![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Volledige naam Jonathan Alexander de Guzmán Geboortedatum 13 september 1987 Geboorteplaats Toronto, Canada Lengte 173 cm http://www.twitter.com/jdeguz Jonathan Alexander de Guzmán (Toronto, 13 september 1987) is een Nederlands profvoetballer, geboren in Canada, die momenteel onder contract staat bij Feyenoord. Ook komt hij uit voor het Nederlands voetbalelftal -21. De middenvelder werd in 2008 genaturaliseerd tot Nederlander. Hij is de broer van de voetballer Julian de Guzmán en de zoon van een Filipijnse vader en een Jamaicaanse moeder. Jeugd De Guzmán is in Toronto, Ontario, geboren. Hij woonde als kind met zijn oudere broer Julian en zijn eveneens oudere zus Jenelle in Scarborough, een kleine stad in de buurt van Toronto. Al van jongs af aan was De Guzmán bezig met voetbal. Vader Bobby de Guzmán wilde eigenlijk dat Jonathan en Julian zouden gaan basketballen, maar hiervoor waren ze te klein. Hierdoor deden ze eigenlijk niets anders dan gezamenlijk voetballen, wat vervolgens door hun vader gestimuleerd werd. Twee jaar nadat zijn broer naar Olympique Marseille vertrok, kreeg De Guzmán op 12-jarige leeftijd eveneens de kans naar Europa af te reizen. Feyenoord was in De Guzmán geïnteresseerd en bood hem aan een aantal weken stage in Rotterdam te komen lopen. Op dat moment kende hij de club alleen van televisie, net als Ajax en PSV. Zijn ouders reisden met hem mee naar Rotterdam. Na de stageperiode mocht De Guzmán drie jaar lang in Rotterdam blijven om zich verder te ontwikkelen bij Feyenoord. 2005/2006 Feyenoord Nederland Eredivisie 29 4 2006/2007 Feyenoord Nederland Eredivisie 27 7 2007/2008 Feyenoord Nederland Eredivisie 33 9 2008/2009 Feyenoord Nederland Eredivisie 02 0 2009/2010 Feyenoord Nederland Eredivisie 04 2 Erelijst KNVB beker: 2008
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik stel voor het Maasgebouw om een handtekening te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Laat hem die laatste drie wedstrijden in godsnaam flink vlammen zonder au of blauw en dan cashen maar.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ls hij nu nergens tekent loopt ie transfervrij weg. Ik schat 1-2 miljoen en dan heb je het goed gedaan als feyenoord zijnde
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Totaal niet vergelijkbaar, Mwanatabu. Duur van het contract, blessuregevoeligheid, leeftijd, club die hem kocht, etc.
Ik denk eigenlijk dat ie allang getekend heeft bij Chelsea en niet meer speelt dit seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
Probleem is denk ik zijn contractsduur. De meeste clubs tekenen dan een voorcontract met hem en nemen hem in de zomer voor niks over. Het gaat e rniet om dat hij of babel beter zijn. En Babel laten we eerlijk zijn net als Drenthe is gewoon een belachelijke prijs voor neergeteld. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij gaat en moet gewoon niet bijtekenen. Hij staat al een jaar of drie stil in ontwikkeling, en zit sowieso al een jaar of 10 bij de club. Hij is gewoon toe aan een nieuwe club, en het is spijtig dat het ons uiteindelijk erg weinig gaat opleveren, maar die jongen heeft er ook niet voor gekozen drie jaar in een slecht draaiend team te spelen of met blessures te kampen.
Het is jammer, want anders was hij nu echt een grote meneer. Herinner me nog één van zijn eerste wedstrijden toen hij Cocu helemaal de wedstrijd uitspeelde. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Op het moment kan ik echt niet in schatten hoe goed hij nu is. Dat hij in potentie geweldig kan zijn, daar heb ik geen twijfels over. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zijn collectie blackberry's .
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Go Your Own Way
|
OMG .. wat een droeftoeter.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#18 |
!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dit is gewoon nog erger dan al die tweets van Van der Wiel bij elkaar.
!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat geld erbij maakt het echt af, jezus.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Okay wie zet zn "ouwetjes" even op Marktplaats met die foto? En dan met de mededeling erbij dat hij zo wil bijdragen aan het aflossen van de schuld van Feyenoord
![]() Wat een royale triestheid zeg
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Prachtig.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Handelt JdG tegenwoordig in BlackBerrys?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Haha dit is nog erger dan Blackcard greg
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Idd Max, dit is Blackberry J.... Misschien weet BVO er meer dan, dat is een maatje van De Guzman meen ik...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Dat van al die telefoons wist ik, maar de behoefte om zulke foto's te maken is nieuw voor me en vind ik ook wel uitermate kansloos
!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat hij maar snel mag oprotten als 'ie toch niet bijtekent, hij en z'n blackberry's.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
En ik dacht dat Van der Wiel een gangster was.
Deze gast is nog meer een koning! |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Echt he, hij kwam normaal nooit zo dom over. Ik ben zwaar teleurgesteld dat hij zich als een domme nepgangster loopt te profileren online. Zulk gedrag verwacht je van simpele achtergestelde pubertjes, niet van een gast die zich hier zo goed heeft aangepast met veel inzet en zelfdiscipline.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wauw, lekker patsen met je geld. En dan kiezen voor Blackberry?? Tsk!
Ik denk dat niemand op hem zit te wachten en dat Feyenoord er geen rode cent voor vangt
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Olympique Marseille is de enige club die genoemd wordt lijkt het.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Voor een transfer in de winterstop of in de zomer?
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zelfs dat lijkt een nepgerucht..
Tja, als je zo weinig hebt gespeeld in de laatste twee seizoen is het niet heel raar dat er weinig interesse is. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lullig voor Feyenoord, maar ik snap hem wel. Zou ook nooit in de Russische competitie willen spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Tja, het is niet alsof hij zelf zijn werkgever niet mag kiezen toch?
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hopelijk deze winter nog verkocht
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Het is gewoon een schijnheilig iemand, die net doet alsof hij de club wil helpen, maar alleen aan zichzelf denkt. Als hij nou open zou communiceren dat hij alleen aan zichzelf denkt, zou ik er nog vrede mee hebben. Ik hoop dat Mario hem geen minuut meer opstelt. Babo en Bruins hebben meer toekomst dan deze vriend. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=vXP53zwP0pU
Guzzie. Blijft een doodzonde dat we zo weinig van hem hebben kunnen genieten de laatste 2.5 jaar. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat mij betreft naar de hel.
Guzman
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gewoon terecht dat hij voor zichzelf kiest.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jonathan De Guzman: Waar gaat hij in de winter heen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|