![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
-
Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29-12-10 om 14:21 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wat doet Luigi Bruins in de OP?
![]() Misschien handig dat je eerst weet wie hij is voordat je een topic over hem maakt. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Waarom wordt er een topic geopend over deze speler?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Dat plaatje
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
On-topic: Hij viel mij vandaag niet op, iets wat meestal een goed teken is bij backs. Ik had niet echt het gevoel dat hij enorm gezocht werd door Ahahaoui, iets wat ik wel zou doen als ik een broekie tegen mij over had staan. Overigens viel het tegendoelpunt wel aan zijn kant van het veld, al zou ik de beelden terug moeten zien om te beoordelen of hij er direct wat mee te maken had. Conclusie, er valt nog weinig over Stefan de vrij te vertellen, laat hem eerst meer eens een seizoen op niveau spelen. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
De openingspost is zeker niet veel slechter dan legio andere openingsposten van andere spelers. Het gaat uiteindelijk om de speler zelf. Een groot stuk tekst met complete onzin van jou! Dat voegt niets toe aan dit forum. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
Dit is gewoon een spontane aanval die nergens op slaat. Er komen topics van jonge spelers die gekocht worden en nog geen minuut gemaakt hebben en daar vind ik geen kritiek van je. Ook bij topics met een nog mindere OP vind ik geen kritiek. Nu reageer ik er niet meer op en ik maak ook niet 1 topic meer aan zolang er mensen zoals jij op deze manier reageren. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
De Vrij is 1 van de jongeren die eraan zit te komen, heeft alle nationale jeugdelftallen doorlopen en kreeg vandaag de voorkeur boven Schenkeveld omdat hij voetballend wat meer toevoegt en had een zeer behoorlijk debuut...haalde nog een bal voor de lijn weg, had inn de tweede helft nog een mooie diepe bal op Tomasson en is eigenlijk geen moment in de problemen geweest.
Vooral de rust die hij uitstraalde vond ik opmerkelijk voor zo'n 17-jarig jochie. Jammer dat het voetballende gedeelte er niet echt uitkwam vandaag...maarja, bij wie wel?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Stond vandaag redelijk goed te spelen
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hij hoeft in ieder geval niet tegen Dzsudzsak, zijn geluk.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Misschien wel tegen Sulejmani. Ook weer zijn geluk. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Uit-ste-kend debuut. Goed geconcentreerd bezig, verdedigend en opbouwend vrij redelijk tot goed en vertoonde veel lef.
Leek er wel na zo'n 50-60 minuten doorheen te zitten. Ik hoop maar dat het dat alleen zo leek... __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij draait eerder Amrabat dol. Hij speelde niet voor niets bij Spirit.
Ik had voor hij debuteerde nog nooit van hem gehoord, fysiek sterke jongen kan dit worden. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heb hem nog niet aan het werk gezien, maar ik hoop dat hij opbouwend zijn steentje kan bijdragen. Aan Leerdam heb je niks.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mooie quote indd
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Deed het weer alleraardigst.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Knap hoor, als 17-jarige.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Goed gespeeld gister.
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Eerste 10 minuten zat hij er een paar keer goed naast, daarna herstelde hij zich zeer goed.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mooi talentje hoor. Hopelijk kan hij het volhouden.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Uitstekende wedstrijd vandaag, en sowieso heeft hij sinds zijn debuut pas één vijfje gehaald vind ik. De rest ruime zessen en zoals vandaag en bijvoorbeeld in Groningen een ruime zeven.
Denk dat hij, door zijn logheid, uiteindelijk nog wel in het centrum zal belanden, maar voorlopig is hij gewoon eerste keus als rechtsback. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een ongelofelijke pot weer...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Zijn eerste wedstrijd tegen Ajax vond ik hem dramatisch, maar gister speelde hij echt een prima pot. Alleen hij kan totaal geen voorzetten geven, daar mag hij weleens flink op gaan trainen.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die ene in de tweede helft was niet eens zo slecht ingeschoten, zat gewoon een been van een Tukker tussen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Doet het aardig goed maar ik hoop voor Feyenoord dat hun aankoop snel herstelt.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Fernandez gaat het nog knap lastig krijgen als hij zo blijft spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
De Vrij heeft wat dat betreft wel een excuus. Want volgens mij is het meer een centrale verdediger. Deed het goed gisteren, maar speelde ook tegen de zwakste Tukker. In ieder geval 1 voor de toekomst.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Als je op de helft van de tegenstander wil spelen kan zo'n aanvallende kwaliteit erg van pas komen. Maar het hangt er vanaf hoe je speelt en wat je taak is inderdaad. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Meeste tegenstanders spelen met 2 spitsen dat houdt in dat je back in veel gevallen de vrije man is. Je middenvelder laten ze echt niet lopen
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Parker kwam er totaal niet aan te pas. Ik weet alleen niet of De Vrij structureel rechtsback kan blijven spelen met zijn gebrek aan snelheid.
Hij is wellich verdedigend sterker dan Van der Wiel maar Van der Wiel is zo snel dat aanvallers hem twee keer voorbij moeten en dan nog in te halen zijn. Als je die eigenschap niet hebt als rechtsback wordt het wel lastig denk ik. __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|