![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Jacobson Adriaanse Geboortedatum 21-07-1947 Geboorteplaats Amsterdam, Nederland
Wat gaat Co nog allemaal doen? |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik mis ''topsalaris'' in de titel.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Vind het wel een toegevoegde waarde op de Nederlandse velden |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goede discussie met Bert van Marwijk.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Banned
|
trieste vertoning
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banned
|
precies
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolute aanwinst voor SV. Een genot om naar die man te luisteren. Hopelijk is hij in het vervolg gewoon vaste tafelgast in plaats van ''Mr. Euh..euh...'' en/of Waterkneus.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banned
|
dramaqueen
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Komt misschien een tikkeltje arrogant over (
), maar hij is wel de enige bij Studio Voetbal die ook echt inhoudelijk over voetbal wil en kan praten. Toch hoop ik ook wel weer dat hij snel een club vindt en dan niet eentje uit het Midden-Oosten of ergens anders in het Oosten, maar ergens waar je hem ook nog kunt volgen. Een van de weinige trainers die met weinig middelen een aantrekkelijk, dominant spelend elftal op het veld kan zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
.Maar ontopic, als AZ Co weet te strikken voor volgend jaar, doen ze hele goede zaken. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Opvallend dat hij zo schermt met de belangstelling van AZ. Ik zag hem eerder weer naar de woestijn vertrekken, maar hij zou dus ook zomaar weer in Alkmaar terecht kunnen komen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Co moet niet zo schijnheilig doen over z'n salaris. Verder topcoach en analist
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
De coach die ik toch al jarenlang bij Feyenoord wil zien. Ondanks zijn altijd overduidelijke clubvoorkeur.
Vandaag vond ik hem overigens wel weer zijn zwakte tonen: vreemde formaties. Wat wou ie nou bij Oranje? 3-4-3 of 3-5-2, met V/D Wiel en Braafheid op de flanken, wtf? Ik denk niet dat hij bij AZ gaat werken overigens. Echt opbouwperspectieven zijn daar toch niet. Turkije, Griekenland of zo. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
3-5-2 heeft ie met Ajax ook gespeeld, met wisselend succes. Word ook wel de kerstboom-formatie genoemd volgens mij. En omdat Wiel en Tiendalli aanvallend hun mannetje wel kunnen staan en je hun verdedigende zwakte(s) opvangt door een extra centrale verdediger is het ook nog eens erg logisch.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Boven de Balkenende-norm. En hij weet al wat AZ gaat bieden, want ze hebben al een aanbieding gedaan. Toch denk ik dat de volgende aanbieding qua salaris toch wat minder zal zijn bij AZ.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij heeft ongetwijfeld veel inzicht, maar ik word verschrikkelijk moe van die zelfverheerlijking. Altijd als het over spelers gaat moet hij even vermelden dat hij ze getraind heeft, zo ook gisteravond. Daarnaast vond ik zijn suggestie bij het Nederlands elftal ook vreemd, waarom nu weer een raar systeem gaan voetballen, die naar mijn weten alleen in de Campeonato Brasileiro gebruikt word. Ik kon het daarom wel waarderen dat Hugo Borst er zo fel opzat, je kon duidelijk zien dat Co er niet blij mee was.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
![]() En hij noemt inderdaad wel vaak dat hij bepaalde spelers ook getrained heeft, begon mij ook op te vallen gisteren. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
De kerstboom is eigenlijk 4-3-2-1, als je dat van onder af uitschrijft zie je de vorm van zo'n boom verschijnen.
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Code:
---O--- -O--O- O-----O --O-O-- ---O--- --O-O--
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
4-4-2 was ook ooit een vreemd systeem, dat zegt allemaal weinig.
Verder hoop ik dat hij snel weer een mooie club heeft, prima trainer. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
'Nu ken ik Sneijder erg goed, ik ken 'm al vanaf dat 'ie tien was'.
En zo heeft Adriaanse wel vaker van die opmerkingen waaruit blijkt dat hij wel erg vol is van zichzelf. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
![]() In CM 01-02 met de juiste WBs werd je gegarandeerd kampioen. AS Roma had er het team voor met Candela en Cafu
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
![]() En Cassano, en Lassisi, Aldair en Samuel ![]() Edit: En dan vergeet ik Batigol!!! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Onze grote geldwolf heeft waarschijnlijk weer een baan:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Maar Israel was sportief gezien geen uitdaging volgens Co. Gelukkig is Jong Qatar dat wel. Maar ach, geef hem eens ongelijk. Hij hoeft het voor niemand te doen.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jong Qatar, topuitdaging in de woestijn.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Alleen het niveau waar ie nu op gaat trainen is geen top.
BS, misschien moet je topgeldwolf even toevoegen .
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dit ontkende hij toch glashard bij Studio Voetbal?
!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Voorspelbaar bericht
.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Niet naar Heerenveen dus
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Jong Qatar, zon goeie trainer
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Godverredomme man
![]() CO WAT DOE JE. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
En gaat niet om het geld
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
wat een huichelaar ook
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
"Mijn team had vandaag één probleem. Ze speelden Arabisch voetbal, van rechts naar links. Dat werkte maar één helft."
Wel weer een mooie uitdaging en lekker ver van Nederland. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
(Jong) Qatar
.Achja, in ieder geval ver weg die vent .
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik vind het zielig voor carthago.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Die man heeft al 10 miljoen, is 60 en wil nog meer
![]() Fail co __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Even serieus, met die ervaring, leeftijd, carriere, persoonlijkheid. Hoe kan geld hier nog een rol in spelen... zo verdord en oppervlakkig kan hij toch niet zijn.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Heeft hij niet ooit Porto een enorme schadevergoeding moeten betalen?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Co Adriaanse: Topanalist, topcoach, toppsycholoog en topsalaris. Gewoon top.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|