Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 04-01-10, 17:14 sad   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Voornaam: Moussa Dembélé
Geboortedatum: 16-07-1987
Geboorteplaats: Wilrijk, België
Nationaliteit: België

2003/04 Germinal Beerschot 1 0 Belgie
2004/05 Germinal Beerschot 19 1 Belgie
2005/06 Willem II 33 9 Eredivisie
2006/07 AZ 33 6 Eredivisie
2007/08 AZ 33 4 Eredivisie
2008/09 AZ 23 10 Eredivisie
2009/10 AZ 15 3 Eredivisie

Vertegenwoordiger biedt Dembélé (AZ) aan in Italië
Door Arjan Nowee

Moussa Dembélé (foto) wilde in de zomer AZ verlaten, maar dat ging niet door. Nu de transfermarkt weer open is, hoopt hij alsnog te verkassen. Misschien wel naar Italië, waar hij aan enkele clubs is aangeboden. “Op een gegeven moment heb je een andere omgeving nodig.”

Als het aan het kamp-Dembélé ligt, maakt de aanvaller van AZ deze maand een transfer. Daartoe is de 22-jarige Belg door de Italiaanse voetbalmakelaar Gabriele Savino aangeboden aan diverse Italiaanse clubs, waaronder AC Milan en Juventus. Dat gebeurde in opdracht van Patrick Vervoort, de zaakwaarnemer van Dembélé. “In de zomer heeft hij hem ook al aangeboden en onlangs is dat opnieuw gebeurd. Maar er is momenteel niks concreet,” zegt Vervoort in de nieuwe Sportweek.

Afgelopen zomer deed Genoa een bod op Dembélé, maar dat werd resoluut afgewezen. Ook Chelsea, Tottenham Hotspur en Sevilla hadden destijds interesse. Dit trio heeft sindsdien geen contact onderhouden met Vervoort. Het is überhaupt de vraag of het tot een transfer komt, want Dembélé heeft een fletse eerste seizoenshelft achter de rug. Hij scoort nog altijd te weinig (slechts drie competitiegoals) en kon zich ook in de Champions League niet onderscheiden.

Maar Vervoort houdt de moed er in. Volgens hem kan het dreigende liquiditeitstekort van AZ ‘eventueel een hulpje zijn’. “Als de voorwaarden gunstig zijn, zal AZ wel willen meewerken. Ze zullen in elk geval iets soepeler zijn dan in de zomer, toen AZ met het oog op de Champions League niemand wilde laten vertrekken. Zelf ziet Moussa een transfer nog steeds zitten. Hij wil een volgende stap zetten. Als je een bepaalde periode bij een club zit, heb je op een gegeven moment een andere omgeving nodig. Moussa is bezig aan zijn vierde seizoen in Alkmaar en dat geldt dus ook voor hem.”
Is ie echt klaar voor de top en zal hij daar een rol van betekenis kunnen gaan spelen? Hij heeft echt een grandioze techniek en actie, maar als je die stats van zijn goals ziet dan is dat echt veels en veels te weinig; geen idee hoe het met zijn assists zit though.

Ik zie het hem niet bij een club als Barcelona oid redden eigenlijk.

Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 11:02
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 04-01-10, 17:21   #2
Hij kan via een leuke middenmoter/subtopper in een grote competitie de stap naar boven in de toekomst wel maken maar voor nu heeft hij gewoon te weinig rendement.
Viking_84 is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 17:23   #3

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem
Hij heeft echt een grandioze techniek en actie, maar als je die stats van zijn goals ziet dan is dat echt veels en veels te weinig; geen idee hoe het met zijn assists zit though.
05/06 28 duels 10 goals 0 assists
06/07 33 duels 9 goals 0 assists
07/08 36 duels 5 goals 1 assist
08/09 40 duels 18 goals 1 assist
09/10 25 duels 5 goals 1 assist
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 17:29   #4
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

In potentie absoluut een speler die de top kan halen, maar ik vind dat hij zich bij AZ veel te weinig heeft ontwikkeld.....

Daarnaast zou ik hem liever gewoon weer terug in de spits willen zien.

