![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Voornaam: Edson Achternaam: Braafheid Geboortedatum: 08-04-1983 Geboorteplaats: Paramaribo, Suriname Nationaliteit: Nederland 2003/04 FC Utrecht 14 0 Eredivisie 2004/05 FC Utrecht 23 0 Eredivisie 2005/06 FC Utrecht 31 2 Eredivisie 2006/07 FC Utrecht 13 0 Eredivisie 2006/07 FC Twente 11 0 Eredivisie 2007/08 FC Twente 32 0 Eredivisie 2008/09 FC Twente 33 1 Eredivisie 2009/10 Bayern München 10 0 Bundesliga
Wat zou een goede move voor Edson zijn in de komende zomer? Of moet hij het nog een jaar proberen? Laatst gewijzigd door Clough; 08-02-11 om 10:08 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tuurlijk gaat hij mee naar het WK?
Een niet spelende Braafheid is nog altijd beter dan een spelende Anita of Pieters. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vandaag op de tribune, toch op weg naar een andere club?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik geloof er niet in, en zit er ook niet erg op te wachten.
Bij Ajax moeten ze bij die Atouba maar een spuit in z'n knie zetten en een trap onder z'n hol geven, die moet maar eens gaan ballen voor z'n centen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zal best kloppen, Bild is erg goed ingevoerd bij Bayern. En dat hij niet bij de selectie zat zegt ook wel wat, morgen maar afwachten.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VI:
'Braafheid gaat naar de Premier League' Door een gebrek aan perspectieven staat Edson Braafheid open voor een voortijdig vertrek bij Bayern München. Engeland heet de bestemming te zijn voor de verdediger. PSV gooide een balletje op bij Braafheid, die bij Bayern München sinds 19 december niet meer binnen de lijnen kwam. De Eindhovense club had de verdediger op het oog voor het nieuwe seizoen maar ving bot. Directeur Jan Reker wist te melden dat de Engelse competitie het nieuwe werkterrein wordt voor Braafheid. In Duitsland wordt Braafheid nadrukkelijk in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland. Volgens Bild is Ajax de voornaamste kandidaat om de 26-jarige back voor zich te winnen. Braafheid wil graag aan spelen toekomen, omdat hij nog steeds hoop heeft met Nederland naar het WK in Zuid-Afrika te gaan. Zijn situatie bij Bayern maakt een dergelijke uitverkiezing niet realistisch. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sportweek noemt Celtic.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lijkt me niet echt een goede club voor hem.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Moet hij dan op huurbasis naar Ajax komen of zo? Heb je ook geen donder meer aan.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Celtic huurt Edson Braafheid van Bayern München
Edson Braafheid verruilt Bayern München voor Celtic. Het betreft een huurovereenkomst die aan het eind van dit seizoen expireert. Duitse media deden vorige week kond van belangstelling van Ajax en PSV voor de international. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Celtic is een mooie club hopelijk gaat ie het daar wel redden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
http://www.fcbayern.t-com.de/de/aktuell/news/2010/22171.php?fcb_sid=3036992e9e7067f9296f8817eff364c8
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoe doet hij het inmiddels? Mensen die de competitie daar volgen?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gewoon basis elke wedstrijd, maar in Schotland doen alleen de wedstrijd tegen Rangers er toe. En alleen daar wordt je getest.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bijzonder handige actie van Edson. Not.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Speelt ook weinig dus. Als hij zo doorgaat verliest hij misschien wel zijn WK-selectie plek aan Van Aanholt. Lijkt mij ook geen heel gek plan, eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Als ie zo weinig speelt, en zich bovendien ook nog eens slecht gedraagt moet je snel een ander meenemen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gewoon een jaar weggegooid qua voetbal; bij Bayern komt ie denk ik ook niet meer aan de bak.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ook niet meer bij de Oranje selectie; hij is definitief voorbij gestreefd door Anita. Typisch geval van een te grote stap in één keer?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij is voorbij gestreefd door Pieters en dan Anita.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij is dus door 2 man voorbij gestreefd?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bert had hem gebeld en hem gevraagd naar de mogelijkheden voor speeltijd. Toen was het wel duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het is nu wachten op de geruchten dat hij naar Ajax zal gaan
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Het is ook niet de slimste speler zoals hij zich de laatste tijd opstelt.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
!Mocht dit waar zijn dan zou ik Braafheid gewoon voor de duur van zijn contract op de tribune houden. Jammer dan van die kapitaalvernietiging, Bayern kan dat toch wel lijen. Wat een kapsoneslijer.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Zoveel heeft ie niet gekost
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Je coach slaan getuigt niet echt van Braafheid.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hup Holland!
|
Nu ben ik benieuwd of Van Gaal gebitchslapt is
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Had van Gaal dan ook goed geraakt
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
In geloof niet dat hij hem geslagen heeft. Dan had Louis hem helemaal afgemaakt
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Goed debuut vandaag. Mocht invallen en had na 5 min. een rode kaart wegens natrappen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Schorsing van 2 wedstrijden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Edson Braafheid topic #1: No look kopbal!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|