Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27-12-09, 12:59 wink   #1
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Aangezien de berichten nu bijna wekelijks binnenkomen, denk ik dat een centraal topic wel succes zou kunnen hebben.

Na het "geld voor een blessure" en of Essien wel mocht spelen voor Chelsea is dit is weer een pareltje van huillie Wenger, deze keer gaat het over een ingooi.

Wenger wil 'oneerlijke inworpen' afschaffen

Arsène Wenger hoopt de regels van het internationale voetbal te kunnen veranderen. De Franse oefenmeester van Arsenal vindt het oneerlijk dat enkele teams voordeel kunnen halen uit inworpen, simpelweg omdat zij een speler met bijzonder sterke armen in de ploeg hebben zitten. Wenger stelt voor om de ingooi af te schaffen en het spel voortaan met de voet te hervatten.

Volgens de oefenmeester maakt de ‘intrap’ het spel eerlijker, sneller en aantrekkelijker. “Dus waarom zouden we dit niet overwegen?”, vroeg Wenger zich af. “Stoke City heeft nu bijvoorbeeld Rory Delap in de ploeg, die net zo hard gooit als dat hij schiet. Eigenlijk is dat oneerlijk, want hij gebruikt een kracht die eigenlijk helemaal niets met voetbal te maken heeft.”

Wenger hoopt dan ook dat de FIFA wil overwegen om net als bij zaalvoetbal de ‘intrap’ in te voeren. “Voetbal is de meest populaire teamsport ter wereld en op een dag werd er afgesproken dat veldspelers hun handen niet mogen gebruiken”, zei de coach, die mede daarom niets begrijpt van de ingooi. Ondertussen heeft Wenger echter voldoende andere dingen om zich druk over te maken: zondagmiddag speelt Arsenal de topper tegen Aston Villa.

Dagglala is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 27-12-09, 13:01 wink   #2
I'm Ron fucking Swanson

Overigens zijn oudere berichten ook welkom. Prima als eventueel naslagwerk.
Oud 27-12-09, 13:03 rainbow   #3
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Wenger

Tot zover mijn constructieve bijdrage.

Oud 27-12-09, 13:03   #4
AFC Ajax

Ach als hij iemand in z'n selectie had met een Delap throw zou ie ook niet zo zeuren
Jnk1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:06 big smile   #5
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk dat wanneer ie stopt bij Arsenal bij de FIFA of UEFA terecht komt, die man is het echt helemaal kwijt .
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:09   #6
lollervraag!

BertMaalderink's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kan hem ook echt niet volgen.

Hij vindt het niet fijn dat een tegenstander de ingooi als een soort voorzet kan gebruiken en daarom wil hij invoeren dat we voortaan mogen schieten. Dan is het dus exact een voorzet geworden. 50 vrije trappen/corners per wedstrijd erbij. En niet alleen als ze tegen Stoke moeten.
BertMaalderink is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:11   #7

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

De zaak van Persie:

Wenger: 'KNVB handelde respectloos inzake Van Persie'

Arsenal-coach Arsène Wenger heeft in stevige bewoordingen zijn onvrede geuit over de manier waarop de KNVB is omgegaan met de behandeling van de enkelblessure van Robin van Persie. De 26-jarige aanvaller raakte geblesseerd in het oefenduel met Italië op 14 november.

'Volgens mij heeft de KNVB de blessure van Robin onderschat', vertelde de Franse oefenmeester aan SkySports. 'We zijn er uiteindelijk achter gekomen dat zijn kwetsuur veel erger is dan wat ze ons verteld hebben. Als een speler geblesseerd raakt bij een wedstrijd voor zijn land moet hij direct naar zijn club worden teruggestuurd.'

'Landen nemen maar spelers mee voor een vriendschappelijke wedstrijd, geven hem vervolgens terug en zeggen alsjeblieft', vervolgt Wenger. 'Dat gebeurt niet in andere sporten. Het is een joke en respectloos.'

De KNVB zelf heeft een andere lezing van de behandeling van de blessure van de Rotterdammer. 'De Arsenal-aanvaller is zondag direct naar een ziekenhuis in Amsterdam gebracht waar de diagnose van de artsen van het Nederlands elftal werd bevestigd.'

