Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 02-01-10, 22:20   #1
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit is Mark

Mark kan niets, heeft geen uitstraling en faalt overal waar hij binnenloopt. Mark is het type gymleraar, die ooit via wat glad gezuig en gekronkel met een CIOS-map de voetballerij is binnengerold, nadat hij er als weinig bijzondere voetballer uit was verdwenen. In Rotterdam zijn ze nog de puin aan het opruimen van zijn gouden succesperiode.

Na Feyenoord volgde nog twee lucratieve avontuurtjes in Egypte en Quatar en faalde Mark in eigen land nog bij RKC (degradatie) en in Engeland bij Southampton (degradatie), nadat hij als hoofd jeugdopleiding gewillig het baantje van trainer Jan Poortvliet overnam.

En vandaag is er dan een nieuwe club die met Mark in zee gaat: Mark reist deze week af naar Roemenië om een contract te ondertekenen bij Universitatea Craiova.

Mijn grote filosofische vraag is: hoe komen trainers zonder enig talent, kennis en kunde; die keer op keer overal falen; de Henk Wismannen en Peter Boeves van deze wereld, toch in godsnaam altijd aan een nieuwe baan? Het is toch verdomme ook een keertje klaar! Maar neehoor, volgend jaar staat hij vast weer bij Volendam aan de zijlijn.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 02-01-10, 22:44   #2
lollervraag!

Dit is het grote bewijs dat alle niet-voetbalgerelateerde onderdelen op VBL direct moeten sluiten. Ik open een pareltje van een topic, doe er mijn best voor, en iedereen zit te f5en in het dartstopic omdat die dikke spekmongool aan het spelen is.

Dan ga ik maar zuipen.
Oud 02-01-10, 23:04   #3

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Wotte
Die kinderen van hem zitten bij mij op school ook van die arrogante pestkinderen
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 23:26   #4
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Moest om de een of andere reden direct aan dit filmpje denken:

http://www.youtube.com/watch?v=jrFGaJ6mp7I

Ook al zo'n loser in dezelfde categorie

Oud 03-01-10, 00:13   #5
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Goede OP. Ik schrok bij de titel, dacht dat het een fantopic was .

Kansloze trainer, waarschijnlijk één van de meest kanslozen die er rondlopen.

Oud 03-01-10, 09:12   #6
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk topic. Ik had hetzelfde als Raymania.

tong80 is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 09:50 wink   #7
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Briljante OP en fipo.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 10:04   #8
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Bert
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 16:03 duh   #9
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach, Mark heeft dan wel gefaald bij Feyenoord (al is dat volgens hem zelf niet waar), hij heeft er toch maar mooi zijn partner ontmoet!
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 13:31   #10
lollervraag!

Het is officieel. mark gaat naar Roemenië. Hij krijgt dit jaar de tijd om alles rustig op de rails te krijgen en volgend seizoen moeten ze vlammen.

Ik zeg drie maanden
Oud 07-01-10, 13:31 sad   #11
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door BertMaalderink

Ik zeg drie maanden
Pizzakoppo = Mark?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 13:40   #12

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich
Ach, Mark heeft dan wel gefaald bij Feyenoord (al is dat volgens hem zelf niet waar), hij heeft er toch maar mooi zijn partner ontmoet!
Huh?
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 13:41   #13

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Moest om de een of andere reden direct aan dit filmpje denken:

http://www.youtube.com/watch?v=jrFGaJ6mp7I

Ook al zo'n loser in dezelfde categorie
Heb het filmpje niet gezien maar dat gaat over Henk van Stee? Die heeft volgens mij een vrij goede naam opgebouwd als hoofd jeugdopleidingen bij verschillende clubs?
Oud 07-01-10, 13:42   #14

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
Huh?
Hij nam een medewerkster van Feyenoord op het bureau zonder dat z'n eigen vrouw ervan wist. Inmiddels is dat nu z'n vrouw. Aldus Wotte in een interview.
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 22:20   #15

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke

Hij nam een medewerkster van Feyenoord op het bureau zonder dat z'n eigen vrouw ervan wist. Inmiddels is dat nu z'n vrouw. Aldus Wotte in een interview.
Hmm... Die sla ik altijd over
Oud 07-01-10, 22:21   #16

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
Hmm... Die sla ik altijd over
Begrijpelijk, dat was ook precies het enigste stukje waardoor ik nog wakker bleef
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 11-01-10, 17:23   #17
Nummer 10

Hij nam de secretaresse van Sjaak als troost.... Maar goed, zo zijn er nog wel meer Wotte-stories. Deze keer was het wel echte liefde en dat is natuurlijk mooi.

Nu gaat ie weer knallen in Roemenië, moet helemaal gaan lukken!
Oud 11-01-10, 17:33   #18
lollervraag!

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich
Hij nam de secretaresse van Sjaak als troost.... Maar goed, zo zijn er nog wel meer Wotte-stories. Deze keer was het wel echte liefde en dat is natuurlijk mooi.

