Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29-12-09, 16:03 wink   #1
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Edwin van der Sar (29-10-1970)

Een van de beste keepers van de laatste 20 jaar in NL. Vrijwel ongenaakbaar. Vrij snel een vaste waarde bij Oranje.

Carriere
90/91 - 98/99 Ajax
226 wedstrijden. 1 goal
99/00 - 00/01 Juventus
66 wedstrijden
01/02 - 04/05 Fulham
127 wedstrijden
05/06 - heden Manchester United
137 wedstrijden (per 11-12-09)

Totaal: 556 wedstrijden. (1 goal)
Interlands: 130.

Als Clubkeeper

Van der Sar werd ontdekt door Louis van Gaal bij voetbalvereniging Noordwijk. Tijdens zijn jaarlijkse klaverjasavond heeft de trainer van Noordwijk, Ruud Bröring, nog een goede keeper in de aanbieding. Onder Leo Beenhakker maakt hij in het tweede zijn debuut voor Ajax, maar toen Stanley Menzo een fout maakte tegen AJ Auxerre kreeg Van der Sar een kans in het eerste. In de eerste periode na zijn niet onomstreden debuut had hij moeite om het publiek voor zich te winnen.

Na het WK van 1998 speelt Van der Sar nog één seizoen bij Ajax, om dan naar het Italiaanse Juventus te gaan. Hij haalt de Intertoto, maar Juventus verspeelt vlak voor het einde van het seizoen de landstitel. Na een tweede teleurstellend seizoen bij Juventus besluit de club de Italiaanse international Gianluigi Buffon aan te trekken. Juventus verkoopt Van der Sar aan de Engelse promovendus Fulham.

Alex Ferguson haalt hem vervolgens voor seizoen 2005/2006 naar Manchester United, dat sinds het vertrek van Peter Schmeichel een topkeeper zoekt. Bij Manchester wordt hij een vaste waarde in de basis.

Op 21 mei 2008 wint Van der Sar voor de tweede maal de UEFA Champions League. Dertien jaar na zijn succes met Ajax, wint hij nu met Manchester United door na strafschoppen Chelsea FC te verslaan in de finale. Van der Sar stopt de beslissende strafschop van Nicolas Anelka. Van der Sar noemt dit later zijn van Breukelen-moment [3], refererend aan Hans van Breukelen die in 1988 voor PSV de beslissende strafschop stopte in de Europacup I finale. Beide keepers waren beslissend in de finale. Zowel met Ajax en Manchester United wint hij later dat jaar ook de wereldbeker respectievelijk het WK voor clubs.

Nederlands Elftal.

Van der Sar is sinds zijn debuut (in en tegen Wit-Rusland, 1-0 verlies) een vaste waarde geweest in het doel van Oranje. Hij is recordinternational van het Nederlands elftal met 130 interlands. In deze wedstrijden kreeg hij 86 tegentreffers te verwerken.

Na het seizoen 1993/1994 nam bondscoach Dick Advocaat hem op in de selectie van het Nederlands elftal voor het WK 1994 in de Verenigde Staten. Hij maakte zijn debuut voor Oranje in en tegen Wit-Rusland, 1-0 verlies, wanneer Ed de Goeij geblesseerd raakt. Van der Sar maakte een niet al te beste indruk en was mede schuldig aan het enige doelpunt. Hij gaf aan een inschattingsfout gemaakt te hebben en voegde er aan toe te hopen dat het niet bij deze ene interland zou blijven.[4]

Tijdens het EK 1996 was hij doelman van Oranje. Het toernooi verliep teleurstellend voor het Nederlands elftal. Daarna brak een betere periode aan voor Van der Sar in Oranje.

Van der Sar deed zich gelden tijdens het WK van 1998. Hij was beslissend voor zijn ploeg en maakte cruciale reddingen al kon hij niet excelleren in de beslissende strafschoppenreeks tegen Brazilië in de halve finale.

Die frustratie duurde voort op Euro 2000. Van der Sar hield in zijn optredens de nul, maar kon niet voorkomen dat Nederland het weer aflegde na strafschoppen.

Tijdens het EK 2004 was hij een belangrijke man in het team van Nederland. Hij besliste de penaltyreeks tegen Zweden, waarmee hij Nederland (en zichzelf) van een penaltysyndroom verloste. Na het vertrek van bondscoach Advocaat veranderden er dingen bij Oranje. Van der Sar blijft onomstreden op het doel staan. Hij wordt tot reserveaanvoerder benoemd door de nieuwe bondscoach, Marco van Basten. Van der Sar beloonde dit vertrouwen met een sterke wedstrijd thuis tegen Tsjechië. Hij werd, nadat Edgar Davids niet meer geselecteerd werd, aanvoerder van het Nederlands elftal.