'Vervolgens hebben wij diezelfde zondag contact gezocht met de clubarts van Arsenal, Gary O'Driscoll, en hebben hem geïnformeerd over onze bevindingen. Bovendien hebben we het medisch dossier en de scan van het gewricht direct doorgestuurd naar de medische staf van Arsenal.'
Wenger wil compensatie KNVB voor blessure Van Persie

Arsenal-manager Arsène Wenger is aan het onderzoeken of hij bij de KNVB financieel verhaal kan halen omdat zijn speler Robin van Persie geblesseerd raakte tijdens de oefeninterland van Nederland met Italië op 14 november.

De 26-jarige aanvaller raakte in dat duel geblesseerd aan zijn rechterenkel na een charge van Giorgio Chiellini. De Franse oefenmeester is ontstemd over de manier waarop de KNVB vervolgens omging met de behandeling van het gewricht. Hij moet het zeker vier maanden stellen zonder zijn aanvaller.

'We zijn aan het werk met onze juristen op dit moment en we gaan dit doorzetten', laat Wenger getergd weten op de site van The Gunners. 'Ik verwacht dat we vergoeding kunnen krijgen voor het gegeven dat we minder kans hebben op de titel en financiële compensatie zoals salaris.'

'Ik vind sowieso dat vriendschappelijke interlands verboden moeten worden', meent de Franse oefenmeester. 'Volgens mij gaan die wedstrijden alleen maar om financieel gewin en voor diplomatieke en politieke doelen.'
Arsenal kan geen claim neerleggen bij KNVB

De FIFA heeft Arsenal laten weten dat de Engelse club geen claim kan neerleggen bij de KNVB voor de blessure die Robin van Persie opliep bij het Nederlands elftal. The Gunners laten het er echter niet bij zitten.

Van Persie liep op 14 november tijdens de oefeninterland tegen Italië een ernstige enkelblessure op. De verwachting is dat hij pas in april zijn rentree kan maken. Dit tot woede van Arsenal-manager Arsène Wenger, die zondag bekendmaakte dat zijn club juristen heeft ingeschakeld om financiële compensatie te krijgen voor het wegvallen van Van Persie.

Volgens The Press Association heeft de FIFA aan Arsenal laten weten dat het onmogelijk is dat de club een claim neerlegt bij de KNVB. Iets wat directeur Henk Kesler al voorspelde aan Voetbal International. 'Spelers worden permanent verzekerd door hun clubs, ook als ze op pad zijn met hun nationale ploeg. Een bond hoeft dus niet in te staan voor de financiële gevolgen van een blessure.'

Ondanks het bericht van de FIFA gaat Arsenal waarschijnlijk toch onderzoeken of een vorm van compensatie tot de mogelijkheden behoort. 'We kunnen niet lijdzaam toezien hoe al onze spelers wegvallen en dan zeggen hartelijk bedankt', reageert Wenger. Engelse media meldden eerder dat Arsenal een vergoeding van ruim twintig miljoen euro eist ter compensatie van de blessure van Van Persie, maar de Franse manager weigert op bedragen in te gaan.
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:13   #8
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Vorig seizoen tegen Sbragia van Sunderland was ook een mooie. Sunderland had net knap een puntje gehaald in het Emirates en na afloop ging Wenger even vertellen dat het helemaal niet de bedoeling is dat ploegen zo verdedigend als Sunderland spelen.

Het kwam erop neer dat ze eigenlijk moeten aanvallen en allerlei gaten laten, anders speel je voetbal op de verkeerde manier.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:14   #9

Een "Martin Jolletje":

Wenger: 'Manager competitiezaken is intelligenter dan ik'

Arsène Wenger heeft zich kwaad gemaakt om de wedstrijdprogrammering in de Premier League. Met name het feit dat Wengers ploeg Arsenal in zijn ogen benadeeld wordt stoorde de Franse oefenmeester, zo liet hij na de wedstrijd tegen Burnley (1-1) weten. Arsenal treedt zaterdag aan tegen Hull City, nadat het zondag en woensdag ook al in actie kwam.