Oud 04-01-10, 17:30   #5
Zou zweren dat ik hem meer dan 1 assist heb zien geven, naar binnen komen vanaf rechts en met links een steekpass op Lens/El Hamdaoui.
Lebawski is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 17:36   #6

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Lebawski
Zou zweren dat ik hem meer dan 1 assist heb zien geven, naar binnen komen vanaf rechts en met links een steekpass op Lens/El Hamdaoui.
Volgens degene die het tellen niet
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 19:31   #7

grandiose techniek vind ik schromelijk overdreven. In de kleine ruimte niets waard, niet wendbaar. Een actie maken is zijn enige wapen. Maar dat resulteert er ook in dat hij te pas en te onpas een actie gaat maken. Pingelen vanaf de middenlijn zal hem in Spanje wel afgeleerd worden.
N.i.c.k is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 20:12   #8
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou niet weten bij welke Italiaanse (sub)top club hij een waardevolle toevoeging zou zijn.
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 20:16   #9
Hij zou voor veel clubs een waardevol aanspeelpunt kunnen zijn.
Oud 04-01-10, 20:27 sad   #10
Mnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik wilde zeggen dat ik hem overschat vind maar blijkbaar ben ik niet de enige.
De KnikkerKoning is offline   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 22:14   #11
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Lebawski
Hij zou voor veel clubs een waardevol aanspeelpunt kunnen zijn.
Maar waarom zou een club een aanspeelpunt zoeken voor de prijs van een (sub)top spits?

Lopen er al genoeg van rond, die zich al wel bewezen hebben in Europa, CL, etc. en die beter in vorm zijn.

Prijskaartje klopt totaal niet, de clubs gaan dat risico dus niet nemen.
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-01-10, 22:16   #12
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER

Maar waarom zou een club een aanspeelpunt zoeken voor de prijs van een (sub)top spits?

Lopen er al genoeg van rond, die zich al wel bewezen hebben in Europa, CL, etc. en die beter in vorm zijn.

Prijskaartje klopt totaal niet, de clubs gaan dat risico dus niet nemen.
Hij zal nu toch wel een stuk goedkoper zijn?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 24-01-10, 17:09   #13
BS.

Een aardige actie tegen Ajax vandaag, verder was het weinig indrukwekkend wat ie liet zien.
Oud 24-01-10, 17:10   #14

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Nounou, vond hem wel vaker gevaarlijk hoor. Is zo sterk aan de bal, passeerde makkelijk mensen in de 1e helft.

Oud 24-01-10, 17:19   #15
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Een betere TT zou zijn ; Lekker dribbelen op het middenveld

Oud 20-02-10, 12:01   #16
BS.

Advocaat ontevreden over Dembélé

AZ-trainer Dick Advocaat is niet tevreden met Moussa Dembélé. De 22-jarige Belg verkeert momenteel in een grote vormcrisis. "Dembélé is niet de Dembélé die we graag willen zien".

"Hij doet moeilijk als het makkelijk kan. Is hij los van zijn tegenstander, gaat ie toch nog even terug", legt Advocaat uit aan het Noord-Hollands Dagblad.

"Met de kwaliteiten die hij heeft moet zijn rendement hoger zijn. Maar ja, dat hoef ik hem niet meer te zeggen, dat heeft iedereen al gedaan."

Ups en downs
Vorig seizoen was Dembélé nog sterspeler in het kampioenselftal van Louis van Gaal. Hij maakte tien goals in 23 duels. Dit seizoen is blijft zijn productie echter steken op drie doelpunten. Afgelopen zomer lagen alle Europese topclubs aan zijn voeten, maar AZ wilde hem per se behouden.

"Hij móet veranderen, anders speelt ie volgend seizoen nóg bij AZ. Niet dat dat een schande is, overigens", zegt Advocaat. De trainer heeft Dembélé ook onder zijn hoede bij het nationale elftal van België.
Oud 20-02-10, 20:46   #17
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Volkomen terechte kritiek. Hij is echt behoorlijk rendementloos de laatste maanden.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 26-02-10, 15:41   #18
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Advocaat: 'Weet nog steeds niet wat positie Dembélé is'

Dick Advocaat (foto) blikte vrijdag vooruit op het competitieduel dat zijn ploeg AZ zaterdag in Arnhem speelt tegen Vitesse. De oefenmeester sprak uitvoerig over Moussa Dembélé, die aan een moeizaam seizoen bezig is. ‘Ik weet nog steeds niet wat zijn positie is,’ verklaarde Advocaat op de clubsite van de Alkmaarders. ‘Dat is niet het probleem. Het is vervelender dat Moussa het zelf ook niet weet,’ vervolgde hij.

