Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18-01-10, 13:07   #1
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Maceo Rigters (Amsterdam, 22 januari 1984) is een Nederlandse voetballer die onder contract staat bij Blackburn Rovers. De aanvaller speelde eerder bij sc Heerenveen, FC Dordrecht en NAC Breda. Ook kwam hij uit voor het Nederlands voetbalelftal -21.

In juni 2007 nam Rigters met Jong-Oranje deel aan het Europees Kampioenschap onder de 21 jaar, waar niet alleen gespeeld werd om het Europees kampioenschap, maar ook om de kwalificatie voor de Olympische Spelen van 2008 in Peking. Het aanvalskoppel bestaande uit Maceo Rigters en Ryan Babel werd erg succesvol op het Jeugd-EK. Rigters had met zijn doelpunten een belangrijk aandeel in de overwinningen tijdens de poulewedstrijden, waardoor Nederland zich plaatste voor de halve finales en automatisch een startbewijs voor de Spelen verkreeg. In de halve finale tegen Engeland (1-1) hield Rigters Nederland in de race voor de finale, door één minuut voor tijd een belangrijk doelpunt te maken uit een prachtige omhaal. Uiteindelijk wist Nederland, na de strafschoppenserie (13-12), zich te plaatsen voor de finale. Nederland won in de finale tegen Servië (4-1) en Rigters scoorde wederom een doelpunt. Hierdoor kroonde hij zich, met 4 doelpunten, tot topscorer van het toernooi. Samen met teamgenoten Royston Drenthe, Gianni Zuiverloon en Hedwiges Maduro werd Rigters opgenomen in de uiteindelijke UEFA Dreamteam van het toernooi. Rigters speelde zich hiermee in de kijker bij de op het toernooi aanwezige scouts.

Seizoen
2003-2004 sc Heerenveen 2 (0)
2004-2005 FC Dordrecht 17 (8)
2004-2007 NAC Breda 61 (5)
2007-heden Blackburn Rovers FC 2 (0)
ââ€*’ Norwich City 2 (0)
ââ€*’ Barnsley FC 19 (0)

Lekker geprofiteerd van zijn moment of fame.
Prosac is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 18-01-10, 13:07 rainbow   #2
Ich bin Mario

Rigters kan kiezen voor avontuur in Hong Kong
18/01/2010 09:49

Maceo Rigters kan voor een half jaar aan de slag in Hong Kong. South China, deelnemer aan de Aziatische Champions League, heeft zich officieel bij Blackburn Rovers gemeld om de Nederlandse aanvaller te huren.

Rigters komt in Engeland nauwelijks aan spelen toe, maar de afgelopen weken zat de 25-jarige spits enkele keren bij de wedstrijdselectie. Hij speelde zich weer in de kijker bij manager Sam Allardyce met goede prestaties in het tweede elftal.

Blackburn Rovers nam Rigters in 2007 over van NAC Breda, enkele weken na het EK Onder-21. Rigters kroonde zich dat toernooi tot topscorer. In Blackburn loste hij zijn belofte nooit in. Rigters werd al twee keer eerder verhuurd: aan Norwich City en Barnsley.
Oud 18-01-10, 13:14 wink   #3
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal goed zijn voor zijn bankrekening, leven in Azie is lang niet zo duur als in Engeland.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 18-01-10, 13:18 big smile   #4
Ich bin Mario

En hij gaat Champions League spelen.
Oud 18-01-10, 13:24 big smile   #5
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Maceo Ligtels!
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 18-01-10, 17:39   #6
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Financieel haalt hij in elk geval meer uit zijn loopbaan dan menigeen voorspeld had natuurlijk. Al blijft het wel zonde dat hij zo enorm uit beeld is geraakt.
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 18-01-10, 18:05 thumb down   #7
Ich bin Mario

Ach... een groot talent is er niet aan hem verloren gegaan denk ik.
Oud 19-01-10, 17:21   #8
Nummer 10

Dat niet, maar hij had wellicht wel een tijdje in de Eredivisie kunnen spelen. Maar goed, zijn keuze is natuurlijk niet onbegrijpelijk.
Oud 03-02-10, 16:06 sad   #9
BS.