Tegenstander Hull daarentegen speelde sinds 12 december geen wedstrijd meer en heeft dus een volle week om zich voor te bereiden op het treffen met The Gunners. Wenger kan er met zijn hoofd niet bij. “De manager die dit seizoen het speelschema heeft opgesteld moet naar een speciale school gegaan zijn, want hij is intelligenter dan ik”, aldus de coach van Arsenal.

“Ik denk dat de Premier de verplichting heeft om het programma op een normale manier in te delen”, meende de Fransman. De reden dat Hull niet midweeks hoefde te voetballen, was overigens de wedstrijd die Everton diende te spelen in de Europa League. “Maar ik weet zeker dat de organisatoren zelf nog nooit hebben gevoetbald”, meende Wenger.

De Fransman was duidelijk niet in een goede bui. Ook over de wedstrijd Manchester United - Wolverhampton Wanderers had Wenger voldoende te mopperen. "We concurreren met Manchester United, maar wij spelen 38 wedstrijden en zij 37", klaagde de coach, doelend op het B-elftal waar The Wolves mee kwamen opdagen. "Dit is slecht voor de geloofwaardigheid van de Premier League, maar dat is niet mijn probleem."
Oud 27-12-09, 13:14   #10
lollervraag!

Dubbel. Wat Tjeuke zegt
Oud 27-12-09, 13:14   #11

finsdefis's Voetbal Forum schermafbeelding

Ok ik had dat hele bericht nog nooit helemaal gelezen om het huilie gehalte, maar TWINTIG miljoen euro waar haal je het vandaan.
finsdefis is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:16   #12
lollervraag!

Manager Stoke City vindt Wenger slechte verliezer
De wedstrijd tussen Stoke City en Arsenal van afgelopen weekend blijft de gemoederen in Engeland bezighouden. Arsenal-manager Arsène Wenger beschuldigde de spelers van de promovendus er eerder deze week van dat ze zijn spelers met opzet probeerden te blesseren.

De opmerking van de Fransman is Tony Pulis, manager van Stoke City, in het verkeerde keelgat geschoten. "Het valt me heel erg tegen dat iemand van zijn kaliber zoiets zegt," aldus Pulis op Sky Sports.

"Volgens mij wil Wenger de aandacht afleiden van de matige prestaties van zijn team. Wat me echt zorgen baart, is dat scheidsrechters ons nu misschien gaan zien als een smerige ploeg. Hun perceptie wordt beïnvloed. Ja, we zijn strijdbaar, maar niet smerig."
Oud 27-12-09, 13:17   #13
AFC Ajax

Wow Tjeuke, die vent kan echt zeiken

Vooral die laatste is grapig, 20 milj hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Jnk1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:17   #14

Ook Johan Cruiff moet naar hem luisteren:

Wenger houdt voet bij stuk: FÃ*bregas mist oefenduel Catalonië

Het viel te verwachten, maar Francesc FÃ*bregas zal volgende week toch echt niet meespelen in de oefenwedstrijd van het Catalaanse elftal tegen Argentinië. De middenvelder werd ondanks een afmelding van Arsène Wenger gewoon opgeroepen door Johan Cruijff, maar de Nederlander heeft pech. Wenger benadrukt op de website van Arsenal nog maar eens dat FÃ*bregas volgende week gewoon in Engeland zal blijven.

De ontmoeting tussen Argentinië en Catalonië is niet van officiële aard, en wordt bovendien ook niet gespeeld op een dag die vermeld staat op de kalender van de wereldvoetbalbond FIFA. Dat houdt in dat clubs kunnen weigeren om hun internationals af te staan. Met het oog op het drukke programma rond de kerstdagen heeft Wenger besloten om van deze gelegenheid gebruik te maken.

De Fransman probeerde Cruijff al te bellen, maar kreeg de Nederlander niet te pakken. “Ik weet niet of hij geen mobiele telefoon meer gebruikt of dat ik hem heb geprobeerd te bellen op het moment dat hij diep in de bergen zat, maar ik heb hem nog niet gesproken. Het is in ieder geval duidelijk dat Cesc niet mee zal doen met het Catalaanse elftal”, zei Wenger al eerder. Cruijff had daar echter geen boodschap aan en riep FÃ*bregas op.