Advocaat verwees naar een passage uit het interview dat Sportweek had met Nigel de Jong. ‘Ik las dat Nigel de Jong aan Bert van Marwijk heeft medegedeeld dat hij alleen op het middenveld wil spelen en niet als rechtsback. Moussa moet ook eens duidelijk zijn voorkeur voor een positie uitspreken. Dat weet je als voetballer toch wel? Hij speelt nu vijf jaar bij AZ.’

Grote clubs
‘Kijk eens waar hij allemaal heeft gelopen. Ik denk dat hij het beste vanaf links kan spelen, vanwege de automatismen als linkspoot. Dat naar binnen komen vanaf rechts zie ik niet zo zitten. Op dit moment speelt Martens vanaf links, maar kan Dembélé daar ook het beste spelen. Dat zou betekenen dat Moussa op de bank terecht zou komen. Dat wil ik nog niet. Moussa heeft heel veel kwaliteit, maar als je het niet laat zien dan kopen de grote clubs je niet.’

Terechte kritiek denk ik van Advocaat. Dembele is een geweldige voetballer, maar laat dat eigenlijk veel te weinig zien. Als spits scoort hij te weinig en ik vind dat hij op het middenveld de bal te lang bij zich houdt en zo het spel vertraagt.

Aparte van dit verhaal is natuurlijk dat Advocaat naast zijn trainer bij AZ ook zijn bondscoach is.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 14-04-10, 17:59 rainbow   #19
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Dembélé wil volgende stap maken: 'Ik ben van Champions League-niveau'

Woensdag, 14 april 2010 om 17:16

Moussa Dembélé verwacht aan zijn laatste weken bij AZ bezig te zijn. De aanvaller beschikt over een contract dat in de zomer van 2011 afloopt en heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. “Ik denk ook dat ik een hoger niveau aan kan. Barcelona is misschien een stap te ver, maar ik ben wel van Champions League-niveau", vindt de Belg.

Dembéle is bezig aan zijn vierde seizoen bij AZ, waarmee hij vorig jaar kampioen van Nederland werd. De Belg aasde destijds al op een transfer naar een (top)club in het buitenland, maar zag destijds enkele geïnteresseerde verenigingen niet concreet worden. Deze zomer hoopt Dembélé alsnog de overstap te kunnen maken.

“Ik wil graag een volgende stap maken", benadrukt Dembélé in AZ Speelt. "Mijn contract loopt in 2011 af en ik heb niet de intentie dat te verlengen. Zowel voor de club als voor mij is deze zomer de tijd gekomen om afscheid van elkaar te nemen. Ik heb een topperiode bij AZ gehad. Als ik het over mocht doen zou ik het precies zo doen. Ik heb vooral onder Louis van Gaal veel geleerd bij AZ. De ontwikkeling die ik hier heb doorgemaakt, zou bij geen andere club net zo groot zijn geweest.”

Trainer Dick Advocaat liet zich onlangs ontvallen in Dembélé een uitermate geschikte speler voor Arsenal te zien. "Als Advocaat dat zegt, geloof ik het graag. Hij heeft veel ervaring, dus zegt zo'n uitspraak genoeg. Los daarvan heb ik ook genoeg vertrouwen in eigen kunnen", aldus Dembélé, die in 116 competitiewedstrijden voor AZ 24 keer scoorde.
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-04-10, 18:00   #20

die in 116 competitiewedstrijden voor AZ 24 keer scoorde.

Conundrum is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-04-10, 23:16   #21
BS.

'Dembélé genoemd op grote Bayern-lijst'

Bayern München heeft een lijst opgesteld met spelers die voor komend seizoen interessant zijn. Eén van de zeventien spelers die op belangstelling uit München kan rekenen, is AZ-aanvaller Moussa Dembélé.

