![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Henk ten Cate is per direct vertrokken als trainer van Panathinaikos. Dat maakte de Griekse club dinsdag bekend op de website. Voorzitter Nicolas Pateras liet weten de samenwerking in goed overleg met de Nederlandse coach te hebben beëindigd.
Ten Cate laat aan Voetbal International weten anders over de zaak te denken. "Het is een belachelijk besluit. Sinds 23 januari van dit jaar hebben we welgeteld één wedstrijd in competitieverband verloren." "Thuis zijn we al veertien maanden ongeslagen. Ik heb ook geen ruzie gehad, ik heb juist een goede relatie met de spelersgroep." Verrassend Het vertrek van Ten Cate is verrassend. Panathinaikos staat tweede in de Griekse competitie met slechts een punt achterstand op koploper Olympiakos Piraeus. Het elftal won tien van de dertien competitiewedstrijden. In de Europa League staat Panathinaikos tweede in groep F en heeft het aan een gelijkspel tegen Dinamo Boekarest in de laatste groepswedstrijd voldoende om door te stoten naar de knock-outfase. Tweede Ten Cate verloor wel de laatste twee belangrijke wedstrijden met de Griekse grootmacht. Olympiakos was eind november in de competitie te sterk (2-0). In de Europa League verloor Panathinaikos met 1-0 van Frank Rijkaards Galatasaray. De Nederlander kreeg in juni 2008 de leiding bij Panathinaikos. In zijn eerste seizoen werd de club tweede. In de voorronde van de Champions League was Atletico Madrid in augustus te sterk. Ten Cate was eerder onder meer trainer van Ajax en NAC Breda. Ten Cate wordt vervangen door Nikos Nioplias, de huidige trainer van Griekenland onder 21. Laatst gewijzigd door Bliksem; 13-06-10 om 22:17 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fc Twente
|
Het regent weer ontslagen... ben benieuwd van Louis vanavond doet!
Ten Cate heeft trouwens een mooie dochter!
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ze hebben zeker gisteren die tirade van Hansie aangehoord bij VI, dat winnende trainers nooit ontslagen worden
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kut nu komt ie misschien terug naar nederland. Jemig, wat een verschrikkelijk onsympathieke man vind ik Henk ten Cate.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ach hij had misschien geen ruzie met de groep maar misschien wel met bestuursleden. Zou me helemaal niks verbazen, bij NAC bemoeide hij zich ook met allerlei zaken en had conflicten met jan en alleman.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Het lag vast weer aan het veld.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
In Griekenland gebeuren vaker rare taferelen. Het is dus echt een persoonlijke kwestie, het gaat uitstekend met Panathinaikos dus moet er onderling een probleem zijn.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hij had het zelf al wel verwacht las ik in een interview met hem in de VI.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hup Holland!
|
Apart, of je bent wel heel erg veeleisend als club als je op de resultaten gebaseerd een andere trainer wenst, of (waarschijnlijker) konden ze niet met hem door één deur.
Dochter is idd goed te doen
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Van der Lem was er ook al eerder vertrokken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mnchengladbach |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Net Van der Lem bij Sport1 met een reactie. Ontslag was dus totaal onverwacht. De voorzitter vond dat het voetbal niet goed genoeg was, ook al wordt er bijna altijd gewonnen.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als ie maar niet naar Alkmaar komt....
Alhoewel?? __________________ De Oekraense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kan mooi richting Istanbul..
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Henk lag vast behoorlijk overhoop met de leiding, anders komen ze nooit tot dit besluit. Warzycha is best een held overigens, maar als trainer vast niet zo kundig als Henk.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
![]() "Ik ook." |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Schandelijk hoe er met trainers om word gegaan vandaag de dag
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dit is wel echt heel bizar hoor
. Twee nederlagen in een jaar?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zou Ten Cate het verhaal voor zich kunnen houden, ik denk het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Fc Twente
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Hersi omg
![]() ![]() Alien. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Snap ook niet helemaal hoe uitgerekend die laaf aan zo'n lekker wijf komt. Maar goed, het is 'm gegund.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hij gaat de woestijn en traint een club in de VAE.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
![]() Geldwolf. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Klinkt heel naar, 'ontslagen worden'. Maar daar betekent het alleen maar dat je niet meer in de gloeiende hitte op het veld hoeft te staan en dat je daar ook nog eens een paar ton afkoopsom voor krijgt.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vanaf 6 januari actief in China als coach bij Shandong Luneng.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Henk ten Cate: Geld verdienen in de woestijn.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|