Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19-11-09, 07:38 surprise   #1
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Thierry Daniel Henry (Les Ulis, 17 augustus 1977) is een Frans voetballer bij de Spaanse club FC Barcelona. Ook komt hij uit voor het Frans voetbalelftal.

Henry won in zijn carrière onder meer een WK, EK, UEFA Champions League, Confederations Cup, de Europese gouden schoen, diverse landstitels en nationale bekers. Henry werd door Pelé in maart 2004 vermeld in de opgestelde Lijst FIFA 100 beste spelers.

Henry heeft meer dan 200 doelpunten gescoord voor Arsenal. In 1998 werd hij geselecteerd voor het Franse nationale elftal en werd wereldkampioen met Frankrijk op het WK 98 in eigen land. In 2000 werd Henry Europees kampioen en tevens benoemd tot beste Franse voetballer van het jaar. In het Franse team kreeg hij de bijnaam 'Anaconda'. In 2003 werd hij voor het eerst benoemd tot beste Engelse voetballer van het jaar.
Op 15 februari 2005 speelde hij mee met 's werelds grootste voetbalsterren in de benefietmatch "Football for Hope" in Camp Nou, ter nagedachtenis van de Tsunami-slachtoffers.
Onlangs verleende Henry zijn hulp aan de actie "Stand up Speak up" tegen racisme. Henry had in 2005 zijn recordcontract (90.000 euro per week) bij Arsenal verlengd tot de zomer van 2010.
Hij zei zelf altijd een Gunner te blijven, tot het eind van zijn tijd. Op 17 oktober 2007 speelde Henry een thuiswedstrijd met het Franse nationale elftal tegen Litouwen in het Stade de France.
Hij maakte twee doelpunten, de wedstrijd eindigde in een 2-0 overwinning voor het Franse nationale elftal. Daardoor komt zijn aantal doelpunten voor Les Bleus op 43 en passeert hij Jaafar Assaghiri. Hij neemt de nummer één positie in als topscoorder aller tijden van het het Franse nationale elftal.
Henry: Het was hands

PARIJS - Thierry Henry heeft woensdagavond na afloop van de toereikende 1-1 in Parijs de Ierse woede en frustratie flink aangewakkerd. De Franse aanvaller bekende zonder dralen dat hij de bal met de hand had gespeeld voordat hij in de eerste verlenging de assist verzorgde op doelpuntenmaker William Gallas.
''Ja, het was hands, maar ik ben geen scheidsrechter'', liet de spits van Barcelona weten. ''Natuurlijk speelde ik gewoon door. Ik hoorde immers geen fluitje van de scheidsrechter. Maar ik kan niet zeggen dat het geen hands was.''

Henry, die komend jaar in Zuid-Afrika aan zijn vierde WK begint, vond niet dat zijn handigheidje een smet wierp op het zojuist behaalde WK-ticket. ''Nee, nee, wij zijn gekwalificeerd, Dat mogen we best even vieren.''

Ierland verloor zaterdag voor eigen publiek met 0-1 van Frankrijk. Met 0-1 in Parijs (doelpunt Robbie Keane) leek de ploeg van de Italiaanse coach Giovanni Trapattoni op weg naar de strafschoppenreeks. Henry, Gallas en de Zweedse arbiter Martin Hansson beslisten evenwel anders.

!
sjimmie is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 19-11-09, 07:42   #2

aangeschoten...
Smeich is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 07:42   #3
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Henry val weinig kwalijk te nemen... Geen speler ter wereld had dit anders gedaan.
Dit is gewoon de schuld van de FIFAIL...
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 07:43   #4
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala
Henry val weinig kwalijk te nemen... Geen speler ter wereld had dit anders gedaan.
Dit is gewoon de schuld van de FIFAIL...
Nou de eerste "hands-actie" kan nog een ongelukkig moment zijn maar hoe hij hem daarna ook nog eens meeneemt is om te -en.
Oud 19-11-09, 07:53   #5
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Smeich
aangeschoten...
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 07:56   #6
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Nou de eerste "hands-actie" kan nog een ongelukkig moment zijn maar hoe hij hem daarna ook nog eens meeneemt is om te -en.
Lekker selectief dit zeg. Ga je in het vervolg bij iedere handsbal een topic openen en op die speler kotsen?