Dat meldt Bild dinsdag. Volgens de Duitse krant heeft de club van trainer Louis van Gaal, die vorig jaar nog bij AZ de leiding had over Dembélé, zo'n 8,5 miljoen euro nodig om het financieel geplaagde AZ van een transfer te overtuigen.

Naast Dembélé worden onder meer Heurelho Gomes (Tottenham Hotspur) en Falcão (Porto) begeerd door de huidige koploper van de Bundesliga. Eerder werd al bekend dat Bayern de totale inkomsten uit de Champions League, tot dusver zo'n vijftig miljoen euro, wil gebruiken om de selectie te versterken.
Oud 20-04-10, 23:19   #22
TROTS.

buddyb's Voetbal Forum schermafbeelding

In mijn optiek de beste dribbelaar op de Nederlandse velden. Maar je koopt er als team helaas weinig voor; zijn rendement is verschrikkelijk laag.
buddyb is offline   Met citaat reageren
Oud 20-04-10, 23:25   #23
Je moet Dembele aan de ketting leggen. Dwingen om als aanspeelpunt te spelen, dan kan hij zijn acties korter bij de goal maken en krijgt hij meer doelpogingen. Alleen moet hij wel leren te combineren.
Oud 20-04-10, 23:36 thumb down   #24
Mnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij moet leren dat ie twee benen heeft.
De KnikkerKoning is offline   Met citaat reageren
Oud 22-05-10, 11:16   #25
BS.

'Dembélé breekt met zaakwaarnemer voor transfer'
Moussa Dembélé heeft zijn zaakwaarnemer Patrick Vervoort aan de kant geschoven om via andere makelaars een transfer af te dwingen, zo meldt het Algemeen Dagblad.

De Belgische aanvaller van AZ is al geruime tijd op zoek naar een nieuwe club, maar voorlopig staat hij nog steeds onder contract bij de club uit Alkmaar. Dirk Scheringa schatte de prijs van de voormalig speler van Willem II al eens op twintig miljoen euro, inmiddels vraagt AZ 7,5 miljoen euro voor de aanvaller.

Door te breken met Vervoort hoopt Dembélé komende zomer alsnog een nieuwe club te vinden. De 22-jarige aanvaller maakte in vier seizoenen 24 competitietreffers voor AZ. Inmiddels is de 22-jarige technicus al bekeken door Roberto Castagnini, de hoofdscout van Juventus. Daarnaast werden ook Genoa en Bayern München in verband gebracht met de jongeling.
Oud 22-05-10, 11:38   #26
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

tja, de cijfers zijn niet echt in het voordeel voor een spits, 24 doelpunten in 4 seizoenen . Niveautje Charisteas. wat iedereen eigenlijk zegt .
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 22-05-10, 11:45   #27

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum

dit jaa. 1 op 5. voor een spits
Conundrum is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-05-10, 11:49   #28
Iedereen weet dat Dembele kan ballen, maar ik vind hem nooit echt ''doorgebroken''. Had de potentie de beste voetballer in dit land te zijn, maar heeft die kans nooit gepakt om de één of andere reden. Als AZ daar nog zoveel geld voor kan krijgen, mogen ze zeker niet klagen.
Papadopulos is offline   Met citaat reageren
Oud 02-07-10, 01:43 Standaard   #29
BS.

'Fiorentina vindt salariseisen Dembl te gortig'

Fiorentina heeft de onderhandelingen met Moussa Dembl stopgezet, schrijft de krant La Repubblica. Volgens het dagblad vindt de Italiaanse club de salariseisen van de AZ'er te gortig en heeft het zich teruggetrokken.

Fiorentina zou wel tot een principe-akkoord zijn gekomen met AZ over een transfersom van ruim zes miljoen euro. Spelersmakelaar Luca Pelizzon, die de belangen van Dembl behartigt in Itali, bevestigt het grote verschil tussen vraag en aanbod in de onderhandelingen over het salaris.