Vertrek McCarthy blokkeert transfer voor Rigters
03/02/2010 15:07

Maceo Rigters stond maandag op het punt getransfereerd te worden naar het Schotse Kilmarnock. De overgang ging echter niet door na het vertrek van Benni McCarthy bij Blackburn Rovers.

'Blackburn en Kilmarnock hadden al overeenstemming en ik had zelf al gesproken met manager Jimmy Calderwood', doet Rigters uit de doeken. 'Ik keek er erg naar uit om aan de slag te gaan in Schotland, maar toen kreeg ik opeens een telefoontje dat ik nog even moest wachten.'

Na de verkoop van McCarthy aan West Ham United wilde Blackburn-manager Sam Allardyce niet nog een aanvaller van de hand doen. 'Ik kreeg te horen dat ik pas mocht vertrekken als Blackburn een ervaren spits had aangetrokken. Kort na vijven kreeg ik te horen dat ik helemaal niet meer mocht vertrekken. Erg balen.'

Ondanks zijn mislukte transfer naar Kilmarnock kijkt Rigters uit naar de komende periode, waarin hij zich eindelijk hoopt te bewijzen bij Blackburn. 'Sinds ik naar Engeland ben gekomen, heb ik eigenlijk nooit een reeks wedstrijden achter elkaar mogen spelen. Nu krijg ik die kans waarschijnlijk wel. Ik heb nog een eenjarig contract bij deze club, dus ik moet presteren voor contractverlenging.'
Oud 13-03-10, 22:02   #10
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Feyenoord onder 18 heeft de tweede plaats behaald bij het zeven tegen zeven toernooi om de Trophy Cup in Dubai. De ploeg van trainer Jan Gösgens vertrok afgelopen dinsdag naar de Verenigde Arabische Emiraten en keerde zaterdag terug. O/18 ging in de finale met 5-0 onderuit tegen Blackburn Rovers, waarbij onder meer Maceo Rigters zijn opwachting maakte.

Oud 14-03-10, 21:29 big smile   #11
BS.

Nee? Dat is een grap?
Oud 06-08-10, 19:05 Standaard   #12
BS.

'Rover' Rigters aast op langverwachte doorbraak
Maceo Rigters maakte drie jaar geleden vol verwachtingen de overstap naar Blackburn Rovers. In dienst van de Engelse club kwam hij tot dusver echter niet verder dan twee competitieduels.

Toch heeft de Amsterdammer er vertrouwen in dat hij dit seizoen zijn kans wel kan grijpen. "Vorig seizoen kwam ik in de voorbereiding niet in actie, nu krijg ik wel de kans om me te laten zien", zegt Rigters, die zaterdag in het duel met Southport zijn eerste doelpunt van het seizoen maakte.

De 26-jarige Rigters kwam in Nederland uit voor sc Heerenveen, NAC Breda en FC Dordrecht. Met name op het EK voor spelers tot en met 21 jaar maakte hij een uitstekende indruk, maar die lijn wist hij in het vervolg van zijn carrière niet door te zetten. Bij Blackburn heeft hij voorlopig alleen concurrentie van Nikola Kalinic en Jason Roberts, hoewel manager Sam Allardyce nog wel op zoek is naar een extra aanvaller.

Rigters beseft dat het komend seizoen alles of niets is. "Ik ga gewoon mijn best doen en dan zien we wel wat er gebeurt. Ik ben bezig om fit te worden en kijk verder nergens naar. Maar ik weet dat ik kan voetballen en ik weet dat ik in staat ben om hier doelpunten te maken."