Begrijp me niet verkeerd, ik ontplofte bijna ook gisteravond. Maar je moet dit voornamelijk de scheids en de FIFA kwalijk nemen, die dit gewoon toelaten. Miljoenen mensen zien dat het hands is, maar er mag niks mee gedaan worden ...
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 07:58 big smile   #7
Fear the Beard!

Ik kotste daarvoor ook al op Henry hoor.
Oud 19-11-09, 08:53   #8
Hup Holland!

Gordon Shumway's Voetbal Forum schermafbeelding

Tja, wat mij betreft doet Robben het in Zuid-Afrika ook. Of gooit Van Persie de bal in de kruising, maakt me helemaal niet uit.
Lullig voor de Ieren, dat wel.

Oud 19-11-09, 08:59   #9
Doet Henry gewoon slim. Dit is gewoon een enorme blunder van de scheids.
Jammer, want ik gunde die Ieren het ticket wel, erg zuur om er zo uit geflikkerd te worden. Maar ze hebben het ook een beetje aan zichzelf te danken, Ierland heeft zeker 3 100% kansen gemist. Anyway, dikke FAIL van de arbitrage want volgens mij was het ook nog buitenspel.
venomsnake is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 09:02   #10
ierland heeft natuurlijk niet alleen verloren op basis van dit moment. Dus ze kunnen het daar niet op gooien
Bulletdodger is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 09:14   #11

Op basis van de prestaties van Henry in het verleden is het oneerlijk om hem ineens een valsspeler te noemen. Zo'n speler is het niet.
Gunner is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 09:14   #12
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Zal wel weer enorm opgeblazen worden in Britse media, zeker na al dat gedoe met geplaatste landen voor de loting.

Oud 19-11-09, 09:25   #13
Go Your Own Way

Welke speler had dit wél anders aangepakt ? Voor de rest heb ik Henry op weinig valsspelen kunnen betrappen in zijn carriere.
Acathla is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 09:33 surprise   #14
Mnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Smeich
aangeschoten...
Het boeit niet of het is aangeschoten, het gaat erom of je er voordeel van hebt.
De KnikkerKoning is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 09:37 big smile   #15
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Gunner
Op basis van de prestaties van Henry in het verleden is het oneerlijk om hem ineens een valsspeler te noemen. Zo'n speler is het niet.
Verrassende post met zo'n username.
Maar ik denk dat elke speler dit uit landsbelang had gedaan, eerlijk of niet.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 09:39   #16

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja, het was hands, maar ik ben geen scheidsrechter
Is de enige goede reactie die je kan geven.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 09:56   #17
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway
Tja, wat mij betreft doet Robben het in Zuid-Afrika ook. Of gooit Van Persie de bal in de kruising, maakt me helemaal niet uit.
Lullig voor de Ieren, dat wel.
Super lullig en niet heel erg chique maar elke speler zou tot zo'n actie in staat zijn als je daarmee het WK kan bereiken.
Lauren Katie is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 10:02   #18
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Schwalbes worden zo heel af en toe (zwaar inconsequent, maar dat doet er niet toe) achteraf bestraft onder de noemer 'spelbederf'. Zal Henry nog een schorsing te wachten staan? Zal wel niet, FIFA wil natuurlijk maar al te graag een aantal 'boegbeelden' op het veld.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 10:02   #19
Hup Holland!

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk
Zal wel weer enorm opgeblazen worden in Britse media, zeker na al dat gedoe met geplaatste landen voor de loting.
en terecht
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 10:04   #20
Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Schwalbes worden zo heel af en toe (zwaar inconsequent, maar dat doet er niet toe) achteraf bestraft onder de noemer 'spelbederf'. Zal Henry nog een schorsing te wachten staan? Zal wel niet, FIFA wil natuurlijk maar al te graag een aantal 'boegbeelden' op het veld.
Nee daar begint men niet aan. Heel misschien in het geval dat het om een speler van Slovenië of iets van dat kaliber zou gaan.
Oud 19-11-09, 10:15   #21
Hoi

Thierrrrrry Henry Mijn favoriete spits allertijden.

