![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Voornaam: Nacer Chadli Geboortedatum: 02-09-1989 Geboorteplaats: Luik, België Nationaliteit: België 2007/08 AGOVV Apeldoorn 19 2 Eerste divisie 2008/09 AGOVV Apeldoorn 34 9 Eerste divisie 2009/10 AGOVV Apeldoorn 17 11 Eerste divisie
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mooi dat hij het nu ook echt zo goed doet! Na zijn duel tegen Ajax is hij pas echt goed in beeld gekomen natuurlijk. Lijkt me persoonlijk dat een tussenstap, al dan niet doordat een topclub hem koopt en verhuurt, het slimst is. Even wennen aan de Eredivisie, enzovoort. Maar welke club het best zal passen?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Maandag zie ik hem eindelijk live aan het werk, ben benieuwd.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
miljoen is wel een belachelijke vraagprijs..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
NEC of Willem II lijkt me wel een mooie club voor hem. Op dat niveau kan ie wel mee en kun je zien hoe ie zich staande houdt tegen ploegen als Ajax, PSV en Twente.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Mag van mij ook naar Utrecht komen.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
In deze poll ( http://sport.fok.nl/voetbal.php/poll/ ) wordt hij tot nu toe ook het meest genoemd als speler die in de winterstop zou moeten verkassen naar een hoger niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gisteren toch weer een benutte penalty en een assist, al was ik niet in Maastricht dus weet niet of ie verder ook goed speelde.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij zou in principe wel in de Nederlandse middenmoot / subtop (p6-9) mee moeten kunnen draaien. Als je ziet hoe een Assaidi bij ons redelijk snel aansluiting (en zelfs een basisplaats) heeft gevonden, dan moet dat er voor Chadli ook wel in zitten. Hoewel uiteraard we dit seizoen zelf niet best spelen, Paulo Henrique z'n prioriteiten weer eens niet op orde heeft en Tarik Elyounoussi zowel fysiek als mentaal van ver moet komen..
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ben benieuwd of hij TR kan bekoren vanavond.
In elk geval heeft hij de Bronzen Stier van de tweede periode voor beste talent gewonnen en doet hij mee om die voor beste speler. Die voor topscorer moest hij aan Fabio Caracciolo laten. Evenveel gescoord, maar de speler van Den Bosch had er minder minuten voor nodig. Zijn concurrenten als beste speler zijn Halil Colak (GAE), Mark de Vries (Cambuur), Fabio Caracciolo (Den Bosch) en Danny Guijt (Cambuur). |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Beetje in de lijn Assaidi en Mertens wel, kleine handige ventjes. Chadli redt het vast ook wel hogerop. Moet hij wel de juiste club uitzoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij is in ieder geval veel verder dan Koc was toen hij naar Grunn ging.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Benieuwd of ie er vanavond weer eentje inschopt.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Is misschien ook wel een beetje onlosmakelijk verbonden aan dergelijke types, dat het momentenvoetballers zijn. Hoe kijkt men over het algemeen tegen hem aan bij AGOVV op de tribune WheeledWarrior? Beter dan Mertens was?
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Apeldoorn kan het geld gelijk doorsluizen voor de nieuwe kunstgrasmat.... zonde..
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Ben wel benieuwd of er echt een club gaat komen in januari. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En dan krijg je dus ook te maken met "afbranden". Hoeveel keer RTL wel niet moest melden tijdens de flits en later dat Chadli voor de ogen van de vele scouts er niets van bakte. Beetje flauw, vond ik.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gister was het niks met Chadli, maar dat gold voor de hele ploeg, jezus wat een aanfluiting in Eindhoven...
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Prikkelen heet zoiets. Die jongen speelt bij een degradatiekandidaat, tegenstanders schakelen hem uit door een speler op te offeren. Dan kan het zijn dat je eens wat minder speelt. Zelfs als hij slecht is, geeft hij nog steeds assists of scoort hij doelpunten. En dat Van Dijk sterk is in overdrijven wisten we al, Honda was toch eerst de beste speler in de Eredivisie ?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Doe maar liever Nacer Barazite
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Goede spits gaat dat worden..
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
In elk geval geen transfer in de winter-window, zo lijkt het.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nou ja, nog bijna 2 weken, dus het kan nog. Maar het lijkt erop dat clubs de vraagprijs toch teveel vinden om een gokje te wagen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ook dat en als ze het al kunnen, vind ik het toch wel veel geld voor een speler die pas een half seizoen (en ook wel deels vorig seizoen) echt flink opvalt. Kijk hoe lang Mertens heeft moeten rondlopen in de JL voor er een club kwam.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Het grote verschil tussen Mertens en Chadli is natuurlijk wel dat Chadli wel de ideale bouw heeft om een "grote" te worden terwijl je bij Mertens eerder gaat twijfelen door zijn lengte. Maar ik denk niet dat het verkeerd is voor Chadli om in ieder geval nog een half jaar JL te spelen. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat hebben we nou helemaal van hem gezien? Een aardige wedstrijd tegen Ajax. Verder vaak wat wisselvallig. Aardig wat goals, maar daarvan ook flink wat penalties...
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat verschil in fysiek speelt inderdaad mee, al vond ik Mertens gevoelsmatig beter voetballen bij AGOVV en was ie volgens mij ook bepalender voor het spel. Maar inmiddels schijnt AGOVV dus gezegd te hebben dat Chadli sowieso de rest van het seizoen blijft.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Ik vind 'm in z'n lichaamsbouw, dribbel en vooral manier van lopen wat van Cristiano Ronaldo weg hebben.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Opgeroepen voor Jong-België.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Utrecht heeft m afgetest iig op basis van de 2e seizoenshelft.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
We zullen zien hoe goed het oordeel van Utrecht was.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Goede aanwinst hoor!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nacer Chadli: Redt de revelatie van de Jupiler League het ook op een hoger niveau?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|