![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Als er één voetballer is die tegenwoordig vaak als rolmodel wordt neergezet, dan is het Youssef El-Akchaoui wel. De Alblasserdammer, die opgeleid werd bij Feyenoord, heeft het stokje helemaal overgenomen van Mo Allach. Opvallend, aangezien dezelfde media die hem nu roemen om zijn spel en persoonlijkheid hem enkele jaren geleden nog volop aanvielen vanwege zijn tackles.
![]() De linksback El-Akchaoui belandde via Excelsior en Union Berlin bij ADO Den Haag in de Eredivisie. Na enkele goede seizoenen verkaste hij in 2006 naar NEC. Daar werd hij aanvoerder, al pikten jaloerse teamgenoten dit niet helemaal. El-Akkie wordt inmiddels gevreesd vanwege zijn goede linker. Hij scoort vaak uit vrije trappen of strafschoppen. ![]() Het is geen geheim dat Feyenoord hem graag wil hebben en zelf ziet hij dat ook best zitten. Gaat het ooit nog gebeuren? Volg deze welbespraakte Marokkaans international in dit topic op de voet. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Speelt dit seizoen toch bijzonder matig hoor MM
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klopt, doet het net als heel NEC nog niet echt super. Maar goed, blijft een zeer aardige kerel en speler, dus verdient wel een topic. Feyenoord zal hem heus nog wel volgen, Gio wordt ook ouder.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nou, hij mag tijdens de winterstop transfervrij bij NEC vertrekken. Zal Feyenoord nog iets willen?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Een rolmodel dat zomaar de transfervrije status krijgt? Vreemd.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Te hoog salaris.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vast beter dan Sulejmani
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zonder z'n wondersloffen die hij voor Serious Request heeft afgestaan is hij niets meer waard natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoe je een jaar later compleet van je voetstuk af kunt zijn gevallen
.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nou, zo erg is het nou ook weer niet. NEC maakt een keuze omdat hij niet wil verlengen, opvallend, maar mogelijk. Hij heeft zo weer een leuke club te pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er speelt wel wat meer hoor bij El-Ak. Zo schijnt hij zeer slecht in de spelersgroep te liggen.
Sowieso speelt ie erg matig dit seizoen, vooral verdedigend laat ie veel steken vallen. Tel daarbij op dat hij één van de grootverdieners is en NEC de centen goed kan gebruiken en de verklaring waarom die weg mag is gevonden. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Deze man is wat mij betreft meer dan welkom bij FC Groningen. Maar dat zal salaris- en positie-op-de-ranglijst-technisch wel niet gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ik zeg: NEC vind ons zo lief dat hij gratis naar Ajax mag in de winterstop
Hebben we tenminste een echte fitte linksback in de selectie, dat is heel wat waard.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
zeer slechte keus voor Ajax zoveelste aankoop die wordt verantwoord met het is een breedte aankoop... maar je moet wel een beetje meer niveau hebben om geschikt te zijn voor ajax dunkt mij.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Als hij echt een fan van Feyenoord is gaat hij niet naar Ajax.
Ik zie hem graag komen. __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Opvallend besluit van NEC, ze zullen er vast niks beters voor terugkrijgen. En laat de verdediging nou net het zorgenkindje zijn ... |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik las vanochtend stiekem in iemand z'n krantje mee dat hij in ieder geval niet naar Feyenoord gaat. Daar is blijkbaar geen interesse meer.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dat is balen
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Goede voetballer, al is het alleen maar omdat je zijn naam als een echte kickboxer kan omroepen in je stadion
Yyyyyyyyyoesseffffffff Ellllllllllll Akchaouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iii ftw
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
Vrij oud, vrij beperkt, redelijk simpel in zijn spel, niet echt sterk verdedigend en een grote bek ondanks slechte prestaties. Lijkt me echt iets voor Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Inderdaad. Zelfkritiek is hem vreemd.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Voor hem kom je ook wel naar het stadion met zijn geniale rushes, verwoestende schoten, zijn persoonlijkheid.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zou bij Ajax op het moment absoluut niet misstaan.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Het is wel een narcist inderdaad. Liep na een gewonnen wedstrijd ook regelmatig in zijn eentje een ereronde.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gezien het salaris dat hij krijgt, kan je wel denken dat Aalbers wel degelijk dronken was. Maar goed, hij heeft wel gelijk natuurlijk. NEC is zelf overal mee akkoord gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
ADO Den Haag zou hem nu inmiddels terug willen halen. Die kunnen hem prima gebruiken. Zou alleen wel een behoorlijk andere stap zijn dan hij zelf gedacht zou hebben, maar ja.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
ach ja.. tis wel minder ver voor hem rijden dan elke keer naar Nijmegen
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij is meer dan welkom. Alleen ben ik benieuwd waar ADO het geld vandaan gaat halen?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik zou hem graag bij Groningen zien
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
En hij mocht transfervrij weg maar Augsburg betaalt wel een huursom?
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tja dat zat erin, had m graag weer in Den Haag gezien maar het geld is er simpelweg niet dus helaas.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wheheh dit zal toch wel beetje tegenvallen. Die had toch op een grotere club gehoopt
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Denk niet dat ie voor een half jaar had getekend dan. Nu kan ie altijd nog terugvallen op NEC. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Opvallend dat hij zo snel een keuze maakt.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
En als hij het daar goed doet kan hij zich bij een Bundesliga-club in de kijker spelen of hij blijft daar als ze promoveren. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Youssef El-Akchaoui #1: Rolmodel op links
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|