Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 07-02-10, 20:22   #1
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij begint mooi maar kan nauwelijks aan hem liggen. Het zou natuurlijk pas zijn verdienste zijn als er volgende week tegen Ajax weer zo goed gespeeld wordt en een veel beter resultaat dan in de uitwedstrijd wordt neergezet.

Een verrassende keuze van Heerenveen voor deze man die een conflict niet uit de weg gaat en dat bij een brave club als SCH. Heeft ie wat te winnen of te verliezen, wat moet je in zo'n korte tijd?
SCH is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 07-02-10, 20:23   #2
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Goeie OP Tong
Conundrum is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:23   #3
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

o nee
Conundrum is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:24   #4
verrassende keuze
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:36   #5
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat hij weinig te verliezen heeft. Te winnen heeft hij mogelijk wel wat. Het is altijd zijn ambitie geweest om ooit nog eens in de Eredivisie te werken. De Jupiler League heeft ie na al het gedoe met Zwolle wel een beetje gezien. Dan gaat hij liever voor zijn maatschappelijke loopbaan in combinatie met een Hoofdklasser (RVVH). Maar als hij nu bij Heerenveen goed presteert, heb je kans dat andere clubs uit de Eredivisie eens aan hem gaan denken als er een positie vrijkomt.
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:37   #6

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is inderdaad een verrassende keuze van Heerenveen, hopelijk pakt het goed uit. Anders gaat het seizoen nog lang worden...
appelflap is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:38   #7
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Slimme keuze van Everse, bij Heerenveen heb je op het moment toch niks te verliezen.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:48 rainbow   #8

Voor de man zelf vind ik het leuk, maar ik ben het wel eens met de mening van Gijp en Derksen over deze aanstelling: er zit totaal geen idee of visie achter, de directie van Heerenveen doet maar wat. Als Everse vanaf nu alles wint, hebben ze stomtoevallig de juiste persoon aangesteld.
Mugger is offline   Met citaat reageren
Oud 07-02-10, 20:52   #9
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Mugger
Voor de man zelf vind ik het leuk, maar ik ben het wel eens met de mening van Gijp en Derksen over deze aanstelling: er zit totaal geen idee of visie achter, de directie van Heerenveen doet maar wat. Als Everse vanaf nu alles wint, hebben ze stomtoevallig de juiste persoon aangesteld.
Ja maar er was ook tijdnood. Wat voor visie had je dan verwacht nu? Ik verwacht een visie voor de trainer die voor hjet volgende seizoen wordt aangesteld, al heb ik de indruk dat de paniek daar nu ook een rol in gaat spelen.
Oud 07-02-10, 21:38 thumb down   #10

Oorspronkelijk geplaatst door SCH
Ja maar er was ook tijdnood. Wat voor visie had je dan verwacht nu? Ik verwacht een visie voor de trainer die voor hjet volgende seizoen wordt aangesteld, al heb ik de indruk dat de paniek daar nu ook een rol in gaat spelen.
Ik verwacht niks meer van deze directie. Ik hoop alleen maar dat hun beslissingen een beetje goed uitpakken. Als je zo'n Kuiper en Van der Meer afgelopen week ziet zitten bij OF, dat totale gebrek aan elan bij die mensen. Die kruideniersmentaliteit blokkeert elke vooruitgang.
Oud 07-02-10, 21:38   #11

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

de enige reden dat hij het mag doen is omdat hij het voor een appel en een ei doet.
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 11:44   #12

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door ASroma
de enige reden dat hij het mag doen is omdat hij het voor een appel en een ei doet.
*probeert met moeite geen grap over een bitterbal en een blokje kaas te maken*
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 11:45   #13
SCH
Hup Holland!

Kijk Jan, dit ligt voor je klaar na iedere overwinning.

Oud 08-02-10, 11:50   #14
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH
[afbeelding:
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 17:40   #15
Nummer 10

Dat weet ik niet. In elk geval ging Heerenveen wel direct akkoord met het bedrag dat Jan noemde, dus de kans bestaat wel dat dit voor Eredivisie-begrippen misschien niet heel veel is.
Oud 08-02-10, 19:52   #16

Ze hadden ook niet veel keus natuurlijk.. bovendien zal de eis van Everse na Sollied waarschijnlijk wel verfrissend geklonken hebben.

Ik gok een ton.
Oud 08-02-10, 20:24   #17

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower
Ze hadden ook niet veel keus natuurlijk.. bovendien zal de eis van Everse na Sollied waarschijnlijk wel verfrissend geklonken hebben.

Ik gok een ton.
ik denk eerder de helft
Oud 09-02-10, 17:22   #18
Nummer 10

Een ton zou wel een heel mooi bedrag zijn voor Jan. Dat is diverse keren meer dan bij RVVH.

