![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Volledige naam Foppe Geert de Haan Geboortedatum 26 juni 1943 Geboorteplaats Lippenhuizen, Nederland
.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Foppe
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Misschien gaat ie zelfs nog een jaar door bij Ajax Cape Town
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hoe doet hij het eigenlijk daar?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Hopen dat ie toch nog iets bij Heerenveen wil doen. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
nep-fries
|
Foppe gaat naar Tibet toe:
Foppe de Haan bondscoach 'ontwikkelingsland' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl en 3 jaar geleden: nu.nl/sport | Foppe de Haan traint Tibetaans voetbalelftal daarnaast klopt het exact met zijn beschrijving |
|
|
|
|
|
#13 | |
?Dit zijn de landen die nog niet aangesloten zijn, dus heel veel keus is er ook niet. |
||
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
nep-fries
|
Volgens mij begint hij echt een beetje dement te worden. Zuid-Afrika lijkt me ook chill, maar wtf moet je in Tibet!?! ![]() Het zou dus ook nog een eiland als Kiribati zijn, maar in dat geval is Foppe echt helemaal de weg kwijt ![]()
Laatst gewijzigd door Don Turba; 24-05-11 om 00:12 |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nooit geweten dat Friesland een eigen elftal had.
Laatst gewijzigd door Otis.; 24-05-11 om 10:51 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Er is nog genoeg keus hoor. Tibet is geen onafhankelijk land (wettelijke net zo "autonoom" als Catalonie in Spanje bijvoorbeeld) en zal dus geen FIFA status kunnen krijgen lijkt mij. Misschien dat ze Foppe hebben wijs gemaakt dat dit wel zo is. Hmm, ik zie nu dat Hongkong en Macau wel een eigen national poeg hebben....misschien dan toch?
Deze landen zijn ook geen lid van de FIFA maar wel van hun continentale bonden: Guadeloupe, Zanzibar, Martinique, Sint Maarten, French Guiana, Reunion? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind hem wel serieus een grote held dat ie dit doet
. Zonder salaris ook gewoon . Ik hoop dat het zo'n eilandje in de pacifische oceaan is. Tuvalu of Kiribati ofzo .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
nep-fries
|
![]() En Foppe gaat echt niet opeens voor niets bondscoach worden van Zanzibar ofzo.. Tibet klopt helemaal met zijn beschrijving en hij heeft het dus al een keer een dagje getraind. Het zal mij zeer verbazen als het geen Tibet is.
Laatst gewijzigd door Don Turba; 24-05-11 om 13:31 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tibet is ook geen ontwikkelingsland, hooguit een ontwikkelingsprovincie.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Aruba of Curaçao nog een mogelijkheid? Die mogen sinds kort toch ook een nationaal team samenstellen?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Die zijn al lid van de FIFA.
Ik ben bang dat je als bondscoach van Tibet nog weleens in de problemen kan komen als je nog ooit de behoefte hebt om naar China af te reizen (en dus ook naar Tibet zelf?). Ook wil hij een infrastructuur opbouwen e.d. maar het lijkt me dat de Chinese overheid elke vorm van "Tibetaanse infrastructuur" wat mogelijk nationalisme in de hand kan werken (nationale sportploegen zijn dat wel een voorbeeld van) zal tegenwerken. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
dat het 24 uur vliegen is. Dus dat wijst dan toch weer op ergens in de buurt van Micronesië .
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
nep-fries
|
Infrastructuur wordt denk ik op voetbalniveau bedoeld (clubs enzo). Lijkt me sterk als Foppe straks gaat over ruimtelijke ordening ofzo
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zou je denken ja?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik zet mijn geld op Micronesië of Tuvalu.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tibet?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tuvalu moet het wel zijn. Lekker trainen in de heuvels van Funafuti, hartstikkene mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Volgens de LC ergens in Oceanië.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Raar hoor, dat ie daar nog zin in heeft.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Toine heeft t ook over een eilandstaatje in de Pacific. Wat een held, die Foppe
.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Alsof het nog om voetbal gaat. Geef hem groot gelijk, Foppe de ontdekkingsreiziger. Het zou bijna een stripboek kunnen zijn.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nee, niet om voetbal maar ook niet om geld lijkt me. maar ik dacht dat ie gewoon weer een tijdje thuis wilde zijn.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik las dat ie geen salaris krijgt
.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Chill paar keer training geven, spelers checken en voor de rest een beetje de wereld rondreizen en genieten
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
nep-fries
|
Haha. Als'ie serieus bij een Micronesisch eilandstaatje gaat trainen is hij gek. Reizen er naar toe is lastig en duurt lang, je moet je daar aanpassen aan de lokale keuken omdat transport heel lastig is en de luxe die foppe gewend is, is daar ook niet (het is er wel mooi, maar om de afstand niet heel toeristisch).
De meest voor de hand liggende eilandstaat is Kiribati, maar dat is minder dan twee keer zo groot als Tessel, hun hoofdstad is een atol (koraaleiland) en qua inwonersaantal net zo groot als Heerenveen. Met dank aan Wikipedia. Tuvalu zou helemaal grappig zijn, want dat is net zo groot als Tessel en heeft maar 12 duizend inwoners.. Dan is de helft voetballer en de helft toeschouwer.. Tibet kan ik me ook nauwelijks voorstellen, maar dat heeft in ieder wel een paar miljoen inwoners. Andere opties zijn er volgens mij niet. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tibet is natuurlijk geen erkend land, dat zal het wel niet zijn, dan zou hij echt meteen een soort politieke vrijheidsstrijder zijn en krijgt ie heel wat achter zich aan, past ook wel weer bij hem natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#40 |
![]()
__________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Ik vind het wel tof hoor, een stelletje pseudo-kanibalen trainen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jammer voor hem dat ie op de laatste dag de Zuid-Afrikaanse titel misliep.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
.Sfeerimpressie: ![]() ![]() ![]() ![]()
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Geniaal, ik wens Foppe veel plezier. Lekker op het strand liggen!
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Doet me denken aan The Thin Red Line
Alleen is Tuvala Polyesia en dit Melanesia __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wauw, zou ie nog een assistent zoeken?
|
|