![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() PHP-code:
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij is dus gefaald in Nederland,Engeland en België gaat nooit meer wat worden. Hier gaat geen club meer aan beginnen.
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Wat een clubhoer
. Is ie ooit glorie geweest?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
lui.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Kan altijd nog als stuntdubbel voor Brace werken. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
In Engeland faalde ie ook niet echt, 11 goals in 1 seizoen bij Fullham is best netjes.
Hij moet gewoon de fabriek in, stickers plakken van 8:00 tot 17:00 dan krijgt ie misschien wat motivatie en doet ie wat met zijn talent. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het gekke is bij hem dat je niet echt kunt zeggen dat hij te vroeg naar Engeland is gegaan, omdat hij daar best goed is begonnen. Blijkbaar is het hem toen iets naar de bol gestegen. Treurig dat je telkens weggestuurd wordt om disciplinaire redenen, zeker bij clubs waar je gezien je talent een sleutelspeler had kunnen zijn.
Maar goed, er zal vast wel weer een club komen. Zaakwaarnemer zal wel stages gaan regelen en dan is er altijd wel ergens een trainer te vinden die dit als een interessant project ziet. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gaat hij voor de stad Chicago of voor het voetbal? Ik had verwacht dat hij nog wel ergens in Europa aan de bak zou komen, hij moet toch een keer het licht zien zou je denken.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Nu pas bevestigd.
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nou succes, ik vraag me af wat er van hem terecht zou zijn gekomen als hij zich nog een jaar of 2 bij Twente zou laten ontwikkelen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Haha welke glorie.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Toch al 4 basisplaatsen, 3 invalbeurten met in totaal 1 goal en 1 assist in de MLS.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Fats Domino
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zo jong nog en al zo hard gefaald.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Heb daar een tijdje terug op Twente online is een stuk over gelezen van iemand die vrij veel contact heeft gehad met de familie John, schijnt dat hij bepaalde zaken uit z'n jeugd nog steeds slecht kan verwerken, en daardoor mentaal verre van in balans is.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Het meest bizarre is natuurlijk dat hij op zijn 18e in het Nederlands elftal speelde...
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lekkere move weer.
Typisch ook voor Adams, in de beginfase van als manager kiezen voor een land waar bier goedkoper is dan water. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Iran, de tering....
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij ziet wel veel van de wereld, dat dan weer wel.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Had hem meer gegund...
|