"Maar dat zit zo. Dembl heeft met AZ de afspraak dat hij voor een bepaald bedrag weg mag, lager dan zijn eigenlijke waarde. Daarom vraagt hij meer tekengeld, maar Corvino (sportief directeur van Fiorentina, red.) bood minder en zei dat hij er niets aan zou toevoegen", aldus Pelizzon, die niet kon zeggen of het afketsen van de transfer nu definitief is.

Dembl zou ook in de belangstelling staan van Genoa en Juventus, maar zijn voorkeur gaat uit naar een transfer naar La Viola. Bij AZ heeft de Belg nog een doorlopend contract tot volgend jaar zomer. Omdat hij weigert bij te tekenen, mag hij deze transferperiode vertrekken bij de Alkmaarders.

Oud 07-07-10, 09:33 Standaard   #30
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Olympiakos biedt 3,9 miljoen voor Dembl

Nadat de onderhandelingen met Fiorentina vorige week afsprongen, heeft er zich nu een nieuwe club gemeld voor Moussa Dembl. Het Griekse Olympiakos Athene zou AZ Alkmaar 3,9 miljoen euro bieden voor de Belgische spits.

Moussa Dembl (22) heeft nog 1 jaar contract bij AZ en traint alweer enkele weken bij de Alkmaarders. 'Ik concentreer me op de voorbereiding, maar ik werk wel naar een transfer toe', bekende Dembl ons gisteren. 'Ik heb met Fiorentina gepraat en die club charmeerde mij wel. Ik weet niet of het definitief afgesprongen is. Op de transfermarkt moet je soms even stoppen met onderhandelen. Ik ontken wel dat het afsprong door mijn looneisen. Wie heeft dat verspreid? Dat is iets tussen de club, mijn manager en mezelf. Er is interesse, maar ik hoop dat het na het WK losbarst. Soms moeten clubs eerst spelers laten vertrekken vooraleer ze zich op mij kunnen richten. De interesse van Juventus was nooit echt concreet, maar als er spelers vertrekken kom ik misschien wel in beeld.'

Dembl heeft nu dezelfde manager als onder meer Ruud Van Nistelrooy en Salomon Kalou van Chelsea, maar de club die nu het meest interesse toont is Olympiakos. Voor AZ zou 3,9 miljoen euro te weinig zijn, maar de club zou wel bereid zijn te onderhandelen. Speelt de Rode Duivel straks samen met Kevin Mirallas? 'Van Olympiakos heb ik zelf nog niets gehoord', aldus Dembl. 'Griekenland is natuurlijk Itali niet. Mijn favoriete competities zijn Engeland, Duitsland en Spanje. Al mag ik niet te veel focussen op een transfer. Als het dan niet lukt, dan fop je jezelf. Als ik nog een jaar bij AZ moet blijven zal dat niet tegen mijn zin zijn. Van het failliet van de DSB bank merken wij niets. AZ wil nog altijd Europees voetbal halen.'
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-07-10, 09:42 Standaard   #31
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Strik er om en wegwezen. It ain't gonna get better.

Oud 04-08-10, 11:04 Standaard   #32
BS.

Dembl: "In mijn hoofd heb ik een voorkeur"

Moussa Dembl weet wat hij wil. De aanvaller van AZ heeft naar eigen zeggen genoeg keuze uit clubs, en zal eind deze week of begin volgende week een beslissing nemen. De Italiaanse competitie wordt het echter zeker niet.

"Er is interesse genoeg", zo zegt de Belgische voetballer in gesprek met Het Laatste Nieuws. "Birmingham City is concreet. Maar nog andere clubs zijn even concreet. Namen noem ik liever niet. Ik zal nu een beslissing moeten nemen. Misschien hak ik eind deze week of volgende week de knoop door. Wat mijn prijs is? Ik schat rond de vijf miljoen."

Voor zichzelf lijkt Dembl al een keuze te hebben gemaakt. "In mijn hoofd heb ik al een voorkeur. De Premier League is de beste competitie ter wereld. Dat ik te veel geld zou gevraagd hebben voor Fiorentina, klopt niet. Die club was concreet, maar ik wilde gewoon niet naar de Italiaanse competitie. Ik ga liever naar Engeland of Duitsland."

