![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Einde carriere lijkt me. Sufkut.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Mutu is denk ik de enige wiens voetbalcarrière hem meer heeft gekost/gaat kosten dan dat het oplevert .
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sibutramine een drug noemen
.Hebben jullie enig idee waar het voor gebruikt wordt, of lult iedereen maar met de main stream media mee? ?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Tegen hele zware depressies dus. Niets geestverruimend aan. Wsl zit het niet goed in zijn kop... |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
Als je dat neemt, dan is het 99% zeker voorgeschreven. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het wordt toch ook gebruikt om af te vallen, dan is het helemaal dom.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Het is een medicijn die de noradrenaline in de hersenen reguleert en dat is de enige reden waar het voor wordt voorgeschreven. Psychische klachten dus. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Maar ja, dan is het nog een beetje dom natuurlijk. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
Klok > klepel enzo. Dit stukje op de Nederlandse Wikipedia slaat echt he-le-maal nergens op. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sibutramine Google eens op SNRI zou ik zeggen, dan zie je wat het echt doet. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mutu
Doodzonde als dit zijn carrière gaat kosten. Het is natuurlijk geen middel om je prestaties te bevorderen, maar dat schijnt niet uit te maken.Denk dat het ook wel een persoonlijk drama zal worden met die 17 miljoen schuld. Die zal hij nog niet bij elkaar gevoetbald hebben. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Dan is Ajax de laatste Nederlandse club waar Mutu tegen speelde
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Je kunt je inderdaad heel goed voorstellen dat die 17M schuld nog al wat psychische problemen oplevert. En zelfs al zou het tegen overgewicht zijn, dan nog wil ik dat niet bagatelliseren. Het gekke vind ik alleen dat het hoogst waarschijnlijk voorgeschreven zal zijn. Zou je zoiets in dat geval niet moeten overleggen met dopinginstanties ofzo? |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat een risico neemt die kerel ook weer. Echt onbegrijpelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hoe de vork ook exact in de steel zit, een paar zaken zijn zeker:
- Mutu is niet slim geweest en neemt daarmee heel veel risico - Fiorentina is de laatste tijd al niet zo in vorm en kan dit totaal niet gebruiken, ook omdat de CL binnenkort weer hervat Verder zal het wel een lang lopend getouwtrek worden, dus een leger advocaten zal erg blij zijn. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
En dat zijn 2 positieve tests, ook na de wedstrijd voor de Coppa Italia tegen Lazio, waarin hij overigens 2 maal scoorde in de 3-2 zege.....
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
we gaan het zien. TVP dus.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Als het toen nog niet op de verboden lijst stond dan kunnen ze hem toch niks maken lijkt mij
?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Er staat alleen dat het middel door de EU verboden is, niet dat het niet daarvoor al op de dopinglijst stond.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Overigens is Mutu een idioot. |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
Mogelijke schorsing loopt ook uiteen van 3 maanden tot 8 jaar, dat is ook een erg ruime range natuurlijk. |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Vind het sowieso erg vreemd dat Chelsea een inhumane oplossing koos: een lid van de club met problemen niet helpen, maar ontslaan en hem vervolgens verantwoordelijk stellen voor de door chelsea gekozen kapitaalvernietiging.
Dat het CAS, of uberhaupt een instantie dat zich een geschillencommissie noemt, deze schade ook daadwerkelijk toekende aan Mutu vond ik nog vreemder. Nu Mutu opnieuw in opspraak komt doordat hij een middel heeft gebruikt ter bevordering van zijn stofwisseling vermoeit me: iedereen is in deze een verliezer: Chelsea, Mutu, CAS en de dopinglijst en de toezichthouders daarop (omdat er opnieuw onduidelijkheid bestaat over het nut van de stof als prestatiebevorderend middel). |
|
|
|
|
|
#30 | |
En dat ie nu weer betrapt is wil gewoon zeggen dat het echt een mongool is, ook al werkt het niet prestatiebevorderend het is gewoon verboden. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Hoezo slecht voor imago? je kunt hem toch ook helpen om van de drugs af te komen? Dan geef je je club een imagoboost! Het is maar net hoe je het opvat. En dan nog als je als club vind dat er sprake is van imagoschade, wat is die dan? Heeft mutu soms namens Chelsea cocaine gebruikt? En verder wat is nog meer imagoschade, een keer cocaine gebruik? Volgens mij is de helft van de supporters (en dus ook clubleden) verslaafd aan alcohol, volgens mij werd tot 2001 de Premier League gesponsord door Carling, en daarna tot nu door Barclay's. Dus dan is een keer cokegebruik imagoschade????? een keer cokegebruik is een fout van een mens. We hebben het hier niet over een machine, van mensen kun je niet verwachten dat ze altijd foutloos opereren, ook niet als je dat met een vernietigbaar contract laat vastleggen (ook al heeft Mutu een dergelijke cluasule getekend dan nog is dat in strijd met het recht, omdat iedere redelijkheid ontbreekt). En dan daar nog bovenop, van Mutu was bekend dat hij zich wel eens misdroeg, zowel bij Chelsea als daarvoor bij andere clubs. Dus dat argument valt m.i. af, van imagoschade is geen sprake.
