Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24-01-10, 17:29   #1

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

-

Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29-12-10 om 14:21
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 24-01-10, 17:36 rainbow   #2
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat doet Luigi Bruins in de OP?
Misschien handig dat je eerst weet wie hij is voordat je een topic over hem maakt.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 17:38   #3
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom wordt er een topic geopend over deze speler?
JLS is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 17:38 hearth   #4

Dat plaatje
celuvki is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 17:39   #5

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Wat doet Luigi Bruins in de OP?
Misschien handig dat je eerst weet wie hij is voordat je een topic over hem maakt.
Of eerst op voorbeeld weergeven klikken en kijken of je de goede foto hebt geselecteerd...
Oud 24-01-10, 17:40   #6

Oorspronkelijk geplaatst door JLS
Waarom wordt er een topic geopend over deze speler?
Waarom worden er topic's gemaakt over andere spelers?
Oud 24-01-10, 17:53   #7
JLS

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke

Waarom worden er topic's gemaakt over andere spelers?
Lijkt me duidelijk. Het is voor voetballiefhebbers uiterst interessant om te discussiëren over spelers die extreem goed of extreem slecht spelen of spelers waaraan een interessant verhaal aanzit. Gezien het feit dat het hier over een rechtsback, die toevallig een wedstrijd speelt wegen blessures van anderen, gaat en de openingspost bestaat uit wat statistieken van Wikipedia en wat gequote nieuwsberichten denk ik niet dat deze speler aan de bovengenoemde waarden voldoet. Niet om je af te zeiken of zoiets dergelijks maar stel dat ik het volledig verkeerd zie en er ontzettend veel over Stefan de Vrij te vertellen valt; neem dan de moeite om een fatsoenlijke openingspost te maken en kom niet met van dat afgeraffeld knip en plak werk. Dat voegt namelijk niets toe aan het forum.

On-topic: Hij viel mij vandaag niet op, iets wat meestal een goed teken is bij backs. Ik had niet echt het gevoel dat hij enorm gezocht werd door Ahahaoui, iets wat ik wel zou doen als ik een broekie tegen mij over had staan. Overigens viel het tegendoelpunt wel aan zijn kant van het veld, al zou ik de beelden terug moeten zien om te beoordelen of hij er direct wat mee te maken had. Conclusie, er valt nog weinig over Stefan de vrij te vertellen, laat hem eerst meer eens een seizoen op niveau spelen.
Oud 24-01-10, 18:05   #8

Lijkt me duidelijk. Het is voor voetballiefhebbers uiterst interessant om te discussiëren over spelers die extreem goed of extreem slecht spelen of spelers waaraan een interessant verhaal aanzit. Gezien het feit dat het hier over een rechtsback, die toevallig een wedstrijd speelt wegen blessures van anderen, gaat en de openingspost bestaat uit wat statistieken van Wikipedia en wat gequote nieuwsberichten denk ik niet dat deze speler aan de bovengenoemde waarden voldoet. Niet om je af te zeiken of zoiets dergelijks maar stel dat ik het volledig verkeerd zie en er ontzettend veel over Stefan de Vrij te vertellen valt; neem dan de moeite om een fatsoenlijke openingspost te maken en kom niet met van dat afgeraffeld knip en plak werk. Dat voegt namelijk niets toe aan het forum.
Dus een speler moet eerst een seizoen presteren anders mag er geen topic over komen??
De openingspost is zeker niet veel slechter dan legio andere openingsposten van andere spelers. Het gaat uiteindelijk om de speler zelf.
Een groot stuk tekst met complete onzin van jou! Dat voegt niets toe aan dit forum.
Oud 24-01-10, 18:07 surprise   #9

Dus een speler moet eerst een seizoen presteren anders mag er geen topic over komen??
De openingspost is zeker niet veel slechter dan legio andere openingsposten van andere spelers. Het gaat uiteindelijk om de speler zelf.
Een groot stuk tekst met complete onzin van jou! Dat voegt niets toe aan dit forum.
Neem op ze minst de moeite om wat over deze jongen te vertellen. Oh wacht dat kan je niet. Ik snap zijn punt dan ook helemaal.
celuvki is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 18:11   #10
JLS

Een user die niet wil discussiëren voegt wat toe op aan een voetbal(discussie)forum. Met alle respect, ik geef gewoon op een fatsoenlijke manier kritiek op jou post, maar schijnbaar wil je daar niets mee doen. Jammer, want je verpest zo je eigen aangemaakte topic. Ik had best hét verhaal achter Stefan de Vrij willen weten...
Oud 24-01-10, 18:19   #11

Een user die niet wil discussiëren voegt wat toe op aan een voetbal(discussie)forum. Met alle respect, ik geef gewoon op een fatsoenlijke manier kritiek op jou post, maar schijnbaar wil je daar niets mee doen.
Redelijke kritiek daar wil ik alles mee doen. Ik zou zeggen kijk eens bij andere OP's van spelers en geef daar ook je kritiek die je hier geeft dan ben je de komende uren bezig en als je dat gedaan hebt wil ik er op in gaan.
Dit is gewoon een spontane aanval die nergens op slaat. Er komen topics van jonge spelers die gekocht worden en nog geen minuut gemaakt hebben en daar vind ik geen kritiek van je. Ook bij topics met een nog mindere OP vind ik geen kritiek.
Nu reageer ik er niet meer op en ik maak ook niet 1 topic meer aan zolang er mensen zoals jij op deze manier reageren.
Oud 24-01-10, 18:22   #12
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

