelf opnieuw te bewijzen.
Van Basten serveerde Clarence ooit af na een bijzonder slechte invalbeurt (als rechtsbuiten ) ja.. dan zou ik als Clarence ook denken, "zak er maar lekker in Marco."

Vanuit de groep hoorde je alleen maar wat voor een positieve sfeer Seedorf meenam en hoe goed hij de jongeren wat probeerde te leren.
En nooit liet merken dat hij het vervelend vond om op de bank te zitten.
Van Bommel wou ook niet onder van Basten spelen.
Rumille is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 12:36   #40

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille
Van Bommel wou ook niet onder van Basten spelen.
Die ligt elke nacht op zijn dochter
Oud 17-02-10, 12:43   #41
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Seedorf heeft veertig knock-outduels gespeeld en evenaart record

Clarence Seedorf mag zich al één van de meest succesvolle voetballers ooit in de geschiedenis van de Champions League noemen met zijn vier Champions League-titels met drie verschillende clubs. Dit wordt nog eens bevestigd door een evenaring van een record, waarmee hij de meeste knock-outwedstrijden in het miljoenenbal ooit heeft gespeeld.

Zijn invalbeurt van dinsdag tegen Manchester United, die hij overigens bekroonde met een schitterende treffer, betekende alweer zijn veertigste optreden in de knock-outfase van de Champions League. Samen met Claude Makélélé heeft hij daarmee de meeste wedstrijden in deze fase van het toernooi weten te spelen, aldus statistiekenbureau Infostrada.

Het lijkt waarschijnlijk dat Seedorf bij de return alleen recordhouder is, aangezien Makélélé met Paris Saint-Germain niet in de Champions League speelt. Mocht AC Milan worden uitgeschakeld door Manchester United, dan kan hij dit seizoen nog zijn record verspelen. Raúl (39), Ryan Giggs (38), Paul Scholes (35) en Edwin van der Sar (35) hijgen in de nek van de Nederlander.
Hij straalt natuurlijk heel veel rust uit maar behalve zijn geweldige goal heeft hij toch ook niet zo'n wereld invalbeurt gehad? Maar goed, hij is natuurlijk wel belangrijk voor Milan.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 12:50   #42
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door TUFKAL

Dat weet je helemaal niet
Volgens mij heeft Van Marwijk dat wel eens gezegd, in het begin van zijn BC-schap.
Seedorf heeft bedankt en hoeft voorlopig ook niet op een uitnodiging te rekenen.

Waarom hij dan Van Bommel wel weer oproept is natuurlijk duidelijk. Dochterlief tevreden houden.
Oud 17-02-10, 12:52 standard ball   #43
Fear the Beard!

Volgens mij heeft Van Marwijk dat wel eens gezegd, in het begin van zijn BC-schap.
Seedorf heeft bedankt en hoeft voorlopig ook niet op een uitnodiging te rekenen.

Waarom hij dan Van Bommel wel weer oproept is natuurlijk duidelijk. Dochterlief tevreden houden.
Was het niet zo dat hij Clarence niet voor de bank wilde selecteren of was Marco van Basten dat?
Oud 17-02-10, 12:53 emo   #44
Ich bin Mario

Geen idee wie dat gezegd heeft... ken de uitspraak wel inderdaad.
Oud 17-02-10, 12:55   #45
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat was Bert, ja.

En Seedorf heeft zelf al bedankt.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 13:00   #46
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Was het niet van Marwijk die in z'n Feyenoordperiode nadrukkelijk op zoek was naar een juiste balans met voldoende ervaring (Makaay, v. Bronckhorst, Landzaat, Hofland, De Cler, ..)?

Nu kan hij bij Oranje een internationale vedette vol ervaring oproepen en dan kiest hij voor relatief spelers die nog nooit wat hebben laten zien in een KO-fase van een internationaal groot toernooi.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 20:41   #47
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door jorienvdherik
Hij was niet fit genoeg voor 90 min
Sorry, wist ik niet. Dan nog kwam ie te laat.
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 17-02-10, 20:44 puh   #48
Fear the Beard!

Sorry, wist ik niet. Dan nog kwam ie te laat.
Daar hebben Surinamers vaker last van.
Oud 14-03-10, 23:21   #49
Fryslân Boppe!!

diepFries's Voetbal Forum schermafbeelding

Knal Seedorf houdt titelaspiraties AC Milan levend

14/03/2010 22:51

AC Milan heeft optimaal gebruik gemaakt van het verlies van Internazionale. De ploeg won met hangen en wurgen van Chievo met 1-0. Matchwinner was Clarence Seedorf die in de blessuretijd verwoestend uithaalde en zijn ploeg de zege bracht.

Zonder de zieke Klaas-Jan Huntelaar en met Seedorf op de bank moest AC Milan in het thuisduel met Chievo proberen om het gat met koploper Internazionale tot een punt te dichten. De stadsgenoten hadden tegen Catania vrijdag met 3-1 verloren.

Zonder groots te spelen creëerde de thuisploeg ook wat kansen in de eerste helft. David Beckham zette Chievo-goalie Stefano Sorrentino aan het werk met een pegel en Marco Boriello was dichtbij een doelpunt met een kopbal.

Chievo liet zich naarmate de wedstrijd ook niet onbetuigd. Christian Abbiati stopte een inzet van Luciano en de keeper van AC Milan had geluk dat een kopbal van Andrea Mantovani, buiten zijn bereik op de lat eindigde. Mario Yepes dacht zelfs te scoren, maar de verdediger stond buitenspel. Zo oordeelde scheidsrechter Emidio Morganti althans.

Na rust ontspon zich een ontzettend spannende wedstrijd. AC Milan ging koortsig op zoek naar de bevrijdende treffer maar had weinig geluk. Filippo Inzaghi miste in kansrijke positie, Ronaldinho teisterde de paal, Beckham was dichtbij en Boriello was ongelukkig. Ook Chievo was uit de counter af en toe levensgevaarlijk.

Tien minuten voor tijd besloot Leonardo om Seedorf in te brengen. Dat bleek een gouden greep. De 33-jarige middenvelder besloot in blessuretijd uit te halen en zag zijn snoeiharde pegel in de kruising verdwijnen. Na nog wat spannende momenten mochten de AC Milan-spelers elkaar geëmotioneerd in de armen vallen met de wetenschap dat Internazionale nog maar een punt voorsprong heeft.
Held
diepFries is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-10, 23:55 wink   #50
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerlijke goal op een erg belangrijk moment.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site