![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Harm van Veldhoven, ex-trainer van Lommel, Brussels, Cercle Brugge en Germinal Beerschot, heeft sinds november 2008 de sportieve leiding bij Roda in handen. Hij nam destijds het stokje over van Raymond Atteveld. In eerste instantie leek hij met Roda JC op directe degradatie af te stevenen, maar dankzij een puike 2-3 overwinning in de Kuip kon dat scenario de prullenbak ik. Hierop volgde een miraculeus avontuur door de Play-offs, waarin Roda JC uiteindelijk aan het langste eind trok. Je kunt alles over de beste man zeggen, maar ontkennen dat hij voor spraakmakende momenten zorgt is onmogelijk. En zo waren er meer opmerkelijke momenten, zo noemde hij bijvoorbeeld collega trainer Vlemmings een ‘’klootzaak‘’. Hoe zal het hem verder vergaan? Laatst gewijzigd door Plato; 15-08-10 om 22:24 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ben fan
Van mij mogen er 18 trainers zijn die zo tegen de pers praten.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die Van Veldhoven spoort ook echt niet. Wat een mafkees. Maar inderdaad, zo zonder Aad de Mos heb je iemand anders nodig die voor de vermakelijke tv zorgt
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij reageert inderdaad vaak erg verongelijkt en hij zegt ook heel rare dingen, maar uitgerekend bij die persconferentie van gisteren vond ik dat wel meevallen. Hij gaf natuurlijk een gekleurd beeld van de wedstrijd, maar de reactie van Verbeek daarop was ronduit belachelijk en toonde aan waarom Verbeek niet geschikt is voor de top.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Kort samengevat: Hoewel je er als trainer eigenlijk boven zou moeten staan, vond ik het wel mooi hoe HvV gister even 'op z'n plaats werd gezet'.. En zoals iedereen weet, dat is niet de eerste keer. Helaas lijkt 'ie er niet veel van te leren.. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat gebeurde er daar nou aan de zijkant? Toen vVeldhoven zei 'moet jij ook even tot tien tellen?'.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Doe nu niet net alsof Verbeek zich ernstig misdragen heeft.. Hetgeen ik heb gezien (http://eredivisie.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-603297/verbeek-vs-van-veldhoven) geeft weer dat GJV zich aan Van Veldhoven ('s analyse) irriteerde en daar op reageerde. Ongetwijfeld dat ik ook een enigszins gekleurde bril heb, een straf / boete zou mijns inziens zwaar overdreven zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat een kneus
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
belg
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vind t een beetje een typische man
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die gast spoort echt niet
als je er 3 om je oren krijgt dan heb je verdiend verloren
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Vond de opmerkingen van Verbeek vrij kinderachtig (wilde makkelijk scoren zeker) en niet collegiaal. Als je het er niet mee eens bent ga er dan gewoon inhoudelijk op in ipv die denigrerende opmerkingen over Belgische diploma's enzo... __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Een Nederlander die zich naturaliseren tot Belg kan ik sowieso niet serieus nemen.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Verschrikkelijke man.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mafste coach van de Eredivisie.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Is die compilatie van Studio Voetbal van gisteren ergens te zien?
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
nep-fries
|
Wat een vervelend kereltje vind ik die Harm van Veldhoven toch.. Helemaal terecht hoe Gert-Jan hem op z'n plaats zette. Altijd alles maar goed praten, terwijl de tegenstander veel beter is. Je kan het wel een beetje voor je club opnemen (al zal dat dan wel ten koste gaan van je geloofwaardigheid), maar zoals hij dat doet is het wel heel extreem. Ik zou me daar ook aan ergeren, want met zulke mensen voel je je toch niet meer serieus genomen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Van Veldhoven lijkt me geen goede trainer, maar de opmerking van Verbeek gisteren over dat diploma was enorm kinderachtig.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Ze zouden een nieuwe jas voor hem moeten kopen:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
van Veldhoven doet huilie huilie:
Harm van Veldhoven (foto) is niet blij met de uitspraken van Heracles Almelo-collega Gertjan Verbeek. De oefenmeester van Roda JC werd afgelopen zaterdag door Verbeek een vervelende kerel genoemd. 'Ik vind zoiets erg jammer,' vertelt Van Veldhoven dinsdag in Het Belang van Limburg. Verbeek stoorde zich zaterdag aan de wedstrijdanalyse van zijn collega. Van Veldhoven meende dat zijn ploeg op basis van het vertoonde spel meer had verdiend dan een nederlaag. Toen Verbeek dit hoorde begon hij zijn tirade. 'Ik ben er maar niet op ingegaan,' vertelt Van Veldhoven. 'Je hebt natuurlijk weinig recht van spreken als je onderaan staat. Maar de Nederlandse trainersbond gaat de zaak blijkbaar toch onder de loep nemen. Mogelijk krijgt Verbeek een boete, want hier vinden ze dat trainers elkaar moeten waarderen.' |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Humor man die Van Veldhoven
Volgens mij lacht hij zich rot stiekem.En GJ Verbeek moet zich niet zo laten kennen. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Top vermaeck!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Twee kerels die een beetje mot hebben en het niet met elkaar eens zijn, waar doen we allemaal zo moeilijk over.
Uiteraard kies ik in deze kwestie voor Verbeek, maar ik ben dan ook nog gekleurder dan Harms kanariepietje
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
Dat zou wel volslagen waanzinnig zijn. Dat zou betekenen dat je je collega trainer ook serieus moet nemen als hij na een 10-0 nederlaag gaat zitten vertellen dat zijn ploeg eigenlijk had moeten winnen. |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vakman pur sang.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nou, een belgische scheids aankomende vrijdag bij Roda-ADO dus over complottheorieën kan die iig niet beginnen
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
.En telkens hij verloor van een topper, was het wel de schuld van de scheids... |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=3ocHnFDxTFA
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Hij zal wel niet zo duur zijn.
__________________ Itali is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
En hij doet het uit-stekend met Roda.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Voor dit moment de beste oplossing. Hij heeft in Nederland een slechte reputatie, maar hij presteert niet slecht en doet qua tactiek en opstelling zelden gekke dingen. Bovendien denk ik niet dat het realistisch is om te denken dat een trainer van groetere naam momenteel naar Roda wil komen. Laat Harm dus nog maar een jaartje blijven, daarna zien we wel weer verder.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dit topic heeft wel een ferme kick verdiend. Van Veldhoven heeft het afgelopen halfjaar denk ik toch wel aangetoond dat hij best een behoorlijke trainer is en zeker niet de idioot waar hij in zijn beginperiode in Nederland voor gehouden werd. In de laatste maanden van het seizoen heeft hij Roda prima laten voetballen en dito resultaten geboekt. De start van dit seizoen is eveneens bemoedigend. Bovendien is zijn presentatie in de media denk ik verbeterd, of zou het zijn dat hij anders beoordeeld wordt?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wederom een mooie revanche op Verbeek en sowieso doet onze Harm het goed. Het elftal staat en hij heeft de zaakjes prima voor elkaar.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als n man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Heeft hij Gert-Jan nog uitgelachen bij de persconferentie?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Was niet nodig want Verbeek trok z'n grote muil niet open.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Harm van Veldhoven: Belgisch diploma
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |