Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 25-11-09, 17:13 sad   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Voornaam: Nacer Chadli
Geboortedatum: 02-09-1989
Geboorteplaats: Luik, België
Nationaliteit: België

2007/08 AGOVV Apeldoorn 19 2 Eerste divisie
2008/09 AGOVV Apeldoorn 34 9 Eerste divisie
2009/10 AGOVV Apeldoorn 17 11 Eerste divisie

Revelatie Chadli: "Klaar voor stap hogerop"

Nacer Chadli is op dit moment misschien wel de meest begeerde speler van de Jupiler League. De aanvaller van AGOVV maakte dit seizoen al tien doelpunten en staat in de belangstelling van een groot aantal clubs uit de Eredivisie.

Ajax, AZ, FC Groningen, FC Utrecht, NEC en Anderlecht zouden al scouts naar Apeldoorn hebben gestuurd. 'Fantastisch' noemt de twintigjarige Chadli de belangstelling in Voetbal International. "Mijn rendement is enorm omhoog gegaan. Nu het bijna zover is, voelt het ook alsof ik er klaar voor ben. Na de winterstop hoop ik in de Eredivisie te spelen. Of in het buitenland."

De Belg, die zijn roots in Marokko heeft, is bij AGOVV bezig aan zijn derde seizoen. Het nieuws dat Ajax belangstelling zou hebben getoond, ontving hij met een grote glimlach. "Ajax is groter dan Anderlecht en een droomclub om bij te spelen. Maar misschien kan ik dat beter over vier jaar doen, want
het is zonde om er een tijd te zitten en na afloop te moeten concluderen dat je amper hebt meegedaan."

Chadli toont zich realistisch. Maar tegelijkertijd weet hij dat het erg lastig zal zijn om Ajax te weigeren. "Clubs uit de subtop of de middenmoot trekken mij op dit moment meer. Daar kan ik wennen aan het hogere niveau. Al is het moeilijk nee zeggen als de top komt", aldus de talentvolle aanvaller.
AGOVV: minstens één miljoen voor Chadli

Clubs die Nacer Chadli willen wegkapen bij AGOVV Apeldoorn zullen diep in de buidel moeten tasten. De talentvolle aanvaller moet de Jupiler League-club minstens een miljoen euro opbrengen.

In gesprek met Voetbal International geeft preses Victor Doorn te kennen dat Chadli niet voor een appel en een ei vertrekt bij de club. De voorzitter zegt geleerd te hebben van het vertrek van Dries Mertens. De Belg werd deze zomer door FC Utrecht voor een relatief laag bedrag (375.000 euro, red.) overgenomen.

"We noemen geen vraagprijs, maar één ding is zeker: hij gaat niet weg onder het miljoen", aldus Doorn in het weekblad. "We hebben ons lesje wel geleerd met Mertens. Die ging veel te goedkoop naar FC Utrecht. Nacer wil misschien weg in de winterstop, maar wij hebben geen haast."

Chadli staat in de belangstelling van diverse Nederlandse en Belgische clubs. De jongeling (20) gaf zelf te kennen toe te zijn aan een stapje hogerop. Daar is Doorn niet bijzonder gelukkig mee. "Nacer is met zijn zaakwaarnemer al op eigen houtje bij clubs langs geweest. Dat hou je niet tegen."

"Als clubs serieus willen praten, dan moeten ze zich bij ons melden. Hij is pas twintig en staat nog anderhalf jaar onder contract", besluit Doorn.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 25-11-09, 17:15   #2
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi dat hij het nu ook echt zo goed doet! Na zijn duel tegen Ajax is hij pas echt goed in beeld gekomen natuurlijk. Lijkt me persoonlijk dat een tussenstap, al dan niet doordat een topclub hem koopt en verhuurt, het slimst is. Even wennen aan de Eredivisie, enzovoort. Maar welke club het best zal passen?
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 25-11-09, 17:19   #3
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Maandag zie ik hem eindelijk live aan het werk, ben benieuwd.

Oud 26-11-09, 03:57   #4

Tim86's Voetbal Forum schermafbeelding

miljoen is wel een belachelijke vraagprijs..

Oud 26-11-09, 09:04   #5
Hup Holland!

