![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 | |
|
||
|
|
|
|
|
#202 |
|
6 miljoen?
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
AC Milan wil hem dus halen..
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
10 miljoen?
![]() Toch minstens het dubbele lijkt me... __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
AC Milan wil altijd voor een appel en een ei op de eerste rang zitten. Arme sloebers
.
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
ik heb trouwens nog gezegd toen die verkocht werd dat het een jaar later goed het dubbele had kunnen zijn..
Krijg ik dalijk nog gelijk ook... __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Bij VVV zou dat nooit gebeurd zijn, als het al zou lukken dan was daarvoor toch echt de 'tussenstap' naar een club als CSKA nodig.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
dat klopt maar heel veel vonden het bedrag in de winter veel te hoog.
Toen heb ik dat gezegd. Kan alleen de post neit meer vinden.. __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#211 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#212 |
|
Waarom zou Heerenveen dat niet willen doen? Lijkt mij onzin.
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
Kooyenga is toch die beunhaas die shirtsponsor wilde worden van AZ op de dag dat DSB failliet ging?
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Niet dezelfde dag. Maar hij maakte wel mooi gebruik van die shit om zijn naam even in de media te krijgen. Zakenman is het wel.
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Tjah, waarom wilden ze Ruiz niet kopen, en lieten ze hem aan Twente...
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
VVV had Honda echt niet voor 6 miljoen laten gaan.
Die wilden gewoon de hoofdprijs vangen en dat is ze gelukt |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Waarom precies?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
Honda wil in januari naar Europese topclub
In de winter van 2009 vertrok Keisuke Honda van VVV-Venlo naar het Russische CSKA Moskou. Komende winter wil de aanvallend ingestelde middenvelder opnieuw een transfer maken, nu naar een Europese topclub. "Wanneer een grote club komt zal hij willen vertrekken, maar dat is tot op heden niet gebeurd", zo zegt Kees Ploegsma, zaakwaarnemer van de international, in gesprek met Voetbal International. Verschillende clubs hebben zich gemeld voor de Japanner. "Maar er kwam geen aanbod van een topclub en dat is wat hij wil." Aan het einde van de Russische competitie verwacht Ploegsma wel interesse van topclubs uit Europa. "Veel managers zullen hem bekijken nadat hij zo'n goed WK heeft gespeeld. Nu kunnen ze hem in actie zien namens CSKA en hopelijk zullen ze iets proberen in januari." De zaakwaarnemer van de voormalig spelmaker van VVV voorziet echter nog wel een probleem voor een transfer. CSKA wil de aanwinst niet na een jaar alweer laten vertrekken. "CSKA is niet van plan hem te verkopen, zeker niet. Hij speelt goed en hij is goed bezig voor de club, daarmee zijn ze gelukkig. In januari zullen we zien." __________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Wat een non-artikel.
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Jaaaaaaaa Keisuke wil heel graag weg maar cska wil niet verkopen en er is verder ook niemand geinteresseerd. Sjezus.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
Ik heb het niet getypt
![]() Ik heb het gegoogled
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Ja had het al op vi gelezen, dont worry
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Vrij leeg bericht inderdaad. Die gaat dus niet snel ergens heen.
Misschoen moet ik VI even tippen dat ook ik graag naar een topclub wil, al wil mijn huidige werkgever mij niet kwijt en al is er vooralsnog geen interesse van Barca of Chelsea. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
||
|
|
|
|
|
#226 | |
|
|
Vanaf morgen weer te zien bij de Asian Cup (14.30), hopelijk lekker aanvallend, bij CSKA is dat niet het geval...
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#228 | |
|
||
|
|
|
|
|
#229 |
|
Geld! Dat Juve maar flink gaat betalen!
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Zou dicht bij een overgang naar Lazio zijn.
Eerst voor 2 miljoen een huur tot einde seizoen, optie tot koop waarvoor dan 10 miljoen betaald zou moeten worden. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Keisuke Honda: Nog steeds die blonde homo van 10 miljoen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|