![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De beste keeper van de Eredivisie verdient natuurlijk ook een eigen topic. Toen Martin Pieckenhagen anno 2005 zijn contract bij HSV inruilde voor Heracles Almelo werd duidelijk dat geld niet voor iedereen de belangrijkste drijfveer is. Voor Piecke telt maar 1 ding, spelvreugde. Een liefhebber, voorbeeldprof met tomeloze inzet. Onlangs gaf hij aan nog minstens 1 seizoen in het nieuwe stadion te willen spelen, waardoor we waarschijnlijk nog enkele seizoenen kunnen genieten van deze klasbak.
PHP-code:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
De interviews van Piecke met zijn accent zijn altijd geweldig.
__________________ Tukker uit 010, maar dat had je misschien al gezien. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Held. Wel wat druistig af en toe, maar een held.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Blawh, vond je hem in z'n eerste jaar of 2 jaren ook niet beter dan nu?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vieze natrapper.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=gxWr4XP-xGw
Deze hoort er ook in natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Maar verder een zeer goeie keeper hoor |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volgende week wieder dabei, minder zware straf gekregen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Ik vind het nog steeds belachelijk dat ie uberhaupt een straf heeft gekregen, maar goed...
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Verbaasd dat die niet gewoon in Bundesliga speelt.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heerlijke keeper voor een club als Heracles
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mag toch hopen dat deze man 'gewoon' gaat verlengen, met Pasveer in de goal hebben we een enorm probleem.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Godverdomme, Niet dus. Ongelooflijk, beste keeper van de Eredivisie laten lopen voor z'n dramatisch alternatief. Hopelijk pikt Heerenveen, Feyenoord of desnoods Twente hem op, deze held verdient niet zo'n einde van z'n carriere.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Maar aan de andere kant : Het was toch aangekondigd ? en ook everton trouwens , maar die mocht blijven . Het is voor mij totaal geen verassing , maar nogmaals : Ik hou me in ,, want ik merk dat je er behoorlijk van baalt .. Ga werder kijken ... klik ( weg ) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind het ook vreemd. Was het een grote kostenpost qua salaris? Zou ook geen probleem mogen zijn voor Heracles, maar toch.
Het heeft bij Heerenveen in elk geval niet goed uitgepakt om oudere doelmannen te laten gaan. Dit seizoen was Vandenbussche behoorlijk goed, maar die is er nu ook alweer een paar weken uit. Rob van Dijk (39 jaar?) keept bij Feyenoord nog steeds goed, dus ze hadden best nog een jaar of twee met Pieckenhagen door kunnen zetten. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vind het een geweldige keeper, Feyenoord zal hem wel op pikken.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Piecke heeft voor Heracles meer dan 7 ton salaris ingeleverd, ons meerdere jaren in de Eredivisie gehouden en is overduidelijk 1 van de leiders in de groep. Niet voor niets draagt hij ook de aanvoerdersband. Waarom ruil je zo'n man in als je geen alternatief hebt met noemenswaardige ervaring op het hoogste niveau? Je zou maar Europees voetbal halen en er in de kwalificatieronde uitvliegen door een blunder van Pasveer.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Ik vind oudere keepers minder frievoler ( of hoe je het ook typt ) , maar o zo ervaren en zijn staan altijd goed . de echte moeilijke ballen halen zij niet meer , maar het brengt rust in de verdediging en ik vind keepers tot aan de 40 jaar een verrijking . Dat wordt keer op keer bewezen .... |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ze hadden 'm toch wel moeten houden, al is het maar als ervaren rot.
Maar zo'n goede keeper heb ik het nooit gevonden. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Beste keeper van de eredivisie vind ik ook wat overdreven. Lopen er dit seizoen toch wel een paar beter te keepen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Isaksson dit seizoen ook. Neem aan dat 'ie ook niet serieus was toen 'ie dat zei.
Maar voor Heracles is het gewoon een prima keeper. Ook door zijn ervaring. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Piecke = held
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Toekomstgerichte keuze, ik vind het niet eens zo slecht. Ik denk dat Pasveer best klaar is voor de post onder de lat.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Als Piecke tweede keeper zou willen zijn bij een topclub, zou ik het als PSV's TD wel weten..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik baal hier wel enorm van, zie het absoluut niet zitten in Pasveer.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik zag het eerst ook niet in hem zitten, maar ben langzaam van mening veranderd. De jaren Eagles hebben hem enorm goed gedaan. Nog een jaar Piecke dan was Pasveer vertrokken en kreeg je denk ik een mindere keeper over 2 seizoenen.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Ongelooflijk zeg... als je op 1 positie niet zo snel hoeft te verjongen dan is het wel op de positie van een keeper. Een betere vinden ze sowieso niet, en ervaring komt bij een keeper echt pas rond z'n 30e of zo. Lekker laten staan zolang hij het fysiek nog aan kan !
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Komt er nog een actie dit weekend voor het behoud van?
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Een mooie functie is hem gegund.
![]() Al blijven we stiekem hopen op iets anders... |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Komt hij uit de buurt van Rostock?
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hij heeft er in elk geval een tijdje gespeeld, dus hij kent de club goed.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Oost-Berlijn
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zonde dat hij in zijn laatste Heracles wedstrijd een bal slecht verwerkt waardoor de wedstrijd beslist wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
"Ik niet Europa in, dan jullie ook niet"
|
|