Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-12-09, 17:21   #1
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Als er één voetballer is die tegenwoordig vaak als rolmodel wordt neergezet, dan is het Youssef El-Akchaoui wel. De Alblasserdammer, die opgeleid werd bij Feyenoord, heeft het stokje helemaal overgenomen van Mo Allach. Opvallend, aangezien dezelfde media die hem nu roemen om zijn spel en persoonlijkheid hem enkele jaren geleden nog volop aanvielen vanwege zijn tackles.

De linksback El-Akchaoui belandde via Excelsior en Union Berlin bij ADO Den Haag in de Eredivisie. Na enkele goede seizoenen verkaste hij in 2006 naar NEC. Daar werd hij aanvoerder, al pikten jaloerse teamgenoten dit niet helemaal. El-Akkie wordt inmiddels gevreesd vanwege zijn goede linker. Hij scoort vaak uit vrije trappen of strafschoppen.

Het is geen geheim dat Feyenoord hem graag wil hebben en zelf ziet hij dat ook best zitten. Gaat het ooit nog gebeuren? Volg deze welbespraakte Marokkaans international in dit topic op de voet.
methodmich is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 08-12-09, 18:16 arrow   #2
Dan " The Outlaw"Hardy!

LitmanenAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Speelt dit seizoen toch bijzonder matig hoor MM

Oud 09-12-09, 17:10   #3
Nummer 10

Klopt, doet het net als heel NEC nog niet echt super. Maar goed, blijft een zeer aardige kerel en speler, dus verdient wel een topic. Feyenoord zal hem heus nog wel volgen, Gio wordt ook ouder.
Oud 06-01-10, 11:30   #4
Nummer 10

Nou, hij mag tijdens de winterstop transfervrij bij NEC vertrekken. Zal Feyenoord nog iets willen?
Oud 06-01-10, 12:59   #5

Een rolmodel dat zomaar de transfervrije status krijgt? Vreemd.
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 13:10   #6

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Te hoog salaris.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 13:11 duh   #7
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Vast beter dan Sulejmani
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 13:11   #8
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Zonder z'n wondersloffen die hij voor Serious Request heeft afgestaan is hij niets meer waard natuurlijk.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 16:00 sad   #9
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoe je een jaar later compleet van je voetstuk af kunt zijn gevallen .
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 16:03   #10
Luis Bafiano

Nou, zo erg is het nou ook weer niet. NEC maakt een keuze omdat hij niet wil verlengen, opvallend, maar mogelijk. Hij heeft zo weer een leuke club te pakken.
Oud 06-01-10, 17:37   #11

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

Er speelt wel wat meer hoor bij El-Ak. Zo schijnt hij zeer slecht in de spelersgroep te liggen.
Sowieso speelt ie erg matig dit seizoen, vooral verdedigend laat ie veel steken vallen. Tel daarbij op dat hij één van de grootverdieners is en NEC de centen goed kan gebruiken en de verklaring waarom die weg mag is gevonden.
Strooper is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 18:21   #12
FCG

detulp050's Voetbal Forum schermafbeelding

Deze man is wat mij betreft meer dan welkom bij FC Groningen. Maar dat zal salaris- en positie-op-de-ranglijst-technisch wel niet gebeuren.
detulp050 is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 18:32 big smile   #13
Ik zeg: NEC vind ons zo lief dat hij gratis naar Ajax mag in de winterstop Hebben we tenminste een echte fitte linksback in de selectie, dat is heel wat waard.
El Pistolero is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 18:50   #14

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Pistolero
Ik zeg: NEC vind ons zo lief dat hij gratis naar Ajax mag in de winterstop Hebben we tenminste een echte fitte linksback in de selectie, dat is heel wat waard.
Pure middelmaat
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 20:42   #15
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Mike
Pure middelmaat
Ik weet niet hoe duur 'ie is, maar het is een prima aankoop voor de breedte.

Oud 06-01-10, 20:57   #16
Oorspronkelijk geplaatst door detulp050
Deze man is wat mij betreft meer dan welkom bij FC Groningen. Maar dat zal salaris- en positie-op-de-ranglijst-technisch wel niet gebeuren.
Ik zit er ook niet op te wachten. Zwaar overschat, deze speler.

