![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Op het vorige forum was de heimelijke liefde van Clauwheee al in het bezit van een eigen topic, maar hier heeft deze sympathieke Alblasserdammer dat nog niet.
![]() Danny werd opgeleid in de jeugd van Feyenoord. Die club stalde hem bij Excelsior, waar hij een seizoen in de Eredivisie speelde en ook een jaar Jupiler League, met acht goals, mee pikte. Via FC Groningen, waar hij uitgroeide tot publieksfavoriet, keerde hij terug bij zijn droomclub Feyenoord. Geen succes, zijn loopbaan dreigde te stranden. ADO Den Haag bood uitkomst en nu schoffelt, tacklet, zaagt, werkt, rent, vliegt, briest en scoort hij weer als vanouds. Volg deze kleurrijke speler, die zich als jongetje ooit moest bewijzen tegen Edgar Davids, op de voet in dit topic! |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
Typische speler voor in Den Haag, vechtlust, doorzettingsvermogen voldoende aanwezig, technisch wel te beperkt. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goeie speler bij Groningen, bleek in zijn laatste seizoen ook nog eens technisch een goede voetballer, zeker in wissel-combinatie met Bruno Silva. Verdiende transfer naar Feyenoord, dat onbegrijpelijkerwijs een rechtsback in hem zag. Juist de positie waarop hij eerder al keihard door de mand viel bij Groningen en toen maar op rechtshalf werd gezet en daar uitstekend bleek.
Helemaal mooi meegenomen dat supporters van de tegenpartij zijn bloed wel konden drinken. Wel typisch Buijs was dat hij over het algemeen alleen goed speelde in thuiswedstrijden. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Samen met hem en El Akchaoui nog een tijd gevoetbal bij v.v. Alblasserdam en ook bij in de klas gezeten. Was wel mooi altijd het voetballen op het schoolplein met een blikje enzo.
Toch jammer dat hij meer verandert is door het succes dan Youssef. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
En als je als trainer er een rechtsback in ziet, ben je ongeschikt vor je functie |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Buijs
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() En hij steunde de plaatselijke club meer dan behoorlijk. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() volgens mij dat hij nog steeds veel voor de v.v. Maar ik weet het fijne er niet meer van omdat ik ook niet meer in Alblasserdam woon. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hij was assistent van Kees Spaan en gooide er ook wat geld in en benaderde de spelers. Inmiddels heeft hij volgens mij iets meer afstand.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
mja, toch wel netjes in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Heeft Derby dus afgezegd en wil dit seizoen bij ADO afmaken.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Goed van hem! Sowieso is Engeland veel te ver uit de buurt van Alblasserdam hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die gaat voor een nog leukere club in de zomer denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Vandaag ook weer hard blijven werken tot het einde, met mooie beloning. Al zal hij van binnen misschien wel gehuild hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mooi dat net hij moest scoren
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Geweldig vandaag
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zo'n kans zou ik pakken
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wie wil er nou nog voor een lager salaris, bij een trainer werken met losse handjes
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Past ook wel bij Buijs denk ik, lekker beuken in de lagere divisies van Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hoi
|
Ik vind dit een van de meest nare personen in de eredivisie.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik al lang niet meer bij Groningen wel inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
In Engeland krijgt hij vast heimwee!
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nu is in elk geval het ideale moment daar om de stap wel te maken. Tenzij Atteveld er alsnog uit wordt gegooid.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ondanks Danny's fanatieke steun kon zijn club Alblasserdam gisteren niet de nacompetitie om promotie naar de Hoofdklasse bereiken. Als je hem dan zo ziet, zou je bijna denken dat hij gewoon niet naar het buitenland kán, zo verknocht is hij aan Alblasserdam.
Ben dan ook benieuwd of hij ADO nog gaat verlaten. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Vooralsnog dus niet... Maar na zijn vakantie kan het anders worden, gaf hij aan.
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Wat een clubliefde
![]()
Gelijk gewonnen! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nu gaat ie toch wat verder van Alblasserdam aan de slag, namelijk bij Kilmarnock in Schotland.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zoals ik al zei, ik ben dolblij dat 'ie niet naar Derby is gekomen. Een Nederlandse Robbie Savage hoeven we niet.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Danny toont andermaal zijn clubliefde. Zijn cluppie Alblasserdam dreigt te worden opgeheven en dus wil hij met een aantal andere 'vrienden van Alblasserdam' een reddingsactie starten. Toch mooi.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het hard werkende Danny Buijs topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|