Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24-11-09, 15:48 arrow   #1
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Volledige naam Keisuke Honda
Geboortedatum 13 juni 1986
Geboorteplaats Japan Osaka, Japan
Lengte 182 cm
Positie Middenvelder

2005 Nagoya Grampus Eight 31 2
2006 Nagoya Grampus Eight 29 6
2007 Nagoya Grampus Eight 30 3
2007/08 VVV-Venlo 14 2 Eredivisie
2008/09 VVV-Venlo 36 16 Eerste divisie
2009/10 VVV-Venlo 14 5 Eredivisie

http://www.youtube.com/watch?v=PJBITAXREWE

'Vraagprijs Honda rond de tien miljoen euro'

VVV-Venlo lijkt Keisuke Honda komende zomer kwijt te raken aan een club uit de Eredivisie. Hoewel hij van de club niet hoeft te vertrekken, staat VVV wel open voor onderhandelingen, die ongeveer tien miljoen euro moeten opleveren.

Voorzitter Hai Berden geeft tegenover de Limburgse zender L1 toe dat een bedrag van ongeveer tien miljoen euro goed kan zijn voor een transfer van Honda. "Zou best kunnen zijn uiteindelijk. Maar goed, het kan ook meer zijn. De gesprekken gaan we gewoon open in. Hij heeft natuurlijk ook zijn voorkeur, maar we zullen kijken hoe dat uiteindelijk loopt."

Een prijs heeft de voorzitter nog niet in zijn hoofd, dat is ook nog niet helemaal mogelijk. Duidelijkheid over het bedrag dat op tafel moet komen is er dus nog niet. "Niet te veel, maar ook beslist niet te weinig. Wat een speler kost wordt toch bepaald door de interesse die voor hem is. Voor de speler Honda is ontzettend veel belangstelling. Het wordt een kwestie van uitonderhandelen."

Mocht VVV promoveren, dan is een langer verblijf in Venlo ook niet uitgesloten. Zeker niet als het aan de club zelf ligt. "Wij zouden bijzonder graag hebben dat hij blijft. Belangrijkste is wat voor hem het beste is."
Honda maakt seizoen af bij VVV- Venlo
Door Marion Minten — di 17-11-2009, 10:41

Keisuke Honda blijft ook na de winterstop bij VVV. Dat heeft voorzitter Hai Berden van de Venlose club laten weten.

De Japanse aanvoerder van VVV stond in de zomer in de belangstelling van een groot aantal clubs. Sinds de transferperiode op 1 september sloot, is het rustig rond de international. Volgens voorzitter Hai Berden zal Honda in de winterstop dan ook niet vertrekken. Berden zei dat tijdens een sponsorbijeenkomst bij Scelta.
Na een wervelende start in de competitie is het een beetje stil rond onze grote vriend Honda. Tijdens de zomer door zo'n beetje elke club begeert, uiteindelijk zou het dan echt Ajax of PSV worden, maar het werd gewoon VVV. Nu zou hij dus ook in de winter niet meer weggaan. Chelsea wordt genoemd als een van de geïnteresseerde partijen.

http://www.youtube.com/watch?v=gcC5jeAAxTk

Was de seizoensstart een hype? Zoals zo velen eigenlijk toch wel dachten. Is hij wel nog goed, maar is VVV slechter? Of komt hij er echt nog wel? Wat moet z'n volgende stap worden?
Bliksem is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 24-11-09, 15:50   #2
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij wordt iedere wedstrijd gewoon goed bewaakt
Overigens was ie tegen Sparta wel goed en had ie wel een goaltje verdiend
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 24-11-09, 15:52 emo   #3

Hij is wel goed, maar overhyped.

Mess is offline   Met citaat reageren
Oud 24-11-09, 16:13   #4
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Teams proberen hem nu uit de wedstrijd te halen en dat lukt aardig. Al kan het ook komen omdat ik hem in mijn CvhJ zette, vanaf toen stokte de productie.
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 24-11-09, 16:14 duh   #5
Drums

Haal hem er dan weer uit
Oud 24-11-09, 16:19   #6
Back the Beard

Stickvis's Voetbal Forum schermafbeelding

hij was zondag weer eens goed..
laatste tijd was het minder maar zondag zag ik weer de oude honda.
Ga eens kijken naar die wedstrijd.. dan zie je aannames en loopacties van onze Honda, niet normaal zo goed.
Ja nu kun je gaan zeiken dat hij niet heeft gescoord maar kijk naar de 2 goals van Calabro.. Die komen voor 75% op de naam van Honda. En als Schaken niet voor eigen succes ging had Honda er ook 1 in liggen..
Stickvis is offline   Met citaat reageren
Oud 24-11-09, 16:22   #7