De Nederlander hoeft echter niet op de middenvelder van Arsenal te wachten. “Ik snap iedereen in deze situatie”, zei Wenger. “Ik snap dat de Catalaanse bond Cesc wil oproepen en ik snap dat Cesc wil meespelen. Maar ik snap het ook standpunt van Arsenal en de club kan Cesc gewoon niet afstaan.” Arsenal speelt drie dagen voor de oefeninterland van Catalonië tegen Hull City en treft vijf dagen ná het duel Aston Villa.
Oud 27-12-09, 13:21   #15

Verliezen met 0-3 maar niet onder de indruk van Chelsea

Wenger: 'Goal van Arshavin had nooit afgekeurd mogen worden'

Arsène Wenger is niet te spreken over het optreden van arbiter Andre Marriner in de topper tussen Arsenal en Chelsea (0-3). Bij een tussenstand van 0-2 keurde de dienstdoende leidsman een doelpunt van Andrei Arshavin af omdat Eduardo Da Silva een overtreding zou hebben gemaakt op doelman Petr Cech. "Ik heb de beelden wel vijf keer bekeken, maar niemand van Arsenal raakte Cech aan."

"Het was een geldig doelpunt en de scheidsrechter keurde hem af. Dat had nooit mogen gebeuren", oordeelde Wenger na afloop van de wedstrijd. "Hooguit werd Cech door een speler van zijn eigen team belemmerd. Dat was een belangrijk moment. We stonden in de rust weliswaar met 0-2 achter, maar dat was zeer ongelukkig. In het eerste half uur hadden we volop mogelijkheden om te scoren."

"We hoeven ons niet te schamen voor deze nederlaag. Ik ben niet onder de indruk geraakt wat er op hetveld is gebeurd. Chelsea benutte haar kansen optimaal. Het is nu aan ons om te laten zien dat we titelkandidaat zijn en blijven. Ik ben ervan overtuigd dat Chelsea punten zal laten liggen." De achterstand op de koploper bedraagt al elf punten, al heeft Arsenal nog een wedstrijd tegoed.

John Terry was na afloop vooral te spreken over de offensieve kracht van Chelsea. "Vorig jaar was dit een lastige wedstrijd, maar vandaag (zondag, red.) hebben we zeer goed gespeeld. Vooral in aanvallend opzicht. Arsenal is mogelijkerwijs de beste ploeg in balbezit, maar door de druk te verhogen hebben we de wedstrijd in ons voordeel beslist. Onze mentaliteit heeft de doorslag gegeven."
Oud 27-12-09, 13:22   #16
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Zo onzinnig is dit laatste bericht natuurlijk niet. Als je net je speler in vorm bent kwijtgeraakt door een matig oefenpotje, ga je een andere sterspeler natuurlijk niet zomaar meegeven omdat die Catalanen zich nog altijd achtergesteld voelen.

Edit: dit gaat natuurlijk over Cesc en Cruijff.

Oud 27-12-09, 13:27   #17
Hup Holland!

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Het blijft een fransman
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:40   #18
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Als je zeikt dat een ingooi niets met voetbal te maken heeft, kun je nog wel meer zaken verzinnen (spelers die goed kunnen koppen of hoog kunnen springen ook maar verbieden?).

Dient zich al aan als kandidaat opvolger van Platini of Blatter zo.
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 13:47   #19

Als scheidsrechter zou ik express alles tegen Wenger zijn ploeg gaan fluiten. Alleen al om die huil-reacties van hem na de wedstrijd
Foca is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 14:42 rainbow   #20
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat over de ingooi, hilarisch.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 14:47   #21
Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER
Als je zeikt dat een ingooi niets met voetbal te maken heeft, kun je nog wel meer zaken verzinnen (spelers die goed kunnen koppen of hoog kunnen springen ook maar verbieden?).

Dient zich al aan als kandidaat opvolger van Platini of Blatter zo.
Ik vind eigenlijk dat hij hier wel een punt heeft, maar een verkeerd argument aangrijpt. Intrappen t.o.v. ingooien kan het spel versnellen en leuker maken. Je ziet nu vaak verdedigers de bal maar uittrappen om even van het gevaar af te zijn. Wat een voordeel is voor ploegen die technisch toch al niet geweldig zijn. Want een ingooi op eigen helft is niet zo heel gevaarlijk, zeker gezien je zo'n bal vaak meteen weer terug kunt veroveren. Mag je intrappen dan kun je veel sneller hervatten. Het zou verdedigend ingestelde ploegen bovendien benadelen, want alleen voor de goal liggen wachten en 90% van wat je voor de voeten komt blind wegrammen wordt ineens heel gevaarlijk.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 14:49   #22

Wat een calimero.
TvhN is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 14:49   #23
lollervraag!

Ik vind de regel opzich ook niet verkeerd. Intrappen maakt het spel misschien wel aantrekkelijker. Maar zijn hele motivering is weer te sneu voor woorden.
Oud 27-12-09, 14:54   #24
Dat klopt. Nou kwam ik een poos terug trouwens langs een hockey-wedstrijd van het NL elftal(11 toch? ), daar mogen ze i.p.v. de standaard vrije trap, de bal gewoon een tikje naar voren geven en er zelf mee weglopen. Versnelde het spel aanzienlijk. En lijkt me ook veel eerlijker, op de huidige manier wordt het team dat de overtreding maakt juist vaak bevoordeeld.
Oud 27-12-09, 19:23   #25
Doc
Loves C, R en M

Overigens is Wenger zeker niet de enige huillie ..

Oud 27-12-09, 19:31   #26
Niet te geloven steeds hoe Wenger elke keer weer negatief in het nieuws verschijnt. Hij heeft dit to-taal niet nodig. Jol heeft hier ook een handje van trouwens...
Lebawski is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 20:24   #27

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Laten we het ook niet overdrijven. De man geeft gewoon antwoord op een vraag.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 20:34   #28
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice

Ik vind eigenlijk dat hij hier wel een punt heeft, maar een verkeerd argument aangrijpt. Intrappen t.o.v. ingooien kan het spel versnellen en leuker maken. Je ziet nu vaak verdedigers de bal maar uittrappen om even van het gevaar af te zijn. Wat een voordeel is voor ploegen die technisch toch al niet geweldig zijn. Want een ingooi op eigen helft is niet zo heel gevaarlijk, zeker gezien je zo'n bal vaak meteen weer terug kunt veroveren. Mag je intrappen dan kun je veel sneller hervatten. Het zou verdedigend ingestelde ploegen bovendien benadelen, want alleen voor de goal liggen wachten en 90% van wat je voor de voeten komt blind wegrammen wordt ineens heel gevaarlijk.
Ben ik helemaal met je eens, maar dan moet hij het als een positieve spelverandering brengen.
Als Fransman schijn je echter alleen maar te kunnen en moeten zeiken.
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 20:41 sad   #29

golfer's Voetbal Forum schermafbeelding

Het werkt blijkbaar aanstekelijk als je in Engeland als buitenlandse coach na een paar jaar succes hebt om dan te gaan denken dat je de spelregels en mores van het spelletje kunt gaan veranderen?
Mourinho had daar ook al een handje van.
golfer is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 21:03   #30
Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER

Ben ik helemaal met je eens, maar dan moet hij het als een positieve spelverandering brengen.
Als Fransman schijn je echter alleen maar te kunnen en moeten zeiken.
Het lijken wel Nederlanders .
Oud 27-12-09, 21:07   #31

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een debiel dit keer
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 27-12-09, 23:58   #32
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zocht al een topic om dit nieuws te posten. Echt hilarisch .

Oud 28-12-09, 01:28   #33
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Zwoerd
Het blijft een fransman
Dat.
Espabilado is offline   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 02:04   #34
Mah boi!