Met enkele andere grootheden

http://www.youtube.com/watch?v=sbASd5CU3H8
http://www.youtube.com/watch?v=vIlXwu4-zJU
http://www.youtube.com/watch?v=QiXMsrJkKCM
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 10:17   #22
Ik blijf het toch jammer vinden dat hij naar Barcelona is vertrokken. Arsenal zonder Henry is veel minder aantrekkelijk. Henry zonder Arsenal is ook niet meer wat het geweest is.
Oud 19-11-09, 10:37   #23
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik neem Henry niks kwalijk. Ik had hetzelfde gedaan. De schuld ligt bij de achterlijke FIFA.

tong80 is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 10:38   #24
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Als Kluivert dit in de laatste minuut had gedaan destijds tegen Noord-Ierland hadden jullie hem aanbeden.
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 10:41   #25
Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal
Als Kluivert dit in de laatste minuut had gedaan destijds tegen Noord-Ierland hadden jullie hem aanbeden.
Ierland
Oud 19-11-09, 12:24 sad   #26
Mnnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat zou Henry hebben gedaan als de scheids had gevraagd of het hands was of niet?
De KnikkerKoning is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 12:34   #27
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning
Wat zou Henry hebben gedaan als de scheids had gevraagd of het hands was of niet?
Liegen natuurlijk.
Oud 19-11-09, 12:37   #28
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Acathla
Welke speler had dit wél anders aangepakt ? Voor de rest heb ik Henry op weinig valsspelen kunnen betrappen in zijn carriere.
Ik kan me nog wel wat dives van Henry herinneren.
Oud 19-11-09, 12:43   #29
Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning
Zeggen van niet en na de wedstrijd zeggen dat hij na het zien van de beelden moet toegeven dat het hands was.
Oud 19-11-09, 13:14   #30

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala

Verrassende post met zo'n username.
Niet echt nee, maar dat verrast je toch niet? Henry is een Held en zal dat altijd blijven.
Gunner is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 13:19   #31
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Lauren Katie

Ierland
Ach, de tegenstander maakt ook weer niet zoveel uit (Tenzij we het over Portugal, Duitsland of Italië zouden hebben )

Oud 19-11-09, 13:23   #32
Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert

Ach, de tegenstander maakt ook weer niet zoveel uit (Tenzij we het over Portugal, Duitsland of Italië zouden hebben )
Tegen de Ieren of de Noord-Ieren in de problemen komen is nog een wereld van verschil.
Oud 19-11-09, 13:29   #33
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Lauren Katie

Tegen de Ieren of de Noord-Ieren in de problemen komen is nog een wereld van verschil.
Nou inderdaad. Niet winnen tegen NI zou als Nederland wel schandalig zijn. Magoed. We dwalen af.

OT: Henry valt niets kwalijk te nemen. De FIFA moet hier iets aan doen.
Clough is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 14:03   #34
Het ergste is gewoon dat het ZO overduidelijk was.

Wie herinnert zich niet vorig jaar in de ConFed cup Brazilie Egypte met die bal die van de lijn werd gehaald met de hand. Of Italie Nederland vorige week.

Dan zijn er ineens WEL videobeelden.

Ondanks het feit dat Henry een hele grote held is, dit was opzettelijk. Maar ik moet de eerste nobele speler nog zien die nadat hij een overtreding heeft begaan die niet is waargenomen uit eigen initatief stopt op het moment dat hij zijn land kan kwalificeren voor het WK.
Fukjoeman is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 14:22   #35
Een goed gevoel.

Cyberia's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat uitgerekend een Spurs fan er als de kippen bij is om alleen hiervoor een topic aan te maken is allerminst opmerkelijk te noemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Acathla
Dit dus.

Titi Fokking held.
Cyberia is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 14:28   #36
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Cyberia
Dat uitgerekend een Spurs fan er als de kippen bij is om alleen hiervoor een topic aan te maken is allerminst opmerkelijk te noemen.

En over het feit dat hij nooit vals speelt:

http://www.youtube.com/watch?v=rTGfyV_mgUk
Oud 19-11-09, 14:29   #37
Echt belachelijk hoe sommige mensen dit op Henry afreageren. Hij is verre van mijn favoriete speler, maar wat boeit het wat hij heeft gedaan? Waarom zou je geen hands maken als de scheids het niet ziet? Ik vind dat britse gehuil zo ontzettend zielig over dat 'cheating' he, dan denk ik ga toch lekker bij je moeder huilen 'mommy mommy he cheated boooohoooo'. Rot toch op man, laat ee nspeler lekker cheaten. Het is de taak van de scheidsrechter om dat tegen te gaan, niet de taak van de speler om niet te cheaten. Dat ze de scheids bekritiseren is terecht (hoewel die man verder goed floot trouwens), met name de grensrechter had dit voorval natuurlijk moeten zien. Maar Henry maar afmaken omdat hij nu een cheater is is werkelijkwaar zo kinderachtig. Dan snap je er echt niks man, dat is echt gejank van een kind van 7 ofzo, ongelooflijk zeg.
Zlatanist is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 14:31   #38
AFCA!