Rigters werd in de voorbije jaren vooral veroordeeld tot het spelen in het reserveteam van de club of elders op huurbasis. "Ik hoop bij Blackburn te kunnen blijven, ik houd van deze club. En daarnaast wil ik heel graag in de Premier League uitkomen", aldus Rigters tegenover de Lancashire Telegraph.
Intussen nog niet heel veel minuten in de basis gemaakt.

Oud 01-09-10, 08:03 emo   #13

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

Naar Willen II. Wat een carriere move!

Oud 01-09-10, 09:28 Standaard   #14
El Saltador

venom's Voetbal Forum schermafbeelding

!

Oud 01-09-10, 09:32 thumb up   #15

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach ja was toch even leuk cashen in Engeland.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 01-09-10, 10:39 Standaard   #16
Die jongen had natuurlijk groot gelijk om bij Rovers te tekenen. Hij moest weg bij NAC, had totaal geen uitzicht op een fatsoenlijke club en dat domme Rovers ziet hem een paar goals maken op een jeugd-EK en denkt een geweldenaar te hebben gevonden. Die transfer toonde in alles aan dat de voetbalwereld soms heel dom in elkaar steekt.
kevin6188 is offline   Met citaat reageren
Oud 01-09-10, 10:47 Standaard   #17

Oorspronkelijk geplaatst door kevin6188 Bekijk bericht
Die jongen had natuurlijk groot gelijk om bij Rovers te tekenen. Hij moest weg bij NAC, had totaal geen uitzicht op een fatsoenlijke club en dat domme Rovers ziet hem een paar goals maken op een jeugd-EK en denkt een geweldenaar te hebben gevonden. Die transfer toonde in alles aan dat de voetbalwereld soms heel dom in elkaar steekt.
Hij had ook aan zn carriere kunnen denken en kleine stapjes kunnen maken.

Ik voospel nu alvast dat deze meneer problemen gaat veroorzaken bij Willem II.

Oud 01-09-10, 10:49 Standaard   #18
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TUFKAL Bekijk bericht
[...]

Ik denk dat meneer Rigters prima wist en weet dat ie tekort komt voor de top en zijn zakken kon vullen bij de Rovers.

Oud 01-09-10, 10:51 Standaard   #19
[...]

Als je weg moet bij NAC en er geen andere club komt, blijft er van een carriere weinig over.
kevin6188 is offline   Met citaat reageren
Oud 01-09-10, 10:58 Standaard   #20

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Ik denk dat meneer Rigters prima wist en weet dat ie tekort komt voor de top en zijn zakken kon vullen bij de Rovers.
Jawel en daar geef ik hem geen ongelijk in, ik had alleen een tussenstap gemaakt. Dat er geen clubs waren (andere quote onder jou) weten we niet zeker.

Oud 01-09-10, 11:01 Standaard   #21
Fear the Beard!

[...]

Jawel en daar geef ik hem geen ongelijk in, ik had alleen een tussenstap gemaakt. Dat er geen clubs waren (andere quote onder jou) weten we niet zeker.
Waarom een tussenstap maken als deze once-in-a-lifetime kans voorbij komt? Met die tussenstap had hij met zijn kwaliteiten nooit meer bij een club als Blackburn Rovers gekomen.
Oud 01-09-10, 11:03 Standaard   #22
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Waarom een tussenstap maken als deze once-in-a-lifetime kans voorbij komt? Met die tussenstap had hij met zijn kwaliteiten nooit meer bij een club als Blackburn Rovers gekomen.
Dit dus.

Oud 01-09-10, 11:06 Standaard   #23

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Hij kwam te kort voor Blackburn. Misschien was het wel gelukt als hij mentaal wat verder was. De jongen zat in een euforie er komt een zak geld maar is en was een beperkte voetballer. Soms moet je misschien even wachten tot er een nieuwe droom komt.

Oud 01-09-10, 11:10 emo   #24
Fear the Beard!

[...]

