![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() PHP-code:
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
plaatje doet het niet wegens hotlinken.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Henk Spaan is een groot fan van hem, een aantal van zijn quotes uit het verleden:
|
|||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Henk Spaan probeert het soms net iets te mooi te verwoorden maar hij heeft wel gelijk. Verdedigend sterk, en rustig aan de bal. Jammer dat het geen Nederlander is...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Leuk verhaal dat hij bij Heracles van Brood pas mee mocht doen toen iedereen geblesseerd was.
![]() En die 1-1 tegen Volendam vorig jaar beviel me ook niet zo. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goeie oorbel heeftie...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
He-le-maal vergeten het topic te maken, sorry.
![]() Ik ben een heel groot fan van Jan moet ik zeggen. Ik denk dat hij de stap naar een Nederlandse topclub niet eens hoeft te maken als hij zich de komende twee jaar normaal ontwikkelt. Een hele leuke club in Duitsland of Engeland moet dan wel lukken. Hij is zo heerlijk aan de bal, maar heeft zijn verdedigende zaakjes ook nog eens redelijk tot goed op orde. Daar zijn er echt niet veel van.. Blijft een doodzonde dat ie nooit bij Feyenoord zal spelen. Ook voor hemzelf. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoezo? Zie je hem niet naar Feyenoord gaan?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
http://nos.nl/video/140516-wuytens-over-rode-kaart.html
Wat een verschrikkelijk accent heeft die kerel .Beelden nog niet gezien, maar of het nou wel of geen rood is, het is een domme tackle op die plek. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Belachelijke kaart, zonde.
Niet ongunstig voor z'n oude club trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Vanaf de tribune zei ik gelijk: Dit moet rood zijn ![]() Het zag er dus veel erger uit dan het was denk ik, gewoon niet zo slim om zo op iemand af te komen stormen. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Maakt een goede ontwikkeling door bij Utrecht. Gisteren terecht geprezen bij Studio Voetbal, blijft goed op de been in de tegenstanders ten goede (Europese) clubs. Zou leuk zijn als hij na dit seizoen een stap omhoog kan maken. Die 7,7 ton blijkt wederom een koopje geweest te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Toppertje in spe dit. Alleen die oorbel is wel
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tegen Napoli een fout die helemaal niet des Wuytens was, een verkeerde voetballende oplossing gevolgd door een slechte pass. Tegen Heerenveen was hij wel weer belangrijk door vlak voor tijd de winnende binnen te werken. Jammer dat hij naast zo'n beperkte speler als Schut moet spelen.
Laatst gewijzigd door Blawh; 05-12-10 om 16:55 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hij speelt op moment niet heel gelukkig misschien, maar ik zie in hem wel een haalbare opvolger voor Vertonghen
.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jan Wuytens: Klaar voor een topclub?
|
||