In de kwalificatie voor het WK 2006 kreeg Van der Sar in 12 wedstrijden 3 tegendoelpunten. Tot aan de tweede wedstrijd op het eindtoernooi zelf hield hij tien officiële wedstrijden op rij de nul. Met 1013 minuten zonder tegendoelpunten brak Van der Sar het Europees record. Op het WK 2006 in Duitsland herhaalde het scenario van het EK twee jaar eerder zich: Van der Sar is wederom één van de belangrijkste schakels in het Nederlands elftal. In de wedstrijd op 25 juni 2006 om een plaats in de kwartfinale tegen Portugal werd hij Nederlands recordinternational, Frank de Boer achter zich latend. Na het WK gaf Van der Sar aan door te gaan als doelman bij het Nederlands elftal. In oktober 2007 maakte Van der Sar bekend dat hij na het EK in Oostenrijk en Zwitserland in 2008 international af is. Zijn laatste wedstrijd op dat EK was de 3-1-nederlaag tegen Rusland in de kwartfinales. Met vier wedstrijden op het EK2008 evenaarde Van der Sar Lilian Thurams record van 15 EK-wedstrijden.

In het najaar van 2008 maakte hij een kortstondige rentree. Vanwege blessures van zijn opvolgers Maarten Stekelenburg en Henk Timmer en het belang van de twee kwalificatiewedstrijden tegen IJsland en Noorwegen vroeg bondscoach Bert van Marwijk hem of hij nog twee keer onder de lat wilde staan. Van der Sar gaf hier gehoor aan maar benadrukte dat het eenmalig was[5][6].

Zou hij nog mee gaan naar Zuid-Afrika?
Prosac is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 29-12-09, 16:05   #2
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Even naar aanleiding van dit bericht.

Manchester United geeft Van der Sar verlof in moeilijke periode

Edwin van der Sar krijgt van Manchester United alle gelegenheid om zijn echtgenote bij te staan. De vrouw van de doelman is getroffen door een hersenbloeding en verblijft sinds vorige week woensdag in het ziekenhuis. Sir Alex Ferguson heeft de 39-jarige Nederlander alle tijd gegeven die hij nodig heeft.

Volgens diverse Britse media heeft Ferguson continu contact met Van der Sar. De manager van de Engelse topclub liet afgelopen week weten dat de knieblessure van de goalie de reden was van zijn afwezigheid gedurende de Kerst. De ex-doelman van het Nederlands elftal was enkele weken terug zelf voor de behandeling van een blessure naar Nederland teruggekeerd.
Van der Sar, die door een gebroken botje in zijn hand wekenlang buitenspel stond, stond op 21 november in de competitiewedstrijd tegen Everton (3-0) voor het laatst onder de lat. Ferguson deed in de tussentijd beroep op Tomasz Kuszczak en Ben Foster. Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen is zijn cliënt bijzonder geschrokken van de situatie.
Ik vermoed dat dit wel eens het einde van zijn carriere kan zijn. Als rasechte familieman. Denk dat hij niet gaat bijtekenen als het niet goed lijkt.
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 16:23 surprise   #3
Yellow Trash

Rikketik's Voetbal Forum schermafbeelding

Damn. Die gaat dan toch wel stoppen, lijkt me. Ik weet niet het fijne van de gevolgen van hersenbloedingen, maar zelfs in het meest gunstige geval lijkt me het een lang en moeilijk herstel.
Rikketik is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 16:25   #4
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou toch heel erg zijn als deze grootheid vanwege deze reden moet gaan stoppen.
Plato is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 16:34   #5
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij stopt zeker na dit seizoen, zie bovenstaand bericht en hij heeft een blessure en zal het zo ook wel genoeg vinden.

Helaas dus ook geen wk

Oud 29-12-09, 17:01   #6
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988

Helaas dus ook geen wk
Daar hoopte/rekende je serieus op?
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 17:03   #7

Na een hersenbloeding mag je vaak de riskante eerste maanden (grote kans op nog een hersenbloeding) ook niet vliegen.
Fides is nu online   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 17:07 thumb down   #8
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Artikel van het AD.