Hij kwam te kort voor Blackburn. Misschien was het wel gelukt als hij mentaal wat verder was. De jongen zat in een euforie er komt een zak geld maar is en was een beperkte voetballer. Soms moet je misschien even wachten tot er een nieuwe droom komt.
Denk je nou echt dat zo'n droom nog een keer voorbij komt? Je zegt het zelf al: Het is en was een beperkte voetballer.
Wat Rigters heeft gedaan zou 99% ook gedaan hebben.
Oud 01-09-10, 11:10 Standaard   #25
AFCA

[...]

Waarvan je nooit weet of er nog een komt. Vind het gewoon een prima beslissing van zo'n jongen.

Oud 01-09-10, 12:25 bulb   #26
VBL

Die Rigters is volgens mij wel een verstandige jongen. Het is geen Collins John.
VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 01-09-10, 12:31 thumb up   #27

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Toen hij weg ging hoefde hij niet perse weg, alleen hij wilde niet op rechtsbuiten spelen. Anyway goede deal voor twee partijen, Maceo inderdaad een once in a lifetime kans en NAC wat knaken (waar ze zijn gebleven is alleen de vraag ). Dat 'ie Willem II maar niet in de eredivisie houdt.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-09-10, 12:34 Standaard   #28
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat zou zelfs Messi samen met Ronaldo nog niet lukken
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 01-09-10, 12:42 Standaard   #29
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
(waar ze zijn gebleven is alleen de vraag )

Oud 01-09-10, 13:27 Standaard   #30
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Waarvan je nooit weet of er nog een komt. Vind het gewoon een prima beslissing van zo'n jongen.
100% mee eens. Alsof Rigters die kans ooit nog eens zou krijgen. Dat hypocriete gezeik altijd op jonge spelers die voor het geld kiezen.

Oud 01-09-10, 16:01 Standaard   #31

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

100% mee eens. Alsof Rigters die kans ooit nog eens zou krijgen. Dat hypocriete gezeik altijd op jonge spelers die voor het geld kiezen.
Neem aan dat je op mij doelde dus toch nog even een reactie : dat hij voor het geld kiest begrijp ik wel het zou inderdaad hypocriet zijn om te zeggen dat ik dat bijvoorbeeld niet zou doen. Maar op dat EK was hij best aardig en zat er wel wat in. De stap naar de PL was een erg grote. Misschien was het beter geweest verder te "rijpen" en dan de stap te maken. Dat hij die niet meer zo krijgen is speculatief.

Oud 01-09-10, 16:22 Standaard   #32
Kluf

Doelde niet per se op jou. Je ziet dat soort reacties gewoon vaak, ook als het bijvoorbeeld om Drenthe gaat. Het is inderdaad speculatief om te zeggen dat hij die kans niet meer zou krijgen, maar het is toch niet meer dan logisch dat hij dat risico in ieder geval niet neemt?

Oud 03-09-10, 19:59 Standaard   #33
Nummer 10

[...]

Waarom? Het is nergens een vervelende jongen geweest tot op heden.

Voor Willem II is het niet eens een onaardige spits, al weet ik niet waar hij nu staat. Heeft toch weinig gespeeld de laatste jaren. Maar zoals hij bij NAC speelde, dan kan hij op zich aardig mee in de Eredivisie.

Oud 11-09-10, 20:19 Standaard   #34

Eerste minuten vandaag.
TUFKAL is offline   Met citaat reageren
Oud 11-09-10, 20:38 emo   #35
Fear the Beard!

Die gast is nog dikker dan Mido man.
Oud 16-09-10, 16:37 emo   #36
BS.

Rigters: "Nog nooit gehoord van Siem de Jong"

In drie seizoenen Blackburn Rovers kwam Maceo Rigters nog geen kwartier in actie in de Premier League. Nu is hij teruggekeerd in Nederland, in een competitie waar hij weinig van weet, maar waar hij met vertrouwen wil gaan scoren.