Verder heeft Mutu idd contractbreuk gepleegd, daardoor heeft Chelsea het recht gekregen om hem te ontslaan. Dat is gebeurd. Ze hadden er, zoals ik eerder zei, ook voor kunnen kiezen om hem te helpen, zoals je dat met je werknemers doet en ook met machines die kapitaal vertegenwoordigen. Daar ga je voor zorgen als er iets niet naar behoren functioneerd omdat het anders zijn waarde niet behoud. Echter Chelsea koos ervoor om hem te ontslaan. Ze vernietigden dus zelf hun kapitaal. Let hier goed op, ze waren niet verplicht om hem te ontslaan, de druk die zij voelden om hem toch te ontslaan is in mijn optiek verwerpelijk (ik vind dus dat je iemand met problemen moet helpen en niet moet ontslaan, zeker als deze persoon tot jouw organisatie behoort), maar nog belangrijker dan de verwerpelijkheid van die druk is het feit dat een druk om iemand te ontslaan om een statement te maken een van binnenuit komende druk is. Daar kan Chelsea Mutu dus niet verantwoordelijk voor houden. Ze hoefden hem niet te ontslaan. Geen gerechtelijke instantie die er een probleem mee had gehad. Dat er verder een link wordt getrokken tussen de transfersom en de berokkende schade door Mutu (welke schade dat is is mij onduidelijk, ze hadden immers genoeg voetballers om hem op te vangen en daarnaast speelde hij bijna nooit) is helemaal belachelijk. Mutu heeft nooit de lusten mogen ondervinden van de transfersom, dus kan hij daar ook nooit de lasten van dragen. Parma stond toe aan Mutu om het contract met Parma te ontbinden als hij een contract zou tekenen bij Chelsea, hij mocht alleen bij Chelsea een contract tekenen. Als Mutu ergens anders wilde voetballen dan moest hij het contract bij Parma uitdienen. \ Wat zou dan eventueel wel de werkelijke schade zijn? Chelsea kon gedurende 7 maanden niet beschikken over Mutu. Deze schade komt voor rekening van Mutu. Dus wat mij betreft is Mutu verplicht tot het vergoeden van de schade die Chelsea opliep gedurende de 7 maanden dat ze niet over hem konden beschikken minus de loonkosten die chelsea aan Mutu had betaald als Chelsea wel over Mutu konden beschikken. Hoe dan ook, ik hoop dat ik een keer een tegenargument hoor of krijg waar ik mee kan leven, maar met de uitspraak van CAS en de belachelijk houding van Chelsea (ik vind het absoluut zwaar uit zijn verband getrokken om hem te ontslaan en 2 volstrekt onbegrijpelijk om hem vervolgens verantwoordelijk te stellen voor de schade van het kapitaal dat ze zelf hebben vernietigd) kan ik absoluut niet leven. Ik kan nog wel 10 steekhoudende argumenten aanvoeren om Mutu niet voor zo'n bedrag verantwoordelijk te stellen, maar ik zie dat ik al genoeg heb geschreven. |
|
|
|
|
|
#32 | |
![]() Waarheid als een
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Por200, ik vind je nu al een held
.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
mooie post por2000
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
En geschorst. Negen maanden buiten de lijnen.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Belachelijk
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
tja, die lijst???? is net zo logisch als het CAS zelf
|
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() ![]()
.
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij voetbalt weer.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Nieuw hoofdstuk, helaas weer een negatieve:
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fiorentina heeft hem uit de Selectie gezet, maar zal hem ook niet op de transfermarkt laten gaan.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En 3 weken later is alles weer koek en ei......
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hij is inmiddels weer officieel in genade aangenomen en maakt dus weer deel uit van de selectie...
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
En nou is ie voor de rest van zijn loopbaan uit de Roemeense selectie gepleurd, omdat ie voor de wedstrijd tegen San Marino is gaan zuipen met Tamas.
Zou mij niet verbazen als in datzelfde cafe ook de halve ploeg van San Marino zich lam aan het drinken was. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ondanks alle toestanden uit het verleden en het feit dat ie "maar" bij Cesena speelt, vanmiddag goed voor zijn 100e en 101e Serie A goal.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Adrian Mutu; Weer positief op drugtest
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|