De Vrij is 1 van de jongeren die eraan zit te komen, heeft alle nationale jeugdelftallen doorlopen en kreeg vandaag de voorkeur boven Schenkeveld omdat hij voetballend wat meer toevoegt en had een zeer behoorlijk debuut...haalde nog een bal voor de lijn weg, had inn de tweede helft nog een mooie diepe bal op Tomasson en is eigenlijk geen moment in de problemen geweest.

Vooral de rust die hij uitstraalde vond ik opmerkelijk voor zo'n 17-jarig jochie. Jammer dat het voetballende gedeelte er niet echt uitkwam vandaag...maarja, bij wie wel?
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 18:26   #13

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Stond vandaag redelijk goed te spelen
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 18:27   #14
JLS

Redelijke kritiek daar wil ik alles mee doen. Ik zou zeggen kijk eens bij andere OP's van spelers en geef daar ook je kritiek die je hier geeft dan ben je de komende uren bezig en als je dat gedaan hebt wil ik er op in gaan.
Dit is gewoon een spontane aanval die nergens op slaat. Er komen topics van jonge spelers die gekocht worden en nog geen minuut gemaakt hebben en daar vind ik geen kritiek van je. Ook bij topics met een nog mindere OP vind ik geen kritiek.
Nu reageer ik er niet meer op en ik maak ook niet 1 topic meer aan zolang er mensen zoals jij op deze manier reageren.
Onzin, het viel mij gewoon op, vandaar dat ik er op reageerde. Het is zelfs zo dat je mij als user sowieso nog nooit was opgevallen. Wat mij betreft blijf je gewoon topics aanmaken en voor de rest nu maar weer ontopic zodat er ook nog wat zinvolle inhoud in dit topic komt...
Oud 24-01-10, 20:07 wink   #15
...

Vlaar had tot slot evenals trainer Mario Been mooie woorden over voor Stefan de Vrij. Been vertelde al dat hij heel tevreden was over het optreden van de jonge verdediger, Vlaar deed daar nog een schepje bovenop. ‘Stefan was de beste man aan onze kant’, stelde de verdediger. ‘Hij heeft het heel goed gedaan.’
De Vrij behoudt basisplaats

Stefan de Vrij behoudt ook de komende wedstrijden een basisplaats als rechtsachter bij Feyenoord. Mario Been gaf na afloop van het uitduel met VVV Venlo aan dat hij blijft vertrouwen in de jonge verdediger.
De Vrij zal woensdag in het bekerduel met PSV en zondag in de competitiekraker tegen Ajax aan de aftrap verschijnen.
Oud 24-01-10, 20:11   #16

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij hoeft in ieder geval niet tegen Dzsudzsak, zijn geluk.
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 20:13   #17
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door BigMAC
En ook nog niet tegen Lodeiro.
Misschien wel tegen Sulejmani.
Ook weer zijn geluk.
Oud 24-01-10, 20:23   #18
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Uit-ste-kend debuut. Goed geconcentreerd bezig, verdedigend en opbouwend vrij redelijk tot goed en vertoonde veel lef.

Leek er wel na zo'n 50-60 minuten doorheen te zitten. Ik hoop maar dat het dat alleen zo leek...

Oud 24-01-10, 20:24   #19
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
Uit-ste-kend debuut. Goed geconcentreerd bezig, verdedigend en opbouwend vrij redelijk tot goed en vertoonde veel lef.

Leek er wel na zo'n 50-60 minuten doorheen te zitten. Ik hoop maar dat het dat alleen zo leek...
Op zich is dat niet vreemd voor een 17-jarige die het niveau niet gewend is.
Kriegel is offline   Met citaat reageren
Oud 26-01-10, 17:12   #20
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door BigMAC
Amrabat gaat hem helemaal dol draaien .
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 26-01-10, 17:59   #21
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij draait eerder Amrabat dol. Hij speelde niet voor niets bij Spirit.

Ik had voor hij debuteerde nog nooit van hem gehoord, fysiek sterke jongen kan dit worden.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 26-01-10, 19:23   #22
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb hem nog niet aan het werk gezien, maar ik hoop dat hij opbouwend zijn steentje kan bijdragen. Aan Leerdam heb je niks.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 27-01-10, 22:36 wink   #23

Oud 28-01-10, 00:24   #24
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door dndiek
Dat zagen we.
Oud 28-01-10, 00:28   #25

Joeriii's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooie quote indd
Joeriii is offline   Met citaat reageren
Oud 28-01-10, 02:06   #26
Mah boi!

Deed het weer alleraardigst.
Oud 28-01-10, 08:23   #27
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Knap hoor, als 17-jarige.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 28-01-10, 08:25   #28
Goed gespeeld gister.