Honda is gewoon nog de Honda van het begin van het seizoen hoor. Alleen offert iedere club die van VVV wil winnen een mannetje op om hem uit te schakelen, waardoor hij minder aanwezig lijkt
Frank is offline   Met citaat reageren
Oud 24-11-09, 18:42   #8
Oorspronkelijk geplaatst door Frank
Honda is gewoon nog de Honda van het begin van het seizoen hoor. Alleen offert iedere club die van VVV wil winnen een mannetje op om hem uit te schakelen, waardoor hij minder aanwezig lijkt
Precies, bij ons heeft Brama ook een hele wedstrijd achter hem aan gesjouwd. En had het naar mijn mening moeilijker dan met bijv. De Zeeuw, Afellay of Alex. Honda kan het echt nog wel. En zo gauw ie bij een club komt waar hij een van de vele af te stoppen spelers is, schopt hij ze er ook weer achter elkaar in.
Solstice is offline   Met citaat reageren
Oud 24-11-09, 18:45   #9
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog steeds goed, maar niet super natuurlijk.
SCH is offline   Met citaat reageren
Oud 24-11-09, 19:13   #10
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zag hem zondag weer twee keer een bal aannemen zoals ik nog nooit iemand eerder had zien doen, nota bene met zijn slechte been. Hij is nog steeds een geniale voetballer, volgens mij staat hij iedere dag op de training zich af te vragen wat hij tussen zo'n middelmatige voetballers doet.
JLS is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 11:30 sad   #11
BS.

'Clubs melden zich voor wintertransfer Honda'

VVV-Venlo ziet Keisuke Honda mogelijk alsnog in de winterstop vertrekken. De Japanner staat in de concrete belangstelling van een of meerdere clubs die hem in januari willen contracteren.

Dat zegt assistent-trainer Wil Boessen donderdagavond in Club TV, zo meldt Omroep Venlo. Meerdere clubs hebben zich in Limburg gemeld voor een gesprek met de club en de speler, die naar verluidt zo'n tien miljoen euro moet kosten.

VVV-voorzitter Hai Berden gaf onlangs nog aan dat Honda waarschijnlijk tot de zomer in het gele shirt blijft spelen. Het is echter de vraag of de eredivisionist een transfer kan en wil tegenhouden, mocht een geïnteresseerde club het gewenste bedrag op tafel leggen. Overigens heeft VVV al een vervanger op het oog voor Honda.

De 23-jarige Honda staat sinds de zomer van 2007 onder contract bij VVV. In de Jupiler League scoorde hij vorig jaar zestien keer in 38 wedstrijden. Dit seizoen staat de teller op zes goals in zestien duels.
Oud 10-12-09, 13:56 sad   #12
Een beetje oude wijn in nieuwe zakken.

Oud 10-12-09, 13:57 rainbow   #13

BigMAC's Voetbal Forum schermafbeelding

10 miljoen euro

De helft lijkt me al meer dan genoeg. Zijn waarde is ook niet bepaald gestegen.
BigMAC is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 14:00   #14

5 miljoen max voor zo'n speler. We hebben het hier wel over VVV he, waar het hele team om Honda heen gebouwd is.
Frank is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 14:01   #15

Chadi's Voetbal Forum schermafbeelding

4 miljoen met 20% doorverkoop lijkt me een uitstekende deal voor alle partijen
Chadi is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 14:09   #16

Voor 5 miljoen kan je Honda zeker verkopen. 10 miljoen is simpelweg teveel. Als de vraagprijs rond de 5 miljoen hangt misschien dan naar Ajax, we hebben wel wat creativiteit nodig op het middenveld.
FoCuSs is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 14:19 puh   #17

Oorspronkelijk geplaatst door FoCuSs
Voor 5 miljoen kan je Honda zeker verkopen. 10 miljoen is simpelweg teveel. Als de vraagprijs rond de 5 miljoen hangt misschien dan naar Ajax, we hebben wel wat creativiteit nodig op het middenveld.
Wordt het knuffelmarokkaantje weer afgeserveerd?
Oud 10-12-09, 14:23   #18