w00h00's Voetbal Forum schermafbeelding

mommy mommy he cheated boooohoooo!
w00h00 is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 14:34 emo   #39
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door Zlatanist
Echt belachelijk hoe sommige mensen dit op Henry afreageren. Hij is verre van mijn favoriete speler, maar wat boeit het wat hij heeft gedaan? Waarom zou je geen hands maken als de scheids het niet ziet? Ik vind dat britse gehuil zo ontzettend zielig over dat 'cheating' he, dan denk ik ga toch lekker bij je moeder huilen 'mommy mommy he cheated boooohoooo'. Rot toch op man, laat ee nspeler lekker cheaten. Het is de taak van de scheidsrechter om dat tegen te gaan, niet de taak van de speler om niet te cheaten. Dat ze de scheids bekritiseren is terecht (hoewel die man verder goed floot trouwens), met name de grensrechter had dit voorval natuurlijk moeten zien. Maar Henry maar afmaken omdat hij nu een cheater is is werkelijkwaar zo kinderachtig. Dan snap je er echt niks man, dat is echt gejank van een kind van 7 ofzo, ongelooflijk zeg.
Dat heeft niets met wel of niet snappen te maken.
Dat is gewoon de beleving die je hebt.
Ik ben hypocriet genoeg om te juichen als Nederland scoort op die manier, maar de wereld is natuurlijk te klein als Nederland (of een andere favoriete club/land whatever) zo'n doelpunt tegen krijgt.

En je krijgt tenminste gespreksstof in he topic zo
Oud 19-11-09, 14:48   #40
Ik ben er ook hypocriet genoeg voor om dan boos te zijn. Nou ja hypocriet, ik snap heel goed dat de Ieren boos zijn. Daarentegen gaat het erom op wie je boos bent. Als iemand zo scoort tegen Nederland scoort ga ik hem niet daarvoor haten. Hooguit omdat die speler Nederland uitschakelt, maar niet omdat hij hands maakt. Ik zou boos worden op de scheids omdat die lul dat zou moeten zien en die goal dan nooit mag goedkeuren. Wat de speler doet zal me een worst wezen.

Henry stond op het veld voor één doel en dat was winnen, als hij daarvoor hands moet maken dan moet hij daarvoor hands maken. Ik zou precies hetzelfde doen en dan maar hopen dat de scheids het niet ziet.
Oud 19-11-09, 15:06   #41
SCH
Hup Holland!

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Ierse minister: Duel met Frankrijk overspelen

DUBLIN - De Ierse minister van Justitie Dermot Ahern wil dat de WK-kwalificatiewedstrijd van de Ierse nationale ploeg tegen Frankrijk wordt overgespeeld. De tweekamp tussen beide Europese landen werd woensdag in de verlenging beslist door een overduidelijke handsbal van Thierry Henry. De aanvoerder stelde ploeggenoot William Gallas in staat de 1-1 te maken waardoor Frankrijk naar het WK 2010 in Zuid-Afrika gaat.

Foto: AFP „Ze zullen waarschijnlijk niet naar ons luisteren omdat we een kleine vis in de voebalwereld zijn, maar de FIFA moet ingrijpen”, aldus Ahern. „Als de situatie zo blijft, versterkt het de gedachte dat je wint als je bedriegt.” Liam Brady, assistent-trainer van Ierland, vulde de minister aan en uitte forse beschuldigingen aan het adres van de FIFA. Brady claimt dat de wereldvoetbalbond de scheidsrechter onder druk had gezet om Frankrijk richting het WK te fluiten: „Hij bezweek onder de druk”.
SCH is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 15:06   #42
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door tong80
Ik neem Henry niks kwalijk. Ik had hetzelfde gedaan. De schuld ligt bij de achterlijke FIFA.

Waarom bij de FIFA?
Oud 19-11-09, 15:08   #43
Oorspronkelijk geplaatst door SCH

Waarom bij de FIFA?
Bijvoorbeeld omdat ze constant tegenhouden dat er gebruik wordt gemaakt van technische hulpmiddelen zoals videobeelden?