Maar je hebt denk ik ook wel gelijk dat ze weinig keus hadden. Anderzijds zullen ze toch ook weer niet met onrealistische bedragen akkoord zijn gegaan.
Oud 10-02-10, 19:52   #19
Nummer 10

Na dit seizoen dus sowieso terug naar RVVH, zegt hij zelf:

Everse komende zomer terug naar RVVH

Jan Everse is komende zomer weer trainer van RVVH. Dat heeft de oefenmeester, momenteel op interimbasis actief bij SC Heerenveen, aan het bestuur van de zaterdaghoofdklasser laten weten. Everse verruilde de club uit Ridderkerk vorige week voor de tijdelijke functie in Friesland.

De 55-jarige Rotterdammer liet aan NOS Langs de Lijn weten dat zijn contract bij Heerenveen komende zomer eindigt en dat hij dit absoluut niet zal verlengen. "We hebben duidelijk afgesproken dat dit echt alleen voor de dertien resterende wedstrijden is. Tot 1 juli loopt het officiële contract, maar als de competitie afgelopen is, houden in feite ook mijn werkzaamheden op. En dat is gewoon heel duidelijk geweest van beide kanten. Want ik heb voor volgend seizoen gewoon nog een contract bij RVVH", stelt Everse. Hij ziet in de klus bij Heerenveen vooral een uitdaging en wil graag laten zien dat hij als trainer ook de Eredivisie aankan.
Oud 14-03-10, 23:06   #20
Fryslân Boppe!!

diepFries's Voetbal Forum schermafbeelding

Vooralsnog spelen we niet(s) of nauwelijks beter dan onder JdJ of Sollied. Everse heeft een wat vlottere babbel dan de andere 2, dat is zijn voordeel. Voor de rest was het vanmiddag weer dramatiSCH in Arnhem
diepFries is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-10, 23:13   #21
SCH
Hup Holland!

Wat denk je dan, dat we ineens aardig gaan spelen nog? Het gaat nu om de punten en het veilig stellen.
Oud 14-03-10, 23:26   #22
Fryslân Boppe!!

Absoluut niet. Punten gaan op dit moment boven alles. Ik denk echter dat JdJ cs deze resultaten ook gewoon had kunnen behalen. Het is echt de spelersgroep die het finaal af (heeft) la(a)t(en) weten. Deels natuurlijk door de onbalans en het gebrek aan leiderschap/aansturing, maar afijn. De ploeg zwalkt voort en Everse mag het proberen te verkopen aan de buitenwereld..
Oud 15-03-10, 07:54   #23

Jan de Jonge gooide zelf de handdoek, dus we hadden geen keus.
Oud 15-03-10, 08:16   #24
Fryslân Boppe!!

Maakt Everse voorlopig derhalve redder noch schlemiel.. Ook hij is 'maar' een poppetje in het geheel, het verschil maakt hij (nog) niet
Oud 15-03-10, 09:35   #25
Oorspronkelijk geplaatst door methodmich
Na dit seizoen dus sowieso terug naar RVVH, zegt hij zelf:

Everse komende zomer terug naar RVVH

Jan Everse is komende zomer weer trainer van RVVH. Dat heeft de oefenmeester, momenteel op interimbasis actief bij SC Heerenveen, aan het bestuur van de zaterdaghoofdklasser laten weten. Everse verruilde de club uit Ridderkerk vorige week voor de tijdelijke functie in Friesland.

De 55-jarige Rotterdammer liet aan NOS Langs de Lijn weten dat zijn contract bij Heerenveen komende zomer eindigt en dat hij dit absoluut niet zal verlengen. "We hebben duidelijk afgesproken dat dit echt alleen voor de dertien resterende wedstrijden is. Tot 1 juli loopt het officiële contract, maar als de competitie afgelopen is, houden in feite ook mijn werkzaamheden op. En dat is gewoon heel duidelijk geweest van beide kanten. Want ik heb voor volgend seizoen gewoon nog een contract bij RVVH", stelt Everse. Hij ziet in de klus bij Heerenveen vooral een uitdaging en wil graag laten zien dat hij als trainer ook de Eredivisie aankan.
Hij zit nog regelmatig savonds door de weeks bij rvvh in de kantine
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 15-03-10, 17:38   #26
Nummer 10

Uiteraard, de interim-trainer (Cor van Hoeven) is mede in samenspraak met Everse benoemd.
Oud 15-03-10, 18:09   #27

Oorspronkelijk geplaatst door jorienvdherik
Hij zit nog regelmatig savonds door de weeks bij rvvh in de kantine
right 2,5 uur even op en neer
Oud 15-03-10, 19:27   #28
Heerenveen heeft zijn tijd gehad als sub-topper, ze kunnen het niet aan om echt top te worden en zullen langzaam weer vervallen en zullen een stabiel rechter rijtje club worden. Zeker zonder Ymer.
XXXajaxXXX is offline   Met citaat reageren
Oud 15-03-10, 19:28   #29
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door XXXajaxXXX
Heerenveen heeft zijn tijd gehad als sub-topper, ze kunnen het niet aan om echt top te worden en zullen langzaam weer vervallen en zullen een stabiel rechter rijtje club worden. Zeker zonder Ymer.
Bullshit, de basis die Heerenveen heeft gelegd maak je niet in 1 seizoen kapot. Het is alleen zaak dat er daar nu verstandige mensen aan het roer komen.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 16-03-10, 17:09   #30
Nummer 10

right 2,5 uur even op en neer
Heeft nog een huis in de regio Rotterdam natuurlijk.
Oud 18-04-10, 18:38   #31
Nummer 10

