![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Full name: Nashat Akram Abid Ali Date of birth: September 12, 1984 (age 25) Place of birth: Hilla, Iraq Height: 1.80m Weight: 84kg Nickname: The Maestro, The Super Star Playing position: Midfielder Official Site: www.NashatAkram.net Previous Clubs: Al-Quwa Al-Jawiya (1996-1997), Al-Zawraa (1997-1998), Al-Quwa Al-Jawiya (1998-1999), Salah-Al-Deen (1999-2000), Al-Shurta (2000 - 2003), Al-Nasr, Saudi Arabia (2003 - 2004), Al-Shabab, Saudi Arabia (2004-2007), Al-Ain, UAE (2007).
Wat vinden jullie van hem? Wordt hij volgend seizoen pas echt een speler voor de basis? Is er genoeg potentie? Tot nu toe heeft ie mij in de, meestal invalbeurten, minuten die hij heeft gemaakt nog totaal niet overtuigd. |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() "Akram is the best footballer in the world." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nashat wie?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat voor blessure heeft ie eigenlijk dat ie nog steeds geblesseerd is?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wist niet dat het een "echte" voetballer was. Speelt al 3 seizoenen de pannen van het dak in mijn PES Masterleague
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Hij is verdwenen en niemand weet waar ..... Nee hoor , hij traint gewoon mee, maar dit seizoen zie ik hem niet meer spelen . |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Matige speler. Denk niet dat hij ooit gaat slagen bij Twente. Gaat gewoon weer terug naar land van herkomst.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Contract is ontbonden
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ben eigenlijk wel blij dat die weg is , want hij kon het tempo echt niet aan . Ik heb zelden een speler gezien die zo traag is in handelingssnelheid .
Dit is niet natrappen hoor en wens hem het allerbeste toe . Wel een blunder van de scouting denk ik, maar je wint wat enmje verliest wat. Deze hebben we verloren . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hadden ze ook niet het idee dat hij wel commercieel van waarde kon zijn, qua merchandise ofzo
...
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Wat moet ik nu met mijn Nashat shirtje?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Duur geintje.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Multiquote ken nie meer? Een erg duur geintje was het in ieder geval niet. Vent was transfervrij, en er zijn redelijk wat extra shirtjes in de richting van Akram-adorerende landen(niet alleen Irak) gegaan. Alleen blijkbaar niet genoeg om het aantrekkelijk te maken. Een blunder van de scouting is het trouwens ook niet, omdat dit puur een aankoop van McClaren was. Net als Parker en Osei bijv. Volgens mij is nu ook geregeld dat er geen transfers meer op die manier gedaan worden.
Man City wilde hem idd trouwens. Maar Akram kon geen werkvergunning krijgen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat dacht je van zijn non-EU salaris. Daar lopen dr wel meer van in het 2e denk ik? Goed dat ze hem nu dumpen, maar zie Joop nog zo staan te vertellen dat dit echt een topper is, Beckham van het Oosten e.d.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jammer maar helaas. Gelukkig treft het Twente niet al teveel in de portemonnee.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Was een bijnaam van hem daar, logisch trouwens dat Munsterman lovend is over een nieuwe speler, zeker een Aziatisch voetballer van het jaar. Is helaas weinig van terecht gekomen. Zijn non-EU salaris werd zoals gezegd deels afgedekt door de shirtverkoop, maar blijkbaar niet voldoende om het interessant voor Twente te maken hem nog een seizoen te behouden. Dat het een miskoop is geweest is inmiddels wel duidelijk verder.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
helaas
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hmm dat was geen succes dus.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ach tis wel goed zo.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik heb me dit seizoen meerdere malen afgevraagd waar die aziatische beckham toch was.. nu weet ik genoeg, retour afzender dus!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nou dat is dus ook niet helemaal geworden wat men er van verwacht had.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik snap er niets van dat Manchester City hem nog wou hebben , maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze geen potten breken , ondanks honderden miljoenen ponden .
Kijk : Hij zal echt wel wat kunnen en meer dan dat , want anders wordt je ook geen voetballer van het jaar in Azie , maar mij viel gelijk op dat hij een veel te laag tempo hanteerde en hierdoor heb je minder tijd om overzicht te houden . Hij kan een geweldige pass geven en heeft een schot die super hard is en kan geweldig voetballen ........ als het maar niet in een hoge tempo is . Jammer : Ik hoorde berichten bij Twente dat ze daar aan werkten en het ging al wat beter ....... maar helaas . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Weer zo'n incompetente allochtoon die een jaartje van onze prachtige verzorgingsstaat heeft geprofiteerd en dan snel de benen neemt.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Klassieke nummer 10 zou opzich goed bij Ajax passen
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat snapte ik.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Alhoewel ik moet toegeven dat het wel een speler is die ik graag zie spelen, splijtende pass, goed schot en veel overzicht maar helaas passen zulke spelers niet meer in het hedendaagse voetbal
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Deze baas zit nu in Qatar, bij het alom bekende Al-Wakrah Sports Club. Hier speelt ook een andere eindbaas: Adil Ramzi.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ramzi, dat is ook lang geleden zeg
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Daar zat ik ooit naast in de bios. Wie wil me aanraken?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Graag, mag jij me aanraken omdat Bryan Ruiz en Roberto Rosales een tijdje geleden hun boodschappen bij mij aan de kassa kwamen afrekenen.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha die is toffer, jij wint.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nashat Akram: De ster van Azie is nog lang niet de ster in Tukkerland.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|