![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]() Volledige naam Keisuke Honda Geboortedatum 13 juni 1986 Geboorteplaats Japan Osaka, Japan Lengte 182 cm Positie Middenvelder 2005 Nagoya Grampus Eight 31 2 2006 Nagoya Grampus Eight 29 6 2007 Nagoya Grampus Eight 30 3 2007/08 VVV-Venlo 14 2 Eredivisie 2008/09 VVV-Venlo 36 16 Eerste divisie 2009/10 VVV-Venlo 14 5 Eredivisie http://www.youtube.com/watch?v=PJBITAXREWE
http://www.youtube.com/watch?v=gcC5jeAAxTk Was de seizoensstart een hype? Zoals zo velen eigenlijk toch wel dachten. Is hij wel nog goed, maar is VVV slechter? Of komt hij er echt nog wel? Wat moet z'n volgende stap worden? |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hij wordt iedere wedstrijd gewoon goed bewaakt
![]() Overigens was ie tegen Sparta wel goed en had ie wel een goaltje verdiend |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Hij is wel goed, maar overhyped.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. ntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teams proberen hem nu uit de wedstrijd te halen en dat lukt aardig. Al kan het ook komen omdat ik hem in mijn CvhJ zette, vanaf toen stokte de productie.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Haal hem er dan weer uit
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
hij was zondag weer eens goed..
laatste tijd was het minder maar zondag zag ik weer de oude honda. Ga eens kijken naar die wedstrijd.. dan zie je aannames en loopacties van onze Honda, niet normaal zo goed. Ja nu kun je gaan zeiken dat hij niet heeft gescoord maar kijk naar de 2 goals van Calabro.. Die komen voor 75% op de naam van Honda. En als Schaken niet voor eigen succes ging had Honda er ook 1 in liggen.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Honda is gewoon nog de Honda van het begin van het seizoen hoor. Alleen offert iedere club die van VVV wil winnen een mannetje op om hem uit te schakelen, waardoor hij minder aanwezig lijkt
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nog steeds goed, maar niet super natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zag hem zondag weer twee keer een bal aannemen zoals ik nog nooit iemand eerder had zien doen, nota bene met zijn slechte been. Hij is nog steeds een geniale voetballer, volgens mij staat hij iedere dag op de training zich af te vragen wat hij tussen zo'n middelmatige voetballers doet.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Een beetje oude wijn in nieuwe zakken.
__________________ Itali is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
10 miljoen euro
![]() De helft lijkt me al meer dan genoeg. Zijn waarde is ook niet bepaald gestegen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
5 miljoen max voor zo'n speler. We hebben het hier wel over VVV he, waar het hele team om Honda heen gebouwd is.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
4 miljoen met 20% doorverkoop lijkt me een uitstekende deal voor alle partijen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Voor 5 miljoen kan je Honda zeker verkopen. 10 miljoen is simpelweg teveel. Als de vraagprijs rond de 5 miljoen hangt misschien dan naar Ajax, we hebben wel wat creativiteit nodig op het middenveld.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Blijft gewoon bij VVV
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
lekker in Nederland blijven.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hoi
|
Ben fan van Honda
![]() Denk niet dat hij in NL blijft. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ben benieuwd of VVV het geld goed gaat gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik vind het de beste speler van de Eredivisie. Probeer eens één zwakte van hem op te noemen, mij lukt dat niet. Terwijl ik dat bij andere topspelers in de Eredivisie wel kan.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
Suarez is zeker een goede voetballer, maar is tactisch beperkt en uitermate lastig te coachen. Honda is daarentegen juist een 'echte' aanvoerder, hij zet de mensen om zich heen neer en laat het team beter voetballen. Ik vind het overigens lastig om een pure spits en een middenvelder te vergelijken. Afellay is als 'nummer 10' misschien net wat beter dan Honda. Daar staat tegen over dat Honda veel multifunctioneler is. Honda kan als het moet namelijk ook verdedigen. Voor zijn komst naar VVV was hij in Japan zelfs een verdedigende middenvelder. Ten slotte is Honda veel volwassener dan Afellay, die er nogal een handje van heeft om zijn irritante maniertjes te laten zien. Honda staat daarentegen altijd meteen op na een overtreding, zeikt niet op scheidsrechters en maakt geen schwalbes. Een ideale aanvoerder en boegbeeld voor je club dus. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik hoop niet dat ze bij VVV werkelijk in hun hoofd hebben dat ze 10 miljoen vangen.
Goede onderhandelingspositie misschien, altijd meer vragen dan je daadwerkelijk wil maar ik krijg de indruk dat ze wel heel erg op die 10 miljoen gefixeerd zijn. En die gaan ze never nooit krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Als je de geruchten moet geloven heeft CSKA Moskou dat afgelopen zomer al geboden...
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Dan gaat ie niet naar PSV of Ajax lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
Ik wil nog niet zeggen welke club het wordt, maar er zullen zeker de nodige wenkbrauwen worden gefronst.' Ben echt heel benieuwd.. F'noord ofzo? ?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik denk HSV.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Heerenveen?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrd сахар хле pan de azcar Zucker Brot cukr chlb pain de sucre chleb cukru po de acar socker brd şeker ekmek Skerble. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Een Nederlandse subtopper zou idd ook heel goed mogelijk zijn. H'veen zit vol met poen, dus waarom niet.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Liverpool denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
MVV, ik weet het zeker!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Als het wenkbrauwen doet fronsen dan geen Ajax, Feyenoord of PSV denk ik. Zal maarzo Moskou kunnen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hoop wel dat ie in Nederland blijft. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
![]() Ik denk Heerenveen. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Als het Heerenveen wordt is hij wel raar bezig. Heerenveen is nou ook niet echt denderend bezig
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik zeg FC Twente. Als opvolger van Perez.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
![]() Zal geen PSV/Ajax worden dan denk ik, gezien zijn woorden. Eerder een FC Twente/Heerenveen of toch CSKA, al vond hij dat eerst geen goede stap in zijn carriere. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Heerenveen zou best kunnen.
Maar denk dat ie naar het buitenland gaat. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Keisuke Honda: Nog steeds die blonde homo van 10 miljoen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|