Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 02-07-10, 01:41 Standaard   #201
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

'Honda gaat VVV nog veel geld opleveren'

Keisuke Honda blijft de melkkoe van VVV-Venlo. De Limburgers verwachten nog veel geld te verdienen aan de Japanner, die in januari voor miljoenen euro's de overstap maakte naar CSKA Moskou.

VVV-voorzitter Hai Berden gaf in het televisieprogramma Tussen Vlaai en Braai van L1 aan dat VVV bij een nieuwe transfer van Honda rekening kan houden met een bepaald percentage van de transfersom. Berden verwacht dat die clausule VVV nog veel geld gaat opleveren.

De 24-jarige Honda was in zijn eerste halfjaar in Rusland al van grote waarde voor CSKA. In de competitie kwam hij tot elf wedstrijden en twee doelpunten en ook in de Champions League deed Honda reeds van zich spreken. De Russen betaalden zes maanden geleden zo'n zes miljoen euro voor de middenvelder/aanvaller, die op het WK de ster van Japan was. Met twee doelpunten en een schitterende assist maakte hij ook in Zuid-Afrika de verwachtingen waar.

Oud 02-07-10, 03:04 Standaard   #202
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

6 miljoen?
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 02-07-10, 19:53 Standaard   #203
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

AC Milan wil hem dus halen..
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 04-07-10, 12:40 Standaard   #204
BS.

'CSKA legt bod op Honda naast zich neer'

CSKA Moskou heeft het bod van AC Milan op Keisuke Honda afgewezen. De Russische club wil de ster van Japan nog een seizoen binnen de gelederen houden, melden Russische media zondag.

Honda, middenvelder en aanvaller tegelijk, speelde zich tijdens het WK in Zuid-Afrika in de kijker bij de grote Europese clubs. AC Milan zou al een bod van naar verluidt tien miljoen euro bij CSKA neergelegd hebben. De voorzitter van de Moskovieten wil de voormalig VVV'er echter graag nog een jaartje behouden.

Honda werd in de winterstop van het afgelopen seizoen voor zes miljoen euro door VVV-Venlo verkocht. Dat bedrag kan nog oplopen tot negen miljoen euro. Ook Manchester United en Arsenal zouden strijden om zijn diensten.

Oud 04-07-10, 12:49 Standaard   #205
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

10 miljoen?
Toch minstens het dubbele lijkt me...

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 04-07-10, 13:59 Standaard   #206
VBL

AC Milan wil altijd voor een appel en een ei op de eerste rang zitten. Arme sloebers .
VBL is offline   Met citaat reageren
Oud 28-07-10, 10:06 Standaard   #207
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ploegsma: ‘Honda is niet tevreden over zijn positie bij CSKA Moskou’

Volgens Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Keisuke Honda, is de voormalig spelmaker van VVV-Venlo ontevreden over de rol die hij bij zijn club CSKA Moskou krijgt toebedeeld. De Japanner staat steeds vaker opgesteld als controlerende middenvelder en daar liggen volgens Ploegsma niet de kwaliteiten van Honda. “Hij staat nu te ver van het doel van de tegenstander.”

De Nederlandse makelaar bevestigde in de internationale media wel dat Honda, ondanks vermeende interesse van AC Milan, in Rusland wil blijven. Toch is de Japaanse middenvelder niet blij met zijn huidige positie. “In zijn eerste wedstrijden voor CSKA stond Keisuke achter de spits of linkshalf. Hij speelde daar goed, was constant dreigend voor het doel en hield de ballen goed vast.”

Die kwaliteiten kan Honda veel minder laten zien wanneer hij als controleur staat geposteerd. “In de laatste wedstrijden staat hij veel verder weg van het doel van de tegenstander. Hij stopte toen ook meteen met scoren, hij krijgt vrijwel geen kansen meer om doelpunten te maken”, weet Ploegsma. “Maar Honda heeft gesproken met de trainer en begrijpt dat CSKA twee spelers voor zijn positie heeft, en dat hij beter geschikt is voor een meer controlerende rol dan Alan Dzagoev.”
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 28-07-10, 10:09 puh   #208
Back the Beard

Stickvis's Voetbal Forum schermafbeelding

ik heb trouwens nog gezegd toen die verkocht werd dat het een jaar later goed het dubbele had kunnen zijn..
Krijg ik dalijk nog gelijk ook...

Oud 28-07-10, 10:24 Standaard   #209
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Stickvis Bekijk bericht
ik heb trouwens nog gezegd toen die verkocht werd dat het een jaar later goed het dubbele had kunnen zijn..
Krijg ik dalijk nog gelijk ook...
Bij VVV zou dat nooit gebeurd zijn, als het al zou lukken dan was daarvoor toch echt de 'tussenstap' naar een club als CSKA nodig.

Oud 28-07-10, 10:47 Standaard   #210
Back the Beard

Stickvis's Voetbal Forum schermafbeelding

dat klopt maar heel veel vonden het bedrag in de winter veel te hoog.
Toen heb ik dat gezegd.
Kan alleen de post neit meer vinden..

