![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
|
![]() ![]() Heb dit topic gemaakt aan de hand van een stukkie offtopic tussen Damzkiee en mij, vond het wel een goede keeper (die keren dat ik hem heb gezien) en vond hem in een interview met de VI ook niet verkeerd overkomen. Dat er een partij trots in de man zit was wel duidelijk maar is dat niet inherent aan een Balkangozert? |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
zijn vriendin
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Past goed in Enschede, waar de lokale club zo langzamerhand wel F1 Twente genoemd kan worden.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
Inderdaad, zij is de ex van Mihaylov en ze heeft nu iets met één of andere maffioso die de ferrari van Mihaylov liet overgieten met zoutzuur nadat Mihaylov enkele minder aardige opmerkingen over haar had gemaakt.
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik denk dat je trots mag zijn als je uberhaubt zo'n wijf gedaan hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
![]() [Edit] Oh wacht. F1 auto's. Ik snap 'm. haha!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
hij heeft nu ook een website btw http://lamp.epfl.ch/~mihaylov/home.shtml
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Goed topic heur
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gerucht gaat dat ze hem deze zomer definitief overnemen van Liverpool. Tenzij er een écht buitenkansje op keepersgebied langs komt.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Fc Twente
|
![]() Zou mooi zijn als Twente hem overneemt. Vanaf volgend seizoen heb gewoon een eerlijke kans geven. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Mikhaylov bulkt van het talent, dat staat wel vast. Als ik Twente was zou ik hem zeker vastleggen. Hij moet alleen nog wat meer volwassen worden. In Bulgarije staat hij niet voor niets bekend als een echte playboy die het niet altijd even nauw neemt met de discipline.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tijd dat hij Boschker uit de basis verdringt want die takelt hard af
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
Heeft ons namelijk aardig op de been gehouden de voorlaatste wedstrijden. Vooral tegen Roda vorige week. Om 1 wedstrijd waarbij hij, zogenaamd "Miszat" bij de goal van de Zeeuw, waar velen voor hem staan. En aangevallen word door een belg in de 5 meter, alhoewel hij als een wijf inkwam, terwijl hij een lichte hersenschudding oploopt, en er niet word gefloten? Maak je maar meer zorgen over Stekelenburg, ik doe het in ieder geval. Ik was blij met het bijtekenen van van de Sar. Misschien gaat ie mee........ |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Er waren een tijdje geleden toch geruchten dat hij in de winterstop naar PSV zou gaan?
__________________ Itali is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Of PSV heeft hem niet meer nodig nu die Zweed goed presteert...
__________________ Itali is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fc Twente
|
bij twente is er een zekerheid dat hij binnen nu en een jaar gewoon tussen de palen kan staan. Volgens mij is hij aardig goedkoop hier gekomen omdat z'n contract afliep in Engeland. goeie opvolger voor sander!
|
|
|
|
|
|
#23 | |
Waarom zou ik me zorgen moeten maken over Stekelenburg die doet het dit seizoen gewoon goed en anders hebben we Vermeer nog die doet niet veel onder voor Stekelenburg. __________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Een keeper met uitstraling, goede vervanger voor Boschker volgend seizoen. Maar misschien dat het Pasveerscenario nog van toepassing is, dat Boschker net als Piecke nog weer een jaar onder de lat staan. Kan in mijn ogen best, ik zie de aftakeling echt niet nog.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Waarom zat hij zondag niet op de bank?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
-edit-
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Bedankt voor de intresse. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
even opgeruimd. Gewoon over Mihaylov praten in dit topic AUB.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gaat hij aankomend jaar een basisplaats veroveren?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Een bijzonder goede keeper met ook nog veel potentie richting de top. Ik hoop dat hij dit vol kan houden.
__________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Hoort dat er ook bij, broekje ruilen?
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Valt me nog mee dat ze de onderbroek niet ook hebben geruild.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vond 'm niet echt sterk keepen gisteren, doelpunt van El Hamdaoui was ook zijn schuld. Vreemdste vond ik nog de vrije trap van Suarez op de paal, die krulde de bal gewoon om het muurtje tegen de paal aan de korte zijde. Hoe stond die muur in hemelsnaam?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mnchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Die bal moest hij of klem hebben, of naar de zijkant/tot hoekschop stompen. Dit natuurlijk niet.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Was makkelijk te vangen die bal. Het stond sowieso bol van de onnodige fouten gisteren de eerste helft. Het begon bij die goal bijv. al bij Rosales die 2/3 x door Wisgerhof toegeschreeuwt wordt met El Hamdaoui mee te gaan. Doet hij niet, waarna beiden in de achtervolging kunnen. Vervolgens kijkt Landzaat gewoon toe hoe Emanuelson voorzet, timed Kuiper compleet verkeerd waarna De Jong op doel kopt, en staat El Hamdaoui ondertussen zo vrij als een vogel voor de goal(waar zijn Rosales en Wisgerhof?).
Die muur bij die vrije trap was bizar. Hoe Douglas zich als een klein kind van de bal liet duwen bij de bal op de paal van Emanuelson ook. Op het schotje van Suarez ging vooraf dat Rosales zich als een klein kind uit liet kappen door Emanuelson. En bij de kans van Siem de Jong in de eerste helft laat Landzaat hem op z'n gemakkie weglopen, waarna Douglas hem de bal ook nog eens recht in de voeten passed. Vergeleken bij die apathie kan ik zo'n foutje van Mihaylov nog wel billijken eigenlijk. Al was die vrije trap idd bizar, die bal mag nooit zo langs de muur. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hij keepte weer als een baas zeg, paar keer goed uitgekomen bij een te korte terugspeelbal. Ballen weg boxen als je ze moet boxen en pakken als je ze moet pakken. Ik zie Boschker niet terugkeren als ik eerlijk ben.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Goede keeper inderdaad. Heeft Twente mooi voor elkaar.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die redding op de grond, wat een baas
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Geweldige redding inderdaad
![]() Wel vind ik hem soms maar raar bezig bij corners. Komt elke keer als een gek z'n goal uitgerend terwijl het soms nergens voor nodig is. Ging ook een paar keer flink onder de bal door vandaag. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Topavond voor hem.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Moet nog aan z'n corners werken inderdaad, maar qua reflexen en inzicht zit het verder wel goed zeg. Prima keeper.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Vastleggen die handel. Jonge hond met grote potentie.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#45 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Ik vind Mihaylov wel het type dat meteen weg wil als er belangstelling van een grotere club is. Daarom zou ik hem meteen langer vastleggen. 4,5 jaar ofzo. Die jongen is ook nog maar 22!
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fantastische keeper. 10 klassen beter dan Boschker.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nikolay Mihaylov: Binkie van de Balkan
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|