Hoewel de aanvaller, in het verleden ook actief voor Willem II, al enige tijd apart van de selectie traint bij AZ, ziet hij bij het uitblijven van een transfer nog genoeg mogelijkheden in Alkmaar. "Geen probleem. Dan blijf ik gewoon bij AZ. Ik zal dan nog wel speelkansen krijgen. De trainer zal zijn sterkste ploeg willen opstellen."

Oud 04-08-10, 12:44 big smile   #33
Een goed gevoel.

Toepasselijke TT.

Oud 09-08-10, 13:01 Standaard   #34
Een goed gevoel.

McLeish heeft goede hoop op komst Dembl en Camoranesi

Alex McLeish heeft nog twee grote aankopen in gedachten voor Birmingham City. De manager van de club hoopt binnen afzienbare tijd Moussa Dembl en Mauro Camoranesi binnen te halen. De Belgische aanvaller van AZ zou zon vijf miljoen euro moeten kosten, terwijl Camoranesi eerst over zal komen vanuit Turijn om rond de tafel te gaan.

Overigens is Birmingham niet de enige Engelse club die Dembl in het vizier heeft. Ook West Bromwich Albion zou de spits graag aan de gelederen toe willen voegen. Niettemin lijkt Birmingham een licht voordeel te hebben, aangezien de zaakwaarnemer van Dembl zou hebben gezegd dat zijn clint een overgang naar Birmingham wel ziet zitten. Dembl heeft in een eerder stadium te kennen gegeven AZ deze zomer graag te willen verruilen voor een nieuwe werkgever.

Ik hield een goed gevoel over aan de houding van zijn zaakwaarnemer toen ik laatst met hem sprak, aldus McLeish. Dembl is een speler met veel kwaliteit, maar ik houd er niet van om over zulke transfers te speculeren alvorens de deal rond is.

Oud 09-08-10, 13:31 Standaard   #35
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Dembele MOET wel vertrekken nu, hij word niet eens meer geselecteerd voor de Rode Duivels omdat ie geen wedstrijdritme heeft

De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 13:32 Standaard   #36

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Net of hij daar echt mee zit.
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 13:41 Standaard   #37
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Chadi Bekijk bericht
Net of hij daar echt mee zit.
Lijkt me wel, qua "eisen" en marktwaardes moet je ook inleveren natuurlijk als je niet op het veld te zien bent.

Leuk scouten een speler die op een trainingsveldje rondjes loopt...
En een DVD van vorig seizoen is leuk maar ook niet echt een duidelijk beeld, kan me voorstellen dat een Birmingham dit ook echt wel als een moeilijk issue ziet
Oud 09-08-10, 13:46 Standaard   #38
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Rest er eigenlijk een prangende vraag: waarom zou je je zinnen zetten op Birmingham? Niet de meest aansprekende naam. Grauwe kutstad ook.

Oud 09-08-10, 13:48 Standaard   #39
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Kriegel Bekijk bericht
Rest er eigenlijk een prangende vraag: waarom zou je je zinnen zetten op Birmingham? Niet de meest aansprekende naam. Grauwe kutstad ook.
Omdat er geen enkele andere keuze is.....
Oud 09-08-10, 13:59 Standaard   #40

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

$$$$
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-10, 14:07 Standaard   #41
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Er zit geld.

Oud 12-08-10, 16:56 Standaard   #42
Een goed gevoel.

Moussa Dembl ziet af van een overgang naar Birmingham. Dit meldt The Guardian donderdag. Behalve de aanvaller van AZ ziet ook middenvelder Mauro Camoranesi van Juventus af van een transfer naar de ploeg van McLeish. Dembl heeft andere opties en kiest voor een andere optie, aldus de oefenmeester. Zijn zaakwaarnemer heeft me dat verteld. Het is een grote teleurstelling, want we hadden hard aan deze transfer gewerkt. Maar zo is het leven.
Wordt het dan toch Fiorentina?

Oud 12-08-10, 16:59 Standaard   #43

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht

Ik kan mezelf niet vaak genoeg quoten

Oud 12-08-10, 17:00 Standaard   #44

2 jaar goed voetballen daar. Clausule in je contract en je maakt zo de stap naar Everton of Villa. En daar is het lekker voetballen, denk ik.