ROTTERDAM - De vrouw van Edwin van der Sar, Annemarie, is getroffen door een hersenbloeding. De doelman van Manchester United verblijft al dagenlang aan het bed van zijn echtgenote, die vorige week woensdag in het ziekenhuis werd opgenomen. Dat meldt het AD dinsdag.

Het is nog niet bekend hoe ernstig de gevolgen zijn voor de vrouw van de beste keeper die Oranje in de afgelopen decennia heeft gehad. In de meeste gevallen blijven slachtoffers van een hersenbloeding hinder ondervinden door beperking bij zien, spraak of beweging.

Edwin en Annemarie hebben samen twee kinderen, een jongen Joe en een meisje Lynn. Hoewel ze al sinds 2001 in Engeland wonen, ligt Annemarie in Nederland in een ziekenhuis.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 18:44   #9
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed topic met een slecht bericht

tong80 is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 18:55   #10
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988
Hij stopt zeker na dit seizoen, zie bovenstaand bericht en hij heeft een blessure en zal het zo ook wel genoeg vinden.

Helaas dus ook geen wk
Kutzooi zeg. Waarom toch vaak op zo'n belabberde manier .

Sterkte Flappie .
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 18:56   #11

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen
Artikel van het AD.

(...)
Schandalig overigens dat in de vorige versie het AD het bericht begon met "De kans dat VD Sar naar het WK mee gaat lijkt steeds kleiner te worden want zijn vrouw....". Zo stond het geloof ik ook in de papieren Sportwereld.

On Topic:
Een topkeeper, wiens carrière er op lijkt te zitten na dit seizoen. Als hij door gaat iig bij Manu, maar ik denk dat ie stopt.
Tim21 is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 19:25 big smile   #12
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Mijn moeder is altijd fan van hem geweest
De KnikkerKoning is offline   Met citaat reageren
Oud 29-12-09, 20:08   #13

Triest nieuws, hopen dat het meevalt.

Sterkte Sar!
Foca is offline   Met citaat reageren
Oud 30-12-09, 20:24   #14
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

ADP sends wishes to Van der Sar

Alessandro Del Piero has sent his best wishes to Edwin Van der Sar after his former Juventus teammates wife suffered a suspected brain haemorrhage.

"To Edwin, my former Juventus team-mate and great adversary with Ajax and the Netherlands national team, and to his wife who is going through a serious situation," expressed the Juve skipper.

"I wish I could be close to both of you at this time, and I send my best regards that it will all finish positively in the end."

Del Piero and Van der Sar were teammates in Turin between 1999 and 2001, as the Dutch goalkeeper made 66 appearances for La Vecchia Signora.

Currently out injured, the Manchester United player has been granted indefinite compassionate leave after his wife collapsed shortly before Christmas.

"Annemarie had a problem over in Holland a week ago and has been admitted to hospital," confirmed United boss Sir Alex Ferguson.

"That is the best place for her to be. They have examined her twice and are trying to get to the root of it.

"I have told Edwin to stay over there. There is no point in him being here.

"The best thing is for him to be with his wife. Hopefully she will make a good recovery."
Ik haat Juve maar je kunt gewoonweg geen hekel hebben aan Del Piero als mens.
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-12-09, 23:32   #15
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Erg netjes inderdaad.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 31-12-09, 14:57   #16
Hoi

De wedstijd tegen AC Milan in 95
Superkeeper, jammer dat hij bij die club keept.
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 02-01-10, 11:09   #17
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Erg sneu verhaal rondom z'n vrouw.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 12:12 wink   #18
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

AMSTERDAM - Annemarie, de vrouw van keeper Edwin van der Sar, is aan de beterende hand. Nadat ze op 23 december werd getroffen door een hersenbloeding, is ze van de Intensive Care-afdeling af

Annemarie (36) zal nog tien tot veertien dagen ter observatie in het ziekenhuis in Leiden moeten blijven omdat de kans op een terugval dan het grootst is, meldt Shownieuws.

Ze zal geen blijvend letstel aan de hersenbloeding overhouden
denthemen is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 12:17   #19
Ik niet!

Goed nieuws, al is Shownieuws geen bron waar ik vertrouwen in heb.
Oud 03-01-10, 15:05 wink   #20
Yellow Trash

Rikketik's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze zal geen blijvend letstel aan de hersenbloeding overhouden
Dat zou erg goed nieuws zijn.
Rikketik is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 15:30 big smile   #21
Mênnus Brabander

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER

Ik haat Juve maar je kunt gewoonweg geen hekel hebben aan Del Piero als mens.
Hij zal het alleen wel niet zelf in het Engels hebben geschreven neem ik aan.
Oud 08-02-10, 21:14   #22
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

De TT kan aangepast worden.

