![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Voornaam: Moussa Dembélé Geboortedatum: 16-07-1987 Geboorteplaats: Wilrijk, België Nationaliteit: België 2003/04 Germinal Beerschot 1 0 Belgie 2004/05 Germinal Beerschot 19 1 Belgie 2005/06 Willem II 33 9 Eredivisie 2006/07 AZ 33 6 Eredivisie 2007/08 AZ 33 4 Eredivisie 2008/09 AZ 23 10 Eredivisie 2009/10 AZ 15 3 Eredivisie
Ik zie het hem niet bij een club als Barcelona oid redden eigenlijk. Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 11:02 |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hij kan via een leuke middenmoter/subtopper in een grote competitie de stap naar boven in de toekomst wel maken maar voor nu heeft hij gewoon te weinig rendement.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
06/07 33 duels 9 goals 0 assists 07/08 36 duels 5 goals 1 assist 08/09 40 duels 18 goals 1 assist 09/10 25 duels 5 goals 1 assist |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
In potentie absoluut een speler die de top kan halen, maar ik vind dat hij zich bij AZ veel te weinig heeft ontwikkeld.....
Daarnaast zou ik hem liever gewoon weer terug in de spits willen zien. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Zou zweren dat ik hem meer dan 1 assist heb zien geven, naar binnen komen vanaf rechts en met links een steekpass op Lens/El Hamdaoui.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
grandiose techniek vind ik schromelijk overdreven. In de kleine ruimte niets waard, niet wendbaar. Een actie maken is zijn enige wapen. Maar dat resulteert er ook in dat hij te pas en te onpas een actie gaat maken. Pingelen vanaf de middenlijn zal hem in Spanje wel afgeleerd worden.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zou niet weten bij welke Italiaanse (sub)top club hij een waardevolle toevoeging zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Hij zou voor veel clubs een waardevol aanspeelpunt kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik wilde zeggen dat ik hem overschat vind maar blijkbaar ben ik niet de enige.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Lopen er al genoeg van rond, die zich al wel bewezen hebben in Europa, CL, etc. en die beter in vorm zijn. Prijskaartje klopt totaal niet, de clubs gaan dat risico dus niet nemen. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Een aardige actie tegen Ajax vandaag, verder was het weinig indrukwekkend wat ie liet zien.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nounou, vond hem wel vaker gevaarlijk hoor. Is zo sterk aan de bal, passeerde makkelijk mensen in de 1e helft.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Een betere TT zou zijn ; Lekker dribbelen op het middenveld
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volkomen terechte kritiek. Hij is echt behoorlijk rendementloos de laatste maanden.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
Terechte kritiek denk ik van Advocaat. Dembele is een geweldige voetballer, maar laat dat eigenlijk veel te weinig zien. Als spits scoort hij te weinig en ik vind dat hij op het middenveld de bal te lang bij zich houdt en zo het spel vertraagt. Aparte van dit verhaal is natuurlijk dat Advocaat naast zijn trainer bij AZ ook zijn bondscoach is. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
die in 116 competitiewedstrijden voor AZ 24 keer scoorde.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
In mijn optiek de beste dribbelaar op de Nederlandse velden. Maar je koopt er als team helaas weinig voor; zijn rendement is verschrikkelijk laag.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Je moet Dembele aan de ketting leggen. Dwingen om als aanspeelpunt te spelen, dan kan hij zijn acties korter bij de goal maken en krijgt hij meer doelpogingen. Alleen moet hij wel leren te combineren.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hij moet leren dat ie twee benen heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
tja, de cijfers zijn niet echt in het voordeel voor een spits, 24 doelpunten in 4 seizoenen
. Niveautje Charisteas. wat iedereen eigenlijk zegt .
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Iedereen weet dat Dembele kan ballen, maar ik vind hem nooit echt ''doorgebroken''. Had de potentie de beste voetballer in dit land te zijn, maar heeft die kans nooit gepakt om de één of andere reden. Als AZ daar nog zoveel geld voor kan krijgen, mogen ze zeker niet klagen.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Strik er om en wegwezen. It ain't gonna get better.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Toepasselijke TT.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dembele MOET wel vertrekken nu, hij word niet eens meer geselecteerd voor de Rode Duivels omdat ie geen wedstrijdritme heeft
__________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Net of hij daar echt mee zit.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lijkt me wel, qua "eisen" en marktwaardes moet je ook inleveren natuurlijk als je niet op het veld te zien bent.
Leuk scouten een speler die op een trainingsveldje rondjes loopt... En een DVD van vorig seizoen is leuk maar ook niet echt een duidelijk beeld, kan me voorstellen dat een Birmingham dit ook echt wel als een moeilijk issue ziet |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Rest er eigenlijk een prangende vraag: waarom zou je je zinnen zetten op Birmingham? Niet de meest aansprekende naam. Grauwe kutstad ook.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
$$$$
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Er zit geld.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik kan mezelf niet vaak genoeg quoten
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Hoogmoed dat hij deze club af heeft gewezen. Een vol seizoen in de PL was prima voor hem geweest. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wie zegt dat ie niet in de PL te zien is? ;-)
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
hehe, je krijgt nog gelijk ook, zo lijkt het. Mooi cluppie
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Oh ja.
Ik was er niet helemaal bij.Het hoge woord is eruit.
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Moussa Dembele: Nu echt op weg naar de Europese top.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|