Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 07-12-09, 17:30   #1
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Op het vorige forum was de heimelijke liefde van Clauwheee al in het bezit van een eigen topic, maar hier heeft deze sympathieke Alblasserdammer dat nog niet.

Danny werd opgeleid in de jeugd van Feyenoord. Die club stalde hem bij Excelsior, waar hij een seizoen in de Eredivisie speelde en ook een jaar Jupiler League, met acht goals, mee pikte. Via FC Groningen, waar hij uitgroeide tot publieksfavoriet, keerde hij terug bij zijn droomclub Feyenoord. Geen succes, zijn loopbaan dreigde te stranden. ADO Den Haag bood uitkomst en nu schoffelt, tacklet, zaagt, werkt, rent, vliegt, briest en scoort hij weer als vanouds.

Volg deze kleurrijke speler, die zich als jongetje ooit moest bewijzen tegen Edgar Davids, op de voet in dit topic!
methodmich is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 08-12-09, 20:29   #2
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich
schoffelt, tacklet, zaagt, werkt, rent, vliegt, briest en scoort
In andere vervoeging kun je hier zo een hit van maken.

Typische speler voor in Den Haag, vechtlust, doorzettingsvermogen voldoende aanwezig, technisch wel te beperkt.
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-12-09, 20:33   #3
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Goeie speler bij Groningen, bleek in zijn laatste seizoen ook nog eens technisch een goede voetballer, zeker in wissel-combinatie met Bruno Silva. Verdiende transfer naar Feyenoord, dat onbegrijpelijkerwijs een rechtsback in hem zag. Juist de positie waarop hij eerder al keihard door de mand viel bij Groningen en toen maar op rechtshalf werd gezet en daar uitstekend bleek.
Helemaal mooi meegenomen dat supporters van de tegenpartij zijn bloed wel konden drinken.

Wel typisch Buijs was dat hij over het algemeen alleen goed speelde in thuiswedstrijden.
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-09, 20:33   #4
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Samen met hem en El Akchaoui nog een tijd gevoetbal bij v.v. Alblasserdam en ook bij in de klas gezeten. Was wel mooi altijd het voetballen op het schoolplein met een blikje enzo.

Toch jammer dat hij meer verandert is door het succes dan Youssef.
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 08-12-09, 20:53   #5
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Goeie speler bij Groningen, bleek in zijn laatste seizoen ook nog eens technisch een goede voetballer, zeker in wissel-combinatie met Bruno Silva. Verdiende transfer naar Feyenoord, dat onbegrijpelijkerwijs een rechtsback in hem zag. Juist de positie waarop hij eerder al keihard door de mand viel bij Groningen en toen maar op rechtshalf werd gezet en daar uitstekend bleek.
Helemaal mooi meegenomen dat supporters van de tegenpartij zijn bloed wel konden drinken.

Wel typisch Buijs was dat hij over het algemeen alleen goed speelde in thuiswedstrijden.
Dat laatste herken ik wel ja.
En als je als trainer er een rechtsback in ziet, ben je ongeschikt vor je functie
DIGGER is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-12-09, 21:53   #6

Buijs
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 09-12-09, 17:21   #7
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door Nico
Samen met hem en El Akchaoui nog een tijd gevoetbal bij v.v. Alblasserdam en ook bij in de klas gezeten. Was wel mooi altijd het voetballen op het schoolplein met een blikje enzo.

Toch jammer dat hij meer verandert is door het succes dan Youssef.
Het blijft wel een kleurrijke Alblasserdammer, altijd mooie verhalen rond en met hem.

En hij steunde de plaatselijke club meer dan behoorlijk.
Oud 09-12-09, 17:52   #8
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich

Het blijft wel een kleurrijke Alblasserdammer, altijd mooie verhalen rond en met hem.

En hij steunde de plaatselijke club meer dan behoorlijk.
Dat is waar. En nog steeds volgens mij. Misschien is het alleen tegen mij omdat ik naar de concurrent verkaste

volgens mij dat hij nog steeds veel voor de v.v. Maar ik weet het fijne er niet meer van omdat ik ook niet meer in Alblasserdam woon.
Oud 09-12-09, 17:54   #9
Nummer 10

Hij was assistent van Kees Spaan en gooide er ook wat geld in en benaderde de spelers. Inmiddels heeft hij volgens mij iets meer afstand.
Oud 09-12-09, 18:12   #10
Roem en glorie

mja, toch wel netjes in ieder geval.
Oud 18-01-10, 08:52 emo   #11
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Heeft Derby dus afgezegd en wil dit seizoen bij ADO afmaken.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 18-01-10, 17:32   #12
Nummer 10

Goed van hem! Sowieso is Engeland veel te ver uit de buurt van Alblasserdam hoor.
Oud 18-01-10, 18:02 wink   #13
Ich bin Mario

