![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Rasmus Lindgren
29 november 1984 ![]() De Zweed kwam in de jeugd naar Ajax en werd daar opgeleid. Uiteindelijk was er geen contractverlenging en ging hij transfervrij voor vier jaar naar Groningen in 2005. Daar ontwikkelde hij zich zodanig dat Ajax hem in het seizoen 2007/2008 tijdens winterstop weer kwam ophalen voor 2,5 miljoen euro. Hij speelde dat half jaar veelvuldig in de basis en was zelfs even aanvoerder. Daarna door blessureleed en de ontwikkeling van Enoh niet meer in het plan voorgekomen. Mocht van Jol vertrekken in de winter, maar door blessureleed bij Gabri waar zelfs Robben plaatsvervangende schaamte van krijgt en het vertrek van Enoh naar de Afrikacup tegen NAC toch weer een kans in de basis. En hij scoorde zowaar met een mooie kopbal uit een corner. Lindgren krijgt wat mij betreft niet de waardering en kansen bij Ajax die hij op basis van zijn leidende en dwingende spel bij Groningen verdiend. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Op en top prof.
Ik vind het mooi voor hem dat hij weer in de basis staat maar ben bang dat het een jojo wordt. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jol was onder de indruk iig. Hij zei dat ie het beter deed dan vooraf verwacht.
Ben benieuwd wat er met gaat gebeuren. Speelde gister een prima pot. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zondag staat ie er ook in, lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik denk dat Eriksen gewoon nog een kans krijgt hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Geen de Jong aub.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Op die goal na vond ik het weinig soeps. Slap in de duels, vervelend laag tempo en elke bal breed of naar achteren.
Het is gewoon de Greene van Ajax.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Zodra Enoh terug is, kan Ajax Lindgren gewoon naar Brondby laten gaan. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vandaag dus weer in de basis gespeeld en hij stond er alsof al het hele seizoen mee deed.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben en blijf sowieso fan van Lindgren, begreep ook nooit waarom hij eigenlijk basisplaats af was.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Opvallend dat Ajax beter draait met de terugkeer van Lindgren.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lindgren heeft als 1 van de weinige echt de goede mentaliteit, altijd door blijven gaan!
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#21 |
![]() Kijk hem ook blij zijn. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volgende week samen met Oleguer achterin?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Onzichtbaar, maar retegoed weer vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hopelijk speelt Enoh de komende wedstrijden weer
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Lindgren is qua voetballend vermogen wel een stukkie verder idd.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Was eerst wel fan van Enoh maar gezien het spel van beide de laatste tijd mag Lindgren lekker blijven staan
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat laatste
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Helaas is hij chronisch geblesseerd. Ook nu blijkt dat ze bij onderzoek niks kunnen vinden zegt niet veel goeds. Sympathieke speler, maar zal echt weg moeten aan het einde van z'n contract.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Go Your Own Way
|
Voorlopig houden. Rasmus heeft een goede instelling, dat kunnen we altijd wel gebruiken, zo'n speler die er altijd voor gaat. Het is een held.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hopen dat Enoh zich verder ontwikkelt en een topper wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heeft in de voorbereiding behoorlijk wat minuten kunnen maken, denk toch dat hij 2e keuze zal zijn
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ben blij dat hij weer terug is.
Kan De Zeeuw voorlopig op de bank en hopelijk zwepen ze mekaar goed op |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Laatste wedstrijden onzichtbaar de beste speler van Ajax.
Positioneel heel erg goed en slim in de duels. En dan ook nog zo'n heerlijke goal. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat onzichtbare kracht en dergelijke vind ik zo'n fabeltje. Het is net als met die Vogel zoals Radegast al eerder stelde.. toen ie weg was bij PSV bleek pas hoe slecht hij eigenlijk was. Deze jongen komt zo tekort. Op alle vlakken.
Heeft af en toe een leuk momentje, maar verder? Geen toeval ook weer, dat hij die lilliputter liet lopen. Altijd zie ik hem achter zijn directe tegenstander aan sukkelen. Altijd. En begin aub niet over die ene pass op ik meen De Jong, als je een dergelijke bal niet ziet en geeft moet je sowieso op een andere sport gaan. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Enoh,de Zeeuw, eat your heart out.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
De laatste wedstrijden heb ik in het stadion juist erg veel op Lindgren gelet, mede omdat een vriend van me die naast me zit het ook totaal niet op Lindgren heeft. Hij is positioneel erg sterk, onderschept veel door de juiste keuzes te maken als de tegenstander in balbezit is. Ik kan me voorstellen dat je dit niet ziet als je een wedstrijd op tv of in de samenvatting ziet. Die vriend is in ieder geval overtuigt van de kwaliteiten van Lindgren nadat we tijdens de wedstrijd specifiek op hem gingen letten. __________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sukkelt voortaan in Oostenrijk achter zijn directe tegenstander aan. In die drie wedstrijden dat 'ie fit is ten minste.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Go Your Own Way
|
Lindgren is een held. Meerdere malen teruggevochten en nooit gezeurd. Oprecht blij met het kampioenschap, ekte Ajacied.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Rasmus Lindgren #1: Toch weer in de basis
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|