'Van der Sar geeft zijn jawoord aan Manchester United en tekent bij'

Edwin van der Sar plakt er nog een jaar aan vast bij Manchester United. De doelman heeft volgens Voetbal International zijn jawoord gegeven en zal enkel nog zijn handtekening moeten zetten. Van der Sar teken voor één seizoen bij, tegen een jaarsalaris van 5,3 miljoen euro.

De doelman zou eigenlijk al eind december duidelijkheid geven over zijn toekomst, maar plots werd zijn vrouw ernstig ziek. Van der Sar kreeg van Sir Alex Ferguson alle tijd om zijn partner bij te staan en is inmiddels alweer een tijdje terug in Engeland. De routinier (39) keerde terug in de basis bij United en heeft laten zien dat hij het keepen nog niet verleerd is.

Ferguson wilde graag dat Van der Sar nog een jaar langer door zou gaan en lijkt zijn zin te krijgen. De Nederlander speelt sinds de zomer van 2005 op Old Trafford en speelde tot dusver 141 competitiewedstrijden voor de Engelse grootmacht. Voor zijn periode bij United keepte hij bij Fulham, Juventus en Ajax.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 22:19   #23
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Betekent dit je-weet-wel (Oranje)? .

Oud 08-02-10, 22:20   #24
Hoi

Stekelenburg
Oud 08-02-10, 22:22   #25
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected
Stekelenburg
Ik denk eerder dat Van der Sar hierdoor eerder niet mee zal gaan naar het WK. Zou hij stoppen dan was het een mooie afsluiter geweest.
Oud 08-02-10, 22:22   #26
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een baas Laat nog steeds elke week zien erg belangrijk te zijn voor Manchester, goede zaak dat hij bijtekent.
Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 23:05   #27
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Stekelenburg
Doe normaal.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 23:07   #28
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Moet Sar niet oppassen dat hij te lang doorgaat misschien?
dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 08-02-10, 23:10   #29
EAYS

Hij faalt nog niet. Dus daar ben ik niet zo bang voor, wel dat zijn potentiële opvolgers steeds naar achteren worden geschoven.
Oud 08-02-10, 23:18   #30

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Stekelenburg
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 10:17   #31
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Geaudenzeaun

Doe normaal.
Wat is er niet normaal aan
Oorspronkelijk geplaatst door Mike
Oud 09-02-10, 10:20   #32

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij keept nog steeds geweldig als ie erin staat hoor. Vraag me af of hij ooit terug zou kunnen keren naar Ajax als keeperstrainer of als reserve doelman
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 10:31   #33
Hoi

Ik vraag me nou af wat zijn club is Ajax of Manchester. Net zoals dat het voor Bergkamp Arsenal is.
Oud 09-02-10, 11:27 rainbow   #34
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Chadi
Vraag me af of hij ooit terug zou kunnen keren naar Ajax als keeperstrainer of als reserve doelman
Zie je dat nou echt voor je: Van der Sar als reservedoelman bij Ajax ?
Oud 09-02-10, 12:09   #35
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door dndiek
Dat vraag ik me ook af. In de top kan elk concentratieverlies voor pijnlijke momenten zorgen.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 13:09   #36
Schiet van afstand

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37
Hij faalt nog niet. Dus daar ben ik niet zo bang voor, wel dat zijn potentiële opvolgers steeds naar achteren worden geschoven.
Welke opvolgers? Kusczcak en Foster zijn niet goed genoeg, er zal een keeper gekocht moeten worden om hem te vervangen. Enige gevaar wat je daarbij kan krijgen is dat die beoogde opvolger wordt weggekocht door een andere club, maar aangezien alle topclubs eigenlijk wel voorzien zijn van keepers is dat niet zo'n probleem.
Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Oorspronkelijk geplaatst door dndiek
Dat vraag ik me ook af. In de top kan elk concentratieverlies voor pijnlijke momenten zorgen.
Zijn concentratie zal er echt niet op achteruit gaan. Als hij slechter wordt, dan zal hij minder goed kunnen springen of sprinten, maar daar is hij nu ook gewoon goed in.
Oud 09-02-10, 13:19   #37
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles

Welke opvolgers? Kusczcak en Foster zijn niet goed genoeg, er zal een keeper gekocht moeten worden om hem te vervangen. Enige gevaar wat je daarbij kan krijgen is dat die beoogde opvolger wordt weggekocht door een andere club, maar aangezien alle topclubs eigenlijk wel voorzien zijn van keepers is dat niet zo'n probleem.
Arsenal en AC Milan niet.
Valdes doet het nu super in Barcelona, maar over het algemeen wordt hij ook niet als een topkeeper beschouwd. Maar die zullen vast ook geen nieuwe keeper halen.
Oud 09-02-10, 15:48   #38

Oorspronkelijk geplaatst door Plato1980

Zie je dat nou echt voor je: Van der Sar als reservedoelman bij Ajax ?