Nu gaat ie weer knallen in Roemenië, moet helemaal gaan lukken!
Dit is het topic bij uistek voor Wotte-stories. Zelfs als ze niet waar zijn.
Oud 11-01-10, 19:48   #19
Nummer 10

Haha. Mark had een speciaal appartementje om af en toe eens gezellig te vertoeven met wie hij dan ook maar weer aan de haak had geslagen...
Oud 11-01-10, 20:45   #20
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania
Goede OP. Ik schrok bij de titel, dacht dat het een fantopic was .

Kansloze trainer, waarschijnlijk één van de meest kanslozen die er rondlopen.
Inderdaad. Ook als trainer bij Den Haag een verschrikkelijke vent. Zelfs de meest arrogante Amsterdammers zijn niet zo arrogant.
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 11-03-10, 16:28 wink   #21
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

In 3 wedstrijden al 1 punt gepakt.

Oud 04-05-10, 00:10   #22
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Wotte weg bij Universitatea
BOEKAREST - Mark Wotte is niet langer coach van Universitatea Craiova. De Roemeense club maakte maandag bekend de Enschedeër op non-actief te hebben gesteld.

Als reden worden de tegenvallende prestaties van de laatste weken opgegeven. Wotte was sinds begin dit jaar actief bij Universitatea.
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 00:49 big smile   #23
Hup Holland!

Zappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door BertMaalderink
Het is officieel. mark gaat naar Roemenië. Hij krijgt dit jaar de tijd om alles rustig op de rails te krijgen en volgend seizoen moeten ze vlammen.

Ik zeg drie maanden
Je zat heel dicht bij
Zappie is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 11:04   #24
More than meets the eye

WheeledWarrior's Voetbal Forum schermafbeelding

Wotte

En volgend jaar is er rustig weer een club die hem binnenhaalt.
WheeledWarrior is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 22:54   #25
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Wotte weggestuurd bij Universitatea

BOEKAREST - Mark Wotte is niet langer coach van Universitatea Craiova. De Roemeense club maakte bekend de Enschedeër op non-actief te hebben gesteld. Als reden worden de tegenvallende prestaties van de laatste weken opgegeven.

In een roddelblad werd echter beweerd dat Wotte moest opstappen omdat hij de avond voor een wedstrijd in een nachtclub was betrapt met een vrouw. ,,Dat is al tegengesproken door de voorzitter", zegt Wotte in Telegraaf.

Volgens de coach zijn twee nederlagen op rij de reden van de actie. ,,De voorzitter is in paniek en vindt dat er de laatste vier wedstrijden een Roemeense bullebak voor de groep moet staan. Ik vind dat raar, want we staan vier punten boven de rode streep. Toen ik hier kwam, was het verschil één punt en vertrokken er ook nog eens veel ervaren spelers.''

Na dit seizoen gaat Wotte met Craiova in gesprek. ,,En proberen we de kwestie op te lossen. Ik heb nog vijftien maanden contract.''
Wotte was sinds begin dit jaar actief bij Universitatea. (BVDL/ANP)

Klinkt als Wotte.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 04-05-10, 23:17   #26

Die man lijkt wel verdacht veel op Aad de Mos, alleen is heeft Wotte nog helemaal nooit wat gepresteerd.
Pritt is offline   Met citaat reageren
Oud 05-05-10, 01:02   #27
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

"Ik heb nog vijftien maanden contract."

Dat roept ie maar al te graag natuurlijk. Ongelofelijk dat zulke gasten steeds opnieuw weer bij een club terechtkomen. Echt.... Ik weet zeker dat 80% van het VBLforum nog meer voetbal know-how in z'n rechter oogkas heeft zitten dan in het hele lijf van fuckin' Mark Wotte.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 05-05-10, 10:22   #28

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door WheeledWarrior
Wotte

En volgend jaar is er rustig weer een club die hem binnenhaalt.
Als ADO het maar laat. Hij komt uit Den Haag dus ja.. Zal wel weer typisch een Den Haag bestuur actie zijn

Zo dom zullen ze toch niet zijn.... toch......?
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 16-06-10, 18:09 Standaard   #29
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Wotte opnieuw trainer van Ismaily

16 juni 2010

Mark Wotte is komend seizoen opnieuw trainer van Ismaily in Egypte. De coach bereikte woensdag een mondeling akkoord met de ploeg die afgelopen seizoen als derde eindigde in de Egyptische competitie. Wotte werkte in 2006 eerder een half jaar voor Ismaily.
[afbeelding: link] "Ze hebben me de afgelopen jaren vaker benaderd om terug te komen. Nu ga ik daar met plezier aan het werk", aldus Wotte die donderdag een overeenkomst voor een jaar ondertekent. De club hoopt met de komst van de Nederlander de heerschappij van kampioen Al-Ahly te doorbreken.

Wotte werkte de eerste vier maanden van dit jaar in Roemenië bij Universitatea Craiova. Daar werd de oefenmeester begin mei op non-actief gesteld, maar hij is nog steeds in conflict met de club. Universitatea betaalde sinds 1 maart geen salaris meer aan Wotte. De zaak is neergelegd bij wereldvoetbalbond FIFA.
Zucht...
DMJN is nu online   Met citaat reageren
Oud 16-06-10, 18:20 Standaard   #30
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Geniaal topic dit.