"Als je geen vertrouwen krijgt, raak je de bal anders", zo zegt Rigters in de papieren editie van Voetbal International. "Daarom is het belangrijk dat ik bij Willem II aan spelen toekom. Er hoeft maar een voorzet verkeerd op mijn knie te belanden en mijn eerste doelpunt valt. Dan schiet ik hem er de volgende keer wel mooi in. Daar reken ik op. Ik moet keihard werken en wachten op mijn eerste goal."

Scoren moet Rigters gaan doen in een competitie waar hij erg weinig van weet. "Bij Willem II ken ik alleen Harmen Kuperus. De meeste voetballers zijn nieuw voor mij. Ik had bijvoorbeeld nog nooit gehoord van Siem de Jong. Die jongen is de nummer tien van Ajax... Leroy Fer en Georginio Wijnaldum ken ik alleen van naam. Die braken pas door na mijn vertrek. Zo gaat dat. In Engeland zenden ze geen Nederlands voetbal uit."

Mocht het in zijn eerste maanden bij Willem II niet lekker lopen en hij krijgt veel kritiek, zal Rigters zich daar niet druk om maken. "In Nederland moet alles perfect zijn, terwijl voetbal draait om goals. Wij zeggen: Klaas-Jan Huntelaar scoort twintig keer, maar hij voetbal niet mee. Over Jerrel Hasselbaink waren de mensen ook altijd sceptisch. In Engeland wordt hij meer gewaardeerd dan hier. Ik laat me nooit beïnvloeden door wat mensen zeggen."

Oud 16-09-10, 16:40 Standaard   #37
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Mocht het in zijn eerste maanden bij Willem II niet lekker lopen en hij krijgt veel kritiek, zal Rigters zich daar niet druk om maken. "In Nederland moet alles perfect zijn, terwijl voetbal draait om goals. Wij zeggen: Klaas-Jan Huntelaar scoort twintig keer, maar hij voetbal niet mee. Over Jerrel Hasselbaink waren de mensen ook altijd sceptisch. In Engeland wordt hij meer gewaardeerd dan hier. Ik laat me nooit beïnvloeden door wat mensen zeggen."
Waarom noemt hij als voorbeeld mensen op die wel scoren

Oud 16-09-10, 17:00 Standaard   #38
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Alsof de TV het enige medium waar je voetbal tegenkomt
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 16-09-10, 17:06 Standaard   #39
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Alsof de TV het enige medium waar je voetbal tegenkomt
Ik vind het niet gek dat hij Siem de Jong niet kent hoor. Als je daar woont en je bent niet overmatig geïnteresseerd in voetbal, dan krijg je er niets van mee. Ik zie Maceo niet echt voor het type aan wat thuis VI.nl zit te refreshen. Ik zou er al genoeg van opkijken als hij überhaupt wel eens een krant leest.

Oud 19-09-10, 00:50 Standaard   #40

Toch wel een mooie goal bij zijn basisdebuut. Speelde verder ook best goed tot mijn verbazing.

Heb nooit meer in hem gezien dan een goede JL-spits, die er daar best makkelijk 20-30 inschiet, maar op een hoger niveau er niet aan te pas komt.

Oud 19-09-10, 00:54 Standaard   #41
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Ik vind het niet gek dat hij Siem de Jong niet kent hoor. Als je daar woont en je bent niet overmatig geïnteresseerd in voetbal, dan krijg je er niets van mee. Ik zie Maceo niet echt voor het type aan wat thuis VI.nl zit te refreshen. Ik zou er al genoeg van opkijken als hij überhaupt wel eens een krant leest.
Ik denk dat hij zich alleen zou rigten op z'n eigen club...
Hendril is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-09-10, 02:29 Standaard   #42
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
Heb nooit meer in hem gezien dan een goede JL-spits, die er daar best makkelijk 20-30 inschiet, maar op een hoger niveau er niet aan te pas komt.
Dat komt dan mooi uit, want daar speelt ie komend seizoen.