Die gaat voor een nog leukere club in de zomer denk ik.
Oud 21-02-10, 18:31   #14
Nummer 10

Vandaag ook weer hard blijven werken tot het einde, met mooie beloning. Al zal hij van binnen misschien wel gehuild hebben.
Oud 21-02-10, 19:02   #15
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi dat net hij moest scoren
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-10, 19:03   #16

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Geweldig vandaag
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 30-03-10, 10:33 wink   #17
Ich bin Mario

Buijs kan naar Championship

AMSTERDAM - ADO Den Haag-middenvelder Danny Buijs staat op de drempel van een Engels avontuur.
Volgens De Telegraaf heeft de voetballer zaterdag op uitnodiging van Derby County-manager Nigel Clough de thuiswedstrijd in de Championship tegen Leicester City (1-0) bezocht.

In de winter ketste een transfer van Buijs, die een contract bij ADO tot medio 2011 heeft, naar Engeland nog af.

Als aanvoerder van ADO sprak Buijs vorig weekend nog met boze supporters, die het aftreden van trainer Atteveld eisten. Door geldgebrek blijft de oefenmeester van de noodlijdende club tot het einde van het lopende seizoen.
Oud 30-03-10, 10:34   #18
EAYS

Zo'n kans zou ik pakken
Oud 30-03-10, 10:35   #19

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie wil er nou nog voor een lager salaris, bij een trainer werken met losse handjes
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-03-10, 10:37 wink   #20
Ich bin Mario

Past ook wel bij Buijs denk ik, lekker beuken in de lagere divisies van Engeland.
Oud 30-03-10, 10:44   #21
Hoi

Ik vind dit een van de meest nare personen in de eredivisie.
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 30-03-10, 11:04   #22
EAYS

Ik al lang niet meer bij Groningen wel inderdaad
Oud 30-03-10, 11:15   #23
Roem en glorie

In Engeland krijgt hij vast heimwee!
Oud 30-03-10, 12:38   #24

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected
Ik vind dit een van de meest nare personen in de eredivisie.
want?
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-03-10, 14:56   #25
Nummer 10

Nu is in elk geval het ideale moment daar om de stap wel te maken. Tenzij Atteveld er alsnog uit wordt gegooid.
Oud 23-05-10, 16:40   #26
Nummer 10

Ondanks Danny's fanatieke steun kon zijn club Alblasserdam gisteren niet de nacompetitie om promotie naar de Hoofdklasse bereiken. Als je hem dan zo ziet, zou je bijna denken dat hij gewoon niet naar het buitenland kán, zo verknocht is hij aan Alblasserdam.

Ben dan ook benieuwd of hij ADO nog gaat verlaten.
Oud 25-05-10, 19:07   #27
Nummer 10

Vooralsnog dus niet... Maar na zijn vakantie kan het anders worden, gaf hij aan.

Buijs ziet af van Engels avontuur

Zijn club ADO Den Haag had al overeenstemming bereikt met het Engelse Derby County, maar toch gaat de overgang van Danny Buijs niet door. De middenvelder ziet zelf af van een avontuur in Engeland.

"Als je naar het buitenland gaat, moet wel alles goed geregeld zijn. Je gaat toch met je gezin weg. Ik wil graag naar een buitenlandse club, maar niet ten koste van alles," vertelt Buijs aan Voetbal International. Buijs hield geen goed gevoel over aan de onderhandelingen met de Engelsen, die hem slechts een contract voor één jaar aanboden.

De 27-jarige Alblasserdammer lijkt nu de voorkeur te geven aan een langer verblijf bij ADO Den Haag, al sluit hij een buitenlands avontuur nog niet volledig uit. Buijs speelt sinds januari 2009 voor ADO en kwam tot nu toe tot 47 duels in de Eredivisie voor de club uit Den Haag, waarin hij zeven keer scoorde.
Oud 05-08-10, 13:05 Standaard   #28
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Buijs verkiest ADO boven Derby en Charlton
Danny Buijs blijft in elk geval tot de winterstop bij ADO Den Haag. De middenvelder kon vertrekken naar Engeland, maar heeft besloten voorlopig in de Residentie te blijven.

Buijs onderhandelde de afgelopen weken met Derby County en Charlton Athletic over een mogelijk dienstverband. Tot een akkoord kwam het niet, waarop Buijs besloot vol voor ADO Den Haag te gaan. "Ik kan het niet maken om straks op 29 augustus tegen ADO te zeggen, ik ben weg", aldus Buijs in gesprek met het Algemeen Dagblad.