Oorspronkelijk geplaatst door BigMAC
Wordt het knuffelmarokkaantje weer afgeserveerd?
Het is een prima speler, maar bij Ajax is hij vaak de enige met een goede steekpass etc. Maar het gebeurt te vaak dat je hem een wedstrijd niet ziet, daar had Emanuelson ook last van maar die speelt dit seizoen degelijk en constant. Honda is stukken beter dan Aisatti.
FoCuSs is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 14:26   #19

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar het gebeurt te vaak dat je hem een wedstrijd niet ziet.
Komt dat niet door het team om hem heen? Als hij in het Ajax van dit moment speelt kan hij zich veel meer onderscheiden.
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 10-12-09, 14:26   #20

Het is een prima speler, maar bij Ajax is hij vaak de enige met een goede steekpass etc. Maar het gebeurt te vaak dat je hem een wedstrijd niet ziet, daar had Emanuelson ook last van maar die speelt dit seizoen degelijk en constant. Honda is stukken beter dan Aisatti.
Honda heeft vooral een veel hoger rendement dan Aissati. Aissati wil zich te graag nog verstoppen en is niet beslissend genoeg. Jammer, want heeft verder de capaciteiten om te slagen, maar mist een stuk mentaliteit en fysiek om verder te groeien dan talent.
Oud 10-12-09, 14:40   #21
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Blijft gewoon bij VVV
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 14-12-09, 23:54   #22
BS.

CSKA doet nieuwe poging bij Honda

CSKA Moskou heeft nog altijd zeer serieuze belangstelling voor Keisuke Honda. De Russische topclub is van plan om in januari een bod uit te brengen op de sterspeler van VVV-Venlo, zo heeft voorzitter Hai Berden bevestigd tegenover Omroep Venlo.

Afgelopen zomer had CSKA liefst tien miljoen euro over voor Honda. De Japanner zelf zag een overgang echter niet zitten en hoopte op een topclub in de Eredivisie. PSV, Ajax en FC Twente hadden weliswaar belangstelling voor de aanvallende middenvelder, maar beschikten niet over de benodigde financiële middelen.

Inmiddels heeft CSKA zich opnieuw gemeld bij VVV om te praten over Honda. Berden weet echter niet of de spelmaker nu wel oren heeft naar een transfer naar Rusland. Mocht Honda aangeven interesse te hebben, dan zullen de onderhandelingen worden geopend.

Behalve CSKA Moskou hebben ook enkele andere clubs reeds geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Honda. Volgens Berden is CSKA momenteel echter het meest concreet. De vraagprijs van VVV bedraagt naar verluidt zo'n tien miljoen euro.
Oud 15-12-09, 00:33   #23
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

lekker in Nederland blijven.
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 00:49   #24
Hoi

Ben fan van Honda
Denk niet dat hij in NL blijft.
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 01:18   #25
Dr. Hendrik Leonard

Seam's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben benieuwd of VVV het geld goed gaat gebruiken
Seam is offline   Met citaat reageren
Oud 15-12-09, 02:06   #26
JLS

Ik vind het de beste speler van de Eredivisie. Probeer eens één zwakte van hem op te noemen, mij lukt dat niet. Terwijl ik dat bij andere topspelers in de Eredivisie wel kan.
Oud 15-12-09, 02:14   #27
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door JLS
Ik vind het de beste speler van de Eredivisie. Probeer eens één zwakte van hem op te noemen, mij lukt dat niet. Terwijl ik dat bij andere topspelers in de Eredivisie wel kan.
Teveel voor eigen succes gaan. Sowieso is hij niet beter dan Suarez of Afellay.
Oud 15-12-09, 02:29   #28
JLS

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected
Teveel voor eigen succes gaan. Sowieso is hij niet beter dan Suarez of Afellay.
Ben ik het niet mee eens. Ik heb juist het gevoel dat hij te vaak overspeelt naar zijn 'beperkte' teamgenoten. Overigens schiet hij zijn vrije trappen zo, dat zijn teamgenoten veel uit rebounds scoren.

Suarez is zeker een goede voetballer, maar is tactisch beperkt en uitermate lastig te coachen. Honda is daarentegen juist een 'echte' aanvoerder, hij zet de mensen om zich heen neer en laat het team beter voetballen. Ik vind het overigens lastig om een pure spits en een middenvelder te vergelijken.