Weer een nieuwe club dus. Nou houdt volgens mij geen een trainer het lang uit in Egypte dus Wotte geef ik al helemaal geen enkele kans.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 15-08-10, 21:52 Standaard   #31
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Zit hij nog bij die club, of is hij inmiddels alweer ontslagen ?

Oud 13-10-10, 19:34 big smile   #32
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Voor een interview in een Roemeense krant heeft Mark Wotte een boete van 25.000 euro opgelegd gekregen van zijn oud-werkgever FC Universitatea Craiova. De coach pikt de geldstraf van de Roemeense middenmotor echter niet.

Clubpreses Adrian Mititelu, die Wotte na vijf maanden op non-actief stelde, vindt dat Wotte in het vraaggesprek Universitatea schade heeft toegebracht. De preses van de nationale voetbalbond van Roemenië deelt het standpunt van Mititelu. “Ik ben ervan overtuigd dat Mititelu en Dumitru Dragomir (bondsvoorzitter, red.) samenspannen”, briest Wotte in Voetbal International. “Zij willen geld van mij hebben, terwijl ik niet schuldig ben. Ik krijg de boete voor een simpel interview. Nadat ik was geschorst door de club, heb ik misschien te veel verteld. Maar ik heb niets verkeerds gezegd. Ik heb niemand beledigd of gekwetst.”

Wotte zou juist degene zijn die nog geld moet krijgen van Universitatea Craiova. “Ik heb de laatste vier maanden geen salaris gehad. De club is mij nog zestigduizend euro schuldig. We hebben de FIFA al ingeschakeld om tot een oplossing te komen”, vervolgt Wotte, die ook het sporttribunaal CAS en het Europese Hof voor de Rechten van de Mens gaat inschakelen. “De nu opgelegde sanctie gaat in tegen de vrijheid van meningsuiting”, besluit de Nederlandse oefenmeester.
Wat is het toch ook een clown hé

Oud 23-06-11, 15:38 Standaard   #34

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een geweldige zaakwaarnemer moet hij toch hebben.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 23-06-11, 15:52 smile   #35
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Einde Schotse voetbal. Toch jammer.

Oud 23-06-11, 16:09 Standaard   #36
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Scottish Football Association chief executive Stewart Regan said: "This is the key appointment that could turn around Scottish football."

Oud 23-06-11, 17:30 emo   #37
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Turn around, ja. Maar niet in de juiste richting.

Oud 23-06-11, 17:37 Standaard   #38
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door EnGCatjuh Bekijk bericht
[...]

Hoe verzint die man het ?

Oud 23-06-11, 22:24 Standaard   #39

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

Het damesvoetbal en Mark
TUFKAL is offline   Met citaat reageren
Oud 24-06-11, 10:48 duh   #40
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Godverdomme. Ik had hier echt een lap tekst van drie A4tjes over Mark geschreven waarin ik hem met de grond gelijk maak, maar ik drukte per abuis op de verkeerde knop en nu is het hele zootje weg.

Anyway. Zijn hoogtijdagen waren toch wel bij RKC en Southampon. Vooral RKC was een huzarenstukje. Koster mocht geen euro uitgeven, waarop Wotte flink met de centen mocht smijten, en dan toch keihard degraderen.

Oud 24-06-11, 10:53 emo   #41
Kluf

Vraag me af welk vriendje van het vriendje van de kennis van de neef van de broer van het vriendje van de voorzitter van de Schotse FA Mark kent trouwens. Zal wel een gezellige borrel geweest zijn ergens in de highlands. En het blijkt wel weer dat ze in het hoge noorden nog nooit van Southampton hebben gehoord.

Oud 24-06-11, 10:56 Standaard   #42
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Vraag me af welk vriendje van het vriendje van de kennis van de neef van de broer van het vriendje van de voorzitter van de Schotse FA Mark kent trouwens. Zal wel een gezellige borrel geweest zijn ergens in de highlands. En het blijkt wel weer dat ze in het hoge noorden nog nooit van Southampton hebben gehoord.
Ik vraag me altijd af of hoe zoiets in z'n werk gaat. De voorzitter van de Schotse FA zal immers niet zelf op het idee gekomen zijn dat Wotte dé man is om het te gaan doen.

Oud 24-06-11, 10:58 thumb up   #43
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldig topic is dit.

Oud 14-11-11, 21:58 thumb up   #44
Ik niet!

Wotte.

Hij zit er pas een paar maanden en het succes wordt nu al zichtbaar.

Oud 15-11-11, 08:45 Standaard   #45
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit topic heeft met afstand de beste fipo ooit. Ooit.

Oud 25-01-12, 13:46 Standaard   #46
Kluf

De hand van Mark wordt zichtbaar want plots duikt Luigi Bruins op als testspeler van Rangers FC, terwijl Dean Gorre zijn club Ajax heeft ingeruild voor een baan bij de Schotse voetbalbond. Ik neem tenminste aan dat deze mogelijkheden voor hen zijn geregeld via het uitgebreide vriendjes netwerk van Markie.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site