![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
![]()
![]() ![]() !
|
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
aangeschoten...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Henry val weinig kwalijk te nemen... Geen speler ter wereld had dit anders gedaan.
Dit is gewoon de schuld van de FIFAIL... |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
-en.
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
Begrijp me niet verkeerd, ik ontplofte bijna ook gisteravond. Maar je moet dit voornamelijk de scheids en de FIFA kwalijk nemen, die dit gewoon toelaten. Miljoenen mensen zien dat het hands is, maar er mag niks mee gedaan worden ... |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik kotste daarvoor ook al op Henry hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja, wat mij betreft doet Robben het in Zuid-Afrika ook. Of gooit Van Persie de bal in de kruising, maakt me helemaal niet uit.
Lullig voor de Ieren, dat wel. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Doet Henry gewoon slim. Dit is gewoon een enorme blunder van de scheids.
Jammer, want ik gunde die Ieren het ticket wel, erg zuur om er zo uit geflikkerd te worden. Maar ze hebben het ook een beetje aan zichzelf te danken, Ierland heeft zeker 3 100% kansen gemist. Anyway, dikke FAIL van de arbitrage want volgens mij was het ook nog buitenspel. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
ierland heeft natuurlijk niet alleen verloren op basis van dit moment. Dus ze kunnen het daar niet op gooien
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Op basis van de prestaties van Henry in het verleden is het oneerlijk om hem ineens een valsspeler te noemen. Zo'n speler is het niet.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zal wel weer enorm opgeblazen worden in Britse media, zeker na al dat gedoe met geplaatste landen voor de loting.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Go Your Own Way
|
Welke speler had dit wél anders aangepakt ? Voor de rest heb ik Henry op weinig valsspelen kunnen betrappen in zijn carriere.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
Maar ik denk dat elke speler dit uit landsbelang had gedaan, eerlijk of niet. |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Schwalbes worden zo heel af en toe (zwaar inconsequent, maar dat doet er niet toe) achteraf bestraft onder de noemer 'spelbederf'. Zal Henry nog een schorsing te wachten staan? Zal wel niet, FIFA wil natuurlijk maar al te graag een aantal 'boegbeelden' op het veld.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hoi
|
Thierrrrrry Henry
Mijn favoriete spits allertijden.![]() ![]() ![]() ![]() Met enkele andere grootheden ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=sbASd5CU3H8 http://www.youtube.com/watch?v=vIlXwu4-zJU http://www.youtube.com/watch?v=QiXMsrJkKCM |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ik blijf het toch jammer vinden dat hij naar Barcelona is vertrokken. Arsenal zonder Henry is veel minder aantrekkelijk. Henry zonder Arsenal is ook niet meer wat het geweest is.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik neem Henry niks kwalijk. Ik had hetzelfde gedaan. De schuld ligt bij de achterlijke FIFA.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Als Kluivert dit in de laatste minuut had gedaan destijds tegen Noord-Ierland hadden jullie hem aanbeden.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat zou Henry hebben gedaan als de scheids had gevraagd of het hands was of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
(Tenzij we het over Portugal, Duitsland of Italië zouden hebben )
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
OT: Henry valt niets kwalijk te nemen. De FIFA moet hier iets aan doen. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Het ergste is gewoon dat het ZO overduidelijk was.
Wie herinnert zich niet vorig jaar in de ConFed cup Brazilie Egypte met die bal die van de lijn werd gehaald met de hand. Of Italie Nederland vorige week. Dan zijn er ineens WEL videobeelden. Ondanks het feit dat Henry een hele grote held is, dit was opzettelijk. Maar ik moet de eerste nobele speler nog zien die nadat hij een overtreding heeft begaan die niet is waargenomen uit eigen initatief stopt op het moment dat hij zijn land kan kwalificeren voor het WK. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Dat uitgerekend een Spurs fan er als de kippen bij is om alleen hiervoor een topic aan te maken is allerminst opmerkelijk te noemen.
![]()
Titi Fokking held.
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
![]() En over het feit dat hij nooit vals speelt: http://www.youtube.com/watch?v=rTGfyV_mgUk |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Echt belachelijk hoe sommige mensen dit op Henry afreageren. Hij is verre van mijn favoriete speler, maar wat boeit het wat hij heeft gedaan? Waarom zou je geen hands maken als de scheids het niet ziet? Ik vind dat britse gehuil zo ontzettend zielig over dat 'cheating' he, dan denk ik ga toch lekker bij je moeder huilen 'mommy mommy he cheated boooohoooo'. Rot toch op man, laat ee nspeler lekker cheaten. Het is de taak van de scheidsrechter om dat tegen te gaan, niet de taak van de speler om niet te cheaten. Dat ze de scheids bekritiseren is terecht (hoewel die man verder goed floot trouwens), met name de grensrechter had dit voorval natuurlijk moeten zien. Maar Henry maar afmaken omdat hij nu een cheater is is werkelijkwaar zo kinderachtig. Dan snap je er echt niks man, dat is echt gejank van een kind van 7 ofzo, ongelooflijk zeg.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
mommy mommy he cheated boooohoooo!
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Dat is gewoon de beleving die je hebt. Ik ben hypocriet genoeg om te juichen als Nederland scoort op die manier, maar de wereld is natuurlijk te klein als Nederland (of een andere favoriete club/land whatever) zo'n doelpunt tegen krijgt. En je krijgt tenminste gespreksstof in he topic zo
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Ik ben er ook hypocriet genoeg voor om dan boos te zijn. Nou ja hypocriet, ik snap heel goed dat de Ieren boos zijn. Daarentegen gaat het erom op wie je boos bent. Als iemand zo scoort tegen Nederland scoort ga ik hem niet daarvoor haten. Hooguit omdat die speler Nederland uitschakelt, maar niet omdat hij hands maakt. Ik zou boos worden op de scheids omdat die lul dat zou moeten zien en die goal dan nooit mag goedkeuren. Wat de speler doet zal me een worst wezen.
Henry stond op het veld voor één doel en dat was winnen, als hij daarvoor hands moet maken dan moet hij daarvoor hands maken. Ik zou precies hetzelfde doen en dan maar hopen dat de scheids het niet ziet. |
|
|
|
|
|
#41 |
Ierse minister: Duel met Frankrijk overspelen |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
|
Één simpele blik op de monitor bij de vierde official had gister al uitsluitsel kunnen geven. De Fifa houdt dat soort dingen al jarenlang tegen.. dus wat dat betreft zeker de schuld van de FIFA! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
Als elke speler de arbitrage er elke keer erin probeert te luizen, onder het mom van 'hopelijk betrappen ze me niet' wat voor spelletje krijg je dan? Ik denk dat niemand de sport meer serieus neemt. Scheidsrechter zag het niet, hij zat fout, hopelijk geen WK voor hem. Maar Henry mag je er toch minstens zoveel op aanspreken. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
Ierland had gewoon nog een keer moeten scoren. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Ik heb veel meer moeite met de keiharde overtredingen die er gisteravond bij Slovenie Rusland en Uruguay CR gemaakt werden, dan is deze overtreding van Henry echt een liefdadig missertje. Zo onsportief is het nou ook weer niet. |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Waarom ben je tegen het gebruik van technische hulpmiddelen dan?
Ik zie het probleem niet, zolagn het gepaard gaat met bepaalde regelgeving (hoe vaak de hulpmiddelen gebruikt mogen worden bv). |
|
|
|
|
|
#49 | |
Maar iedereen kotst op de voetballer Maradona begrijp ik? |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
.Ik vind het net zo onsportief als een harde overtreding, want je beïnvloed het spel op onrechtmatige wijze. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Dit was ooit het Thierry Henry topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|