Maja's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Tim86
miljoen is wel een belachelijke vraagprijs..
Een mooie beginprijs om de onderhandelingen mee te starten en je voorkomt dat jan en alleman in de rij gaat staan.
Maja is offline   Met citaat reageren
Oud 26-11-09, 09:30   #6
More than meets the eye

WheeledWarrior's Voetbal Forum schermafbeelding

NEC of Willem II lijkt me wel een mooie club voor hem. Op dat niveau kan ie wel mee en kun je zien hoe ie zich staande houdt tegen ploegen als Ajax, PSV en Twente.
WheeledWarrior is offline   Met citaat reageren
Oud 26-11-09, 09:52   #7
Mag van mij ook naar Utrecht komen.
PBateman1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 26-11-09, 20:21   #8

Oorspronkelijk geplaatst door PBateman1978
Mag van mij ook naar Utrecht komen.
Zeker als hij het net zo gaat doen als Mertens
Lamme is offline   Met citaat reageren
Oud 27-11-09, 16:50   #9
Nummer 10

In deze poll ( http://sport.fok.nl/voetbal.php/poll/ ) wordt hij tot nu toe ook het meest genoemd als speler die in de winterstop zou moeten verkassen naar een hoger niveau.
Oud 28-11-09, 10:02   #10
More than meets the eye

Gisteren toch weer een benutte penalty en een assist, al was ik niet in Maastricht dus weet niet of ie verder ook goed speelde.
Oud 29-11-09, 18:09   #11
Fryslân Boppe!!

diepFries's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij zou in principe wel in de Nederlandse middenmoot / subtop (p6-9) mee moeten kunnen draaien. Als je ziet hoe een Assaidi bij ons redelijk snel aansluiting (en zelfs een basisplaats) heeft gevonden, dan moet dat er voor Chadli ook wel in zitten. Hoewel uiteraard we dit seizoen zelf niet best spelen, Paulo Henrique z'n prioriteiten weer eens niet op orde heeft en Tarik Elyounoussi zowel fysiek als mentaal van ver moet komen..
diepFries is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 17:36   #12
Nummer 10

Ben benieuwd of hij TR kan bekoren vanavond.

In elk geval heeft hij de Bronzen Stier van de tweede periode voor beste talent gewonnen en doet hij mee om die voor beste speler. Die voor topscorer moest hij aan Fabio Caracciolo laten. Evenveel gescoord, maar de speler van Den Bosch had er minder minuten voor nodig. Zijn concurrenten als beste speler zijn Halil Colak (GAE), Mark de Vries (Cambuur), Fabio Caracciolo (Den Bosch) en Danny Guijt (Cambuur).
Oud 30-11-09, 17:37   #13
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Beetje in de lijn Assaidi en Mertens wel, kleine handige ventjes. Chadli redt het vast ook wel hogerop. Moet hij wel de juiste club uitzoeken.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 17:44 sad   #14
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Beetje in de lijn Assaidi en Mertens wel, kleine handige ventjes. Chadli redt het vast ook wel hogerop. Moet hij wel de juiste club uitzoeken.
Chadli is 1.88m
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 18:15   #15

Hij is in ieder geval veel verder dan Koc was toen hij naar Grunn ging.

Oud 30-11-09, 18:22   #16
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Tim86
Hij is in ieder geval veel verder dan Koc was toen hij naar Grunn ging.
Klopt.. Assaidi en Mertens daarentegen waren toen weer veel verder dan Chadli in mijn ogen. Ik denk dat Chadli het beste de stap kan maken naar een Heracles of VVV ofzo, niet gelijk subtop of top. Dat heeft 'ie overigens zeker wel in zich.

Oud 30-11-09, 18:39   #17
Oorspronkelijk geplaatst door DMJN

Klopt.. Assaidi en Mertens daarentegen waren toen weer veel verder dan Chadli in mijn ogen. Ik denk dat Chadli het beste de stap kan maken naar een Heracles of VVV ofzo, niet gelijk subtop of top. Dat heeft 'ie overigens zeker wel in zich.
Bij een club als AZ, Twente of Utrecht rustig gebracht worden kan ook nog wel lijkt me. Bij Ajax en PSV is weer nog meer concurrentie, wordt je 3de speler en is het onmogelijk minuten te maken.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 30-11-09, 19:02   #18
More than meets the eye

Benieuwd of ie er vanavond weer eentje inschopt.
Oud 30-11-09, 19:10   #19

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN

Assaidi niet. Die heeft het toch maar gedurende een zeer korte tijd kunnen bewijzen door zijn blessures. Talent droop er vanaf, maar was geen gevestigde JL-speler, in tegenstelling tot Mertens.