Oud 28-01-10, 10:02   #29

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door dndiek
De Vrij dolde Amrabat
appelflap is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-01-10, 11:32 wink   #30
...

Eerste 10 minuten zat hij er een paar keer goed naast, daarna herstelde hij zich zeer goed.
Oud 28-01-10, 11:36 emo   #31

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi talentje hoor. Hopelijk kan hij het volhouden.
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-10, 20:53   #32

Uitstekende wedstrijd vandaag, en sowieso heeft hij sinds zijn debuut pas één vijfje gehaald vind ik. De rest ruime zessen en zoals vandaag en bijvoorbeeld in Groningen een ruime zeven.

Denk dat hij, door zijn logheid, uiteindelijk nog wel in het centrum zal belanden, maar voorlopig is hij gewoon eerste keus als rechtsback.

Oud 25-03-10, 02:32 sad   #33

Wat een ongelofelijke pot weer...

Oud 25-03-10, 07:47   #34
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
Wat een ongelofelijke pot weer...
Speelde inderdaad een goede pot gister.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 07:58   #35
Zijn eerste wedstrijd tegen Ajax vond ik hem dramatisch, maar gister speelde hij echt een prima pot. Alleen hij kan totaal geen voorzetten geven, daar mag hij weleens flink op gaan trainen.
Wooldoor is offline   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 09:18   #36

Oorspronkelijk geplaatst door Wooldoor
Zijn eerste wedstrijd tegen Ajax vond ik hem dramatisch, maar gister speelde hij echt een prima pot. Alleen hij kan totaal geen voorzetten geven, daar mag hij weleens flink op gaan trainen.
En hij moet iets sneller worden.
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 09:23   #37

Oorspronkelijk geplaatst door Wooldoor
Daar heb je andere spelers voor. Als Wijnaldum en Biseswar eens fatsoenlijk gaan voetballen hoeft De Vrij geen voorzetten te geven.
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 12:20   #38
Mah boi!

Die ene in de tweede helft was niet eens zo slecht ingeschoten, zat gewoon een been van een Tukker tussen.
Oud 25-03-10, 12:21   #39

Doet het aardig goed maar ik hoop voor Feyenoord dat hun aankoop snel herstelt.
Oud 25-03-10, 12:23   #40
...

Fernandez gaat het nog knap lastig krijgen als hij zo blijft spelen.
Oud 25-03-10, 12:26   #41

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal
Fernandez gaat het nog knap lastig krijgen als hij zo blijft spelen.
Nou die heeft ook aanvallende kwaliteiten die deze jongen nog mist.
Oud 25-03-10, 12:27   #42
...

Oorspronkelijk geplaatst door Chadi

Nou die heeft ook aanvallende kwaliteiten die deze jongen nog mist.
Alleen zijn verdedigende kwaliteiten zijn wmb een stuk minder, dus dat heft elkaar mooi op.
Oud 25-03-10, 12:28 wink   #43
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
Daar heb je andere spelers voor. Als Wijnaldum en Biseswar eens fatsoenlijk gaan voetballen hoeft De Vrij geen voorzetten te geven.
Nou, het is toch altijd wel handig als je back een goede bal voor het doel kan geven.

Oud 25-03-10, 12:31   #44
De Vrij heeft wat dat betreft wel een excuus. Want volgens mij is het meer een centrale verdediger. Deed het goed gisteren, maar speelde ook tegen de zwakste Tukker. In ieder geval 1 voor de toekomst.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 12:32   #45

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal
Alleen zijn verdedigende kwaliteiten zijn wmb een stuk minder, dus dat heft elkaar mooi op.

Als je op de helft van de tegenstander wil spelen kan zo'n aanvallende kwaliteit erg van pas komen. Maar het hangt er vanaf hoe je speelt en wat je taak is inderdaad.
Oud 25-03-10, 12:33   #46

Oorspronkelijk geplaatst door Otis.
Nou, het is toch altijd wel handig als je back een goede bal voor het doel kan geven.
Als je een goed functionerende middenvelder en/of buitenspeler hebt hoeft je back daar niet te komen.
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 25-03-10, 12:35   #47

Als je een goed functionerende middenvelder en/of buitenspeler hebt hoeft je back daar niet te komen.

Meeste tegenstanders spelen met 2 spitsen dat houdt in dat je back in veel gevallen de vrije man is. Je middenvelder laten ze echt niet lopen
Oud 25-03-10, 12:37   #48
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Parker kwam er totaal niet aan te pas. Ik weet alleen niet of De Vrij structureel rechtsback kan blijven spelen met zijn gebrek aan snelheid.
Hij is wellich verdedigend sterker dan Van der Wiel maar Van der Wiel is zo snel dat aanvallers hem twee keer voorbij moeten en dan nog in te halen zijn. Als je die eigenschap niet hebt als rechtsback wordt het wel lastig denk ik.

Oud 25-03-10, 12:38   #49
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door koningdavid
Parker kwam er totaal niet aan te pas.
Nou is dat niet echt een graadmeter.
Oud 25-03-10, 12:41 wink   #50
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Maar toch is het wel handig voor een back, aangezien ze in de praktijk nog wel eens in die situatie komen.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site