Afellay is als 'nummer 10' misschien net wat beter dan Honda. Daar staat tegen over dat Honda veel multifunctioneler is. Honda kan als het moet namelijk ook verdedigen. Voor zijn komst naar VVV was hij in Japan zelfs een verdedigende middenvelder. Ten slotte is Honda veel volwassener dan Afellay, die er nogal een handje van heeft om zijn irritante maniertjes te laten zien. Honda staat daarentegen altijd meteen op na een overtreding, zeikt niet op scheidsrechters en maakt geen schwalbes. Een ideale aanvoerder en boegbeeld voor je club dus.
Oud 15-12-09, 02:48   #29
Drums

Ik hoop niet dat ze bij VVV werkelijk in hun hoofd hebben dat ze 10 miljoen vangen.
Goede onderhandelingspositie misschien, altijd meer vragen dan je daadwerkelijk wil maar ik krijg de indruk dat ze wel heel erg op die 10 miljoen gefixeerd zijn.
En die gaan ze never nooit krijgen.
Oud 15-12-09, 03:10   #30
JLS

Als je de geruchten moet geloven heeft CSKA Moskou dat afgelopen zomer al geboden...
Oud 16-12-09, 09:36 sad   #31
BS.

'Ajax en PSV keren in januari terug in de strijd om Honda'
Woensdag, 16 december 2009 om 08:41

Het getouwtrek om Keisuke Honda begint weer van vooraf aan. CSKA Moskou is het meest concreet, maar volgens voorzitter Hai Berden zijn er meer clubs geïnteresseerd in de Japanse spelmaker. Ook Ajax en PSV zouden weer onderzoeken of Honda een optie kan zijn.

De twee Nederlandse grootmachten waren in de zomer ook al geïnteresseerd, maar schrokken destijds terug van de hoge vraagprijs (tien miljoen euro). Nu, vier maanden later, willen Ajax en PSV volgens AD/Sportwereld weten of de vraagprijs al omlaag is gehaald. De clubs zijn nog altijd geïnteresseerd in de middenvelder.

De 23-jarige Honda begon uitstekend aan dit seizoen en was in de eerste weken van de competitie, toen de transfermarkt nog open was, de absolute smaakmaker uit de Eredivisie. De laatste weken is de Japanner minder vaak beslissend, maar hij is nog altijd van waarde voor VVV. Of hij na de winter nog in Venlo speelt is maar de vraag.
Oud 17-12-09, 15:36   #32
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Honda kondigt vertrek aan, VVV haalt in Kagawa opvolger

Ondanks dat de temperatuur vandaag onder het vriespunt kwam in Venlo, was er zeker hot news te melden. Terwijl Keisuke Honda morgenavond tegen Heracles Almelo zijn laatste wedstrijd voor VVV-Venlo speelt, werd zijn opvolger Shinji Kagawa al rondgeleid in Seacon Stadion - De Koel - .

Het vertrek van Honda zat er aan te komen. De 23-jarige middenvelder is al sinds zijn komst in januari 2008 de beste speler van VVV-Venlo en zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af. De clubleiding bezit wel de mogelijkheid om de verbintenis via een optie met een jaar te verlengen, maar een vertrek brengt wel veel geld in het laatje. De speler zelf is resoluut. "Ik speel morgen mijn laatste wedstrijd Voor VVV-Venlo", meldt hij op zijn blog www.keisuke-honda.com. Tegenover de verzamelde Japanse media, inclusief ELF Voetbal, wilde hij iets verder op de situatie ingaan. "Ik heb een beslissing gemaakt. Ik wil nog niet zeggen welke club het wordt, maar er zullen zeker de nodige wenkbrauwen worden gefronsd."

"Zelf heb ik er een goed gevoel over. Dit voelt aan als een club waar ik graag verder wil en die bij me past. De onderhandelingen zijn nog gaande. Maar voordat ik op 22 december terugvlieg naar Japan om een korte vakantie te vieren, wil ik mijn keuze definitief hebben gemaakt."

Zijn opvolger wordt Shinji Kagawa. Vergezeld van een persoonlijke delegatie was de 20-jarige offensieve middenvelder deze ochtend in Seacon Stadion - De Koel - aanwezig. De naam van de speler van Cerezo Osaka gonsde al langer in Noord-Limburg, maar vandaag liep de linksbenige international ook daadwerkelijk rond in waarschijnlijk zijn nieuwe werkomgeving. Voorzitter Hai Berden leidde de Japanse delegatie, onder wie Kagawa, rond in het stadion en samen bekeken ze in de vrieskou de ochtendtraining. "Ik ben hier louter om kennis te maken met het Europese voetbal", vertelde Kagawa, die in alle vroegte in Düsseldorf was geland, oppervlakkig.

