![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
-
Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29-12-10 om 14:27 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Die is nu toch hoofd opleidingen bij PSV? Boterde volgens mij niet echt lekker in Eindhoven, dus kan best een logische stap zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Of ze daar bij NEC zo blij moeten zijn... Als ze een workaholic zoeken zijn ze aan het goede adres.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Toch wel een afgang om na Adriaanse nu opeens met Vloet aan te komen zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tjah, heeft die Vloet em nu al ergens écht bewezen?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volgens mij staat hij het liefst in de picture, in plaats van op de achtergrond zoals nu bij PSV.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nouja, veel minder kon het toch al niet gaan
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ben benieuwd hoe snel hij de investeerders op de kast heeft.
Hij stapt wel in op een moment dat er niet veel meer meer mis kan gaan, dat is ideaal. Opbouwen en de orde terugbrengen kan hij wel aardig denk ik, dus een hele rare aanstelling is het ook weer niet. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tja, Wiljan Vloet... hij zou niet mijn eerste keuze zijn. [size=xx-small]Ook niet mijn tweede trouwens. [/size] Hij lijkt mij dan wel weer het type dat discipline hoog in het vaandel heeft staan en derhalve de club best weer op rails kan krijgen. Maar of hij NEC naar een hoger plan kan tillen? Ik ga er niet van uit.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
wat johan zei, van dat gebrabbel van die wiljan wordt je op een gegeven moment helemaal ziek.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Ik heb nooit echt veel vertrouwen gehad in het vakmanschap van Vloet gehad, zeker op de lange termijn heb je weinig aan hem denk ik. Daarnaast vind ik hem bijzonder irritant overkomen (en spelers op den duur ongetwijfeld ook) en in dat kader denk ik dat hij 'gewoon' 14e ofzo wordt in Nijmegen en rond de zomer alle krediet alweer verspeeld heeft.
Een vreemde keus imo van Nec. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Makkelijk praten nu, maar ik denk dat ie het in de winterstop behoorlijk op de rails heeft gezet bij NEC.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wiljan Vloet: nieuwe trainer NEC.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |