Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29-11-09, 03:37   #1
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Harm van Veldhoven, ex-trainer van Lommel, Brussels, Cercle Brugge en Germinal Beerschot, heeft sinds november 2008 de sportieve leiding bij Roda in handen. Hij nam destijds het stokje over van Raymond Atteveld.

In eerste instantie leek hij met Roda JC op directe degradatie af te stevenen, maar dankzij een puike 2-3 overwinning in de Kuip kon dat scenario de prullenbak ik. Hierop volgde een miraculeus avontuur door de Play-offs, waarin Roda JC uiteindelijk aan het langste eind trok.

Je kunt alles over de beste man zeggen, maar ontkennen dat hij voor spraakmakende momenten zorgt is onmogelijk.

En zo waren er meer opmerkelijke momenten, zo noemde hij bijvoorbeeld collega trainer Vlemmings een ‘’klootzaak‘’.

Hoe zal het hem verder vergaan?

Laatst gewijzigd door Plato; 15-08-10 om 22:24
Blawh is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 29-11-09, 03:59 wink   #2
Hup Holland!

Zappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben fan Van mij mogen er 18 trainers zijn die zo tegen de pers praten.
Zappie is nu online   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 11:24 big smile   #3

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Van Veldhoven spoort ook echt niet. Wat een mafkees. Maar inderdaad, zo zonder Aad de Mos heb je iemand anders nodig die voor de vermakelijke tv zorgt
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 11:47   #4
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij reageert inderdaad vaak erg verongelijkt en hij zegt ook heel rare dingen, maar uitgerekend bij die persconferentie van gisteren vond ik dat wel meevallen. Hij gaf natuurlijk een gekleurd beeld van de wedstrijd, maar de reactie van Verbeek daarop was ronduit belachelijk en toonde aan waarom Verbeek niet geschikt is voor de top.
Plato is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 16:52   #5
Fryslân Boppe!!

diepFries's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato1980
Hij reageert inderdaad vaak erg verongelijkt en hij zegt ook heel rare dingen, maar uitgerekend bij die persconferentie van gisteren vond ik dat wel meevallen. Hij gaf natuurlijk een gekleurd beeld van de wedstrijd, maar de reactie van Verbeek daarop was ronduit belachelijk en toonde aan waarom Verbeek niet geschikt is voor de top.
Och, de reactie van Verbeek was niet heel verstandig / netjes, hele rare dingen zegt 'ie in mijn ogen nu ook weer niet. Hij is het gewoon helemaal niet eens met de analyse van Van Veldhoven (die wel vaker een hele andere wedstrijd ziet dan de meeste toeschouwers / collega's). Dan kun je er voor kiezen om je mond te houden (hetgeen niet in de aard van het beestje zit) dan wel dat te uiten (hetgeen dus GJV deed). Dat tot 10 tellen was overdreven (op/over het randje), de overige opmerkingen moeten wat mij betreft kunnen. En die laatste opmerking is tegen een paar Heracles-collega's, noem het een 'Westerhofje'..

Kort samengevat:
Hoewel je er als trainer eigenlijk boven zou moeten staan, vond ik het wel mooi hoe HvV gister even 'op z'n plaats werd gezet'.. En zoals iedereen weet, dat is niet de eerste keer. Helaas lijkt 'ie er niet veel van te leren..
diepFries is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 16:55   #6
413

EddyAlbena's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat gebeurde er daar nou aan de zijkant? Toen vVeldhoven zei 'moet jij ook even tot tien tellen?'.
EddyAlbena is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 21:48   #7
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door diepFries
Hoewel je er als trainer eigenlijk boven zou moeten staan, vond ik het wel mooi hoe HvV gister even 'op z'n plaats werd gezet'..
Van Veldhoven gaf misschien niet helemaal objectief commentaar op de wedstrijd, maar zijn bewering dat Roda een veldoverwicht had was even zinnig of onzinnig als de opmerking van Verbeek dat Roda 75 minuten niets in te brengen had. Daar gaat het echter niet echt om, het gaat erom dat Verbeek op zeer onfatsoenlijke wijze reageerde. Ik mag aannemen dat Jan Smit hem hier al op heeft aangesproken, want ik zou dit niet accepteren als ik voor zitter van een club was en mijn trainer zich zo gedroeg.
Oud 29-11-09, 23:08   #8
Fryslân Boppe!!