Één simpele blik op de monitor bij de vierde official had gister al uitsluitsel kunnen geven. De Fifa houdt dat soort dingen al jarenlang tegen.. dus wat dat betreft zeker de schuld van de FIFA!
Oud 19-11-09, 15:08   #44
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben er ook hypocriet genoeg voor om dan boos te zijn. Nou ja hypocriet, ik snap heel goed dat de Ieren boos zijn. Daarentegen gaat het erom op wie je boos bent. Als iemand zo scoort tegen Nederland scoort ga ik hem niet daarvoor haten. Hooguit omdat die speler Nederland uitschakelt, maar niet omdat hij hands maakt. Ik zou boos worden op de scheids omdat die lul dat zou moeten zien en die goal dan nooit mag goedkeuren. Wat de speler doet zal me een worst wezen.

Henry stond op het veld voor één doel en dat was winnen, als hij daarvoor hands moet maken dan moet hij daarvoor hands maken. Ik zou precies hetzelfde doen en dan maar hopen dat de scheids het niet ziet.
Wat een leipe instelling. Gelukkig zijn er nog spelers die willen winnen en ook nog oog hebben voor sportiviteit.

Als elke speler de arbitrage er elke keer erin probeert te luizen, onder het mom van 'hopelijk betrappen ze me niet' wat voor spelletje krijg je dan? Ik denk dat niemand de sport meer serieus neemt.

Scheidsrechter zag het niet, hij zat fout, hopelijk geen WK voor hem. Maar Henry mag je er toch minstens zoveel op aanspreken.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 19-11-09, 15:11   #45
SCH
Hup Holland!

Bijvoorbeeld omdat ze constant tegenhouden dat er gebruik wordt gemaakt van technische hulpmiddelen zoals videobeelden?

Één simpele blik op de monitor bij de vierde official had gister al uitsluitsel kunnen geven. De Fifa houdt dat soort dingen al jarenlang tegen.. dus wat dat betreft zeker de schuld van de FIFA!
Mwah, je kunt een discussie voeren over die hulpmiddelen. Er zijn ook heel veel argumenten tegen en niet alleen de FIFA is tegen. Ik ben er ook niet meteen een groot voorstander van.

Ierland had gewoon nog een keer moeten scoren.
Oud 19-11-09, 15:12   #46
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg
Wat een leipe instelling. Gelukkig zijn er nog spelers die willen winnen en ook nog oog hebben voor sportiviteit.

Als elke speler de arbitrage er elke keer erin probeert te luizen, onder het mom van 'hopelijk betrappen ze me niet' wat voor spelletje krijg je dan? Ik denk dat niemand de sport meer serieus neemt.

Scheidsrechter zag het niet, hij zat fout, hopelijk geen WK voor hem. Maar Henry mag je er toch minstens zoveel op aanspreken.
Nou ja zeg.

Ik heb veel meer moeite met de keiharde overtredingen die er gisteravond bij Slovenie Rusland en Uruguay CR gemaakt werden, dan is deze overtreding van Henry echt een liefdadig missertje. Zo onsportief is het nou ook weer niet.
Oud 19-11-09, 15:16 big smile   #47
Fear the Beard!

Nou ja zeg.

Ik heb veel meer moeite met de keiharde overtredingen die er gisteravond bij Slovenie Rusland en Uruguay CR gemaakt werden, dan is deze overtreding van Henry echt een liefdadig missertje.Zo onsportief is het nou ook weer niet.
Niet?
Oud 19-11-09, 15:16   #48
Waarom ben je tegen het gebruik van technische hulpmiddelen dan?

Ik zie het probleem niet, zolagn het gepaard gaat met bepaalde regelgeving (hoe vaak de hulpmiddelen gebruikt mogen worden bv).
Oud 19-11-09, 15:18   #49
SCH
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Niet?
Neuh, het is gewoon in een actie.

Maar iedereen kotst op de voetballer Maradona begrijp ik?
Oud 19-11-09, 15:19 sad   #50
Fear the Beard!

Neuh, het is gewoon in een actie.

Maar iedereen kotst op de voetballer Maradona begrijp ik?
Wat betreft die actie wel ja .
Ik vind het net zo onsportief als een harde overtreding, want je beïnvloed het spel op onrechtmatige wijze.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site