Oud 01-12-09, 00:01   #20
TR

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich
Ben benieuwd of hij TR kan bekoren vanavond.
Hij miste een penalty en kopte een bal aardig binnen. Maar verder heeft ie eigenlijk weinig laten zien. Speelt itt zijn rugnummer doet vermoeden niet vanaf 10 maar vooral vanaf de zijkant. Heeft fysiek wel het perfecte lichaam voor profvoetbal.

Oud 01-12-09, 09:46   #21
More than meets the eye

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie
Hij miste een penalty en kopte een bal aardig binnen. Maar verder heeft ie eigenlijk weinig laten zien. Speelt itt zijn rugnummer doet vermoeden niet vanaf 10 maar vooral vanaf de zijkant. Heeft fysiek wel het perfecte lichaam voor profvoetbal.
Gisteren was het niet veel met Chadli, al scoort ie toch weer een belangrijke goal. Maar zo goed als tegen Ajax heeft ie dit seizoen verder ook niet gespeeld, hoor. Vooral bij vlagen, niet echt structureel.
Oud 01-12-09, 17:43   #22
Nummer 10

Is misschien ook wel een beetje onlosmakelijk verbonden aan dergelijke types, dat het momentenvoetballers zijn. Hoe kijkt men over het algemeen tegen hem aan bij AGOVV op de tribune WheeledWarrior? Beter dan Mertens was?
Oud 02-12-09, 18:33   #23
More than meets the eye

Is misschien ook wel een beetje onlosmakelijk verbonden aan dergelijke types, dat het momentenvoetballers zijn. Hoe kijkt men over het algemeen tegen hem aan bij AGOVV op de tribune WheeledWarrior? Beter dan Mertens was?
Als een talent dat zeker hogerop kan, maar waarschijnlijk beter nog een half jaartje ervaring kan opdoen in de Juup. Hij moet eerst een seizoen lang laten zien een bepaald niveau te kunnen vasthouden. Mertens heeft dat twee seizoenen achter elkaar gedaan, die was afgelopen zomer ook echt toe aan de volgende stap.
Oud 02-12-09, 18:36   #24

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

Apeldoorn kan het geld gelijk doorsluizen voor de nieuwe kunstgrasmat.... zonde..
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 02-12-09, 20:11   #25
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door WheeledWarrior

Als een talent dat zeker hogerop kan, maar waarschijnlijk beter nog een half jaartje ervaring kan opdoen in de Juup. Hij moet eerst een seizoen lang laten zien een bepaald niveau te kunnen vasthouden. Mertens heeft dat twee seizoenen achter elkaar gedaan, die was afgelopen zomer ook echt toe aan de volgende stap.
Duidelijk verhaal. Is momenteel ook wel een beetje een hype geworden door die pot tegen Ajax heb ik het idee.

Ben wel benieuwd of er echt een club gaat komen in januari.
Oud 04-12-09, 20:59   #26

Duidelijk verhaal. Is momenteel ook wel een beetje een hype geworden door die pot tegen Ajax heb ik het idee.

Ben wel benieuwd of er echt een club gaat komen in januari.
Net zo hype als Honda daar werd je aan het begin van het seizoen ook gek van nu hoor je er nx meer over om dat hij rond ui slecht is op het moment.
Oud 04-12-09, 22:52   #27
Oorspronkelijk geplaatst door Lamme

Net zo hype als Honda daar werd je aan het begin van het seizoen ook gek van nu hoor je er nx meer over om dat hij rond ui slecht is op het moment.
Dat ben ik niet met je eens. Honda zal zich alleen wel aan moeten wennen dat hij gewoon het focuspunt van de tegenpartij is. En dat ze dus alles zullen doen om hem uit de wedstrijd te halen. Maar krijgt/creëert ie ruimte voor zichzelf, dan is het nog steeds een geweldige voetballer. Leerproces waar bijv. Elia ook moeite mee heeft gehad. Chadli zal ook met vallen en opstaan moeten leren constant te worden.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 05-12-09, 12:05   #28
Nummer 10

