![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Volledige naam Hedwiges Maduro Geboortedatum 13 februari 1985 Geboorteplaats Almere, Nederland Lengte 184 cm
Ben benieuwd hoe het hem nog vergaat in zijn carriere, nog bijna 10 jaar te gaan lijkt me. |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Je was me net voor
. Maar hij vindt zich wel heel erg goed terwijl hij nog steeds geen basisplaats heeft bij Valencia.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan ie lang wachten (denk ik)
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maduro pakt geregeld zijn minuten mee hoor, alleen niet in de competitie maar veelal in de Europa League, hij is een van de 18 in plaats van een van de elf. Entrador Unai hanteert eigenlijk een roulatie systeem die ook bij de Valencianistas niet helemaal goed valt. Er is veel kritiek op hem geweest en sindsdien zie je eigenlijk dat er een A en B-selectie is ontstaan. Helaas voor Maduro zit hij er een beetje tussenin, immers zit hij wel gewoon op de bank.
Wanneer hij invalt doet hij het echter prima en moet je toch concluderen dat hij niet op de bank zit omdat hij het niveau niet aan kan. Hij zit op de bank omdat het elftal goed draait en staat. Hierdoor krijgen spelers als David Navarro toch de voorkeur, maar ook dat kan zomaar afgelopen zijn. Zie Alexis, wat ik een van de grotere verdedigende talenten van Spanje vind, is na een paar zwakke optredens niet meer in het elftal voorgekomen. Toch vind ik het altijd indrukwekkend hoe men kan redeneren rond een nationaal elftal. Ondanks dat spelers een bepaald niveau moeten halen en genoeg wedstrijdritme moeten hebben, moet je toch ook naar de concurrentie kijken. Die vind ik bij Oranje toch wel erg mager, ook daar doet Maduro echt niet voor onder. Hij is misschien niet zo degelijk als Matthijsen maar voor Heitinga doet hij niet onder terwijl ik hem beter vind dan Ooijer. Sterker nog, we praten over een neutralisatie van Douglas maar over Maduro wordt geen woord gesproken. Ik vind het dan ook niet meer dan terecht dat hij zich op een dergelijke manier wat in de picture probeert te schuiven. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Overigens vind ik Maduro niet Oranjewaardig. Daarvoor speelt hij in principe te weinig en heeft ie imo ook niet voldoende kwaliteiten. Ik zie de potentie wel maar het resultaat nog niet. Bovendien heeft hij de pech dat hij momenteel eigenlijk vijfde keus is centraal op het middenveld achter Marchena, Banega, Albelda en de net weer fitte Fernandes. Centraal in de defensie zie ik meer kansen want ook Alexis trekt geen volle zalen vooralsnog. Dealbert en Navarro spelen wel sterk dus ook daar heeft ie niet zomaar een basisplaats. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Marchena er geblesseerd af, goed voor Hedwiges.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoi
|
Bij ajax was hij echt
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hoi
|
Tis dat kjh die omhaal maakte.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Anders?
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zoals?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hoi
|
Altijd mislukte passes geven, duels verliezen, snelheid uit het spel halen en veel fouten in de verdediging(ook al was dat niet zijn natuurlijke positie).
In mijn optiek weinig positieve punten aan hem op te merken toen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik blijf z'n voornaam lelijk vinden
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Onder Blind heeft ie volgens mij een tijdje in het centrum gestaan.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
Wordt denk ik ook tijd dat hij meer aan spelen toe gaat komen, anders zal hij in de zomer denk ik een nieuwe club moeten gaan zoeken. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wie is Iván Navarro nu weer
![]() edit: ah, een tennisser dus. Nou, ik wens Maduro veel succes op de baan. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Komt van Sportweek, die kan dus linea recta naar het blunders topic. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Waarom geilt Sportweek altijd zo op Maduro?
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij heeft leuke wedstrijden gespeeld. Zou op dit moment een goede eredivisie speler zijn. Top zal die niet snel worden omdat hij nog altijd problemen heeft zodra hij met zijn rug naar het veld een bal aangespeeld krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Heeft niks te zoeken in Oranje.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gisteren weer Europa League, dus speelde 'ie weer (hij viel in na een klein half uur). Speelde erg onzichtbaar, totdat 'ie in de laatste minuten dacht aanvallend het verschil te kunnen maken
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Denk dat hij wel zal spelen binnenkort, de hele verdediging ligt door blessures aan gort.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hoelang loopt zijn contract eigenlijk daar nog? Ben benieuwd wat ie hierna gaat doen eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik kom als datum 30 juni 2012 tegen.
Dat lijkt me toch niet?! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
En vandaag met twee keer geel de genadeklap voor Valencia bij Barca uit.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Ja, maar speelde niet slecht.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mag wat mij betreft mee naar het WK.
Klooijer fijn thuislaten. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hij speelde best een sterke pot, alleen is zo'n rode kaart natuurlijk gewoon wel jammer.
Mag best mee naar het WK, kan op meerdere posities uit te voeten. Moet deze vorm dan wel vast blijven houden, want we moeten nu ook niet doen alsof hij de laatste tijd opeens week na week uitblinkt. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Ik zat er toevallig gisteren nog aan te denken hoe het hem vergaat bij Valencia. Zag hem tegen Barcelona toch ongelukkig 2x geel pakken. Neem hem maar mee naar het WK.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik wil toch dit balletje weer opgooien, zeker met wat Ooijer liet zien dit weekend.
Stelling: Maduro voegt meer toe bij Oranje dan Ooijer. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Volgens mij voegt Frank van Mosselveld op dit moment nog meer toe dan Ooijer, dus tja, moeilijke stelling is het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
|||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hedwiges Maduro: Wacht in Valencia op de bondscoach.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|