Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12-11-09, 19:47   #1

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

-

Laatst gewijzigd door Tjeuke; 29-12-10 om 14:27
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 12-11-09, 19:49   #2
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Die is nu toch hoofd opleidingen bij PSV? Boterde volgens mij niet echt lekker in Eindhoven, dus kan best een logische stap zijn.
zjroen is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 19:51   #3
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Of ze daar bij NEC zo blij moeten zijn... Als ze een workaholic zoeken zijn ze aan het goede adres.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 20:13   #4
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch wel een afgang om na Adriaanse nu opeens met Vloet aan te komen zetten.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 20:15   #5
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Tjah, heeft die Vloet em nu al ergens écht bewezen?

Oud 12-11-09, 20:22   #6

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij staat hij het liefst in de picture, in plaats van op de achtergrond zoals nu bij PSV.
Tjeuke is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 20:24   #7

Beschouw's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Conundrum
Tjah, heeft die Vloet em nu al ergens écht bewezen?
Bij Sparta deed hij niet slecht.
Beschouw is offline   Met citaat reageren
Oud 13-11-09, 11:33   #8
Redactie

Carlos Aalbers weigert de vermeende interesse van NEC in Wiljan Vloet te bevestigen. De technisch directeur was donderdagavond aanwezig bij een belegde supportersavond, maar wilde niet op de naam van de hoofdopleidingen van PSV reageren. Volgens diverse media gaan de Nijmegenaren later deze week met Vloet om tafel.

NEC is op zoek naar een nieuwe trainer omdat Dwight Lodeweges vorige maand besloot om op te stappen. Co Adriaanse was de ‘droomkandidaat’, maar hij liet weten geen trek te hebben in een avontuur in Nijmegen. Vloet zou hier wél voor openstaan. In 2008 stond hij voor het laatst op het veld, bij ADO Den Haag.

Hiervoor trainde Vloet ook Sparta Rotterdam, Roda JC en FC Den Bosch. Hij heeft nog een doorlopend contract bij PSV, maar NEC zou bereid zijn om deze verbintenis af te kopen. Aalbers ging daar niet op in: "We voeren op dit moment met een aantal trainers gesprekken. We hopen binnenkort te weten wie het wordt", zei hij volgens Omroep Gelderland tegen de fans.
Oud 13-11-09, 22:31   #9
Redactie

NEC weigerde vrijdag de vermeende belangstelling voor Wiljan Vloet te bevestigen, maar de hoofd opleidingen van PSV ziet geen reden om de interesse uit Nijmegen nÃÂ*et wereldkundig te maken. Vloet en NEC hebben inmiddels het eerste gesprek achter de rug. "Het was een heel positief gesprek."

In Nijmegen is men op zoek naar een nieuwe trainer omdat Dwight Lodeweges vorige maand besloot om op te stappen. Co Adriaanse was de ‘droomkandidaat’, maar hij liet weten geen trek te hebben in een avontuur in Nijmegen. "We hebben puur oriënterend gesproken", vervolgde Vloet vrijdagavond. "We hebben het nog niet gehad over de inhoudelijke dingen zoals een contract."

Vloet sluit niet uit dat hij volgende week tegen NAC Breda al op de bank zit. "Dat zou wel kunnen, ja. In theorie is alles mogelijk. Maar voorlopig hebben we alleen oriënterend gesproken en ligt de bal nu bij NEC", aldus Vloet aan Eredivisie Live. De 47-jarige Brabanders had eerder de leiding bij Sparta Rotterdam, Roda JC en FC Den Bosch.

Vloet heeft nog een doorlopend contract bij PSV, maar NEC zou bereid zijn om deze verbintenis af te kopen. Technisch directeur Carlos Aalbers ging eerder op de dag daar niet op in: "We voeren op dit moment met een aantal trainers gesprekken. We hopen binnenkort te weten wie het wordt."
Oud 13-11-09, 22:58   #10

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen
Die is nu toch hoofd opleidingen bij PSV? Boterde volgens mij niet echt lekker in Eindhoven, dus kan best een logische stap zijn.
Het botert nergens lekker waar Vloet werkt lijkt het wel.
Halcon is offline   Met citaat reageren
Oud 14-11-09, 14:11   #11
Redactie

De kans dat Wiljan Vloet de nieuwe hoofdtrainer van NEC wordt is flink toegenomen. De huidige hoofd opleidingen bij PSV heeft volgens een woordvoerder van de Eindhovenaren toestemming gekregen om te vertrekken bij de club. Technisch directeur van NEC Carlos Aalbers bevestigde hetzelfde tegenover De Telegraaf.

