![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
Code:
2000/01 NAC Breda Nederland Eredivisie 18 0 2001/02 NAC Breda Nederland Eredivisie 15 0 2002/03 NAC Breda Nederland Eredivisie 33 12 2003/04 NAC Breda Nederland Eredivisie 30 9 2004/05 NAC Breda Nederland Eredivisie 2 1 2004/05 KRC Genk België Eerste Klasse 29 9 2005/06 KRC Genk België Eerste Klasse 26 3 2006/07 KRC Genk België Eerste Klasse 3 0 2006/07 FC Twente Nederland Eredivisie 30 4 2007/08 FC Twente Nederland Eredivisie 26 4 2008/09 FC Schalke 04 Duitsland Bundesliga 25 0 2009/10 PSV Nederland Eredivisie 16 1 Bijgewerkt tot 23 augustus 2009 Totaal 253 43 Speelt dit hele jaar constant op hoog niveau bij PSV ( mits het veld er goed bij ligt ) en is nog meer dan Afellay de regisseur van PSV. Met of zonder Engelaar maakt een erg groot verschil dit jaar, Dit was te zien de afgelopen weken. Gister tegen ADO nog een belangrijke bal op Toivonen, en de wedstrijd daarvoor zijn eerste goal voor PSV, terwijl hij pas 2 minuten in het veld stond. Mede door zijn bepalende rol bij PSV komt hij ook weer langzaam in de picture voor het WK.. Zal hij bij de 23 uitverkorenen terecht komen, ![]() __________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Samen met Afellay de centrale motor van het elftal. Speelt vooral erg goed, wanneer PSV ook een goed niveau haalt. Is niet echt in staat om het elftal op sleeptouw te nemen vooralsnog.
Maar het blijft bij vlagen een genot om het complete middenveld Afellay-Bakkal-Engelaar te zien. Heeft in principe alles wat een goed functionerend middenveld moet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bleef gisteren als enige overeind.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoi
|
Leuke TT
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jammer dat hij maar in 1 tempo kan spelen maar speelt na een matig begin een zeer sterk seizoen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik vind hem baas.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben altijd nog wel benieuwd wat er met hem was gebeurd als ie voor Ajax had gekozen ipv Schalke.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Engelaar
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Jammer dat zo'n grote speler nooit heeft leren koppen, had een geweldig wapen kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geweldige speler.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Speelde vandaag weer ijzersterk hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Beste en meest constante speler dit seizoen inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alleen jammer dat je dan 1,96 bent en niet kunt koppen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij was geweldig goed.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Beste man bij PSV weer. Mist alleen een box-to-box middenvelder naast hem nu.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Goed seizoen gehad uiteindelijk
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Misschien wel de meest overschatte voetballer op de Nederlandse velden. Leuke pass hoor (mits hij alle tijd en ruimte krijgt van zijn bewaker), maar levert tegen sterke tegenstanders veel te vaak ballen in die leiden tot een tegenstoot van de opponent. Typisch gevalletje van chronische indolentie en daarom volstrekt Oranje-onwaardig.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Oranje onwaardig vergeleken met Van Bommel en De Jong misschien. Het is gewoon een goede bruggenbouwer tussen verdediging en aanval.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Schaars, Brama en De Zeeuw schat ik ook hoger in om eerlijk te zijn. Orlando is een goede bruggenbouwer zolang je tegenstander niet sterker is dan jij. Dan kan zijn imposante getatoeëerde lichaam wel 196 cm meten, maar zelfs Wesley Sneijder kan hem de bal afhandig maken door een duel met hem aan te gaan. Engelaar vermijdt namelijk zelfs de lichtste schouderduw. Als ik Engelaar over het veld zie wandelen, heb ik het idee dat die jongen net uit de coffeeshop is komen lopen.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
De Zeeuw schat ik ook hoger in. Toch zijn er wedstrijden waarin je meer aan Engelaar hebt (Bijv. tegen Italië EK 2008). Brama en Schaars zijn meer grijze muizen. Schaars maakt daarbij ook nog eens een drama seizoen door.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Net niet Zuid-Afrika gehaald dus....
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik denk dat ie het zelf wel ziet als een tegenvaller
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tja hij was natuurlijk niet al te best dit seizoen maar datzelfde kan gezegd worden van Schaars dus in dat opzicht kan het misschien wel een tegenvaller zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vind het logisch. Engelaar is offensiever dan Schaars en offensief ingestelde spelers hebben we genoeg en betere. Schaars is defensief beter op die plek.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij zit helemaal kapot.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Wannneer is hij precies in vorm geweest? Ik heb nog nooit een wedstrijd van Engelaar gezien waarin hij beter speelde dan Schaars.
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Nah technisch is hij echt uitstekend, ik vind hem alleen altijd zo overkomen als een mak lammetje. Waar is zijn winnaarsmentaliteit? Wanneer deelt ie is een flinke beuk uit? Het oogt allemaal zo tam
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Technisch ben ik ook uitstekend als ik alle tijd krijg om een pass te versturen. Onder druk of verdedigend is het maar matigjes bij Engelaar. Hoop echt dat hij komend seizoen wat beter uit de verf komt.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Hij komt echt over als een grote vriendelijke reus. Erg sympathiek volgens mij.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik begrijp hem wel... hij had ook op de positie van Schaars kunnen zitten en baalt gewoon dat hij het nu via de TV moet kijken. Hij zegt ook dat hij erbij had willen zijn. Nergens staat ook dat hij verwacht had speelminuten te maken, maarja dat maak jij er ook weer gewoon van
.
|
|
|
|
|
|
#41 |
'Engelaar kan zich niet motiveren voor Oranje' __________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Een niet boven gemiddeld getalenteerde voetballer die zich niet kan motiveren voor Oranje. Tja.
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Achteraf had van Marwijk gewoon gelijk. Dan niet Orlando. Voor jou genoeg anderen.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Waaruit is gebleken dat hij achteraf gelijk had dan, Schaars heeft helemaal niet gespeeld
...Kan het me ergens wel voorstellen van Engelaar hoor. Maar goed hij is idd ook niet goed genoeg om in de toekomst nog van waarde te zijn als basisspeler. __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik kan het me dus helemaal niet voorstellen. Als je nou continu in de basis hebt gestaan, ok, maar een jongen als Engelaar moet eens beseffen dat het uitkomen voor zijn land alles behalve de gewoonste zaak van de wereld is.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Het lijkt me dat hij nu Oranje helemaal kan vergeten.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Mooizo, kan me nog die wedstrijd herinneren tegen Italië toen hij helemaal boven zichzelf uitsteeg
. Afijn meer tijd dus voor PSV en geen kans meer op onnodige blessures. Zaterdag ook nog eens een erg mooie goal gemaakt .
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tja ik vind het ook wel een beetje raar, maar hij is in deze selectie wel de enige oudere tussen allemaal 'jochies'. Ik kan ook wel begrijpen dat hij daar geen zin in heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat weet hij ook wel maar als je er vanuit gaat dat je gewoon meegaat naar het WK dan lijkt me dat je best een klap krijgt wanneer je als nog thuis moet blijven. Engelaar heeft alle wedstrijden op het EK in de basis gestaan en niet onverdienstelijke gespeeld. Nu ging hij niet eens mee als vierde back-up. Om je dan weer te moeten opladen voor een of andere zaad pot waar niemand op zit te wachten en ook nog eens in Oekraïne..
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Orlando Engelaar Topic.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |