![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#152 |
|
|
Tja, met die bedragen die die gasten allemaal krijgen zijn het toch gewoon verwende blagen geworden hè...Maar erg mooi om te zien dat er veel anti-Tevez sentiment in het publiek was op te merken. Dus, de titel wellicht omdraaien nu?
|
|
|
|
|
|
#153 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Boete geaccepteerd gisteren maar nu alweer een training gemist
![]() Schijnt op weg te zijn naar Argentinië. Clown
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
wat een ongelofelijke vlegel
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Haha hij is alweer een week naar Argentinie gegaan zonder toestemming.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Hij wil gewoon ontslagen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Zo, eindelijk is heel Manchester zover.
Zijn ze 't nog ergens over eens
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Waren wij toch al een tijdje achter
Maar goede zaak |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Milan is afgehaakt en heeft Maxi Lopez gehaald
Inter heeft afgehaakt nadat hun bod niet werd gehonoreerd PSG schijnt ook geen (afdoende) bod neergelegd te hebben. City wil de hoofdprijs en dat wenst niemand (meer) te betalen en die kans lijkt me naar de zomer toe alleen maar kleiner worden. Dus dit lijkt nog 6 maanden niet spelen worden voor Carlos __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Gewoon een Bogarde'tje doen tot juli 2014.
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Oh, nou. Dan is het goed. Snel zijn shirtje van de vuilstort ophalen en weer in de was doen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
haha ik mag lijen dat hij elke wedstrijd uitgefloten wordt door de fans als zijn naam wordt omgeroepen en dat hij elke keer op de bank gaat beginnen. Mancini heeft echt veel respect verloren om hem terug te halen, ik kan me dit in ieder geval indenken bij zijn eigen spelers.
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Manicini is gewoon wat wanhopig en wil kampioen worden.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
Ja inderdaad, elke keer een beroep doen op jonge spelers om je bank warm te houden kan natuurlijk niet
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Kan de TT aangepast worden?
Mijn god, wat 'n club. Hoe verzinnen ze 't? __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Is toch gewoon een rationele beslissing? Tevez is geld waard. Principes op zij zetten, wiedergutmachungsschnitzel eten, kampioen worden, elkaar de hand schudden en uit elkaar gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Moet toch ook kunnen? Als we nergens meer ruzies zouden bijleggen, had Bert van Leeuwen ook niks meer te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
De kans bestaat dat hij woensdag op de Nederlandse velden te bewonderen is. De reserves van City spelen dan een oefenduel tegen NEC A1 en Tevez doet mogelijk mee om wedstrijdritme op te doen
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Lulz.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Omg.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
Die kan niet echt zijn
Laatst gewijzigd door DemonCleaner; 14-05-12 om 21:44 |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Wat een idioot
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#180 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Wat een dwaas.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
-nee-
Laatst gewijzigd door denthemen; 15-05-12 om 12:47 __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
Serieus!?!
Wat een kansloos en respectloos persoon zeg! Al heeft hij volgens mij geen idee waar die letters voor staan... |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Heel Engeland spreekt er terecht schande van.
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Ik kan om veel dingen lachen, maar dit gaat echt veel te ver
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Het schijnt een antwoord op dit te zijn:
Ferguson: Can City be top dogs? 'Not in my lifetime' - Premier League - Football - The Independent |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
Dat logo van de Nazi's Luftwaffe valt mij nu pas op! WTF, dit is toch echt wel nep he. Iemand moet dit tijdens de parade aan hem gegeven hebben en die maf poseert er mee...wat een sjappie zeg
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
#190 | |
Deze man moet ver en ver buiten alles wat met voetbal te maken heeft geschopt worden. Echt met afstand de meest walgelijke figuur op dit moment. Ik schaam me er voor dat hij bij United heeft gespeeld
__________________ 2e rings user. |
||
|
|
|
|
|
#191 |
|
Ik moest wel lachen om die kop van hem eigenlijk.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Vormt overigens wel een prima duo met Kun.
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
Waar komt dit vandaan dan? Dit is toch gewoon photoshop, kan toch niet anders
Hij had gewoon een bord vast waar iets anders opstond. Zelfs Tevez, die inderdaad een goed due met Kun vormt, is toch niet zo, erm, ........... (zet neer wat je hier wilt neerzetten)
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
||
|
|
|
|
|
#196 | |
|
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
Okay.....wow
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
Wat een in en in triest persoon
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Ja tuurlijk is het sneu en schandalig, maar mijn eerste reactie was toch echt een lach.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Carlos Tevez topic: Is helemaal klaar met Man City.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|