![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Sander Boschker is zondag na het duel met Roda JC in de bloemetjes gezet na zijn 529ste competitiewedstrijd voor FC Twente. Daarmee is hij de nieuwe recordhouder van het meeste aantal competitiewedstrijden in het betaalde voetbal voor dezelfde club. Boschker, die door voorzitter Joop Munsterman
een ingelijst shirt met rugnummer 529 kreeg, ging zondag PSV'er Willy van der Kuylen voorbij. Hij kwam in 1981 uit op 528 competitieduels voor de Eindhovenaren. ![]() Toch jammer dat ie ooit naar Ajax ging.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En keept de laatste tijd toch weer heel goed
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Respek.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Loves C, R en M
|
Tof - ik gun 't 'm wel.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
Sympathieke gozer, gun hem dat record wel. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Net zoveel wedstrijden als slippertjes in zn liefdesleven
![]() Maar wel knap idd. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij maakt op mij altijd een indruk alsof hij te dom is om tot tien te tellen. Maar wel respect natuurlijk, 529 wedstrijden voor één club.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Indrukwekkend in deze tijden van snel cashen en wisselende contacten.
Toch al een behoorlijk oud record, dat van Van der Kuijlen. Aan het begin van het seizoen vond ik Twente pas kampioenswaardig als ze de keeper zouden vervangen, maar Sander heeft die kritiek goed opgepikt.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Netjes maar als hij natuurlijk meer talent had had hij dat record nooit gehaald.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Voor het subtop niveau gewoon een uitstekende keeper inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Wel leuk voor de persoon Boschker. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heb het eigenlijk altijd een middelmatige keeper gevonden, maar wel een prachtig record natuurlijk...echte clubmensen zijn nog maar zeldzaam.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Voor Eredivisie is hij altijd wel top geweest. Naarmate de jaren vorderden is hij beter geworden.
Het record is hem gegund.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het is wel een domme kerel, niet de slimste van de klas.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
En hij heeft het natuurlijk wel geprobeerd, bij Ajax. Maar ik denk niet dat hij klaagt over zijn carrière, integendeel. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
Je woont dichtbij L'voorde en je bent voor Twente.. beetje jammer:$ |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
Zal mijn neef eens vragen, die heeft bij hem in de klas gezeten.Heb hem wel eens horen zeggen dat het een vies en arrogant mannetje was. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Overwegend mooie reactie 's en dat verdiend die zeker . Zijn eerste paar jaren waren echt dramatisch , maar sindsdien ..... Geen echte topper , maar wel een hele goeie keeper die zo nu en dan ook zwakke momenten heeft .
Er komt een standbeeld voor hem bij het stadion en ook dit is terecht . Een echte prof en een echte Tukker in hart en nieren . Wij hebben 2 van zulke iconen die zonder hen, Twente niet zou staan waar het nu staat . Ik wil die andere naam niet noemen , omdat deze topic voor hem is en voor hem alleen . ........ Niets anders dan lof en niets anders dan goeds voor deze man .... Gun hem het allerbeste . Peace . |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Theo Janssen ?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Ik ken ook nog wel een aantal verhalen over hem, maar ik kan natuurlijk als Twente supporter moeilijk deze clublegende helemaal zwart gaan maken in zijn eigen topic.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Net zoals met Terry nu, het maakt mij geen fuck uit want het blijft natuurlijk gewoon een held
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dijkshoorn
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat middelvingertje richting het uitvak met z'n beteuterde koppie om vervolgens na de wedstrijd huilend troost te zoeken in de armen van Jan Smit, priceless.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja, maar ondertussen wel met haar flanerend door Hengelo lopen, waar iedereen je kent.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
|
Niveautje hoor, en Almelo zingt het nog steeds elk seizoen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Waarheid mag gezegd worden toch?
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
!!!
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Waarom niet, hij kan daarin makkelijk mee.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
En mee naar het WK!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het houdt in de Championsleague sowieso niet over met de kwaliteit keepers. Hoeveel prutsers er wel niet onder de lat staan bij topclubs... Best schrijnend. En Boschker kun je absoluut geen prutser noemen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
.Ik vind Boschker een meer dan prima keeper voor de Eredivisie; maar ik vind hem lang niet meer zo scherp als hij was, hij oogt veel trager, gezien zijn leeftijd totaal niet onlogisch, maar vd Sar lijkt bijv ook veel fitter. Ik heb geen idee hoe goed die tweede keeper is, maar stel dat jij als Twente nu Krul kan halen bijv, ben je dom als je het niet doet en dan is het heel sneu voor Boschker, maar zo werkt het dan wel. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Sander Boschker #1: Met alltime eredivisierecord.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|