![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Aangezien de berichten nu bijna wekelijks binnenkomen, denk ik dat een centraal topic wel succes zou kunnen hebben.
Na het "geld voor een blessure" en of Essien wel mocht spelen voor Chelsea is dit is weer een pareltje van huillie Wenger, deze keer gaat het over een ingooi. Wenger wil 'oneerlijke inworpen' afschaffen
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Overigens zijn oudere berichten ook welkom. Prima als eventueel naslagwerk.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wenger
![]() Tot zover mijn constructieve bijdrage. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
AFC Ajax
|
Ach als hij iemand in z'n selectie had met een Delap throw zou ie ook niet zo zeuren
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik denk dat wanneer ie stopt bij Arsenal bij de FIFA of UEFA terecht komt, die man is het echt helemaal kwijt
.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik kan hem ook echt niet volgen.
Hij vindt het niet fijn dat een tegenstander de ingooi als een soort voorzet kan gebruiken en daarom wil hij invoeren dat we voortaan mogen schieten. Dan is het dus exact een voorzet geworden. 50 vrije trappen/corners per wedstrijd erbij. En niet alleen als ze tegen Stoke moeten. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |||
|
De zaak van Persie:
|
||||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vorig seizoen tegen Sbragia van Sunderland was ook een mooie. Sunderland had net knap een puntje gehaald in het Emirates en na afloop ging Wenger even vertellen dat het helemaal niet de bedoeling is dat ploegen zo verdedigend als Sunderland spelen.
Het kwam erop neer dat ze eigenlijk moeten aanvallen en allerlei gaten laten, anders speel je voetbal op de verkeerde manier. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Een "Martin Jolletje":
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dubbel. Wat Tjeuke zegt
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ok ik had dat hele bericht nog nooit helemaal gelezen om het huilie gehalte, maar TWINTIG miljoen euro
waar haal je het vandaan.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
AFC Ajax
|
Wow Tjeuke, die vent kan echt zeiken
Vooral die laatste is grapig, 20 milj hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Ook Johan Cruiff moet naar hem luisteren:
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Verliezen met 0-3 maar niet onder de indruk van Chelsea
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zo onzinnig is dit laatste bericht natuurlijk niet. Als je net je speler in vorm bent kwijtgeraakt door een matig oefenpotje, ga je een andere sterspeler natuurlijk niet zomaar meegeven omdat die Catalanen zich nog altijd achtergesteld voelen.
Edit: dit gaat natuurlijk over Cesc en Cruijff. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het blijft een fransman
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als je zeikt dat een ingooi niets met voetbal te maken heeft, kun je nog wel meer zaken verzinnen (spelers die goed kunnen koppen of hoog kunnen springen ook maar verbieden?).
Dient zich al aan als kandidaat opvolger van Platini of Blatter zo. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Als scheidsrechter zou ik express alles tegen Wenger zijn ploeg gaan fluiten. Alleen al om die huil-reacties van hem na de wedstrijd
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat over de ingooi, hilarisch.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Wat een calimero.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vind de regel opzich ook niet verkeerd. Intrappen maakt het spel misschien wel aantrekkelijker. Maar zijn hele motivering is weer te sneu voor woorden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Dat klopt. Nou kwam ik een poos terug trouwens langs een hockey-wedstrijd van het NL elftal(11 toch?
), daar mogen ze i.p.v. de standaard vrije trap, de bal gewoon een tikje naar voren geven en er zelf mee weglopen. Versnelde het spel aanzienlijk. En lijkt me ook veel eerlijker, op de huidige manier wordt het team dat de overtreding maakt juist vaak bevoordeeld.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Loves C, R en M
|
Overigens is Wenger zeker niet de enige huillie ..
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Niet te geloven steeds hoe Wenger elke keer weer negatief in het nieuws verschijnt. Hij heeft dit to-taal niet nodig. Jol heeft hier ook een handje van trouwens...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Laten we het ook niet overdrijven. De man geeft gewoon antwoord op een vraag.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Als Fransman schijn je echter alleen maar te kunnen en moeten zeiken. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het werkt blijkbaar aanstekelijk als je in Engeland als buitenlandse coach na een paar jaar succes hebt om dan te gaan denken dat je de spelregels en mores van het spelletje kunt gaan veranderen?
Mourinho had daar ook al een handje van.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een debiel dit keer
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zocht al een topic om dit nieuws te posten. Echt hilarisch
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Inderdaad. Zullen we alle spelers met bovengemiddeld talent dan ook maar verbannen? Is immers ook oneerlijk tegenover de tegenstander.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hoi
|
Of gewoon geen uitlijnen hebben, gewoon een soort kooi bouwen om het veld!
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ook mooi is het als een van z'n spelers een overtreding maakt, of tegenstander onterecht afgefloten wordt ivm buitenspel of iets van die strekking, dan is zijn standaard antwoord bijn altijd "I didn't see it"
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Heerlijke dramaqueen is hij toch. Nou heeft hij regelmatig wel een punt, maar brengt het weer op zo'n manier dat je eigenlijk alleen maar "
" kan doen.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Hij geeft nog niet op, dit is van vandaag:
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Whehehehe
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dan kan hij beter Chiellini aanklagen voor de tackle
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Arsene Whehehehehenger
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Arsene Whiner.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Heeft ie een punt, maar het is hypocriet uit zijn mond. De te vrije regelgeving komt hem namelijk ineens heel erg goed uit als hij weer eens op rooftocht is door de jeugdopleidingen van de kleinere clubs.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Arsene Wengers huilhoekje.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|