En dan krijg je dus ook te maken met "afbranden". Hoeveel keer RTL wel niet moest melden tijdens de flits en later dat Chadli voor de ogen van de vele scouts er niets van bakte. Beetje flauw, vond ik.
Oud 05-12-09, 12:06   #29

Oorspronkelijk geplaatst door Solstice

Dat ben ik niet met je eens. Honda zal zich alleen wel aan moeten wennen dat hij gewoon het focuspunt van de tegenpartij is. En dat ze dus alles zullen doen om hem uit de wedstrijd te halen. Maar krijgt/creëert ie ruimte voor zichzelf, dan is het nog steeds een geweldige voetballer. Leerproces waar bijv. Elia ook moeite mee heeft gehad. Chadli zal ook met vallen en opstaan moeten leren constant te worden.
Ben ik met je eens maar het ging even over die hype wat ook bij Honda was want nu hoor je er niet veel meer van.
Oud 05-12-09, 13:21   #30
More than meets the eye

Gister was het niks met Chadli, maar dat gold voor de hele ploeg, jezus wat een aanfluiting in Eindhoven...

Oud 05-12-09, 13:32   #31
Oorspronkelijk geplaatst door Lamme

Ben ik met je eens maar het ging even over die hype wat ook bij Honda was want nu hoor je er niet veel meer van.
Gister zeker niet naar VVV gekeken he ? Dacht ik al.
Lebawski is offline   Met citaat reageren
Oud 05-12-09, 14:36   #32

Oorspronkelijk geplaatst door Lebawski
Gister zeker niet naar VVV gekeken he ? Dacht ik al.
Nee klopt gisteren Bf gespeeld en helaas geen voetbal gekeken. Maar mag die dan ook een keer goede wedstrijd spelen na een paar kloten partijen. Van Dijk trainer van vvv was het vorige week gewoon met mijn eens.
Oud 05-12-09, 14:39   #33
Prikkelen heet zoiets. Die jongen speelt bij een degradatiekandidaat, tegenstanders schakelen hem uit door een speler op te offeren. Dan kan het zijn dat je eens wat minder speelt. Zelfs als hij slecht is, geeft hij nog steeds assists of scoort hij doelpunten. En dat Van Dijk sterk is in overdrijven wisten we al, Honda was toch eerst de beste speler in de Eredivisie ?
Oud 05-12-09, 15:54   #34

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Doe maar liever Nacer Barazite
DurQ is nu online   Met citaat reageren
Oud 05-12-09, 15:57   #35
Goede spits gaat dat worden..
Oud 05-12-09, 17:39   #36
Luis Bafiano

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Ik kijk overal knetterklein op.
Oud 17-01-10, 20:59   #37
BS.

In elk geval geen transfer in de winter-window, zo lijkt het.
Oud 18-01-10, 17:25   #38
Nummer 10

Nou ja, nog bijna 2 weken, dus het kan nog. Maar het lijkt erop dat clubs de vraagprijs toch teveel vinden om een gokje te wagen.
Oud 18-01-10, 17:26   #39
Fear the Beard!

Nou ja, nog bijna 2 weken, dus het kan nog. Maar het lijkt erop dat clubs de vraagprijs toch teveel vinden om een gokje te wagen.
Ik denk dat maar weinig Nederlandse club überhaupt de transfersom kunnen betalen.
Oud 18-01-10, 17:29   #40
Nummer 10

Ook dat en als ze het al kunnen, vind ik het toch wel veel geld voor een speler die pas een half seizoen (en ook wel deels vorig seizoen) echt flink opvalt. Kijk hoe lang Mertens heeft moeten rondlopen in de JL voor er een club kwam.
Oud 19-01-10, 01:12   #41
TR

Het grote verschil tussen Mertens en Chadli is natuurlijk wel dat Chadli wel de ideale bouw heeft om een "grote" te worden terwijl je bij Mertens eerder gaat twijfelen door zijn lengte. Maar ik denk niet dat het verkeerd is voor Chadli om in ieder geval nog een half jaar JL te spelen. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, wat hebben we nou helemaal van hem gezien? Een aardige wedstrijd tegen Ajax. Verder vaak wat wisselvallig. Aardig wat goals, maar daarvan ook flink wat penalties...