diepFries's Voetbal Forum schermafbeelding

Doe nu niet net alsof Verbeek zich ernstig misdragen heeft.. Hetgeen ik heb gezien (http://eredivisie.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-603297/verbeek-vs-van-veldhoven) geeft weer dat GJV zich aan Van Veldhoven ('s analyse) irriteerde en daar op reageerde. Ongetwijfeld dat ik ook een enigszins gekleurde bril heb, een straf / boete zou mijns inziens zwaar overdreven zijn.
diepFries is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 23:22   #9

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een kneus
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 23:22   #10
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

belg
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-09, 23:58   #11

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Vind t een beetje een typische man
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 00:15   #12
markoalmelo is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 00:46   #13

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

Die gast spoort echt niet als je er 3 om je oren krijgt dan heb je verdiend verloren
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 00:55   #14
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Chadi
Die gast spoort echt niet als je er 3 om je oren krijgt dan heb je verdiend verloren
Dat is natuurlijk scorebordjournalistiek. Hij had wel gelijk dat alle 3 de goals met het nodige geluk danwel het persoonlijk falen van Roda spelers tot stand kwamen.

Vond de opmerkingen van Verbeek vrij kinderachtig (wilde makkelijk scoren zeker) en niet collegiaal. Als je het er niet mee eens bent ga er dan gewoon inhoudelijk op in ipv die denigrerende opmerkingen over Belgische diploma's enzo...

Oud 30-11-09, 01:15   #15

Een Nederlander die zich naturaliseren tot Belg kan ik sowieso niet serieus nemen.
Fides is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 09:17   #16
Tool Army Veteran

TAV74's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie

Vond de opmerkingen van Verbeek vrij kinderachtig (wilde makkelijk scoren zeker) en niet collegiaal.
Was niet handig nee, maar Verbeek is het er type niet naar om dit te roepen om te scoren. Hij is er gewoon niet zo goed in zijn irritatie te verbergen vrees ik.
TAV74 is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 09:18   #17
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door TAV74

Was niet handig nee, maar Verbeek is het er type niet naar om dit te roepen om te scoren. Hij is er gewoon niet zo goed in zijn irritatie te verbergen vrees ik.
Het gaat om de manier waarop hij dat deed, die vond ik echt beneden alle peil.
Oud 30-11-09, 09:34   #18

Pff.. Een jankzak als Van Veldhoven mag best even op z'n plek gezet worden.
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 09:35   #19
Tool Army Veteran

Is ook zo! Maar ik kan me ergens nog wel voorstellen dat van Veldhoven op je zenuwen werkt.
Oud 30-11-09, 09:50   #20
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
Pff.. Een jankzak als Van Veldhoven mag best even op z'n plek gezet worden.
Niet op deze a-sociale wijze.
Oud 30-11-09, 09:55 puh   #21
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Verschrikkelijke man.

Oud 30-11-09, 09:59   #22

Niet op deze a-sociale wijze.
Iemand die vanaf z'n aanstelling bij Roda JC als een complete wereldvreemde op TV z'n sprookjes verteld mag, van mij, nog wel asocialer aangepakt worden.
Oud 30-11-09, 10:03   #23
Hup Holland!

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

Mafste coach van de Eredivisie.
Lamzak is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 10:20   #24

Is die compilatie van Studio Voetbal van gisteren ergens te zien?
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 10:56   #25

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Handig is het niet van Verbeek, maar Verbeek is ook maar een mens. En als wij allemaal constateren dat die Van Veldhoven niet spoort. Dan kun je het Verbeek niet kwalijk nemen dat hij zich laat gaan. Ook al is dat niet handig.
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 12:57   #26
nep-fries

Wat een vervelend kereltje vind ik die Harm van Veldhoven toch.. Helemaal terecht hoe Gert-Jan hem op z'n plaats zette. Altijd alles maar goed praten, terwijl de tegenstander veel beter is. Je kan het wel een beetje voor je club opnemen (al zal dat dan wel ten koste gaan van je geloofwaardigheid), maar zoals hij dat doet is het wel heel extreem. Ik zou me daar ook aan ergeren, want met zulke mensen voel je je toch niet meer serieus genomen.
Don Turba is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 13:00   #27
Van Veldhoven lijkt me geen goede trainer, maar de opmerking van Verbeek gisteren over dat diploma was enorm kinderachtig.
PBateman1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 13:21   #28
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Don Turba
Altijd alles maar goed praten, terwijl de tegenstander veel beter is.
Dat was dus niet het geval. Niet dat Heracles onverdiend gewonnen heeft, maar Verbeek deed alsof Heracles Roda volledig weggespeeld had en dat was gewoon niet waar. Natuurlijk klopte Harm's opmerking dat Roda een veldoverwicht had evenmin, maar dat is nog geen aanleiding om zo te reageren. Verbeek's wedstrijdanalyse was immers net zo gekleurd.
Oud 30-11-09, 13:26   #29

