![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Wel een club die in de lift zit. Een modern stadion met 30.000 zitplaatsen. Een goede trainer en een selectie waar toch wel een aantal redelijke voormalig Bundesliga spelers inzitten. Qua randvoorwaarden een enorme stap voorwaarts...
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Heeft schijnbaar weer een pittig interview gegeven deze week in de VI
.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nou, ben benieuwd. Veegt de vloer aan met NEC / Aalbers zeker?
Het Duitse der Kicker beoordeelt Youssef bij Augsburg tot nu toe met gemiddeld een 3,17. Redelijk dus. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Op 5 neem ik aan dan?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ja, 5 is het laagst wat je kunt scoren, 1 het hoogst.
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Okee, ik dacht 5. In dat geval is het gemiddeld genomen dus nog net iets beter.
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Zo'n gekke stap is het dus absoluut niet gebleken tot nu toe. Benieuwd of hij daar mag blijven. Terug naar NEC lijkt na alle uitspraken sowieso geen optie meer.
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Zou Feyenoord eigenlijk nog steeds interesse in hem hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ook Feyenoord gaat volgens het AD een gesprek aan met El-Akkie. Zal het dan toch eindelijk gaan gebeuren?
http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/485672/2010/05/25/Feyenoord-polst-El-Akchaoui.dhtml |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik hoop het, had hem al gelijk willen zien
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Huh, hij is toch transfervrij?
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
idd
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ja, aan de andere kant hebben ze gewoon een budget opgesteld waar ze niet boven willen komen om niet in de shit te geraken. Juist het uitgeven van geld wat je (nog) niet hebt, is funest gebleken.
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
|
![]() Hij zal een uitgebreide medische keuring moeten ondergaan voordat hij in aanmerking komt voor een contract |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Volgens Derksen is het ook rond.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Jammer hoor
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen. In ons successeizoen was ie echt prima; in zijn eentje de hele linkerflank bestrijken. Daarna werd het net als het team steeds minder. Hij scheen uiteindelijk ook niet meer goed te liggen in de groep.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
Laat maar komen, zeker een versterking tov Breuer/JAP/Popov
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Mooi, kan Jong-A-Pin vertrekken, Popov als back-up.
Trouwens, is hij misschien de gedroomde captain? |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Hopelijk kan El-Ak weer aan voetballen toekomen ipv een enorme azijnzeikert te zijn. Heb bij NEC enorm genoten van deze voetballer. Maar de laatste 1,5 jaar was het een vreselijke vent. Zowel op het veld als daarbuiten. In de camera was hij de voorbeeldige voetballer, maar als het lampje uit was, dan was het weer El-Ak de verschrikkelijke.
Hopelijk vindt hij het plezier in het voetballen weer. Want indien gemotiveerd kan hij zeker voetballen. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Altijd goed op kunnen schieten met Youssef. Laatst ook met die Serious Request veiling toen hij mij zijn schoenen kwam brengen.
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
![]() Was blij dat ze een deal met Augsburg hadden gemaakt. Hierdoor kwam er weer rust in het team. Hopelijk komt deze jongen weer aan voetballen toe, want het is een geweldige speler. |
||
|
|
|
|
|
#82 | |
|
||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Zijn versie over die aanvoerdersband-affaire is beduidend anders. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen dan.
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Heeft een broertje dat ook aardig kan ballen.
|
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Had hem gelezen op VoetbalRotterdam ja. Mooie timing, net nu Driss in een soap zit omtrent zijn afgeketste overgang naar Capelle. Dacht eerst dat je daarover zou gaan schrijven toen ik ging lezen.
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
Feit is wel, dat na vertrek van El-Ak, dat het team weer meer een team werd en punten ging pakken. Hopelijk kan El-Ak zijn voeten weer laten spreken en wordt ie weer de beste back in Nederland. |
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Nog niet getekend?
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Lijkt me een goede stap voor zowel hem als Heerenveen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Doet El-Ak het een beetje goed bij jullie?
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Jong A Pin krijgt op dit moment de voorkeur op linksback, zegt genoeg denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Dat was toch altijd zo'n prutser?
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Speelt hij morgen al tegen PSV? Vind dit in principe een goede aanwinst voor VVV en zowaar een Nederlands sprekende!
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
El-Akkie gaat het nu dus bij NAC proberen...
Als rolmodel is hij volgens mij inmiddels ook al ingehaald door andere voetballende Marokkanen, dus het wordt hoog tijd om weer eens serieus goed te presteren. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Heerenveen en El-akchaoui is nog geen gelukkig huwelijk iniedergeval.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Youssef El-Akchaoui #1: Rolmodel op links
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|