Oud 06-01-10, 21:58   #17
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Mike
Pure middelmaat
Wat we er nu hebben rondlopen ontstijgt het nauwelijks anders.
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 06-01-10, 22:05   #18
zeer slechte keus voor Ajax zoveelste aankoop die wordt verantwoord met het is een breedte aankoop... maar je moet wel een beetje meer niveau hebben om geschikt te zijn voor ajax dunkt mij.
koemleit is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 07:12   #19
Als hij echt een fan van Feyenoord is gaat hij niet naar Ajax.
Ik zie hem graag komen.

Oud 07-01-10, 08:48   #20
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door koemleit
zeer slechte keus voor Ajax zoveelste aankoop die wordt verantwoord met het is een breedte aankoop... maar je moet wel een beetje meer niveau hebben om geschikt te zijn voor ajax dunkt mij.
Huh, waar lees jij dat Ajax interesse heeft?

Opvallend besluit van NEC, ze zullen er vast niks beters voor terugkrijgen. En laat de verdediging nou net het zorgenkindje zijn ...
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 09:34   #21
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik las vanochtend stiekem in iemand z'n krantje mee dat hij in ieder geval niet naar Feyenoord gaat. Daar is blijkbaar geen interesse meer.
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 09:39 surprise   #22
Dat is balen

Oud 07-01-10, 10:18   #23
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal
Huh, waar lees jij dat Ajax interesse heeft?

Opvallend besluit van NEC, ze zullen er vast niks beters voor terugkrijgen. En laat de verdediging nou net het zorgenkindje zijn ...
Hij ligt sinds de periode Lodeweges slecht binnen de groep en de club.

Oud 07-01-10, 10:36   #24

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem
Hoe je een jaar later compleet van je voetstuk af kunt zijn gevallen .
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 10:38   #25
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Goede voetballer, al is het alleen maar omdat je zijn naam als een echte kickboxer kan omroepen in je stadion

Yyyyyyyyyoesseffffffff

Ellllllllllll Akchaouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iii

ftw

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 07-01-10, 11:15   #26
Banned

Vrij oud, vrij beperkt, redelijk simpel in zijn spel, niet echt sterk verdedigend en een grote bek ondanks slechte prestaties. Lijkt me echt iets voor Feyenoord.
pizzakoppo is offline   Met citaat reageren
Oud 11-01-10, 17:14   #27
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Hij ligt sinds de periode Lodeweges slecht binnen de groep en de club.
Maar diverse spelers hebben ook flauw gedaan toen hij captain werd, dus er speelde inderdaad wel het nodige. Ze stemden hem ook weer weg als aanvoerder.
Oud 17-01-10, 14:06   #28
BS.

El-Akchaoui begrijpt niets van tribuneplek

Met stomme verbazing reageerde Youssef El-Akchaoui op zijn rol als tribuneklant bij NEC. Trainer Wiljan Vloet nam de oud-aanvoerder niet op in zijn selectie voor de derby met Vitesse.

"Dit is een zielige situatie met alleen maar verliezers", reageert El-Akchaoui tegenover Omroep Gelderland. "Met name de supporters, die een kaartje kopen ook om mij te zien. Ik was drieënhalf jaar basisspeler en zelfs ook aanvoerder. En dan gaat nu mijn kop eraf en word ik zomaar tribuneklant."

NEC liet El-Akchaoui onlangs weten dat hij transfervrij mag vertrekken en trok in Jeroen Heubach een vervanger aan. Maar volgens de back was een tribuneplek niet nodig geweest. "Ik ben een voetbalmens en wil iedere minuut spelen en heb dat ook altijd gedaan", vervolgt hij zijn relaas.
Oud 17-01-10, 14:09   #29
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

"Met name de supporters, die een kaartje kopen ook om mij te zien.
Hij is wel vol van zichzelf.

Oud 17-01-10, 14:12   #30
Inderdaad. Zelfkritiek is hem vreemd.