Dat was dus niet het geval. Niet dat Heracles onverdiend gewonnen heeft, maar Verbeek deed alsof Heracles Roda volledig weggespeeld had en dat was gewoon niet waar. Natuurlijk klopte Harm's opmerking dat Roda een veldoverwicht had evenmin, maar dat is nog geen aanleiding om zo te reageren. Verbeek's wedstrijdanalyse was immers net zo gekleurd.
Neemt niet weg dat die Belgische drollenvanger ALTIJD een beter Roda JC ziet spelen. Hij doet net alsof'ie de trainer van een R. Madrid, Barcelona, Man. Utd. of een Chelsea is. Rare man.
Ze zouden een nieuwe jas voor hem moeten kopen:
Oud 30-11-09, 18:09   #30
Tool Army Veteran

Verbeek zat toch een stuk dichter bij de waarheid aangezien het wel degelijk Heracles was die het initiatief zocht. Onze Harm deed het voorkomen alsof de aanvallende intenties bij Roda lagen. Verbeek overdreef inderdaad ook het wel met de opmerking dat Roda `niets in te brengen` had, maar die opmerking was al uit irritatie volgens mij.
Oud 30-11-09, 18:25   #31
nep-fries

kom op.. die veldhoven is alleen een beetje kritisch op zijn eigen ploeg als ze een puntje hebben gepakt bij een veel beter geachte tegenstander en dan net doen alsof ze als een betere dag hadden, met de drie punten het veld hadden verlaten. Bij verlies is het altijd de schuld van de scheids, de grote pech die ze steeds hebben of het pure geluk van de tegenstander. Die man is echt gek!
Don Turba is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-09, 16:34   #32
van Veldhoven doet huilie huilie:

Harm van Veldhoven (foto) is niet blij met de uitspraken van Heracles Almelo-collega Gertjan Verbeek. De oefenmeester van Roda JC werd afgelopen zaterdag door Verbeek een vervelende kerel genoemd. 'Ik vind zoiets erg jammer,' vertelt Van Veldhoven dinsdag in Het Belang van Limburg.

Verbeek stoorde zich zaterdag aan de wedstrijdanalyse van zijn collega. Van Veldhoven meende dat zijn ploeg op basis van het vertoonde spel meer had verdiend dan een nederlaag. Toen Verbeek dit hoorde begon hij zijn tirade. 'Ik ben er maar niet op ingegaan,' vertelt Van Veldhoven. 'Je hebt natuurlijk weinig recht van spreken als je onderaan staat. Maar de Nederlandse trainersbond gaat de zaak blijkbaar toch onder de loep nemen. Mogelijk krijgt Verbeek een boete, want hier vinden ze dat trainers elkaar moeten waarderen.'
markoalmelo is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-09, 16:40   #33
Humor man die Van Veldhoven Volgens mij lacht hij zich rot stiekem.

En GJ Verbeek moet zich niet zo laten kennen.
El Pistolero is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-09, 16:44   #34
Echte boeren

Karrel_Laaglawaai's Voetbal Forum schermafbeelding

Top vermaeck!
Karrel_Laaglawaai is offline   Met citaat reageren
Oud 01-12-09, 18:05   #35
Twee kerels die een beetje mot hebben en het niet met elkaar eens zijn, waar doen we allemaal zo moeilijk over.

Uiteraard kies ik in deze kwestie voor Verbeek, maar ik ben dan ook nog gekleurder dan Harms kanariepietje
Charles.Darwin is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-12-09, 19:11   #36
Tool Army Veteran

Oorspronkelijk geplaatst door markoalmelo
Mogelijk krijgt Verbeek een boete, want hier vinden ze dat trainers elkaar moeten waarderen.'