Hoogmoed dat hij deze club af heeft gewezen. Een vol seizoen in de PL was prima voor hem geweest.

Oud 12-08-10, 17:10 Standaard   #45
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum Bekijk bericht
[...]

2 jaar goed voetballen daar. Clausule in je contract en je maakt zo de stap naar Everton of Villa. En daar is het lekker voetballen, denk ik.

Hoogmoed dat hij deze club af heeft gewezen. Een vol seizoen in de PL was prima voor hem geweest.
Wie zegt dat ie niet in de PL te zien is? ;-)
Oud 12-08-10, 23:28 Standaard   #46
Een goed gevoel.

Fulham zo lijkt het.

Sky Sports | Football | Premier League | News | L'OM cool Ben Arfa talk

Oud 12-08-10, 23:42 Standaard   #47

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]

Wie zegt dat ie niet in de PL te zien is? ;-)
hehe, je krijgt nog gelijk ook, zo lijkt het. Mooi cluppie

Oud 12-08-10, 23:53 Standaard   #48

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia Bekijk bericht
Fulham zo lijkt het.

Sky Sports | Football | Premier League | News | L'OM cool Ben Arfa talk
Dit gaat over Ben Arfa...

Oud 12-08-10, 23:55 Standaard   #49
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Sky Sports | Football News | Premier League | Fulham | Fulham line up Dembele
Deze dus.

Oud 13-08-10, 00:12 Standaard   #50
Een goed gevoel.

Oh ja. Ik was er niet helemaal bij.

Het hoge woord is eruit.

Dembl kondigt Fulham-transfer en medische keuring aan

Donderdag, 12 augustus 2010 om 22:56

Moussa Dembl verruilt na vier jaar Alkmaar voor Londen. De aanvaller van AZ is rond met Fulham en moet alleen nog medisch gekeurd worden, zo laat de Belg donderdagavond aan het Noordhollands Dagblad weten. Het is geen echte topclub, maar dat deert Dembl niet. "Ik ben tevreden."

"Ik wilde naar een topcompetitie en ik was op zoek naar een stabiele club, waar ik een goed gevoel bij heb", legt de aanvaller aan het dagblad uit. "Een club waar ik uitzicht op speeltijd heb. Natuurlijk is een echte topclub mooi, maar de kans op een basisplaats is daar kleiner. En ik ben nu net 23, ik hoop nog altijd over een paar jaar de stap naar een echte topclub te kunnen maken."

Dembele is niet blij met het beeld dat de laatste dagen is ontstaan. "Er werd gezegd dat ik niet meer voor AZ wilde spelen. Da's niet fair. Het klopt niet. We hadden gewoon besloten dat ik in de Europa League niet mee zou doen, omdat ik dan voor een andere club niet meer Europees zou mogen spelen. Dat zou dus de kansen op een transfer kunnen verminderen. Vandaar dat we zeiden: niet Europees spelen. Maar dat is niet alleen mijn keuze geweest, maar ook van de club. Want ook de club had er belang bij dat ik zou worden verkocht. Dus verhalen over werkweigering zijn niet terecht.''

Birmingham City

Donderdag leek een overgang van Dembl naar Birmingham City nog in kannen en kruiken. De AZ-spits zag op het laatste moment echter af van die transfer. Dembl heeft andere opties, liet Birmingham City-trainer Alex McLeish in de Engelse pers weten. Hij kiest voor een andere club. Zijn zaakwaarnemer heeft me dat verteld. Het is een grote teleurstelling, want we hadden hard aan deze transfer gewerkt. Maar zo is het leven.

Fulham stelde vorige week Mark Hughes aan als nieuwe trainer. Hij volgde de naar Liverpool vertrokken Roy Hodgson op. Hughes heeft van zijn nieuwe werkgever te horen gekregen dat hij een fors transferbudget krijgt toegereikt om onder meer een nieuwe aanvaller aan de selectie toe te voegen. The Cottagers plaatsten zich afgelopen seizoen voor de finale van de Europa League, maar die ging verloren tegen Atltico Madrid. Dit seizoen speelt Fulham geen Europees voetbal.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site