Oud 17-01-10, 15:13   #31
Luis Bafiano

Voor hem kom je ook wel naar het stadion met zijn geniale rushes, verwoestende schoten, zijn persoonlijkheid.
Oud 17-01-10, 15:15   #32
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Zou bij Ajax op het moment absoluut niet misstaan.
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-01-10, 15:16   #33

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is wel een narcist inderdaad. Liep na een gewonnen wedstrijd ook regelmatig in zijn eentje een ereronde.
Strooper is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-01-10, 16:41   #34
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Strooper
Het is wel een narcist inderdaad. Liep na een gewonnen wedstrijd ook regelmatig in zijn eentje een ereronde.
De rest was dan al afgehaakt, want El-Akkie heeft een betere conditie.
Oud 18-01-10, 09:28 sad   #35
BS.

El-Akchaoui veegt vloer aan met Vloet en Aalbers
18 januari 2010

Vanaf de tribune zag Youssef El-Akchaoui zondag hoe zijn NEC afrekende met streekgenoot Vitesse. De linksback was de afgelopen 3,5 jaar een vaste waarde in Nijmegen, maar tijdens de winterstop werd hij ineens op een zijspoor gezet.

"Dit doet heel veel pijn. En het is ook vreemd, zeker gezien de uitleg die er wordt gegeven. Dat zijn allemaal fabeltjes, zielige, zwakke verhaaltjes van mensen die dat niet kunnen onderbouwen. Ik heb bijvoorbeeld nooit gezegd dat ik weg wil. En ik zou te aanvallend spelen, dus had ik die goals dan nooit mogen maken?", moppert El-Akchaoui tegen Omroep Gelderland. "Dit is niet NEC-waardig."

"Ik ben klaar met bepaalde mensen hier, maar niet klaar met NEC", vervolgt El-Akchaoui, die doelt op trainer Wiljan Vloet en technisch directeur Carlos Aalbers. "De trainer zegt dat hij geen rekening meer met mij houdt totdat de transfermarkt sluit. Maar in de pers komt hij dan opeens met voetbaltechnische argumenten. Ik heb echt een hekel aan liegen, maar dat is al vaker gebeurd met hem en met Aalbers. Als je ze soms een dag later met iets confronteert, is het alweer anders."

"Ik weet dus niet wat nou het probleem is. Mijn salaris of persoonlijke dingetjes. Maar Carlos was er toch bij toen ik mijn contract hier verlengde, hij was echt niet dronken. En toen ik weg kon, vroegen ze negen ton voor mij en nu ben ik opeens transfervrij. Ik ben trouwens wel blij dat we van Vitesse hebben gewonnen", besluit hij.
Oud 18-01-10, 17:34   #36
Nummer 10

Gezien het salaris dat hij krijgt, kan je wel denken dat Aalbers wel degelijk dronken was. Maar goed, hij heeft wel gelijk natuurlijk. NEC is zelf overal mee akkoord gegaan.
Oud 19-01-10, 12:55   #37
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

NEC en El-Akchaoui laten zich niet meer uit over huidige situatie

Zowel NEC als Youssef El-Akchaoui zullen in de media geen uitlatingen meer doen over de huidige sportieve situatie van de verdediger in Nijmegen. Dat meldt NEC dinsdagmiddag via de officiële kanalen. Dit naar aanleiding van een aantal uitspraken van El-Akchaoui over het feit dat hij afgelopen weekeinde niet bij de wedstrijdselectie zat voor de streekderby tegen Vitesse (2-1 winst).

Naar aanleiding van de uitspraken zaten beide partijen dinsdagmorgen om de tafel. De uitkomst hiervan is een afspraak dat vanaf nu door zowel club als speler geen uitlatingen in de media meer worden gedaan. Ook heeft Wiljan Vloet gesproken met El-Akchaoui. De hoofdtrainer heeft de verdediger zijn mening gegeven over de door de speler gedane uitspraken in de media.

