![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Strootman, Wijnaldum en Boulahrouz hebben (op het moment) geen fuck in het Nederlands elftal te zoeken.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
|
|
|
#253 |
|
En Piet schiet me nu ook te binnen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Naast de Guzman zijn er toch geen andere opties?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Als je moeite hebt met het niveau van Villarreal is het misschien wel het beste inderdaad.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
"Heb toch een bepaalde status", van middelmatige broodvoetballer toch zeker.....
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Laat dat pisventje lekker in het buitenland blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Ik denk dat bij bedoelt dat hij welkom is bij een topclub in NL (en terecht) en dat zeker zal overwegen als een goeie carriere move.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Misschien dat PSV hem wil hebben, die hebben toch een patent op overschatte spelers
.
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
|
Als ik eerlijk ben zie ik hem niet zo snel bij een topclub. Alleen FC Twente kan hem misschien wel gebruiken, en als Martens vertrekt bij AZ zou hij daar ook dat gat op kunnen vullen. De Guzman is in mijn ogen geen directe verbetering (doch misschien wel iets ervarener inmiddels) als spelers als Aissati, Wijnaldum, Fer, Bakkal en die zijn allemaal ook niet zeker van hun plekkie bij topclubs in de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Heb het ook niet echt op hem. Die gast had nog niks gepresteerd en dacht naar iedere topclub te kunnen. Enige wat hij deed was zo nu en dan een bal vanaf 25 meter in de kruising pissen en vervolgens riep iedereen wat voor een talent het was
![]() Terugstap naar Nederland zou overigens voor hem wel een goede stap zijn denk ik, maar ook een finale stap. Veel meer zit er niet in. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#265 |
![]() @EddyAlbena: die afstandsschoten waren juist van later. In de jeugd stak hij er ver bovenuit en speelde hij zelfs vaak als verdediger ofzo, omdat hij op het middenveld niets opstak. Moest tot zijn achttiende wachten om te debuteren door regelgeving, maar was daarna gelijk sterkhouder.... Herinner me vooral hoe hij Cocu helemaal tierelier speelde als 18-jarig broekie. Na zijn blessures is er alleen erg weinig overgebleven van de enthousiaste atleet die hij was. Aan snelheid en bewegelijkheid heeft hij erg ingeboet en hij kreeg vedetteneigingen. Eerst maakte hij meters en verzette hij veel werk, maar laatste jaren was het allemaal erg plichtmatig over het veld dwarrelen en het liefst geen metertje teveel. Jammer. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Daar (z'n laatste 1.5 jaar ofzo) doelde ik ook vooral op. Vind het heel irritant als iemand roept naar grote clubs te willen als je situatie daar duidelijk niet naar is.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Ah oke de vedette neigingen.... tja daar lopen er meer in rond in de Eredivisie.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Blijft een goede voetballer. Ik zou het juist leuk vinden om hem bij een Twente of zo te zien.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Gedegradeerd met Villareal, benieuwd of hij daar blijft zitten.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Misschien voor de Guzman juist wel de kans om zich te laten zien, ben je bij promote een belangrijke schakel voor het team.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
Hij zal wel een salaris hebben waar Vllarreal vanaf wil dan.
|
|
|
|
|
|
#272 | |
||
|
|
|
|
|
#273 | |
||
|
|
|
|
|
#274 |
|
Gaat naar HSV.
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Wat een schijtclub.
![]() Past wel bij 'm dus. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Hoeveel miljoen? Krijgt feyenoord er ook nog wa voor?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Leuk man, misschien dat ie bij HSV beter gaat spelen. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
HSV
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jonathan De Guzman: Waar gaat hij in de winter heen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|