"Het moet een goede jongen zijn", reageert trainer Van Dijk tegenover ELF Voetbal als de naam van Kagawa valt. "Hij kan scoren en dat is voor ons belangrijk. Maar of hij komt of niet? Dat zal veel afhangen van het wel of niet blijven van Keisuke Honda. Op 4 januari meldden de spelers zich weer voor de tweede seizoenshelft. Dan kijk ik wel wie er allemaal zijn. Als Honda vertrekt, komt er inderdaad veel geld vrij. Een 100 procent-kopy van Honda haal je daarvoor niet, maar misschien met twee of drie nieuwe spelers kan zijn vertrek wel worden opgevangen."

Kagawa is een vaste kracht in de nationale ploeg van Japan. Hij debuteerde op 24 mei 2008 tijdens een oefeninterland tegen Ivoorkust (1-0). Ook was hij actief op de Olympische Spelen van 2008 in Beijing. Inmiddels heeft hij 10 A-interlands achter zijn naam staan, waarin hij twee keer scoorde. Een Japanse journalist wilde zijn kwaliteiten beschrijven tegenover ELF Voetbal. "Hij heeft snelheid, is technisch en is erg wendbaar."
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/95405_honda-kondigt-vertrek-aan-vvv-haalt-in-kagawa-opvolger
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:39 sad   #33
BS.

Dan gaat ie niet naar PSV of Ajax lijkt me.
Oud 17-12-09, 15:39 big smile   #34
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik wil nog niet zeggen welke club het wordt, maar er zullen zeker de nodige wenkbrauwen worden gefronst.'

Ben echt heel benieuwd.. F'noord ofzo? ?
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:42   #35
Een goed gevoel.

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala
Ik wil nog niet zeggen welke club het wordt, maar er zullen zeker de nodige wenkbrauwen worden gefronst.'

Ben echt heel benieuwd.. F'noord ofzo? ?
Die zakenman zou zich rond de winterstop weer melden was het niet?
Oud 17-12-09, 15:43 sad   #36
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk HSV.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:43   #37
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerenveen?

po de acar socker brd şeker ekmek
Skerble.
SuikerBrood is nu online   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:45 wink   #38
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Een Nederlandse subtopper zou idd ook heel goed mogelijk zijn. H'veen zit vol met poen, dus waarom niet.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:45 big smile   #39
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

"Zelf heb ik er een goed gevoel over. Dit voelt aan als een club waar ik graag verder wil en die bij me past"
Zou hij nu nog naar CSKA Moskou gaan?
behangplakker is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:47 big smile   #40
Een goed gevoel.

Liverpool denk ik.
Oud 17-12-09, 15:48   #41

Edris's Voetbal Forum schermafbeelding

MVV, ik weet het zeker!
Edris is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:56   #42
Ich bin Mario

Als het wenkbrauwen doet fronsen dan geen Ajax, Feyenoord of PSV denk ik. Zal maarzo Moskou kunnen worden.
Oud 17-12-09, 15:57   #43
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoop wel dat ie in Nederland blijft. Ben benieuwd.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 15:57   #44
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Als het wenkbrauwen doet fronsen dan geen Ajax, Feyenoord of PSV denk ik. Zal maarzo Moskou kunnen worden.
Dichter bij huis
Oud 17-12-09, 16:00   #45
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Dichter bij huis
En hij past bij de club.

Ik denk Heerenveen.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:03   #46
Ich bin Mario

Dichter bij huis
ah, ik zal in het vervolg het hele artikel lezen.
Oud 17-12-09, 16:04   #47

Als het Heerenveen wordt is hij wel raar bezig. Heerenveen is nou ook niet echt denderend bezig
Scorpie is offline   Met citaat reageren
Oud 17-12-09, 16:04 wink   #48
Ich bin Mario

Ik zeg FC Twente. Als opvolger van Perez.
Oud 17-12-09, 16:04   #49

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac
Als hij naar Feyenoord gaat, frons jij je wenkbrauwen niet?

Zal geen PSV/Ajax worden dan denk ik, gezien zijn woorden. Eerder een FC Twente/Heerenveen of toch CSKA, al vond hij dat eerst geen goede stap in zijn carriere.
Oud 17-12-09, 16:17   #50
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

Heerenveen zou best kunnen.

Maar denk dat ie naar het buitenland gaat.
Gitaarsnaar is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site