Oud 22-08-10, 15:24 Standaard   #211
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Romke Kooyenga van Kooyenga Groep en sponsor van SC Heerenveen was vorig seizoen bereid om Keisuke Honda, destijds onder contract bij VVV Venlo, naar Heerenveen te halen. Dat zei de ondernemer zaterdag in het programma SimmerSneonS op Omrop Fryslân.

'Samen met een andere sponsor hebben we voorgesteld om Honda te kopen', vertelt Kooyenga. 'Dat kon toen nog voor zes miljoen. Met alle rechten, want die jongen is nu het dubbele waard. Ik zag daar wel geld in.'

Heerenveen ging uiteindelijk niet in op het aanbod van Kooyenga en Honda zette afgelopen winter zijn handtekening onder een contract bij het Russische CSKA Moskou, dat negen miljoen euro betaalde aan VVV Venlo.
Zonde....

Oud 22-08-10, 15:33 Standaard   #212

alf89's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom zou Heerenveen dat niet willen doen? Lijkt mij onzin.

Oud 22-08-10, 18:48 Standaard   #213

Kooyenga is toch die beunhaas die shirtsponsor wilde worden van AZ op de dag dat DSB failliet ging?
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 22-08-10, 18:51 Standaard   #214

Oorspronkelijk geplaatst door groenen Bekijk bericht
Kooyenga is toch die beunhaas die shirtsponsor wilde worden van AZ op de dag dat DSB failliet ging?
Niet dezelfde dag. Maar hij maakte wel mooi gebruik van die shit om zijn naam even in de media te krijgen. Zakenman is het wel.

Oud 22-08-10, 18:52 Standaard   #215

Oorspronkelijk geplaatst door alf89 Bekijk bericht
Waarom zou Heerenveen dat niet willen doen? Lijkt mij onzin.
Tjah, waarom wilden ze Ruiz niet kopen, en lieten ze hem aan Twente...

Oud 22-08-10, 19:10 Standaard   #216
Drums

VVV had Honda echt niet voor 6 miljoen laten gaan.
Die wilden gewoon de hoofdprijs vangen en dat is ze gelukt
Oud 06-10-10, 10:44 Standaard   #217
BS.

Hij wil in januari weer weg bij CSKA.

Oud 06-10-10, 11:08 Standaard   #218
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom precies?

Oud 06-10-10, 11:09 Standaard   #219

Honda wil in januari naar Europese topclub
In de winter van 2009 vertrok Keisuke Honda van VVV-Venlo naar het Russische CSKA Moskou. Komende winter wil de aanvallend ingestelde middenvelder opnieuw een transfer maken, nu naar een Europese topclub.

"Wanneer een grote club komt zal hij willen vertrekken, maar dat is tot op heden niet gebeurd", zo zegt Kees Ploegsma, zaakwaarnemer van de international, in gesprek met Voetbal International. Verschillende clubs hebben zich gemeld voor de Japanner. "Maar er kwam geen aanbod van een topclub en dat is wat hij wil."

Aan het einde van de Russische competitie verwacht Ploegsma wel interesse van topclubs uit Europa. "Veel managers zullen hem bekijken nadat hij zo'n goed WK heeft gespeeld. Nu kunnen ze hem in actie zien namens CSKA en hopelijk zullen ze iets proberen in januari."

De zaakwaarnemer van de voormalig spelmaker van VVV voorziet echter nog wel een probleem voor een transfer. CSKA wil de aanwinst niet na een jaar alweer laten vertrekken. "CSKA is niet van plan hem te verkopen, zeker niet. Hij speelt goed en hij is goed bezig voor de club, daarmee zijn ze gelukkig. In januari zullen we zien."

Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-10-10, 11:11 Standaard   #220

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een non-artikel.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 06-10-10, 11:12 Standaard   #221

Jaaaaaaaa Keisuke wil heel graag weg maar cska wil niet verkopen en er is verder ook niemand geinteresseerd. Sjezus.
Oud 06-10-10, 11:14 Standaard   #222

Ik heb het niet getypt
Ik heb het gegoogled

Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 06-10-10, 11:25 Standaard   #223

Ja had het al op vi gelezen, dont worry
Oud 06-10-10, 11:36 Standaard   #224
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Vrij leeg bericht inderdaad. Die gaat dus niet snel ergens heen.

Misschoen moet ik VI even tippen dat ook ik graag naar een topclub wil, al wil mijn huidige werkgever mij niet kwijt en al is er vooralsnog geen interesse van Barca of Chelsea.

Oud 06-10-10, 11:43 big smile   #225
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Vrij leeg bericht inderdaad. Die gaat dus niet snel ergens heen.

