![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
Heeft hij het in zich om een speler van het kaliber Drogba te worden of verdwijnt hij in de anonimiteit? Volg hier de stormachtige ontwikkeling van Lukaku!
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die kan geen 16 zijn als je zijn fysiek ziet, niet normaal. En de meeste mensen uit Afrika weten hun geboortedatum nooit exact.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hup Holland!
|
Die komt er wel
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoi
|
Lukaku, ik heb hoge verwachtingen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hopelijk blijft hij nog een paar jaar bij Anderlecht.
Bij die poenclubs uit de PL zou 'ie verpieteren bij de reserves, en dat is funest voor z'n ontwikkeling. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ajax, haal die gast!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die twee kansen tegen Ajax had ik er ook wel ingekopt.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Als ie fit blijft en geen rare aandoeningen/afwijkingen heeft zal hij de echte top wel halen. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gewoon 3 jaar bij Anderlecht blijven.
Het is nu wel een fenomeen, hopelijk kan hij dit doortrekken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gister ook een goede actie bij de 0-1 van RSCA.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Zou zonde zijn als hij nu al naar Chelsea zou vertrekken. Daar komt hij voorlopig niet aan de bak.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Doet 'ie toch niet.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bij zulke jongens scheelt het al 90% als je verstandige ouders hebt. Deze gaan niet voor het geld, maar voor een zekere toekomst
Bij Chelsea kan hij jarenlang verpieteren op de bank door de concurrentie (die maar blijft komen)
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Deze jongen heeft nog een 15 jarig broertje, een linksback en een heel groot talent in de Anderlecht jeugd.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik denk dat zijn groeimarge wel lager is dan bij gewone talenten, hij is fysiek al zo verschrikkelijk sterk dat ie daar weinig extra nog uit kan halen. Hij zal wel eerder op zijn top zitten (en eerder afdalen) dan andere talenten. Verder is ie wel verschrikkelijk goed
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Wenger DO IT.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
Hij is nu al verschrikkelijk goed.. grote toekomst voor deze jongen
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Heeft ie toch de jeugdbattle met Iker Muniain gewonnen. Die mocht gisteren invallen na rust en geblesseerd afhaken. Maar ik ben ervan overtuigd dat ook hij het nog gaat maken
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ze hebben pech dat hij zo jong is. Hij ligt niet lang meer vast en mag maar 3 jaar bijtekenen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Advocaat
Die is niet serieus bezig bij België, dat blijkt hier wel uit.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Het is een oefeninterland, waarom zou hij hem NIET in de basis zetten? |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
En, hoe heeft hij het gedaan? Afgaande op wat online publicaties niet onverdienstelijk, zonder echt op te vallen..
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Deze neger buigt voor niemand
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Hij deed het trouwens best goed. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat is zijn marktwaarde op dit moment?
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Volgens Van Holsbeeck is een tranfer onbespreekbaar, of er moet een bod hoger dan 20 miljoen komen. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik zag hem een keer spelen tegen Ajax. Het zag er allemaal vrij onbeholpen uit, een beetje net als Suk.
Zijn fysiek is wel indrukwekkend. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Iemand een foto van die gespierde torso?
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Maar als hij zo voort blijft groeien, is hij straks veel meer waard. Je loopt uiteraard een risico, maar dat moet je als club maar nemen met zo'n talent. Zeker omdat hij ook sportief heel belangrijk is voor dit Anderlecht.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
10 miljoen is natuurlijk een lachertje voor zo'n groot talent, of ie nou uit Belgie komt of niet. Europees doet ie het ook goed en Fellaini zijn ze volgens mij ook tevreden over bij Everton waardoor het transferbedrag weer wat omhoog kan.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Romelu Lukaku #1 Topspits van 16 in de 16.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|