Oud 19-09-10, 02:39 Standaard   #43
Mah boi!

-

Laatst gewijzigd door Kriegel; 19-09-10 om 03:09

Oud 19-09-10, 18:53 Standaard   #44
Go Your Own Way

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]

Ik denk dat hij zich alleen zou rigten op z'n eigen club...
Sterk!

Oud 20-09-10, 16:28 Standaard   #45
VBL

bijna 2 supergoals! Die uit de draai had de keeper mooi!

nu maar 1tje.
VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 26-11-10, 20:57 Standaard   #46

Wat is die gozer toch dik
TUFKAL is offline   Met citaat reageren
Oud 26-11-10, 21:25 hearth   #47

Hij heeft tieten.

Oud 27-11-10, 10:48 big smile   #48
Mah boi!

Gisteren was alles nog gewoon zoals het was.
Speelde ik bij Willem II en was mijn glas gewoon mijn glas.
Ik dacht dat het zo hoorde en dat alles blijven zou.
Ik at wel eens teveel en had alles wat ik wou (behalve punten).

Ik was net als alle anderen, er was niets geks aan mij.
Ik was gefaald bij Blackburn, maar ik hoorde er toch bij.
Met latjeschieten, rondo’s en ik speelde op en top
Maar sinds een uur geleden staat mijn wereld op z’n kop…

ref.
Ik zat in bad, gewoon in bad.
Een beetje met het sop te klieren.
Je weet wel met die vlokken schuim je buik en schouders te versieren.
Voel ik ineens 2 kleine bobbels, waar volgens mij eerst nog niks zat.
Niet veel, maar toch, het zijn echt 2 bobbels.
En dat hoort niet, ik hoor plat..
Dus sinds een uur ben ik dus niet meer te genieten.
Help, help, help, HELLUP!!! Ik krijg tieten…
Tieten, hij krijgt tieten.
Tieten, echte tieten.

Hoe moet dat nou met voetbal en van de zomer op het strand?
Dan zien ze die 2 dingen en dan val ik door de mand.
Nu kan ik nog een trui aan, zodat je nergens wat van ziet.
Want niemand mag het weten en vooral de kijker niet.

Yvonne heeft ze ook wel, alleen is dat geen vet.
Zal ze zeggen dat ik dik ben? Dan blijf ik een jaar in bed.
Ik ga niet meer naar voetbal, neem desnoods een krantenwijk.
Want dit wordt alleen maar erger als ik naar Van der Meyde kijk…

ref.
Ik zat in bad, gewoon in bad.
Een beetje met het sop te kliederen.
Je weet wel met die vlokken schuim mijn buik en schouders te versieren.
Voel ik ineens 2 kleine bobbels, waar volgens mij eerst nog niks zat.
Niet veel, maar toch, het zijn echt 2 bobbels.
En dat hoort niet, ik hoor plat..
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten.
Help, help, help, HELLUP!!! Ik krijg tieten…
Tieten, hij krijgt tieten.
Tieten, echte tieten. (2X)

Oud 10-12-10, 13:20 Standaard   #49
Kluf

Die tieten zijn geen wonder trouwens. Een bekende van me is dikke maatjes met de neef van Maceo (ja, ) en die liet me wat foto's zien die hij had gemaakt van één van hun recente uitjes. Bleek: in de tijd dat Maceo in Engeland zat kwam hij meermaals per maand met de auto (!) naar Nederland, alwaar hij dan meteen werd opgehaald door zijn neef die klaar stond met de halve liters bier. Lekker samen uit in Rotterdam (want Amsterdam was te veel exposure) en zuipen. Die gast heeft naar het schijnt gelachen om Blackburn Rovers. Hij was al snel de intentie om te slagen kwijt, maar is gewoon blij met zijn paycheque.

Oud 10-12-10, 15:13 sad   #50
Kluf

Niemand onder de indruk van deze ekte insiders anekdote?

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site