![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
|
![]() Blijft, ondanks een verkeerde clubkeuze, een speler waar ik een zwak voor heb... Kutmentaliteit, echt Braziliaans.. Maar als'ie warm was (in z'n Feijenoordtijd), waren z'n acties ook wel Braziliaans. Weet nog goed dat ik iedere maandag, meen ik , na schooltijd op RTL5 de Shell Jeugdcompetitie zag (Robin van Persie, Leonardo, René van Dieren, Said Boutahar, Civard Sprockel enz..) en daar zag je dat de eerste 2 genoemden toch wel groot gingen worden. De overige 3 hadden ook wel potentie, maar die andere 2, pff... Jammer dat het er niet uitgekomen is, jammer dat'ie weg bij Feijenoord is. Maar het blijft een leuke speler die een wedstrijd compleet kan doen kantelen. Stiekem toch wel een voorbeeldje aangezien ik zelf ook linksbuiten/ spits ben ![]() [size=xx-small](en erg jammer dat ik zo snel die voorzet tegen RBC op Christian Gyan niet kon vinden)[/size] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Schrikbarend weinig wedstrijden gespeeld. Ben bang dat ie het eeuwige talent blijft.
Heb de documentaire van Jos de putter op video. Een echte aanrader. Zijn vriendje Anselmo raakte in de criminaliteit dacht ik en is overleden bij een drugsdeal. Iemand die weet of dat klopt ?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zondagavond 5-6 uur RTL5 Shell Jeugdcompetitie.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Huh, toen Feyenoord in dat shirt speelde zat Leonardo toch helemaal niet meer bij ons
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Was vorige week tegen NEC weer lekker bezig met zichzelf belangrijk vinden en na de wedstrijd gelijk naar binnen toe. Heeft dit seizoen overigens wel eens -naar mijn mening- te vaak de bal afgelegd (ja, echt waar
), kan wel briljante acties hebben en de wedstrijd voor de beker tegen Willem II was natuurlijk helemaal mooi .
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() ![]() ![]() Dank je wel voor deze 2 doelpunten. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Leuke speler inderdaad . Alleen jammer dat die het nooit een aantal wedstrijden achter elkaar kan laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vierdubbel.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ook goed.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat heb iek gedaan?
Rode kaart leek me ergens ook wel wat zwaar gestraft, al maakt ie wel iets van een trappende beweging. Wel matchwinner in elk geval. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Blijft geweldige TV, zo'n jankende Leonardo
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Is nu geschorst tegen de Eagles voor de beker.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hmm, zat ik er dus naast.....
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nou, dan scoort 'ie weer tegen ons, maar verder zal ik hem niet missen.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jammer, met dat salaris van hem had ik liever iemand anders er voor gezien.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Technisch directeur Jeffrey
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zat naar wat ik net hoorde dik 3 a 4 ton tussen vraagprijs en wat Ajax wou bieden (met verhuur spelers). Beetje mixed feelings, hij verdient veel en is/kan lastig zijn/worden maar is op dit moment wel een van de weinige creatieve spelers..
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lekker laten zitten bij NAC. Dit is een geschenk uit de hemel dat deze poging van Ajax is mislukt.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gelukkig blijft ie weg uit Amsterdam
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Extreem faalbeleid weer
Hem eerst al voor 7,5 ton halen waarna je ontdekt dat het er nooit echt uitkomt en dan weer een aanzienlijk bedrag bieden voor een reservespeler die weer redelijk wat salaris wil opstrijken. Ik hoop dat Ajax niet de "daadkracht" heeft bij dezen, want dan laat NAC 'm wel gaan denk ik. Het eerste bod is haast nooit voldoende.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Leonardo
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Maar goed dat Ajax niet hapte
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik schijt zeven kleuren stront inderdaad
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Vitesse komt hem wel halen
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Geeft Kwakman even een veeg uit de pan.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zelfkritiek is die jongen echt vreemd.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Leonardo
![]() Wat een grap. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat een vreemd ventje is die Leonardo ook.
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jammer dat ie niet weer naar Ajax ging.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij heeft groot gelijk.
Volgens zichzelf. __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als hij speelt zoals afgelopen donderdag dan mag hij best een x boos worden af en toe.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ja, maar waarschijnlijk is het nu weer 10 wedstrijden ruk zoals altijd bij hem
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Goed bezig Leo. Tijd dat een Braziliaanse club hem oppikt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Schijnbaar niet terug gezet maar traint voorlopig apart..
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hij gaat het ook nooit leren, hij heeft geluk dat hij goed kan voetballen. Zoiets flik je alleen maar bij BVO's.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Leonardo de Vitor Santiago: Gefaalde balkunstenaar
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|