Als Stekelenburg verkocht wordt kan hij toch gewoon bij d egroep. Want zoveel wedstrijden kan hij niet meer aan. In de PL wordt ie ook gespaard door Ferguson. Dan heb je iemand erbij die de groep aan kan sturen en met een mentaliteit waar je U tegen zegt.
Oud 09-02-10, 15:53   #39
Ik niet!

Als Stekelenburg verkocht wordt kan hij toch gewoon bij d egroep. Want zoveel wedstrijden kan hij niet meer aan. In de PL wordt ie ook gespaard door Ferguson. Dan heb je iemand erbij die de groep aan kan sturen en met een mentaliteit waar je U tegen zegt.
Ik denk niet dat hij daar trek in heeft.
Oud 09-02-10, 15:55   #40

Oorspronkelijk geplaatst door Plato1980

Ik denk niet dat hij daar trek in heeft.

Moet je hem daar warm voormaken.
Oud 09-02-10, 15:56   #41

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat doet hij nooit. Hij tekent nog bij bij Manchester wat volgens de geruchten ook nog een heel dik contract is (ruim 5 miljoen), hij pikt de grote wedstrijden en misschien de prijzen mee en daarna stopt hij. En hij heeft nog gelijk ook!
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 18:35   #42
Fc Twente

Wat een baas die Edwin! HELD!
Stienn is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 20:04   #43
EAYS

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles

Welke opvolgers?
Kusczcak heeft op mij een prima indruk gemaakt toen ie Edwin de laatste periode moest vervangen. Foster heeft gefaald, die gaat ook niet mee naar Zuid Afrika lijkt me.

Maar een vervanger van Edwin halen is denk ik niet mogelijk die groeien niet aan een boom ofzo. Er zijn maar 5 wereld keepers waarvan Edwin er nog steeds één van is. (Buffon, Casillas, Cech en Júlio César)
Oud 09-02-10, 20:41 wink   #44
Mênnus Brabander

Kusczcak heeft op mij een prima indruk gemaakt toen ie Edwin de laatste periode moest vervangen. Foster heeft gefaald, die gaat ook niet mee naar Zuid Afrika lijkt me.

Maar een vervanger van Edwin halen is denk ik niet mogelijk die groeien niet aan een boom ofzo. Er zijn maar 5 wereld keepers waarvan Edwin er nog steeds één van is. (Buffon, Casillas, Cech en Júlio César)
Gomes zou goede opvolger zijn.
Oud 09-02-10, 21:38   #45
Schiet van afstand

Directe vervanger niet nee, maar wel 1 die de potentie heeft om dat niveau te halen. Dat niveau zie ik echt niet in Kusczcak, daar heeft die gewoon te weinig rust voor in de 16. Las laatst ergens dat ze De Gea wilden halen, zoiets lijkt me wel een goede optie. Zag hem keepen bij Atletico en straalde erg veel uit, en dat voor zo'n jonge jongen!
Oud 09-02-10, 22:59   #46
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldig

tong80 is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-10, 01:15   #47
akinfeev zie ik wel opvolger vvds worden
Carthago is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-10, 11:54   #48
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Carthago
akinfeev zie ik wel opvolger vvds worden
Heb het gevoel dat Russen niet graag naar het buitenland gaan i.v.m. salaris(en belasting)
Oud 10-02-10, 11:56   #49
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb het gevoel dat Russen niet graag naar het buitenland gaan i.v.m. salaris(en belasting)
Zhirkov en Arshavin zullen niet zo slecht betaald worden hoor.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 10-02-10, 12:48 emo   #50
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Zhirkov en Arshavin zullen niet zo slecht betaald worden hoor.
Ik dacht dat Arshavin erop achteruit is gegaan qua bruto salaris, mede een reden waardoor er pas na de transferdeadline een bevestiging van Arsenal was dat er een akkoord was bereikt. Qua nettosalaris heeft hij helemaal moeten inleveren i.v.m. hogere belastingen in Engeland.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site