Vloet stond direct hoog op het lijstje van mogelijke trainers bij NEC, nadat Dwight Lodeweges afgelopen maand de handdoek in de ring gooide. Probleem was echter zijn doorlopende contract bij PSV. Die heeft vandaag dus toegezegd dat de Brabander zich kan gaan richten op een mogelijk nieuwe baan in de trainerswereld.

Vrijdag stond bij de Nijmegenaren in het teken van een oriënterend gesprek met Vloet. Daar kwam in elk geval een positief gesprek uit. Nu PSV toestemming heeft gegeven, kunnen NEC en Vloet nadenken over een definitieve samenwerking. Daarbij moet NEC ook nog met PSV een deal sluiten over een vergoeding.
Oud 14-11-09, 14:20   #12
Wiljan Vloet nieuwe hoofdtrainer N.E.C.

Vandaag is N.E.C. tot overeenstemming gekomen met Wiljan Vloet (47). Hij wordt per maandag 16 november 2009 de nieuwe hoofdtrainer van N.E.C. en tekent een contract voor de duur van 2,5 jaar. Komende maandag wordt hij, om 13:00 uur, gepresenteerd in het McDOS Goffertstadion.
Wiljan Vloet was op dit moment werkzaam bij PSV in de functie van Hoofd Jeugdopleidingen. Als hoofdtrainer heeft hij ervaring opgedaan bij onder andere Roda JC, Sparta Rotterdam en ADO Den Haag.

De presentatie van Wiljan Vloet komende maandag, is niet alleen toegankelijk voor de media. Hierbij zijn, zoals vaak het geval, ook sponsors en supporters van harte welkom.

http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p=11&NieuwsID=3514

.
venomsnake is offline   Met citaat reageren
Oud 14-11-09, 16:35   #13
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Nouja, veel minder kon het toch al niet gaan

Oud 14-11-09, 17:10 big smile   #14
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben benieuwd hoe snel hij de investeerders op de kast heeft.

Hij stapt wel in op een moment dat er niet veel meer meer mis kan gaan, dat is ideaal. Opbouwen en de orde terugbrengen kan hij wel aardig denk ik, dus een hele rare aanstelling is het ook weer niet.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 14-11-09, 18:19 wink   #15
Yellow Trash

Rikketik's Voetbal Forum schermafbeelding

Tja, Wiljan Vloet... hij zou niet mijn eerste keuze zijn. [size=xx-small]Ook niet mijn tweede trouwens. [/size] Hij lijkt mij dan wel weer het type dat discipline hoog in het vaandel heeft staan en derhalve de club best weer op rails kan krijgen. Maar of hij NEC naar een hoger plan kan tillen? Ik ga er niet van uit.
Rikketik is offline   Met citaat reageren
Oud 14-11-09, 18:44   #16

ASroma's Voetbal Forum schermafbeelding

wat johan zei, van dat gebrabbel van die wiljan wordt je op een gegeven moment helemaal ziek.
ASroma is offline   Met citaat reageren
Oud 14-11-09, 19:53   #17
Ik heb nooit echt veel vertrouwen gehad in het vakmanschap van Vloet gehad, zeker op de lange termijn heb je weinig aan hem denk ik. Daarnaast vind ik hem bijzonder irritant overkomen (en spelers op den duur ongetwijfeld ook) en in dat kader denk ik dat hij 'gewoon' 14e ofzo wordt in Nijmegen en rond de zomer alle krediet alweer verspeeld heeft.

Een vreemde keus imo van Nec.
Chain_Reaction is offline   Met citaat reageren
Oud 17-01-10, 20:49 sad   #18
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Makkelijk praten nu, maar ik denk dat ie het in de winterstop behoorlijk op de rails heeft gezet bij NEC.
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Personen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site