Dat zou wel volslagen waanzinnig zijn. Dat zou betekenen dat je je collega trainer ook serieus moet nemen als hij na een 10-0 nederlaag gaat zitten vertellen dat zijn ploeg eigenlijk had moeten winnen.
Oud 01-12-09, 21:38   #37
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door TAV74

Dat zou wel volslagen waanzinnig zijn. Dat zou betekenen dat je je collega trainer ook serieus moet nemen als hij na een 10-0 nederlaag gaat zitten vertellen dat zijn ploeg eigenlijk had moeten winnen.
Misschien niet, maar dan kun je nog wel op fatsoenlijke wijze kunnen reageren.
Oud 01-12-09, 23:59   #38
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Vakman pur sang.
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-12-09, 21:17   #39

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou, een belgische scheids aankomende vrijdag bij Roda-ADO dus over complottheorieën kan die iig niet beginnen
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-09, 21:32   #40

Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
Neemt niet weg dat die Belgische drollenvanger ALTIJD een beter Roda JC ziet spelen.
Dat deed hij in België eigenlijk ook. Ik herinner me een wedstrijd waarin zijn team werd weggespeeld, maar hij toch vond dat ze meer hadden verdiend. .
En telkens hij verloor van een topper, was het wel de schuld van de scheids...
Heero is offline   Met citaat reageren
Oud 03-12-09, 22:29   #41

http://www.youtube.com/watch?v=3ocHnFDxTFA
Oud 09-02-10, 00:02 rainbow   #42
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Trainer Van Veldhoven langer bij Roda JC
Datum: 1-feb-2010 11:33

Harm van Veldhoven (47, foto) staat op het punt om zijn contract bij Roda JC met één jaar te verlengen. De tot Belg genaturaliseerde Nederlandse oefenmeester zei zondag, na de nederlaag tegen FC Twente (2-0), dat het ‘de goede kant opgaat’ met de onderhandelingen.

“We zijn met elkaar in gesprek over een nieuw contract,” bevestigde Van Veldhoven. “En we hebben allebei de intentie om er uit te komen.” Van Veldhoven, die voor één jaar onder contract stond in Kerkrade en voor één gaat bijtekenen, werd in november 2008 aangesteld als opvolger van de ontslagen Raymond Atteveld (nu trainer ADO Den Haag). Roda JC neemt op de ranglijst momenteel de twaalfde plaats in.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 09-02-10, 00:47   #43
Hij zal wel niet zo duur zijn.

Oud 09-02-10, 00:52   #44
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

En hij doet het uit-stekend met Roda.

Oud 09-02-10, 08:51   #45
Ik niet!

Voor dit moment de beste oplossing. Hij heeft in Nederland een slechte reputatie, maar hij presteert niet slecht en doet qua tactiek en opstelling zelden gekke dingen. Bovendien denk ik niet dat het realistisch is om te denken dat een trainer van groetere naam momenteel naar Roda wil komen. Laat Harm dus nog maar een jaartje blijven, daarna zien we wel weer verder.
Oud 07-08-10, 18:11 Standaard   #46
Ik niet!

Dit topic heeft wel een ferme kick verdiend. Van Veldhoven heeft het afgelopen halfjaar denk ik toch wel aangetoond dat hij best een behoorlijke trainer is en zeker niet de idioot waar hij in zijn beginperiode in Nederland voor gehouden werd. In de laatste maanden van het seizoen heeft hij Roda prima laten voetballen en dito resultaten geboekt. De start van dit seizoen is eveneens bemoedigend. Bovendien is zijn presentatie in de media denk ik verbeterd, of zou het zijn dat hij anders beoordeeld wordt?

Oud 11-09-10, 22:38 smile   #47
Ik niet!

Wederom een mooie revanche op Verbeek en sowieso doet onze Harm het goed. Het elftal staat en hij heeft de zaakjes prima voor elkaar.

Oud 12-09-10, 16:35 Standaard   #48
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Dit topic heeft wel een ferme kick verdiend. Van Veldhoven heeft het afgelopen halfjaar denk ik toch wel aangetoond dat hij best een behoorlijke trainer is en zeker niet de idioot waar hij in zijn beginperiode in Nederland voor gehouden werd. In de laatste maanden van het seizoen heeft hij Roda prima laten voetballen en dito resultaten geboekt. De start van dit seizoen is eveneens bemoedigend. Bovendien is zijn presentatie in de media denk ik verbeterd, of zou het zijn dat hij anders beoordeeld wordt?
Hij is nog steeds een idioot, maar wel een goede trainer inderdaad.

Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als n man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 12-09-10, 20:53 Standaard   #49

Heeft hij Gert-Jan nog uitgelachen bij de persconferentie?
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 13-09-10, 21:36 Standaard   #50

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Was niet nodig want Verbeek trok z'n grote muil niet open.
Mike is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site