Oud 19-01-10, 17:37   #42
Nummer 10

Dat verschil in fysiek speelt inderdaad mee, al vond ik Mertens gevoelsmatig beter voetballen bij AGOVV en was ie volgens mij ook bepalender voor het spel. Maar inmiddels schijnt AGOVV dus gezegd te hebben dat Chadli sowieso de rest van het seizoen blijft.
Oud 19-01-10, 17:48   #43
Ik vind 'm in z'n lichaamsbouw, dribbel en vooral manier van lopen wat van Cristiano Ronaldo weg hebben.
Oud 15-02-10, 13:11 wink   #44
Fear the Beard!

Opgeroepen voor Jong-België.
Oud 07-05-10, 23:48   #45
BS.

AGOVV rekent op vertrek sterspeler Chadli
Nacer Chadli lijkt bezig te zijn aan zijn laatste weken in het shirt van AGOVV Apeldoorn. De aanvaller maakte dit seizoen veel indruk in de Jupiler League en staat in de belangstelling van een flink aantal clubs.

Jan Artz, commercieel directeur van AGOVV, bevestigt tegenover Omroep Gelderland dat Chadli vermoedelijk snel vertrekt. "Er zijn heel veel gesprekken met clubs en makelaars. Ik denk dat in de komende drie weken beslist gaat worden waar hij naartoe gaat."

Artz vindt de interesse voor de Belgisch jeugdinternational niet meer dan logisch. "100 wedstrijden heeft hij al staan in de Jupiler League met 20 jaar. Hij heeft dit jaar 18 wedstrijden extreem goed gespeeld. Ik denk dat hij rijp is voor een Nederlandse topper, maar er zijn ook buitenlandse clubs in hem geïnteresseerd."

Bij de naderende transfer kijkt AGOVV niet alleen naar het financiële plaatje. De club laat ook de toekomst van Chadli zelf meewegen, laat Artz weten. "We gaan zoeken wat de beste oplossing is voor zowel hem als AGOVV."

In een eerder stadium werd al bekend dat FC Utrecht serieuze belangstelling heeft voor Chadli. Ook NAC Breda, Ajax, Standard Luik, Anderlecht en Club Brugge werden al eens met de vleugelflitser in verband gebracht. Het is niet bekend of één van die clubs nog altijd serieuze belangstelling heeft voor de technicus.
Oud 27-05-10, 21:50   #46
BS.

'Franse club aast op AGOVV'er Chadli'
Nacer Chadli staat in de belangstelling van de Franse club Saint-Etienne. De Ligue 1-club zou een bod voorbereiden op de aanvaller, meldt Voetbal International woensdag.

De aanvaller van AGOVV is al een poosje onderwerp van gesprek. Eerder dit seizoen werd al bekend dat diverse Nederlandse topclubs een oogje op de talentvolle aanvaller hebben. Daar komt nu ook de belangstelling van Saint-Etienne bij.

Volgens het voetbalweekblad is de club van plan een bod uit te brengen op het talent. Chadli heeft in Apeldoorn nog een contract tot de zomer van 2011.
Oud 28-05-10, 10:05   #47
Utrecht heeft m afgetest iig op basis van de 2e seizoenshelft.
PBateman1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 28-05-10, 13:12 sad   #48
Luis Bafiano

We zullen zien hoe goed het oordeel van Utrecht was.
Oud 27-06-10, 13:42 thumb up   #49
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
[...]

Heracles Almelo heeft zich bij AGOVV Apeldoorn gemeld voor Nacer Chadli. De twintigjarige aanvallende middenvelder kende een uitstekend seizoen in Apeldoorn.

Tijdens de winterstop meldde FC Utrecht zich nog voor Chadli, maar kwam het niet tot een overgang van de speler die tot medio 2011 vastligt bij AGOVV. Naast Heracles Almelo hebben ook de Franse clubs Lille en Saint-Etienne interesse.

Heracles zit echter in pole-position. De verwachting in Apeldoorn is dat de beide clubs er uitkomen.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 27-06-10, 13:59 thumb up   #50

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Goede aanwinst hoor!

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:09.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site