De linksback speelde de eerste seizoenshelft alles, maar hoorde kortgeleden dat hij gratis mag vertrekken. Het voormalige doelwit van Feyenoord baalt van de situatie. "Later lees ik in de media dat zijn keuze voor een andere verdediger de reden is van mijn transfervrije status", vertelde de verdediger. "Dat de club dingen verdraait is één, maar dat de club ook nog tegen mij liegt is een tweede. Ik wil dat mensen de waarheid vertellen. Dit is NEC-onwaardig."
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-10, 17:29   #38
Nummer 10

ADO Den Haag zou hem nu inmiddels terug willen halen. Die kunnen hem prima gebruiken. Zou alleen wel een behoorlijk andere stap zijn dan hij zelf gedacht zou hebben, maar ja.
Oud 19-01-10, 18:40   #39
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

ach ja.. tis wel minder ver voor hem rijden dan elke keer naar Nijmegen
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-10, 21:04   #40

Hij is meer dan welkom. Alleen ben ik benieuwd waar ADO het geld vandaan gaat halen?
Oud 19-01-10, 22:56   #41
FCG

detulp050's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou hem graag bij Groningen zien
detulp050 is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-10, 10:12 sad   #42
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

El-Akchaoui blijft bij FC Augsburg

NEC-verdediger Youssef El-Akchaoui maakt het seizoen af bij het Duitse FC Augsburg, dat uitkomt in de tweede Bundesliga. NEC en de Duitse club zijn de huursom overeen gekomen.

El-Akchaoui was jarenlang aanvoerder en gewaardeerde kracht in Nijmegen, maar werd tot zijn verbijstering door trainer Wiljan Vloet en technisch directeur Carlos Aalbers om financiële redenen op een zijspoor gezet. Het salaris van de publiekslieveling drukte te zwaar op de begroting van NEC.

De linksback heeft nog een contract voor 1,5 jaar in De Goffert, maar behoudt ook na dit seizoen zijn transfervrije status. Club en speler besloten gister geen commentaar meer te geven.
Blijft bij?
En hij mocht transfervrij weg maar Augsburg betaalt wel een huursom?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-10, 10:17 wink   #43
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Blijft bij?
En hij mocht transfervrij weg maar Augsburg betaalt wel een huursom?
Huursom is neem ik aan gewoon zijn salaris.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-10, 10:46   #44

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala

Huursom is neem ik aan gewoon zijn salaris.
De helft denk ik.. Als Augsburg zijn hele salaris wilde betalen hadden ze hem net zo goed over kunnen nemen.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-10, 13:01   #45

Tja dat zat erin, had m graag weer in Den Haag gezien maar het geld is er simpelweg niet dus helaas.
Oud 20-01-10, 13:02   #46
Dan " The Outlaw"Hardy!

Wheheh dit zal toch wel beetje tegenvallen. Die had toch op een grotere club gehoopt

Oud 20-01-10, 13:06 emo   #47
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door MaxPower

De helft denk ik.. Als Augsburg zijn hele salaris wilde betalen hadden ze hem net zo goed over kunnen nemen.
Ja, maar dan zit je weer langer aan hem vast.
Denk niet dat ie voor een half jaar had getekend dan. Nu kan ie altijd nog terugvallen op NEC.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-10, 13:13   #48
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Opvallend dat hij zo snel een keuze maakt.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 20-01-10, 16:51   #49
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door LitmanenAFCA
Wheheh dit zal toch wel beetje tegenvallen. Die had toch op een grotere club gehoopt
Anderzijds moet je je niet vergissen in de 2. Bundesliga. Volgens mij best aardige stadions, mooie clubs, veel toeschouwers en aardig salaris. Denk dat in Nederland alleen Ajax en PSV zijn salaris konden betalen, dus heel gek is het niet.

En als hij het daar goed doet kan hij zich bij een Bundesliga-club in de kijker spelen of hij blijft daar als ze promoveren.
Oud 20-01-10, 18:07   #50
Dan " The Outlaw"Hardy!

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich

Anderzijds moet je je niet vergissen in de 2. Bundesliga. Volgens mij best aardige stadions, mooie clubs, veel toeschouwers en aardig salaris. Denk dat in Nederland alleen Ajax en PSV zijn salaris konden betalen, dus heel gek is het niet.

En als hij het daar goed doet kan hij zich bij een Bundesliga-club in de kijker spelen of hij blijft daar als ze promoveren.
Heb je wel een punt maar Augusburg is toch een van de kleinere clubs in die competitie.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site