![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Volledige naam Pedro RodrÃ*guez Ledesma Geboortedatum 28 juli 1987 Geboorteplaats Santa Cruz, Spanje
. Knap hoor. Dat ie eigenlijk 'al' 22 is .
Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 11:01 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hoi
|
Ik dacht dat hij veel jonger was.
![]() Speelt wel sterk dit seizoen, aantal belangrijke goals gemaakt(waaronder die goal tegen Shaktar). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Als Guardiola geen trainer van het 2e was geweest, dan had Pedro nu nooit gespeeld. Hij was namelijk nooit echt een uitzonderlijk talent, maar Guardiola zag het in hem zitten, dat was zijn kans en die heeft hij met beide handen aangegrepen.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Ontwikkelt zich prima hoor. Telkens als hij invalt is hij één van de betere spelers. Ben benieuwd of hij zich in de basis weet te spelen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Hmm scoort nu wéér in de WB finale, zelfs in de laatste minuut de gelijkmaker. Is dus toch weer belangrijk.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
niiice
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Heeft hij nu in 7 competities gescoord?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nee, gewoon zes.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Dit is wel een beetje een opmerking in de categorie 1+1=11 hoor, .Als hij in de halve finale van dit toernooi in de zesde competitie scoort, waarom zou het nu dan 7 zijn? |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
En hij flikt het weer..wat een belangrijke goals maakt hij toch steeds
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Hij pikt zijn doelpunten mee, maar ik ben toch niet overtuigd dat hij een vaste plek in de aanval hoort te hebben. Pedro als optie vanaf de bank ben ik erg tevreden mee.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Scoort in het nieuwe jaar meteen de openingstreffer.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Weer een goal vandaag en aan de basis van die prachtige 3-0 van Messi.
Waarom niet hem meenemen in plaats van een Guiza of eventueel Cazorla? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Mwoa Spanje heeft een hoop goeie aanvallers, zeker op de flanken, maar Guïza zou ik to-taal niet meenemen. Heel slecht bij Fenerbahce. Ging laatst ook huilen omdat hij uitgefloten werd. Wat zou helpen is het achterwege laten van stiftjes en die bal er gewoon inknallen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dat Güiza nog steeds geselecteerd wordt begrijp ik ook geen hol van. Dan heb je gewoon Roberto Soldado en Fernando Llorente nog rondlopen in een uitstekende vorm, en dan neem je die oude vent uit Turkije mee. Begrijp me niet verkeerd, Güiza was wel één van mijn helden bij Getafe destijds en ik gunde hem de pichichi met Mallorca, maar hij is echt niet goed genoeg voor La Roja. Ook zou ik Pedro niet meenemen als je die twee eerder genoemde spitsen nog kunt meenemen.
Voor Cazorla gaat niet echt op imo, want die zat toch al niet bij de laatste selectie. Met Jesús Navas, Juan Mata, David Silva en Andrés Iniesta zijn er bovendien genoeg spelers die wel op minimaal één flank uit de voeten kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Volledig mee eens.
|
|
|
|
|
|
#21 |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat een aanname zeg tering
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Daarmee maakt 'ie eigenlijk het doelpunt. Hij neemt 'm gewoon zo goed aan dat 'ie meteen zo'n enorme voorsprong heeft richting goal.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gisteren ook weer een lekkere goal
.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat een goal was dat zeg, iedereen onderschat denk ik hoe moeilijk dat wel niet is
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
pedro is een winger met een rechterbeen. geen middenvelder (heeft daar althans niet gespeeld), geen spits. lijkt me voor de hand liggen dat het dan ten koste gaat van een andere winger. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Pedro kan in een 2 & 3 spitsensysteem uit de voeten op bijna elke positie in de voorhoede. Mata en Navas zijn meer winger, kunnen ook op het middenveld terecht.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ook te bewonderen op het WK
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Goede assist op Torres vandaag hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jup, hij wilde net zo hard falen als Torres dit toernooi heeft gedaan.
__________________ "Bringing Messi in your topic since 2010" |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hopelijk flikt hij dit in de finale ook.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha, denk je dat je na die actie van Huntelaar alles gehad hebt. Krijg je dit te zien: iemand die na een gelukte kapbeweging zo euforisch is dat 'ie het nog een keer probeert en keihard faalt.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tot aan dat moment was ie wel een van de betere bij Spanje, zeker de eerste helft.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
.
__________________ The best thing about the past is that it's over - RB |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wat is deze jongen toch helemaal tot bloei gekomen onder Pep.
In twee jaar tijd op zo overtuigende wijze tot vaste waarde uitgegroeid. En dit seizoen zet hij de lijn gewoon weer door. Geweldenaar.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hopelijk kan Affelay dat ook doen
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Pedro Rodriguez Ledesma: Toptalent van Barcelona.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|