Jan weet zelf nog officieel van niets, maar ADO Den Haag zou hem volgens de geruchten als trainer willen halen. Daarover heeft RVVH overigens geen afspraken gemaakt, dus dan zal ADO wel een vergoeding moeten betalen aan de Ridderkerkers.
Oud 18-04-10, 21:40   #32
Redactie

Die grappen van hem tijdens de persco... Wat een dweil
r.olyslager is offline   Met citaat reageren
Oud 18-04-10, 21:59   #33
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een held
Deze man verdiend een eredivisieclub, zo helder, scherp en durft orde op zaken te stellen.
SuikerBrood is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-04-10, 08:42   #34
Oorspronkelijk geplaatst door methodmich
Jan weet zelf nog officieel van niets, maar ADO Den Haag zou hem volgens de geruchten als trainer willen halen. Daarover heeft RVVH overigens geen afspraken gemaakt, dus dan zal ADO wel een vergoeding moeten betalen aan de Ridderkerkers.
Dit is echt jammer
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
Oud 19-04-10, 10:54   #35
SCH
Hup Holland!

Hij past wel bij Den Haag vind ik. Die grote bek en die bluf. Hij was voor ons wel even goed in deze periode maar ik ben erg blij dat hij niet onze trainer op lange termijn is.
Oud 19-04-10, 11:27   #36
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat zei hij nou gisteren dat zo grappig was? Dat miste ik even.
koningdavid is offline   Met citaat reageren
Oud 19-04-10, 11:30   #37
SCH
Hup Holland!

Dat het Nederlands slaapcentrum een paar duizend dvd's van de wedstrijd had besteld.
Oud 19-04-10, 23:27 rainbow   #38

De Duitse humor van Ron Jans past beter bij onze club, ja.
Oud 20-04-10, 16:47   #39
Nummer 10

Volgens diverse media heeft Everse inmiddels al met Van der Kallen gesproken, maar zelf ontkent hij nog. Even afwachten dus.
Oud 28-05-10, 19:37   #40
Nummer 10

Inmiddels zou hij kandidaat nummer 1 zijn bij Sparta en vandaag al onderhandeld hebben over een contract. Toch nog goed geweest, dat 'lot uit de loterij' in Friesland.
Oud 08-06-10, 17:23 Standaard   #41
Nummer 10

Rond:

Welcome back Jan!

Dinsdag 08 Juni 2010

Vanochtend hebben Jan Everse (56) en Sparta Rotterdam overeenstemming bereikt over een contract dat Jan Everse als hoofdtrainer aan Sparta Rotterdam zal verbinden voor het seizoen 2010-2011. Het afgelopen seizoen was Jan Everse trainer van sc Heerenveen waarmee hij het Eredivisie-schap veilig wist te stellen. Jan Everse was al eerder hoofd trainer van Sparta in 1999 en 2000.

Na een actieve carriere als prof bij Feyenoord (1973/1977) en Ajax (1977/1980) was Everse ook hoofdtrainer van FC Zwolle (1996/1999), FC Jokerit (Finland) (2001), Excelsior Maassluis (2004/2006), FC Zwolle (2006/2010), RVVH (2010) en Heerenveen (2010).

Commissaris Technische Zaken van Sparta, Rob Baan, is blij dat hij zo snel een akkoord met Jan Everse heeft kunnen bereiken.

Rotterdam, 8 juni 2010

Bron: Sparta Rotterdam

En zie hier voor de reacties: Welcome back Jan! - Sparta Rotterdam Fanzine ITWM - In The Winning Mood

Oud 08-06-10, 20:19 Standaard   #42
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik wist helemaal niet dat Rob Baan weer bij Sparta actief was. Is dat pas sinds de degradatie, of ook al daarvoor?

Oud 08-06-10, 20:22 Standaard   #43
Nummer 10

Nee, is pas anderhalve week ongeveer.

Trouwens, waarom zie ik dit topic maar op een halve pagina?

Oud 08-06-10, 20:29 Standaard   #44
SCH
Hup Holland!

Heeft ie maar mooi aan heerenveen te danken

Oud 08-06-10, 20:34 Standaard   #45
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb niet direct een goed gevoel bij de combi Everse vs Sparta. Het is maar afwachten hoe goed Everse met de onrust die er bij de club is om zal gaan.

Oud 09-06-10, 20:00 Standaard   #46
Nummer 10

Die onrust zal juist minder worden als je Baan en Everse hebt, vermoed ik. Die krijgen nu alle ruimte om de boel te regelen. Er is in elk geval ook ruimte voor een spits, naar verluidt.

Oud 08-04-11, 20:09 Standaard   #47
Nummer 10

Een verrassende move voor Jan, want hij gaat vanaf de zomer aan de slag bij WHC. Nu nog zaterdaghoofdklasse, kunnen nog promoveren naar de Topklasse.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:46.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site