![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Kees Kwakman is bij NAC Breda in anderhalf seizoen al uitgegroeid tot een belangrijke speler. De allrounder, geboren op 10 juni 1983 te Purmerend, staat nog tot medio 2013 in Breda. De vraag is echter of NAC zijn plafond zal zijn.
Kwakman debuteerde in het gedenkwaardige voetbalseizoen 2004/05 als prof bij Volendam. Zijn vader Wim is ook een ex-prof en werkt bij Ajax als jeugdtrainer. Kees trad als profvoetballer dus in diens voetsporen. Na 69 duels in de Jupiler League voor Volendam in twee seizoenen en tien goals klopte het net gedegradeerde RBC Roosendaal aan. Kwakman, die zowel centraal achterin als op het middenveld en als linkermiddenvelder kan spelen, zette de stap. Promoveren met RBC lukte niet, maar zeventig duels en twaalf goals brachten hem in de belangstelling van clubs uit de Eredivisie. Het was NAC Breda dat hem haalde en daar werd hij herenigd met Robert Maaskant, eerder zijn trainer bij RBC. Toch schroomt Kwakman niet om Maaskant, die hij hoog heeft zitten, aan te spreken als dingen niet kloppen, zo bleek uit een interview vorig jaar. Vorig seizoen kwam hij tot 31 duels in de Eredivisie en scoorde hij drie keer, ook dit seizoen is hij vrijwel onomstreden. Kan Kees Ballap, zoals de Volendammers hem noemen, nog meer aan? Volg het hier! Hij heeft rugnummer 5. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
Pietje paulusma ![]() Ik denk het niet eigenlijk, speler voor subtop dus kan ie bij NAC goed mee. Alhoewel ik het hem best gun (en NAC ook mocht ie voor een leuke som vertrekken) .
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kees behaalde gisteravond een verdienstelijke achtste plaats bij de ASWH voetbalquiz 2009.
![]() Hopelijk gaat ie dit weekend met NAC wel winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nou, dit weekend mag het ook.
Deze mag niet ontbreken, geniaal: http://www.youtube.com/watch?v=h7T0Ja5sIMY&feature=player_embedded# |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Haha, wtf
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat was ook een topfilmpje idd!
Het is een bijzonder aardige kerel en een prima voetballer. Mooie combi! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pietje Paulusma! Gelukkig heeft Pino zijn broek nog aan.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kees staat de laatste tijd ook weer regelmatig centraal achterin. In elk geval heeft hij al aangetoond ook in blessuretijd nog scherp te zijn!!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gisteren weer een doelpuntje, maar lijkt toch in een dipje te zitten (samen met de hele ploeg wellicht).
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Straks over de grens te bewonderen??
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hoop niet dat die weg gaat.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Kees kan echt alles, hij gaat ook de Jupiler League analyseren bij Eredivisie Live.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Naast voetballen, het weer en nu even analyseren bij de juup
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ben benieuwd hoe hij dat gaat doen. Aan zijn feitenkennis zal het hoe dan ook niet liggen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Iemand hem al gezien bij Eredivisie Live Jupiler League? Toen ik keek maakte ze helemaal geen gebruik van analisten.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Kees vertrekt waarschijnlijk als nog naar Augsburg.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Las het gerucht ja, lijkt me nou niet een sportieve stap vooruit.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Is wel een club met ambitie hoor. Speelden afgelopen seizoen nacompetitie voor promotie naar de Bundesliga en hebben een gloednieuw stadion voor 30.000 man.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Leonardo vond hem niet zo aardig:
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Soap!
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wijze woorden van Kees natuurlijk! Hij heeft bij Augsburg overigens het rugnummer 14 gekregen.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
![]()
Laatst gewijzigd door groenen; 05-09-10 om 12:56 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
lekkere positie is dat. 22 potjes bij kanshebber op promotie. Die kan vast weer een club vinden daar.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kees is te mondig.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Naar Groningen dus.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ook dus maar even volgen dit topic
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Prima aanwinst.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Toffe kerel. Zolang hij maar niet scoort tegen ons, veel succes.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Goede keuze van beide, denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Goede zet.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mooi dat hij terug in Nederland is. Hopelijk kan hij bij Groningen zijn loopbaan weer in de juiste richting stuwen, want het Duitse avontuur was geen onverdeeld succes.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
volgen dit
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Update: Woedende Kwakman ziet beelden terug: 'Het was stom van me'
Kees Kwakman is dit seizoen nieuw bij FC Groningen, maar de middenvelder deinst er niet voor terug om zijn collega's na de eerste speeldag al meteen af te branden. In Kerkrade sloot het tegen Roda JC met een volledig onnodige nederlaag van 2-1 de seizoensouverture af. "We zeggen nog in de rust. Let op jongens, geen domme overtredingen, geen dode spelmomenten weggeven." "En Tom, Tom Hiariej gaat eerst op de ‘rand zestien’ op iemands rug zitten", vertelde Kwakman aan Eredivisie Live. "En ja, sorry, die vrije trap mag er écht niet in. Ik zeg drie keer tegen Brian van Loo ‘die lange hoek is voor jou, want wij springen’. En dan nog gaat die bal er drie meter van de paal in. Ja, sorry hoor …" FC Groningen verzuimde na de 0-1 verder afstand te nemen en dat werd de ploeg van Pieter Huistra, zelfs tegen tien man, in de slotfase fataal. "We doen in de tweede helft eigenlijk alles fout wat we voor rust goed doen Hoeveel kansen wil je hebben om tegen tien man 0-2 te maken? 0-3, 0-4? Laten we beginnen met de 0-2. We kregen kans op kans." Update 8 augustus 12:10 uur - Woedende Kwakman ziet beelden terug: 'Het was stom van me' Kees Kwakman is inmiddels weer wat gekalmeerd. De verdediger van FC Groningen vond het nodig om een aantal ploeggenoten met de grond gelijk te maken na het verloren duel met Roda JC. "Namen noemen is nooit slim, bovendien had ik het dan ook wel over mezelf mogen hebben. Ik heb ook totaal niet bedoeld dat we door Brian en Tom verloren hebben. Absoluut niet zelfs. Ik heb erkend dat het stom van me was, en alle kou is inmiddels uit de lucht", stelde de aanvoerder aan Voetbal International. Keesie gaat gelijk los.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kees Kwaakman.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wordt Brian de Loo even te kakken gezet aldus Derksen
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Kees Kwakman-topic #1: Volendamse allrounder
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|