De middenvelder heeft een clausule in zijn contract staan die het mogelijk maakt om te vertrekken bij ADO. Deze clausule wordt in de winterstop opnieuw van kracht. "Maar mijn intentie is om een heel jaar te gaan knallen voor ADO Den Haag."

Voorlopig gaat zijn buitenlandse droom niet in vervulling, benadrukt Buijs. "Maar het blijft natuurlijk nog wel een droom voor me. Nu telt alleen ADO Den Haag. De sfeer is goed en wij kunnen ervoor zorgen dat het zo blijft door goede resultaten neer te zetten met leuk voetbal. Ik zit lekker in mijn vel dus wil ik eventuele onrust over een transfer wegnemen. Daar is ADO bij gebaat, maar ik zelf ook."

Oud 11-08-10, 20:07 Standaard   #29
Nummer 10

Wat een clubliefde

Buijs tijdelijk trainer VV Alblasserdam
11 augustus 2010

Danny Buijs is tijdelijk trainer van zaterdageersteklasser VV Alblasserdam. De speler van ADO Den Haag nam dinsdagavond de taken over van trainer Kees Spaan tijdens een oefenwedstrijd van Alblasserdam tegen FC Binnenmaas.

Spaan heeft zich voorlopig afgemeld bij de club, na de mededeling van het bestuur, dat VV Alblasserdam met grote geldproblemen kampt. Danny Buijs heeft aangegeven de taken van trainer voor een week op zich te nemen. Daarna hoopt hij dat er een blijvende oplossing wordt gevonden voor de problemen bij de club.

VV Alblasserdam kampt met een schuld van enkele tienduizenden euro's en is inmiddels druk bezig met een reddingsplan.
RTV Rijnmond

Gelijk gewonnen!

Oud 01-07-11, 20:00 Standaard   #30
Nummer 10

Nu gaat ie toch wat verder van Alblasserdam aan de slag, namelijk bij Kilmarnock in Schotland.

Oud 01-07-11, 20:12 Standaard   #31
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Zoals ik al zei, ik ben dolblij dat 'ie niet naar Derby is gekomen. Een Nederlandse Robbie Savage hoeven we niet.

Oud 28-04-12, 17:20 Standaard   #32
Nummer 10

Danny toont andermaal zijn clubliefde. Zijn cluppie Alblasserdam dreigt te worden opgeheven en dus wil hij met een aantal andere 'vrienden van Alblasserdam' een reddingsactie starten. Toch mooi.

‘Vrienden’ willen vv Alblasserdam redden

ALBLASSERDAM - Het ziet er naar uit dat voetbalvereniging Alblasserdam toch nog een reddingsboei krijgt toegeworpen. De ‘Vrienden van vv Alblasserdam’ willen op de bijzondere ledenvergadering van 15 mei een plan presenteren dat de club een nieuw fundament moet opleveren. Ook lijkt men bereid om de belastingschuld van de vereniging te voldoen.

Danny Buijs is één van de leden van de vriendenclub, een gezelschap dat vooralsnog niet op de voorgrond wil treden, maar wel zeer begaan is met het lot van de Damdorpse volksclub.

“Ik las net op de website van regio-voetbal dat jeugdleden van onze club na 1 juli mogelijk zouden worden ondergebracht bij andere verenigingen, waaronder De Zwerver. Nou, dat verhaal gaat wat ons betreft niet door. We willen onze mooie club niet ten onder zien gaan en zullen actie ondernemen."

Wanbeleid

Dat het huidige bestuur het niet meer ziet zitten en de leden gaat voorstellen om vv Alblasserdam op te heffen, laten we voor hun rekening. Natuurlijk, ik kan me die opstelling wel voorstellen, maar het kan toch niet zo zijn dat deze club verdwijnt?! Er is op financieel gebied tien jaar wanbeleid gevoerd en daar is de vereniging voor afgestraft. Op een gegeven moment dacht men dat er 600 leden op de ledenlijst stonden, terwijl dat er in werkelijkheid slechts 450 waren. Ook werden automatische incasso’s niet uitgevoerd. Het zijn zomaar een paar voorbeelden van zaken die niet goed gingen. Daartegenover staat dat er de voorbije twee jaar wel keurig gewerkt is en er inmiddels een deel van de 175.000 euro grote lening is afbetaald. De vereniging is dus op zich op de goede weg. Het is alleen super vervelend dat er een belastingnaheffing van 60 mille bovenop kwam. Als ‘Vrienden van Alblasserdam’ gaan we ons best doen om die schuld te voldoen. Het is een kwestie van slikken, doorbijten en de boel vlottrekken. En daarna moeten er op vitale plekken binnen het kader de juiste mensen worden neergezet. Ik ben positief gestemd. Hier gaan we uitkomen. Vv Alblasserdam gaat niet failliet."
Regio-voetbal.nl |

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:16.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site