Misschoen moet ik VI even tippen dat ook ik graag naar een topclub wil, al wil mijn huidige werkgever mij niet kwijt en al is er vooralsnog geen interesse van Barca of Chelsea.
Echt hè

Oud 08-01-11, 16:55 Standaard   #226

Vanaf morgen weer te zien bij de Asian Cup (14.30), hopelijk lekker aanvallend, bij CSKA is dat niet het geval...

Japan's World Cup hero Keisuke Honda is ready to orchestrate attacking football against largely defensive rivals at the Asian Cup, as the Blue Samurai aim for a record fourth continental title.

"My personal goal and the team's goal are one and the same. We are targetting the title no matter who we must fight," the CSKA Moscow midfielder said ahead of Japan's Asian Cup opener against Jordan on Sunday.

"All our players are hoping to go offensively. We will be persistent in attacking," said the straight-talking 24-year-old.

In Group B, Japan will also face Syria and fellow three-time champions Saudi Arabia, who beat them in the 2007 semi-finals.

"If we cannot play our brand of football against Jordan and Syria, we can never do it in the semi-finals and the final," added Honda, known as "Kaiser Keisuke" in Holland where he led VVV Venlo as an attacking midfielder after moving from J-League Nagoya Grampus in 2008.

"My role is to help accelerate the speed in switching from defence to offense."

At the World Cup in South Africa last June, Honda played as the lone striker for goal-shy Japan and scored in their 1-0 upset of Cameroon and a 3-1 rout of Denmark.

They lost 1-0 to the Netherlands but reached the last-16 for the first time on foreign soil before bowing to Paraguay on penalties after a scoreless deadlock.

Honda said Japan should have fought more aggressively on the big stage.

"It was not that we were defensive at the World Cup but we could not just attack," he said.

Japan coach Alberto Zaccheroni is expected to place Honda in his favourite position just behind the frontline after being forced to play as a defensive midfielder for CSKA since he joined them in January 2010.

Honda, however, scored a goal and set up another to help the Moscow side clinch a 3-2 aggregate victory over Sevilla in the Champions League, becoming the first Japanese player to reach the quarter-finals of the premier event.

"It's been a while since I last played in a front position in an official match. I am keen to see how much I can do."

While he toiled at the rear of the CSKA midfield, Borussia Dortmund rookie Shinji Kagawa has emerged as a new Japanese star in Europe, scoring eight Bundesliga goals before the winter break.
Kagawa, just 21, who failed to make the World Cup but was given the number-10 shirt number for the Asian Cup, is expected to lead Japan's goalscoring at the continental showcase.
Ben benieuwd op welke manier ze Kagawa en Honda samen laten spelen...
Majkool is offline   Met citaat reageren
Oud 23-01-11, 23:34 surprise   #227
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Keisuke Honda is in trek. De Japanse spelmaker van CSKA Moskou staat nadrukkelijk in de belangstelling van een aantal clubs, waarvan Atletico Madrid de beste papieren heeft. De voormalig speler van VVV Venlo wil graag de overstap maken naar de Primera Division.

"Een aantal clubs hebben zich gemeld", vertelt zaakwaarnemer Kees Ploegsma tegenover media in Qatar, waar Honda met Japan uitkomt op de Azië Cup. "We wachten in deze fase op een serieus bod. Ik hoop er wel op, maar we zullen moeten wachten en zien wat er gebeurt."

Enkele Engelse clubs zijn bijzonder gecharmeerd van Honda. De 24-jarige middenvelder heeft echter een voorkeur voor Spanje. "Als CSKA hem wil laten gaan, is Atletico Madrid een optie", bevestigt Ploegsma. "Hij denkt goed tot zijn recht te komen in de Spaanse manier van spelen."

Naast Atletico Madrid zouden Arsenal, Aston Villa en Liverpool zich hebben gemeld voor de Aziaat met de begaafde linker, die vorig jaar voor negen miljoen euro werd verkocht door VVV.

Oud 30-06-11, 10:10 Standaard   #228
BS.

Honda: "Vereerd door link met Juventus"

Keisuke Honda werd enkele maanden na zijn vertrek naar Rusland al in verband gebracht met een transfer. Mogelijk dat een overgang er deze zomer nu dan echt van gaat komen.

Juventus zou inmiddels met CSKA Moskou praten in een poging de Japanner naar Turijn te halen. Honda reageert: "Ik ben vereerd dat mijn naam in verband wordt gebracht met een grote club als Juventus."

De oud-speler van VVV-Venlo gaf enkele maanden geleden al aan niet blij te zijn met het leven in Rusland. "Er moeten dingen veranderen. Ik sta stil in mijn ontwikkeling en zoals ik de situatie nu beoordeel zal het niet veel beter met me gaan", waren zijn woorden toen.

Oud 30-06-11, 11:41 Standaard   #229
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Geld! Dat Juve maar flink gaat betalen!

Oud 27-01-12, 12:38 Standaard   #230
Drums

Zou dicht bij een overgang naar Lazio zijn.
Eerst voor 2 miljoen een huur tot einde seizoen, optie tot koop waarvoor dan 10 miljoen betaald zou moeten worden.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site