Kriegel's Voetbal Forum schermafbeelding

Inderdaad. Zullen we alle spelers met bovengemiddeld talent dan ook maar verbannen? Is immers ook oneerlijk tegenover de tegenstander.
Kriegel is offline   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 02:22   #35
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Doc
Overigens is Wenger zeker niet de enige huillie ..
Grulez is offline   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 11:05   #36
Hoi

Of gewoon geen uitlijnen hebben, gewoon een soort kooi bouwen om het veld!
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 11:25 big smile   #37
I'm Ron fucking Swanson

Oorspronkelijk geplaatst door Radegast
Laten we het ook niet overdrijven. De man geeft gewoon antwoord op een vraag.
Dan nog, dit is toch te achterlijk voor woorden?
Oud 28-12-09, 11:29   #38
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook mooi is het als een van z'n spelers een overtreding maakt, of tegenstander onterecht afgefloten wordt ivm buitenspel of iets van die strekking, dan is zijn standaard antwoord bijn altijd "I didn't see it"

Oud 28-12-09, 11:30   #39
lollervraag!

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala

Dan nog, dit is toch te achterlijk voor woorden?
Inderdaad, alsof dat een excuus is om huilie-antwoorden te geven. Het komt zelf uit een artikel op hun eigen website
Oud 28-12-09, 11:35   #40
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerlijke dramaqueen is hij toch. Nou heeft hij regelmatig wel een punt, maar brengt het weer op zo'n manier dat je eigenlijk alleen maar " " kan doen.
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 11:44   #41
lollervraag!

Oud 28-12-09, 16:20 wink   #42
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

• Rory Delap: 'Arsenal heeft Fabregas, dat is een oneerlijk voordeel.'
Rutger Brand

• Wenger: 'Een of andere gek heeft ooit verzonnen dat keepers hun handen mogen gebruiken...'
Rik van Leeuwern
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 17:06   #43
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

.
Clough is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 18:27   #44

Hij geeft nog niet op, dit is van vandaag:

Wenger overweegt nog altijd stappen tegen KNVB
Arsène Wenger laat momenteel nog onderzoeken of hij van de KNVB compensatie kan eisen vanwege de blessure die Robin van Persie tijdens een duel van Oranje opliep. De coach zegt dat hij ver wil gaan om de voetbalbond verantwoordelijk te kunnen stellen.

Van Persie staat waarschijnlijk de rest van het seizoen aan de kant vanwege een zware enkelblessure. Hij liep het letsel op tijdens de oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Italië. Wenger maakte zich boos om de handelswijze van de KNVB, maar de FIFA liet al weten dat het onmogelijk is om financiële compensatie te eisen.

Wenger is echter nog niet van plan op te geven. "We hebben een onderzoek gestart, maar ik weet nog niet wat de conclusie van onze advocaten is", zegt de Fransman tegenover Sky Sports. "Er moet echter iets gebeuren en wij zijn bereid om zo ver te gaan als mogelijk is. Hopelijk kunnen we een precedent voor de toekomst neerzetten."
Oud 28-12-09, 18:35 big smile   #45
Hup Holland!

Zappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Whehehehe
Zappie is nu online   Met citaat reageren
Oud 28-12-09, 20:11   #46
lollervraag!

Dan kan hij beter Chiellini aanklagen voor de tackle
Oud 28-12-09, 20:23   #47
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Arsene Whehehehehenger .

Oud 28-12-09, 20:35 hearth   #48
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Arsene Whiner.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 11:46 wink   #49

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

De Fransman vond tevens een nieuwe reden om te mopperen. Wenger haalde uit naar Engelse clubs die ‘kopen om het kopen’ en daarmee flink in de schulden komen te zitten. “Het is gewoon niet eerlijk”, vindt Wenger. “Professioneel voetbal draait om het winnen van prijzen en om het in evenwicht houden van de balans. Ik heb me daar altijd sterk voor gemaakt, maar we hebben nu te maken met valsspelers.” (Diverse Britse media)
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 03-01-10, 12:14   #50
Heeft ie een punt, maar het is hypocriet uit zijn mond. De te vrije regelgeving komt hem namelijk ineens heel erg goed uit als hij weer eens op rooftocht is door de jeugdopleidingen van de kleinere clubs.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site