![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Naam: Jeremain Lens Geboortedatum: 24-11-1987 Geboorteplaats: Amsterdam, Nederland Nationaliteit: Nederland 2005/06 AZ 2 0 Eredivisie 2006/07 AZ 14 0 Eredivisie 2007/08 NEC 31 9 Eredivisie 2008/09 AZ 8 1 Eredivisie 2009/10 AZ 12 6 Eredivisie Begon veelbelovend bij AZ en kon een jaar uitblinken bij NEC op huurbasis. Werd op basis daarvan teruggehaald door AZ, maar liet eigenlijk weinig tot niets meer zien door blessures. Nu dankzij een blessure van zijn collega-spitsen bij AZ alweer een paar wedstrijden in de basis en ook weer scorend. Ooit zei hij zelf dat hij goed genoeg is voor Real Madrid. Waar ligt de grens van deze jongen? Wat is een juiste stap in z'n carriere? Buitenland? Ajax, Twente of PSV? Nog een jaar AZ? Hoe goed is Jermain Lens? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als hij in de spits staat centraal is hij niet erg goed. Hij moet vanaf de flanken komen om zijn snelheid te benutten
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij lijkt zijn kans te grijpen dit seizoen. Zijn oude NEC-vorm lijkt weer terug te komen.
Ik ben benieuwd of hij vanavond ook potten kan breken in de Champions League. Dat lullige goaltje tegen Arsenal telt natuurlijk niet .
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
TT-foutje
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Never mind
.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Is ie in vorm, dan moeten we inderdaad even kijken of hij zo goed is en belangrijker hoeveel beter hij kan worden. Ik volg hem met plezier in ieder geval
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Als hij deze lijn door blijft zetten dan komt Ajax vanzelf wel vragen of hij naar de Arena wil ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
nep-fries
|
Ik ben al een hele tijd fan van Jeremain Lens, want hij had wel mooie acties, en nu laat hij ze gelukkig steeds meer zien. Het heeft ook heel erg geholpen dat Van Gaal weg ging. Want met hem kon hij echt niet door een deur. Dit kwam ook omdat Lens zelf weinig discipline had, en daar kan iemand als Van Gaal dus echt niet tegen.
Hopelijk blijft Lens zich inzetten, want dan kan hij nog een grote voetballer worden (jammer alleen dat hij bij AZ speelt). |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat vind je zelf, Bliksem?
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Ik heb geen idee wat zijn bovengrens is, het lijkt me dat ie de stap naar het buitenland zal maken na AZ en niet meer een tussenstap in Nederland; en dan lijkt Engeland een logisch vervolg. Hij heeft er het spel voor. |
||
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoi
|
Lens
Jammer dat hij zoveel op de bank heeft gezet.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Hij is sowieso beter dan Babel.
Lens naar Zuid-Afrika
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Op bovenstaande foto had hij nog schone armen.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wilde iets te graag vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wel gepasseerd door Advocaat op dit moment omdat ie te opportunistisch zou zijn en geen teamspeler.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Maakte natuurlijk wel een zeer goede entree met zijn snelle gele kaart.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
nep-fries
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Zo'n jongen moet je niet teveel opdrachten geven, maar gewoon laten voetballen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Geniale kinderfoto in de OP.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zo zonde dat zijn actie geen goal werd
![]() Zou hem graag bij een topclub aan het werk zien. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die volley
![]() Wat een timing, wat een techniek, wat een kracht. Prachtig dat commentaar erbij: 'Bal niet over de lijn, maar grensrechter...tel hem nou gewoon!' |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik ben fan
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Die jongen is in één jaar tijd echt heel kinderachtig en verwend geworden.Tyton ownde hem zwaar
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hij blijft nog zo wisselvallig als wat, terwijl hij zoveel in huis kan hebben...
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
heeft de potentie, maar de laatste stap naar NL'se top maken lijkt niet makkelijk
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Geweldige speler hoor
Die gast moet elke week spelen bij AZ, danwel ergens anders.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kom maar terug naar Ajax.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik haal 'm met alle plezier te voet op.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mooie assist bij de 1-1 en een heel lekker doelpunt weer vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Heb altijd geroepen dat AJax hem veel beter had kunnen halen dan Sulejmani
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Legt Heracles vandaag in z'n eentje over de knie. De 2-0 en zeker 3-0 waren van grote schoonheid.
Héérlijke voetballer. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Geniaal vandaag. Hij wordt met de week slimmer lijkt het, begint ook steeds makkelijker het net te vinden, voorheen verneukte ie ze nog wel eens.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dit is één van de weinige voetballers die AZ veel geld kan opleveren
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
Jammer dat Feyenoord geen geld heeft. Anders had hij lekker weer bij Mario kunnen spelen. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Met alle respect, maar goals tegen VVV, RKC en Heracles bewijzen voor mij niet dat je al klaar bent voor een WK. Neemt niet weg dat ik Lens een fantastische voetballer vind. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Goede speler inderdaad, wat is hij snel en koelbloedig. De 2-0 was natuurlijk wel deels een gelukje.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jeremain Lens: Hoe goed is hij daadwerkelijk?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|